Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

A ma kdo od vas na sv 1000, predelano iz 2v1 izpuh.Zanima me če bi bil zvok bolj rezki.Kolko motosvetovcev vas ma sv-je.? Zanimajo me vozne lastnosti.Zgodi se mi sicer če grem hitreje v ovinek in da ni ceta ravna (avtocesta), mi motor zavjuga.Je to lahko zaradi gum?

:eek:

l.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodi se mi sicer če grem hitreje v ovinek in da ni ceta ravna (avtocesta), mi motor zavjuga.Je to lahko zaradi gum?

:eek:

l.p

Dvomim, da so gume. Katere pa voziš? Po moje se boš moral malo poigrati z nastavitvami vzmetenja.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo od vas na sv 1000, predelano iz 2v1 izpuh.Zanima me če bi bil zvok bolj rezki.Kolko motosvetovcev vas ma sv-je.? Zanimajo me vozne lastnosti.Zgodi se mi sicer če grem hitreje v ovinek in da ni ceta ravna (avtocesta), mi motor zavjuga.Je to lahko zaradi gum?

:eek:

l.p

Problem je v serijskih nastavitvah vzmetenja. Jest mam v 99.99% s sabo sovoznico ('utež') in vse funkcionira vredu tudi med polaganjem do roba gume! V 0.01%, ko se peljem sam, motor začne nihati v ovinkih z neravnim asfaltom ali pri pregrobem vpadu v le-tega. Serijske nastavitve so za 2 osebi.

Imaš dve rešitvi: - če se voziš sam prilagodi vzmetenje, link najdeš na www.sv1000.zyns.com

- če se več voziš v dvoje pusti na miru, ko si sam pa bolj poprimi za krmilo, da umiriš motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SV ima omejitev moči samo v prvih treh prestavah. To doseže z zakasnitvijo iskre.

G-Pack (poznan tudi kot TRE - timing retard eliminator) odpravi to omejitev, medtem ko v 4., 5. in 6. prestavi ne naredi nič, zato tudi končne hitrosti ne spremeni.

Sicer pa moj doseže 250km/h (po kakšnem hribču tudi malce več) - po števcu.

D.

To bi pa sprobu. Je to zahteven in drag poseg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi pa sprobu. Je to zahteven in drag poseg?

Ne, v bistvu je ZELO enostaven poseg... :) Je pa težko dobiti originalne konektorje - jaz pa nočem rezat žic... Zato tega še nisem naredil.

Stvar pa deluje takole:

Suzukiji imajo Gear Position Sensor (ali kratko GPS), ki za vsako prestavo na svojem izhodu da različno upornost. Elektronika ta senzor uporablja zato, da za različne prestave uporabi različne 'fuel map'-e (razmerja gorivo/zrak) in nastavitve vžiga.

Tako ima SV v prvih treh prestavah zakasnitev vžiga. Pravijo, da se to pozna v nekoliko nemirnem pospeševanju ob delnem gasu (ob polnem gasu naj bi motor deloval s polno močjo).

Nekateri drugi Suzukiji (npr. Hayabusa) imajo v 6. prestavi znižan omejilnik vrtljajev, kar omeji največjo hitrost, zato večina TREjev uporablja upor za 5. prestavo.

TRE - Timing Retard Eliminator - poznan tudi pod imenom G-Pack s hudo pretirano ceno - je v bistvu samo en upor, ki se priklopi na elektroniko namesto GPS-a, s čimer elektroniko pretenta, da le-ta misli, da je vedno v 4., 5. ali 6. (odvisno od vrednosti upora) prestavi in uporablja nastavitve za to prestavo.

lp, D.

PS: Če ugotoviš, kje lahko kupimo konektorje, dobiš :beer1: , pa še

upor (oz. TRE) ti zalotam. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, v bistvu je ZELO enostaven poseg... :) Je pa težko dobiti originalne konektorje - jaz pa nočem rezat žic... Zato tega še nisem naredil.

Stvar pa deluje takole:

Suzukiji imajo Gear Position Sensor (ali kratko GPS), ki za vsako prestavo na svojem izhodu da različno upornost. Elektronika ta senzor uporablja zato, da za različne prestave uporabi različne 'fuel map'-e (razmerja gorivo/zrak) in nastavitve vžiga.

