Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

A, naroču si ga iz USA? Kak dolgo si pa potem čakal?

D.

Čakal sem kakšen teden. Je pa tudi 30 dnevni rok vračila artikla, če ti zadeva ni všeč; vrnejo ti denar (razen poštnine) le paziti moraš, da zadevšna ni kakorkoli poškodovana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valda da nimajo. Pri njih je bil že pravi čudež, da so imeli filter za olje - pa še to samo enega...

Če so možakarji v Gradcu kaj bolj pametni, so naročili več blinkerjev, pa ti ga lahko kupim (v ponedeljek).

D.

..oj, tudi meni je sred Bosne padel na mestu (rahel klanec in Suza v leru...) posledica - hvala bogu samo ročka sklopke. Rešil me je roll bar. A je ta, ki si jo kupil v Luisu enaka kot original? Koliko si plačal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..oj, tudi meni je sred Bosne padel na mestu (rahel klanec in Suza v leru...) posledica - hvala bogu samo ročka sklopke. Rešil me je roll bar. A je ta, ki si jo kupil v Luisu enaka kot original? Koliko si plačal?

Po obliki in teži je čisto enaka, pa precej cenejša kot pri Suzuki servisih - 10 EUR.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po obliki in teži je čisto enaka, pa precej cenejša kot pri Suzuki servisih - 10 EUR.

D.

O, pol bom pa kr to ročko vzel. Original je sigurno 10 jurjev.

Če gre kdo do Luisa te dni, bi ga naprosil, da mi jo prinese.

LP M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A tole že veste?

Limited edition SV special

Suzuki has launched a special edition of the SV1000, in order to celebrate the 20th anniversary of the firm's GSX-R sportsbike.

  The SV1000SZ comes with a full fairing as standard, painted to mimic the paintjobs of its more sporty cousins. It also has a higher compression ratio to give it 5bhp over the standard SV's. And the frame and wheels are black, rather than the standard silver.

  The bike is already filtering through to dealers and will be priced at £6499, compared to the standard Suzuki SV1000S at £6049 and the SV1000 at £5849.

post-467-1116709582_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

njami, zakaj se mi zdi d bo Burnout spel poslinu tipkovnico :lol1:

sam ta je pa lep. Še lepš bi biu navadn črn al pa plav, brez grafik :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa Suzuki eden redkih proizvajalčcev, ki še vztraja pri klasični postavitvi izpušnih cevi. :?

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

njami, zakaj se mi zdi d bo Burnout spel poslinu tipkovnico :lol1:

sam ta je pa lep. Še lepš bi biu navadn črn al pa plav, brez grafik :grim

Lejga prasca ku me pozna ku svoj žep :kva2: :lol1: :lol1:

Bomo tut mi nekaj tacga prpelali domov, sam bo verjetno kr 650, ker se mi ne da skuzi pazit na desno ročico kaj dela :lol: , ali pač :hmm:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
zio

men zanima ce kdo ve, ki (kje) se bi dal dobit K&N oljne filtre za motocikle v SLO!

nujno

Lp

Sim ima na svojem konjičku to namontirano. Pošljiu mu PM.

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sim ima na svojem konjičku to namontirano. Pošljiu mu PM.

lp, Pjotr.

...jaz sem kupil zračnega za SV1000 - K&N v Luis-u v akciji za 65 Eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahoj!

Dans sem se odlocu da vam nek napisem o tem SV-jčku, kar bi se nekaterim zdelo uporabno.

1) Odstranite koleno ki vodi zrak v škatlo z zračnim filtrom, ta pobira topel zrak motorja in omejuje pretok zraka. Pridobili boste več moči (do 3KM) in navora kot z Akrapovičem (0.8KM). Motor ne bo več cukal pri 2500 obratih in bo bolj miren.

Slabost: Malce bolj glasen motor.

2) Motor prebavlja vse od 91 oktanskega bencina navzgor, zato je nesmisel točiti 100 oktanskega. Moj je še najbolj miren s 95 in s 2500 obrati skozi naselja ni problem.

