Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Keanu

Triumph BONNEVILLE

Recommended Posts

Keanu

Pozdravljeni,

Razmišljam o nakupu Bonnevilla. Zanima me vaše mnenje o tem motociklu. Všeč so mi klasični motocikli, pospeški mi nikoli niso bili na prvem mestu, uživam v ležerni vožnji. Več mi pomeni duša-srce motorja. Slišal sem, da je to zelo dober motocikel, v primerjavi s Harley Davidsonom je dosti kvalitetnejši. Že ta podatek, da imajo Triumphi predpisane servisne intervale na 10.000km je zelo spodbuden. Je mogoče kdo, ki ga ima v garaži??

LP

Miha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marvin2
Pozdravljeni,

Razmišljam o nakupu Bonnevilla. Zanima me vaše mnenje o tem motociklu. Všeč so mi klasični motocikli, pospeški mi nikoli niso bili na prvem mestu, uživam v ležerni vožnji. Več mi pomeni duša-srce motorja. Slišal sem, da je to zelo dober motocikel, v primerjavi s Harley Davidsonom je dosti kvalitetnejši. Že ta podatek, da imajo Triumphi predpisane servisne intervale na 10.000km je zelo spodbuden. Je mogoče kdo, ki ga ima v garaži??

LP

Miha

Ha, končno nekdo ki ve kaj hoče :worship:

Mogoče ti bo pomagalo http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=12728

Napisani so vsi ki so se hoteli prijaviti. Nekje na sredini je spisek in se dopolnjuje.

Če hočeš kaj starejšega, pa še preglej Triumph Legend, Thunderbird ( tega bodo naredili celo prenovljenega ), pa Bonneville America ...

http://www.triumphrat.net/rat/

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Men se zdi eden redkih motorjev,ki je res klasik v pravem pomenu besede in se ga ne bi branil v svoji garaži!Pa še fora ko vsak misli kako ohranjen oldtimer :slap: :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer

Modern olteimer za blefirat,bolj malo za vozit vozne lastnosti kot pred 20-timi leti sicer pa ceni primirno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton
Modern olteimer za blefirat,bolj malo za vozit vozne lastnosti kot pred 20-timi leti sicer pa ceni primirno.

niso gradske cipele za seljačko nogo !! aja brumer to je zate :whistle:

si vozil triumpha ze. mislim da ga nisi torej es ist besser die klappe halten. aja ves to je motor ki se vsak za njim obrne, klasika ki je bila ze v xxx filmih viden. skoda da bmw ne zna takih motorjev delat :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keanu

Brumer, se nebi strinjal s tabo. Kot sem slišal, ima Bonneville za njegovo ciklistiko pohvalne vozne lastnosti. Odvisno je bolj od tega, koliko je oseba zverzirana v vožnji. Itak se ne more primerjati z recimo Ducatiji ali pa katerimi drugimi jap cestaki.

Kađiva...mi mislim pa da mi se poznamo...zadnjič sem te videl lani na skupinski vožnji Ducati kluba ko smo šli čez Predil in se ustavili na Bledu...če se spomneš dva brata z črnima Monstroma iz Nove Gorice...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marvin2
Btw Vijaki so metrični na tem motorju :?

ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
metalbike

Jp, v moji garaži se od začetka letošnjega leta nahaja črno bel Triumph bonneville T100, gre pa za model 08, torej tega, kjer je fergazarje zarad nedoseganja norm čistosti izpuha zamenjal elektronski vbrizg. Sicer sem prvotno hotel dobil 07-letnik s fergazarji, ampak se ga takrat ni dal več dobit- Sedaj pa mi je kr všeč, da se je tako izteklo, saj tako odpadejo težave z usedlinami, etc.., pa še lepo so ga"zakamuflirali", da je izgled točno tak kot prej. Kaj čmo, tehnologija gre naprej :rolleyes:

Hmmm, torej, pred bonevillom sem se šest let vozil s športnimi motorji (Aprilia Falco, Honda Cbr 929) in morem rečt, da sm nad voznimi lastnosti prou navdušen B) . Ker se tazga motorja seveda ne da nikjer dobit za probat, ga kupiš bolj na "uč" in srce. Pravzaprav ne podrsa v nagibu vse skupaj tako hitro, kot se zdi zaradi nizkih izpuhov, ipd. Za vozit je lahek, pospeški zadovoljivi, v ovinek gre super, in v kolikor je cesta lepa, brez neravnin se da "kr orenk" peljat. Malo bolj ga zmedejo razne lukne v ovinku, kjer ga pošteno strese in širi krivuljo, tko da je treba kr orenk poprijet za balanco .) Če bo kej evrov v prihodnje kupim stabilizator. Sicer pa ta motor pač ni namenjen za postavljanje hitrostnih rekordov (končna je vsejen okol 200kmh) in rekordnih stopinj nagiba....in morm rečt, da pri 120km/h z bonnyem uživam 10krat bolj kot s cbr-ko, kjer se je blo treba pelat po kolenih in "mal hitreje" da je blo vse skupaj zanimivo....sej ne da me je kdo silil hitr pelat, ampak... :rolleyes: ...ok, očitno sm že star, hehe.

