Skoči na vsebino

DUCATI 749 Testastretta


Priporočene objave

Objavljeno

Kakšne so razlike med 749R in 749 Testastretta? Kako jih prepoznat?

Objavljeno

Prva in zelo očitna razlika je v označbi na zgornjem križu vilic. 749R ima na njem posebno ploščico, z številko npr. 115/500. Plus tega ima motor komplet Ohlins vzmetenje, pa cel kup karbonskih delov ki so gor že serijsko.

Objavljeno

Plus razlika je še da ima 749R že radialno vpete prednje zavore, antihop sklopko, cca 3 litre večji rezervoar goriva, Marchesini Forged feltne, in pa pokrove jermenov ima karbonske.

To bi blo nekje to kar se da videti na oko.

Objavljeno

749R je potem bolj profi varianta. :naughty: Kaj pa testastretta v primerjavi z S varianto?

Objavljeno

749R je potem bolj profi varianta. :naughty: Kaj pa testastretta v primerjavi z S varianto?

Navaden 749 se razlikuje od modela 749S po opremi in par konjskih sil ima 749S več. Oba modela imata vzmetenje znamke Showa, s tem da ima 749S za eno klaso boljšega. 749S ima tudi stabilizator krmila,ki ga osnovni model nima.Pa stopalke imaš nastavljive že serijsko pri 749S. Pa kolikor jest vem je 749 samo dvosed, 749S je pa lahko oboje, ali dvosed (BIPOSTO varianta), lahko ga pa dobiš tudi v enosed varianti (MONOPOSTO varianta)

Moraš pa tud pazit kateri letnik gledaš, saj zmeraj proti koncu produkcije nekega modela Ducati, tud na osnovne modele daje boljše komponente,in vgrajuje močnejše motorje. Primer, v začetku produkcije 749 je bilo med modeloma 749 in 749S, razlike v moči za cca 8 konjev.

No zadnji letniki so imeli pa isto moč. Tako da je veliko odvisno tudi od letnika.

Še to, Testastretta ni model, ampak je komercialna oznaka motorja-mašine,ki jo imajo vsi vodno hlajeni modeli Ducatija od mislim da 2001 leta naprej.

Objavljeno (popravljeno)

Če se odločiš za navadnega, je boljše vodno (Testastretta) ali zračno hhlajenje (če sploh obstajata obe varianti)? Gledam jih na avtonetu pa se mi zdi da kdo zamenja testasretto pa R varianto.

Popravljeno . Popravil Hornet
Objavljeno

Sport modeli od Ducatija serije 916/996/998/749/999/848/1098 so vsi vodno hlajeni. Naked modeli ala Monster so pa zračno hlajeni, pa še tam majo najmočnejši modeli ala Monster S4 vodno hlajen agregat.

Objavljeno

Hvala za razsvetlitev, da ne bom čist butl izpadu če bom šel kakšnega pogledat.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Ve kdo kaj več o temle ? Če je kdo v bližini lj bi ga prosil če si lahko vzame čas in gre pogledat v kakšnem stanju je.

Hvala

http://www.avto.net/....asp?ID=6691888

Zakaj je na plastikah 999, ko pa se prodaja kot 749,...

Tudi zadnje vilice mislim, da imajo 05 letniki drugačne, črne in bolj tog odlitek

Objavljeno

Zakaj je na plastikah 999, ko pa se prodaja kot 749,...

Tudi zadnje vilice mislim, da imajo 05 letniki drugačne, črne in bolj tog odlitek

Interesantno... samo kot prvo, motor ima pomojem 10x toliko kilometrov (glej znotraj plastik-umazanija), oklep dvomim da je original, prej kakšn poliester varianta. Ampak za ta dnar (plus barantanje še navzdol) dobr moped za na kafe pa mal po ridah strašit.

Objavljeno

Če se jest prov spomnim, je bil tale bel 749 uvožen iz Amerike in je manjkalo par stvari okoli motorja. Motor se z presledki pojavlja na avto netu že zadnje 2-3 leta. Tale firma itak uvaža vse živo možno iz Amerike. Gazda je pa "znani" motogp novinar Gaber Keržišnik. Tko da jest bi naredil obvoz okoli tega motorja.

Objavljeno

Tko da jest bi naredil obvoz okoli tega motorja.

Pomoje je najbol to nardit ja... Iskat kaj z znano zgodovino.

Objavljeno

Belega 749 itak sploh ni blo, no dopuščam možnost, da za ameriški trg je bil, se da dost lepšega za skor enak denar dobit

Objavljeno

Belega 749 itak sploh ni blo, no dopuščam možnost, da za ameriški trg je bil, se da dost lepšega za skor enak denar dobit

Belega definitivno ni bilo. Ta je pač prebarvan, kar sicer nič ne pove o motorju in okvirju, ti pa da mislit... Verjetno so imeli nalepke za 999 pri "roki", pa so nalepli gor. Definitivno pa gre za prvi model 749-999, ker kasnejši imajo drugo zadnjo švingo- črno in rdeč okvir (razen dark). Kakšen stručko bi v živo hitro ocenil koliko je kaj bil motor poškodovan, kako pa je stanje z agregatom pa je malo težje. Original sigurno ni. Pa tisti pokrov sklopke je tudi za pojvpi.... :)

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Evo kupil S, letnik 05 z prevoženimi 8.500 Km (realnih)     :grim  1374887_10201868149297185_1879619698_n.j

 

Kje je odprt pokrov sklopke?  :P  Obvezna oprema če še ne veš  :yes: drugač pa  :OK:

Objavljeno

odprt deklc je že na polici.... še od monstra :OK:  (sej paše ?? s2r 1000) pa študiram, da dam original rore nazaj, ker tumač ropota tole  :music4:  :yes:

Objavljeno

odprt deklc je že na polici.... še od monstra :OK:  (sej paše ?? s2r 1000) pa študiram, da dam original rore nazaj, ker tumač ropota tole  :music4:  :yes:

Pusti ga naj diha tko kot more :D

Objavljeno

Evo kupil S, letnik 05 z prevoženimi 8.500 Km (realnih)     :grim  1374887_10201868149297185_1879619698_n.j

 

 

 

PO DUCK?

Objavljeno

Pusti ga naj diha tko kot more :D

diha že diha.... sam men piska u glavi, ko pridem dam  :P   

 

@cartman... ne ni od Alena, je pa enak kot njegov, ker je takrat dva pripeljal!

Objavljeno

Kaksen lepsi ror bi lahko gor dal...tale je cudn. :blush:

Objavljeno

Moj glas gre za Akrapa :D

 

post-2615-0-94678100-1381865450_thumb.jpg

 

 

Objavljeno

jah.. tale sparkov je bil že gor, tk da nimam namena menjat, ropota pa kot vsi ostali.

Pa, če smo iskreni noben aftermarket izpuh za 749/999 ni glih oblikovni presežek  :krneki: haha

Mogoče edino kakšna noviteta okol sklopke, če dobim kšno skonto robo :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!