Tako ima SV v prvih treh prestavah zakasnitev vžiga. Pravijo, da se to pozna v nekoliko nemirnem pospeševanju ob delnem gasu (ob polnem gasu naj bi motor deloval s polno močjo).

Nekateri drugi Suzukiji (npr. Hayabusa) imajo v 6. prestavi znižan omejilnik vrtljajev, kar omeji največjo hitrost, zato večina TREjev uporablja upor za 5. prestavo.

TRE - Timing Retard Eliminator - poznan tudi pod imenom G-Pack s hudo pretirano ceno - je v bistvu samo en upor, ki se priklopi na elektroniko namesto GPS-a, s čimer elektroniko pretenta, da le-ta misli, da je vedno v 4., 5. ali 6. (odvisno od vrednosti upora) prestavi in uporablja nastavitve za to prestavo.

lp, D.

PS: Če ugotoviš, kje lahko kupimo konektorje, dobiš  :beer1: , pa še

upor (oz. TRE) ti zalotam. :)

Če konekterje kje zvoham, te obvestim.

Tole z GPS bi bilo pa tudi uporabno za prikazovanje na displeju, v kateri prestavi voziš :?

Pri Šternu v Kranju se sicer tak prikazovalnik da kupiti vendar je cena skoraj 30k + montaža :wacko:

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če konekterje kje zvoham, te obvestim.

Tole z GPS bi bilo pa tudi uporabno za prikazovanje na displeju, v kateri prestavi voziš :?

Pri Šternu v Kranju se sicer tak prikazovalnik da kupiti vendar je cena skoraj 30k + montaža :wacko:

Ja, GPS je zelo uporaben tudi v ta namen - načeloma sem imel že neke načrte tudi za to (v kombinaciji s TRE), pa sem jih založil... :(

Če je tisti prikazovalnik pri Šternu univerzalen (tudi za druge mopede), pa verjetno dela tako, da odčitava hitrost in obrate in nato izračuna, v kateri prestavi je moped. Zato pa seveda potrebuje mikroprocesor, program ,... in si ga drago zaračunajo.

lp, D.

PS: Baje so takšni konektorji uporabljeni tudi na nekaterih Suzuki avtomobilih - če se prav spomnin, nekaj v zvezi z lučmi...

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, zanimivo :hmm:

Upam da vama bo to uspelo, sej če bom jst nabavu sv-ja, pa ne bosta imela uštimano, bom pa še jst prispeval kaj, če bom lahko ;)

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če konekterje kje zvoham, te obvestim.

Tule imajo konektorje... Samo so precej dragi - 13 GBP (4500 SIT) za par - in to še brez poštnine...

Sem jim pisal če dajo kaj popusta če vzamem 10 parov naenkrat... :)

D.

PS: post-2208-1123172901.jpg post-2208-1123172910.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule imajo konektorje... Samo so precej dragi - 13 GBP (4500 SIT) za par - in to še brez poštnine...

Sem jim pisal če dajo kaj popusta če vzamem 10 parov naenkrat... :)

D.

PS: post-2208-1123172901.jpg post-2208-1123172910.jpg

....sem takoj zraven pri nakupu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bi bila to cenejša varjanta.Se samo nazmes konektorjem priklopi.Cena 20 € + poštnina.Lahko pa si enako izdelaš doma.Ali pa vzameš kable iz konektorja in daš upor nazmes.Če ti ne ustreza lahko konektor povrneš v prvotno stanje.

http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV-650-1000-Powe...1QQcmdZViewItem

Zanima me če ima kdo stransko mask na sv-ju.

L.p Matija

post-2966-1123222967_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se TREja tiče.

Kakor je bilo že omenjeno imajo suzukiji za vsako prestavo drugačen fuel map. Ob zamenjavi naj bi se predvsem ''izboljšale'' prve tri ali celo 4 prestave. Tako je vsaj za GSXR modele...

Potem nekdo je omenil da je to uporabno za prikazovanje prestav. Je uporabno, ker niti ni tako problematično najti vezje, ki ti pač za neko upornost prikaže neko številko. V našem primeru prestavo. Ampak, ob spremembi upora to odpade, ker vam bo prikazalnik kazal samo eno prestavo. Tisto, ki bo ustrezala vrednosti upora...