3) Kdor je seznajnjen s 'KNOCK' (http://www.sv1000.zyns.com/forums/showthread.php?p=225188#post225188) naj uporabi K&N (KN-138) oljni filter, ki sem ga dobil na spodnjem naslovu in nevšečnost bo izginila.

M. A. J. KLUB & JEFRA RACING, trgovina z opremo za avto-moto karting šport, d.o.o.

Taborska cesta 6

1230 DOMŽALE

Telefon: 01/724 15 97

4) Hudiča, dajte si odstranit tisti zadnji blatnik in si naredite nov nosilec za tabljice!!!

5) Nazadnje sem bil na servisu pri Odarju v Lj, in sem mel še najmanj problemov do zdaj. Delo je bilo konkretno opravljeno napram PANIGAZU, ki mimogrede ni več pooblaščen za SUZUKI in če servisirate pri njem Vam več ne velja garancija (začel je namreč uvažati Suzuki motorje mimo ODARJA)!!!!! PREVERJENO NA ODARJU!!!!

LP tombgo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) Odstranite koleno ki vodi zrak v škatlo z zračnim filtrom, ta pobira topel zrak motorja in omejuje pretok zraka. Pridobili boste več moči (do 3KM) in navora kot z Akrapovičem (0.8KM). Motor ne bo več cukal pri 2500 obratih in bo bolj miren.

Slabost: Malce bolj glasen motor.

Poznam. Ampak ta o 3 dodatnih KM je pa bosa - edino zvok motorja je :OK: . Za 3 KM se je treba precej bolj potruditi in predvsem seči globlje v žep...

2) Motor prebavlja vse od 91 oktanskega bencina navzgor, zato je nesmisel točiti 100 oktanskega. Moj je še najbolj miren s 95 in s 2500 obrati skozi naselja ni problem.

To je dejstvo. Pri 11.3:1 kompresiji več kot 95 oktanskega bencina definitivno ne rabiš.

3) Kdor je seznajnjen s 'KNOCK' (http://www.sv1000.zyns.com/forums/showthread.php?p=225188#post225188) naj uporabi K&N (KN-138) oljni filter, ki sem ga dobil na spodnjem naslovu in nevšečnost bo izginila.

Hmmm... Oljni filter, praviš? Glede 'THE KNOCK'-a je debata zelo dolga in obširna - ni pa še prišlo do skupnega konsenza. Na omenjenem forumu je nekdo 'KNOCK' odpravil oz. omilil z drugimi svečkami... :hmm:

Poleg tega si pri najboljši volji ne znam predstavljati, kako bi naj 'THE KNOCK' zvenel in ga zato na svojem motorju tudi ne prepoznam (ja, poslušal sem nekaj posnetkov s foruma, pa nisem slišal nič nenavadnega)...

4) Hudiča, dajte si odstranit tisti zadnji blatnik in si naredite nov nosilec za tabljice!!!

:yea2:

5) Nazadnje sem bil na servisu pri Odarju v Lj, in sem mel še najmanj problemov do zdaj. Delo je bilo konkretno opravljeno napram PANIGAZU, ki mimogrede ni več pooblaščen za SUZUKI in če servisirate pri njem Vam več ne velja garancija (začel je namreč uvažati Suzuki motorje mimo ODARJA)!!!!! PREVERJENO NA ODARJU!!!!

To o garanciji je FUD (Fear, Uncertainty, and Doubt) - Suzuki ima EVROPSKO garancijo, tako da si uvoznik ne more prav dosti zmišljevat.

Po EU zakonodaij pa rednih vzdrževalnih del NI POTREBNO opravljati na pooblaščenih servisih - lastnik jih lahko opravlja tudi sam v svoji garaži in/ali jih prepusti (cenejšim) neodvisnim delavnicam. Mora pa shraniti račune, s katerimi lahko dokaže, da so bila dela dejansko opravljena (račun za olje, filtre, ..., delo).

Pri Odarju sicer nisem še nikoli servisiral ničesar, a iz nekaterih prigod, ki sem jih imel z njimi, ko sem povpraševal po rezervnih delih in/ali dodatni opremi vem, da tudi nikoli ne bom. :fight2:

Recimo to, da že 2 meseca čakam dodatno zaščitno gumo, ki naj bi zaščitila hidravlični cilinder sklopke pred umazanijo, ki sicer precej hitro pokvari tesnila - s tem, da sem jim 'part number' in skico!