Jp, motor kljub temu da je nove izdelave ima "dušo". Je Anglež, je legenda, je "rockerski" bike, in to mi je všeč .) Občutek pri vožji je super.Ok, mogoče je tud pomagal, da sm gledal stare foto albume od očeta, ki je mel "tapravga" bonnya v mladosti B) Pač ni motor, ki ga ima vsak, in prav je tako.

Ammm, drugače pa original izpuhi so res ubijalsko tihi, tako da sem jih zamenjal z original triumph aftermakret izpuhi, da stvar malo boljše diha :) Dodatno je nameščen še grab rail na zadnjem sedežu ter flyscreen oz."slinček", ki pomaga pri zaščiti pred vetrom, pa še da tak "heritage" look :smoke: Smeri v katere se ga lahko predela je seveda veliko, od cafe racerja do "marlon brando" look-alike stila:) Original dodatna oprema pri triumphu je svinjsko draga, na internetu pa se najde vse sorte za bonnya, od raznih kitov za povečanje prostornine, oklepov,etc...ni da ni...

T100 model ima obratomer, kroman blok, etc....V glavnem, zame je bil edino T100 "the real deal", je pa cena malo višja.

Meni se sicer cena ne zdi tako ugodna kot Brumerju, ki ima očitno eno fajn dobro plačo in lahko kej tazga kupi v enem popoldnevu :) Sicer pa, kot pravim, ni za vsazga in všeč mi je da ga ne bodo imeli vsi, hehe :D .)

To je to na kratko, jz sm zadovoljen :) Če koga še kaj zanima pa kr na dan z vprašanji.

Lp Luka

Še par slikic:

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keanu

Metalbike, tebe sem tudi čakal, da boš kaj napisal o svojem Bonniju. Nisem pričakoval takega odziva na to temo, o Triumpih se je na forumu pisalo že dosti, o Bonnevilu pa nisem še zasledil. Sprašujem tudi okrog kolege-frende motoriste (vsi vozijo japonske motorje) kaj si mislijo o tem motociklu in velika večina mi pove, da je to pohvalno dober motor. Jst sem imel priliko pol leta nazaj se usest na ta motor, in me je takoj prepričal.

Trenutno vozim Ducati Monster 620, letos poleti sem dal gor avspuhe Termignoni, športni filter, rezal zadek, in motor je res lep. Z njim tudi nimam nobenih problemov, lepo se ga vozi, ampak, me ne prepriča več. Deluje mi majhen. Monster 1000ccm je večji, mi je pa premočen. Tista brutalna moč mi deluje nelagodno. Kot si reku ti metalbike....če ga ne stisnem in polagam ovinke, mi postane na njem hitro dolgčas. Zaradi drže-ciklistike motorja.

Mene bolj kot T100 navdušuje Black...obratomer se lahko da naknadno. Se ga pritrdi na vrhnjo desno stran števca in meni osebno je skoraj lepše, ker pride dosti manjši od premera samega števca.

Drugo leto na pomlad ali pa poletje razmišljam mojega prodat in potem kupit Bonnevilla. Sej vem da mi bo po Monstru malo težko ker tako predelanih in negovanih kot je moj jih je bolj malo, ampak me srce vleče nekam drugam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Bonni za 2009

NEW BONNEVILLE

A legendary classic.

Bonneville_2009_510x347.jpg

A legend was born the day the Triumph Bonneville was named to commemorate a Triumph breaking the motorcycle speed record on the famous Bonneville Salt Flats.

Synonymous with the rebellion and independence of its heyday, today’s Bonneville is powered by a fuel injected, air cooled, 865cc parallel twin that still delivers that unique Triumph sound and feeling.

New for 2009, the Bonneville gets an authentic 70’s look that’s sure to appeal to riders of all ages and experience.

New 17” cast wheels sharpen the handling whilst the short front and rear mudguards, lower and narrower seat and upswept megaphone style silencers are pure 70’s styling and give a fresh sportier look.