Drugače pa na internetu Gpacke prodajajo se mi zdi da po 24 evrov... Kar pa za preverjen in sigurno narejen sistem niti ni toliko več od domače izdelave... :hmm:

PS: Ne kupovat smart G-packov! Kakor sem bral tuje forume je to nateg :) Drugačne varijante kot nek upor in dva konektorja ni...

Popravljeno . Popravil jax
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem nekdo je omenil da je to uporabno za prikazovanje prestav. Je uporabno, ker niti ni tako problematično najti vezje, ki ti pač za neko upornost prikaže neko številko. V našem primeru prestavo. Ampak, ob spremembi upora to odpade, ker vam bo prikazalnik kazal samo eno prestavo. Tisto, ki bo ustrezala vrednosti upora...

Še vedno lahko za prikaz prestave uporabiš pravi senzor...

Drugače pa na internetu Gpacke prodajajo se mi zdi da po 24 evrov... Kar pa za preverjen in sigurno narejen sistem niti ni toliko več od domače izdelave...  :hmm:

Zdaj, ko vidim, za koliko prodajajo te konektorje, se skoraj strinjam. Čeprav tile za 24 EUR (vsaj na fotkah) tudi nimajo prav konektorjev.

Sicer pa 6K8 upor stane verjetno kakih 10-20 tolarjev.

PS: Ne kupovat smart G-packov! Kakor sem bral tuje forume je to nateg smile.gif Drugačne varijante kot nek upor in dva konektorja ni...

Je, je... :) Ena izmed slabosti TREja bi naj bila to, da spremeni 'fuel map'-o tudi v leru (neutral), zaradi česar naj bi prosti tek (štandgas) bil zelo nizek. To pa bi naj povzročalo težave pri zagonu hladnega motorja, včasih pa tudi crkovanje v prostem teku (tudi že ogretega motorja).

'Smart TRE' oz. 'Active TRE' ima poleg upora še en rele, ki ob vključeni lučki 'N' upor odklopi oz vzpostavi takšno stanje, kot da TREja ne bi bilo...

D.

PS: Včeraj sem TRE preizkusil - namesto senzorja sem na ECU priklopil 6K8 upor in opazoval, če se bo prosti tek kaj spremenil - pa se ni... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nekem forumu sem bral, da je tip tale smart TRE odprl in notri našel upor... Nič drugačen kot v ''dumb'' TRE verziji :P

Je pa tole z lerom možno... :hmm:

Si se probal peljati z drugačnim uporom? Vtisi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si se probal peljati z drugačnim uporom? Vtisi?

Danes probal, pa moram priznat, da nisem opazil razlike. :hmm: :?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes probal, pa moram priznat, da nisem opazil razlike. :hmm: :?

D.

Upor zagotovo pravilen? :hmm:

Spremembo bi moral čutiti v drugi prestavi med 1900 in 8200 obrati in tretji med 1500 in 8200 obrati... Tam naj bi G-pack popravil vžig in vbrizg... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upor zagotovo pravilen?  :hmm:

5k6 - izmerjen na 5.58k... Bi moralo bit OK.

Spremembo bi moral čutiti v drugi prestavi med 1900 in 8200 obrati in tretji med 1500 in 8200 obrati... Tam naj bi G-pack popravil vžig in vbrizg...  :hmm:

Načeloma TRE deluje, saj sem ga preizkusil po tej metodi in vse se zgodi tako, kot bi se naj.

Med samo vožnjo pa nisem zaznal spremembe (namontiral sem tudi stikalo, tako da lahko sedaj sproti vključim TRE ali pa dam nazaj na normalno). Je pa res, da sem se peljal samo kakih 10km in da sem morda od tega pričakoval preveč... :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5k6 - izmerjen na 5.58k... Bi moralo bit OK.

Načeloma TRE deluje, saj sem ga preizkusil po tej metodi in vse se zgodi tako, kot bi se naj.

Med samo vožnjo pa nisem zaznal spremembe (namontiral sem tudi stikalo, tako da lahko sedaj sproti vključim TRE ali pa dam nazaj na normalno). Je pa res, da sem se peljal samo kakih 10km in da sem morda od tega pričakoval preveč... :hmm:

D.