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PANIGAZU, ki mimogrede ni več pooblaščen za SUZUKI in če servisirate pri njem Vam več ne velja garancija (začel je namreč uvažati Suzuki motorje mimo ODARJA)!!!!! PREVERJENO NA ODARJU!!!!

Če je to razlog, da prodaja Panigaz Suzukije po nižji ceni, bi bili lahko na pri Odarju vsaj tiho :BUA: . Ali pa se samo meni tako zdi :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To o garanciji je FUD (Fear, Uncertainty, and Doubt) - Suzuki ima EVROPSKO garancijo, tako da si uvoznik ne more prav dosti zmišljevat.

Moj je bil kupljen v Italiji in tista VSAEVROPSKA garancija navaja, da se pri okvari v drugi državi v času garancijskega roka lahko popravlja motor pri POOBLAŠČENEM serviserju v takšni količini, da je motor vozen do matične države, kjer TVOJ PRODAJALEC popravi motor do konca!!!

Glede garancije: Ta je priznana samo če se opravlja popravila pri POOBLAŠČENIH serviserjih. Le-te določa generalni uvoznik oziroma zastopnik posamezne države. Ta lahko tudi brez razloga prekine sodelovanje s serviserji, ki postanejo NEURADNI! Politika pač!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ja napisal si pravilno POPRAVILA , kar pa ni isto kot vzdrževlana dela in redni servisi, tam se nič ne popravlja ampak se preprečuje okvare (bolje prječit nego lječit) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ja napisal si pravilno POPRAVILA , kar pa ni isto kot vzdrževlana dela in redni servisi, tam se nič ne popravlja ampak se preprečuje okvare (bolje prječit nego lječit)  .)

Tudi jaz si to nekako tako predstavljam. Po moje je jasno, da ti garancijskih popravil ne bo opravljal nihče drug kot pooblaščen servis.

Olje, filter ipd. pa zna zamenjat vsak servis - pravzaprav pri večini mopedov vse potrebno piše v navodilih in je očitno mišljeno, da to lahko opraviš tudi sam.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: Ce ga mate v garanciji vam svetujem, da ge peljete redni na servis h Hyousungu, nato pa na motorju neki polomite in pojdite k suzukiju uveljavljat garancijo!!??

Če uspe, vam verjam karkoli boste tu na forumu butali.

Me prav zanima, zakaj prva tri leta vsi vozite avte k uradnim serviserjem in ne prvemu Birku, ki mu nad garažo piše SERVISER S.P. in ima ŽIG, tisti bebast filter in olje pa znam še jaz menjat?????????

Pa brez zamire

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo

Sicer je nekaj ven iz vaše teme.

Zanima me kakšne izpuhe mate na sv 1000. In kako se obnese. Gledal sem BOS z TUV, ter wings brez Tuv.

Prosim za komentarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo

Sicer je nekaj ven iz vaše teme.

Zanima me kakšne izpuhe mate na sv 1000. In kako se obnese. Gledal sem BOS z TUV, ter wings brez Tuv.

Prosim za komentarje.

...imam original, vozil sem pa enega z Wingsi in je NORO sekal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za linke.

Nekateri imajo prav zanimiv zvok.Ali ma kdo g-pack gor, zanima me če je tu sploh kaj razlike.In če je končna hitrost kaj večja.Kolko dosežejo vaši bombniki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za linke.

Nekateri imajo prav zanimiv zvok.Ali ma kdo g-pack gor, zanima me če je tu sploh kaj razlike.In če je končna hitrost kaj večja.Kolko dosežejo vaši bombniki...

SV ima omejitev moči samo v prvih treh prestavah. To doseže z zakasnitvijo iskre.

G-Pack (poznan tudi kot TRE - timing retard eliminator) odpravi to omejitev, medtem ko v 4., 5. in 6. prestavi ne naredi nič, zato tudi končne hitrosti ne spremeni.

Sicer pa moj doseže 250km/h (po kakšnem hribču tudi malce več) - po števcu.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!