A legendary classic that has matured over the years but still remains true to its original roots.

BONNEVILLE SE

A pedigree that few models can match.

BonnevilleSE_2009_510x347.jpg

Just like the Bonneville, the Bonneville SE gets a distinctive 70's look of its own, but with the addition of special equipment to really set it apart.

A matching speedo and tacho set, polished alloy engine covers on the blacked out engine and a chromed Triumph tank badge are added to the Bonneville's distinctive styling. The new cast wheels, upswept silencers, 'shortie' mudguards and new lower and narrower seat are shared with the new Bonneville.

There's even a twin colour paint scheme available to go with that classic twin sound.

The result is pure Bonneville with a real retro sporty look, just more of it.

BONNEVILLE T100

Quite simply, a true classic in every sense.

T100_2009_510x347.jpg

The Bonneville T100 recaptures the classic 60's styling with a wide selection of features. Two tone paint, spoked wheels, fork gaiters, twin 'peashooter' style exhaust silencers, chrome engine covers and black instrument surrounds complete that classic look.

While the styling is pure 60's, the engineering is right up to date.

Like all 2009 Bonnevilles, the T100 benefits from the latest incarnation of Triumph's legendary 865cc parallel twin, which is now fuel injected. This bike will not only stop people in their tracks, but with disc brakes front and rear, it will stop you nicely too. This is without a doubt a modern motorcycle for the classic rider.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton
Full lepi motorji. Razmišljam, da bom vzel kar novega.

hja problem so dobavni roki :headbang: :headbang:

izkusil sam tako da štala

Share this post


Link to post
Share on other sites
T-boy
hja problem so dobavni roki :headbang: :headbang:

izkusil sam tako da štala

...ampak na koncu, ko ga dobis, ostane samo veselje in zadovoljstvo. A je tak? :rolleyes:

Keanu, prej bos narocil, manj naslednje sezone bos izgubil. :trance_33_sleep:

Share this post


Link to post
Share on other sites
T-boy

Jaz sem na svojo masino cakal kake tri mesece, je blo pa zato potem bolj sladko. :rolleyes: Kot sem ze rekel, cimprej poklici v Stupit-a, pa vprasaj kdaj priblizno bi lahko bil na vrsti. Precej natancno ti bodo povedali... :trance_33_sleep:

A bo Black varianta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keanu

No ja, 3 mesece ni tako dolga čakalna doba.....če bi bilo več kot pol leta, bi malo težilo.

Ma nisem še odločen kje in kakšnega bom kupil, možnosti so da ga uvozim rabljenega iz Italije, ali da kupim novega pri nas varianta Black ali pa T100. Bom še videl in malo razmislil. Odvisno kaj dobim v Italiji. Rabljeni so cenejši kot pri nas in če imam srečo dobim za dober denar lepo ohranjen motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton
...ampak na koncu, ko ga dobis, ostane samo veselje in zadovoljstvo. A je tak? :rolleyes:

Keanu, prej bos narocil, manj naslednje sezone bos izgubil. :trance_33_sleep:

ja jaz sem čakal eh ne bom raje napisal

predolgo :headbang:

tecnaro sem ene 4 mesece, ko pa ga nisem vec hoto met pa sta ga dobila

pol pa sem ga vseeno mogo kupit, ker me je tak lepo gledal :naughty:

mislim da nekje maja bi ga dobil, če se ne motim ko sem dobavnice gledal :krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Jst sem ga imel; Triumph Boneville 650 samo žal..... leta 1972.

Današnji so pa lepi, dobri, všečni in brezhibni! :worship: :worship: :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kadilec

Čeden je ko mlad prašiček, katerakoli verzija. Enkrat ko bom malo starejši, si ga bom mogoče tudi jaz privoščil.

Se mi kar sline cedijo :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky
Vsa čas tistim,ki to vozite(in si kupite).Sem vozil dirke starodobnikov s standarnim Nortonom ES2-500-proti ostalim ,prava zverina.Danes pa le redkokateri ve,kaj je duša motorja.

Andi a special for you!

post-238-1226784112.jpg

Andi, večina pubecov, ki vozimo legendarne angleške motorje se še kako zavedamo od kod prihajajo in od kod izvirajo. Kljub popolnoma drugim časom, bliskoviti tehniki in napredku, imajo naši motorji to kar drugi nimajo, oziroma nikoli ne bodo imeli. Dušo! :worship: Zato Triumph, Norton, BSA, Matchless... :worship: :worship: :worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!