Očitno je razlika res majhna. Pričakoval sem, da bo sprememba takoj zaznavna. Sklepam, da ni kakšnih posebnih efektov od tega :(

Škoda, sem se že veselil brutalnosti :D

lp, Pjotr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je razlika res majhna. Pričakoval sem, da bo sprememba takoj zaznavna. Sklepam, da ni kakšnih posebnih efektov od tega :(

Škoda, sem se že veselil brutalnosti :D

Jaz pač nisem opazil ralike - s tem da tudi prej nisem imel nekih pripomb nad pospeševanjem in delovanjem motorja... :)

Sem se pa naučil, kako enostavno naredim TRE brez konektorjev, pa da se vse lahko vrne v original stanje...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Eno vprašanje, sicer sprašujem za prijatelja. Ima SV 1000 s letnik 2005 in pravi, da mu motor "cuka" v 5. ali 6. prestavi pri konstantni vožnji nekje 120 km/h. Mel ga je tud na servisu, kjer so ga priklopli na rač., pa ni nč boljš. A je mel kdo podobne težave, pri l. 2004 tega baje ni. Prav tako ne cuka, če pospešuje, samo pri konstantni vožnji.

Hvala za odogvore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, sicer sprašujem za prijatelja. Ima SV 1000 s letnik 2005 in pravi, da mu motor "cuka" v 5. ali 6. prestavi pri konstantni vožnji nekje 120 km/h. Mel ga je tud na servisu, kjer so ga priklopli na rač., pa ni nč boljš. A je mel kdo podobne težave, pri l. 2004 tega baje ni. Prav tako ne cuka, če pospešuje, samo pri konstantni vožnji.

V kolikor gre za rahlo 'cukanje' (kot da bi čisto rahlo dodajal in odvzemal plin), potem to dela tudi moj (letnik 2003). In če sem prav razumel objave na sv100.zyns.com forumu, to delajo (skoraj) vsi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor gre za rahlo 'cukanje' (kot da bi čisto rahlo dodajal in odvzemal plin), potem to dela tudi moj (letnik 2003). In če sem prav razumel objave na sv100.zyns.com forumu, to delajo (skoraj) vsi...

D.

Kolikor sem ga jaz razumel, ja. Je reku, da pri višjih hitrostih ni tega problema, prav tako ne pri pospeševanju.

LP,

Filip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdrav

Zanimam se za nakup sv1000s. Zaenkrat vozim yamaho fz6n. zanima me če lahko kdo s prve roke napiše kako se vozi ta motor. namreč ne maram tipičnega športnika (ali ta motor to je?). Želim pa 2V motor (zaradi prožnosti). Nekak ne vem čist točno kaj hočem vendar mi je v oko padu SV. Vozil sm TDM vendar sem po enodnevni preizkušnji ugotovil da ima mogoče malo premalo moči. Zelo pa mi je ustrezal neutrujajoč položaj.

Torej če ima kdo ta motor: zakaj vas je prepričal, kako se vozi na dolge ture, vožnja v dvoje, agregat, slabosti, prednosti pred drugimi, s kom bi ga lahko najbol primerjali, karkoli ...

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

Zanimam se za nakup sv1000s. Zaenkrat vozim yamaho fz6n. zanima me če lahko kdo s prve roke napiše kako se vozi ta motor. namreč ne maram tipičnega športnika (ali ta motor to je?). Želim pa 2V motor (zaradi prožnosti). Nekak ne vem čist točno kaj hočem vendar mi je v oko padu SV. Vozil sm TDM vendar sem po enodnevni preizkušnji ugotovil da ima mogoče malo premalo moči. Zelo pa mi je ustrezal neutrujajoč položaj.

Torej če ima kdo ta motor: zakaj vas je prepričal, kako se vozi na dolge ture, vožnja v dvoje, agregat, slabosti, prednosti pred drugimi, s kom bi ga lahko najbol primerjali, karkoli ...

hvala

lp

Motor je vsestranski - vozil sem z njim > 600 km/dnevno b.p., dobro se obnese tudi na pisti, nobenih problemov z motorjem....skratka - zaenkrat odlično. Aja, na SV-ja sem prešaltal iz TDM-a.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!