Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

Kot kaže, bom moral na mopedu zamenjat prednje diske. Pri zaviranju namreč prav grdo trese oz. bolje rečeno, zaviranje je 'pulzirajoče'... Možno je, da jo je eden od diskov malce skupil pri padcu na N. Marofu, pa se je s časom stvar slabšala.

Zdaj pa sem pred dilemo - na izbiro je kar nekaj proizvajalcev in variant:

- original diski (cena neznana, verjetno pa gromozanska)

- EBC ProLite (379€ + poštnina - EBay)

- Galfer Wave (389€ + poštnina - EBay)

- Moto-Master Flame (369€ + poštnina - EBay)

- Lucas 'standard' (440€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

- Lucas Alien (480€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

Izgled mi je v principu nepomemben - 'wave' (ali druge 'nenavadne) diske bi izbral samo, če bi zanesljivo imeli boljše lastnosti ali če bi bili (občutno) cenejši...

Zdaj pa - prosim za mnenja... Katere bi izbrali vi in zakaj?

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je tudi, da je kriva sprednja guma ali pa lager na bilanci <- pri tvojih km to ne bi bilo nič čudnega.

Najprej odpravi dvom, da ni to dvoje, potem se podajaj v stroške.

Preveri tudi, če ni samo loker kateri izmed netov, ki držijo disk na mestu.

LP,

El b.-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z neti ni nic narobe, tudi ce ti kasen manka,ne bo treslo, tudi ce so eni fiksni in nekaj z luftom ne bo treslo. Kaj pa disk je normalne barve? Fotka mogoce?

BTW kdo bi upal naredit nove nete?Rabim jaz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je tudi, da je kriva sprednja guma ali pa lager na bilanci <- pri tvojih km to ne bi bilo nič čudnega.

Dvomim, da bi bilo karkoli od tega, ker je občutek pri zaviranju tak, kot da bi v enem obratu kolesa zavoro malo popustil, pa nato spet malo bolj stisnil - in spet in spet... To se čuti predvem pri nižjih hitrostih in pri rahlejšem zaviranju (npr. počasno ustavljanje pred semaforom). Ob višjih hitrostih in močnejšem zaviranju se to občuti kot vibracija, ki pa se prenese v 'pulzirajoče' zaviranje, ko se hitrost že konkretno zmanjša.

Zdi se mi tudi, da je pojav močnejši ob začetku vožnje (npr. zjutraj), ko pa so zavorne zadeve že zagrete, pa je blažji - a še vedno je.

Najprej odpravi dvom, da ni to dvoje, potem se podajaj v stroške.

Preveri tudi, če ni samo loker kateri izmed netov, ki držijo disk na mestu.

A se ti pelje kak krog z SVjem, da oceniš, če bi lahko bilo kaj od tega? :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa zračnost ležajev prednjega kolesa, si to preveril?

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zavore pri SV 1000S

Kako jih izbolšati???

A se Vam SVjevcem ne zdi da nebi bilo slabo če bi imele sprednje zavore boljši pojemek???

Kaj menite?

Druge zavorne čeljusti?

Ali zamenjeti gumjaste cevke z pletenimi?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali zamenjeti gumjaste cevke z pletenimi?

:grim najcenejsa varianta in najprej "opazljiva" razlika.

Druge zavorne čeljusti?

obcutno drazja varianta izbolsanja.

se imho prej izplaca menjati diske in ploscice.

ampak naj ti en lastniok SV-a na to odgovori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavore pri SV 1000S

Kako jih izbolšati???

A se Vam SVjevcem ne zdi da nebi bilo slabo če bi imele sprednje zavore boljši pojemek???

Kaj menite?

Druge zavorne čeljusti?

Ali zamenjeti gumjaste cevke z pletenimi?

Hvala.

Edino, kar me je pri SVjevih zavorah motilo, je bilo ,da je po par krogih na dirkališču zavorna ročica dobila daljši hod - kar pa so rešile opletene zavorne cevi. Zavorni učinek oz. pojemek se s temi ni spremenil.

Poskusiti velja z drugimi (racing) ploščicami - angleži in američani se najbolj slinijo na EBC HH ploščicami, sam sem sprobal AP Racing in se je kar precej poznalo.

Če ti tudi to ni dovolj, lahko na E-Bay-u (ali kje drugje) nabaviš 6-batne zavorne čeljusti od GSX-R1000 (2001 - 2002) ki na SVja pašejo brez predelav (KLIK!)

Za konec ti ostane še menjava diskov... (KLIK, KLIK)

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže, bom moral na mopedu zamenjat prednje diske. Pri zaviranju namreč prav grdo trese oz. bolje rečeno, zaviranje je 'pulzirajoče'... Možno je, da jo je eden od diskov malce skupil pri padcu na N. Marofu, pa se je s časom stvar slabšala.

Zdaj pa sem pred dilemo - na izbiro je kar nekaj proizvajalcev in variant:

- original diski (cena neznana, verjetno pa gromozanska)

- EBC ProLite (379€ + poštnina - EBay)

- Galfer Wave (389€ + poštnina - EBay)

- Moto-Master Flame (369€ + poštnina - EBay)

- Lucas 'standard' (440€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

- Lucas Alien (480€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

Izgled mi je v principu nepomemben - 'wave' (ali druge 'nenavadne) diske bi izbral samo, če bi zanesljivo imeli boljše lastnosti ali če bi bili (občutno) cenejši...

Zdaj pa - prosim za mnenja... Katere bi izbrali vi in zakaj?

lp, D.

:hmm: Mogoče bi veljalo poskusit z novimi ploščicami, meni je pri močnejšem zaviranju s starimi treslo, pa tudi z novimi še nekaj časa, potem pa so se ulegle in zdaj je OK. Sem se tudi sam bal da so diski, čeprav mi ni bilo jasno kdaj bi se lahko zvili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino, kar me je pri SVjevih zavorah motilo, je bilo ,da je po par krogih na dirkališču zavorna ročica dobila daljši hod - kar pa so rešile opletene zavorne cevi. Zavorni učinek oz. pojemek se s temi ni spremenil.

Poskusiti velja z drugimi (racing) ploščicami - angleži in američani se najbolj slinijo na EBC HH ploščicami, sam sem sprobal AP Racing in se je kar precej poznalo.

Če ti tudi to ni dovolj, lahko na E-Bay-u (ali kje drugje) nabaviš 6-batne zavorne čeljusti od GSX-R1000 (2001 - 2002) ki na SVja pašejo brez predelav (KLIK!)

Za konec ti ostane še menjava diskov... (KLIK, KLIK)

lp, D.

hmm...

a pa je mogoče kdo probal z kakšnimi mehkejšimi zavornimi ploščicami???

Čene drugega bom pa od kakega razbitega GSX-R1000 01/02 kamplet zavore gor dav. To bi blo pomojem še najcenejše. A moram komplet disk in čeljusti... al lah samo 6-batne čeljusti?

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Od vibracij se je zlomil nosilec rezervoarja zavorne tekočine - bil je namreč že zvit in nato zravnan, tako da mu tega ni preveč za zamerit...

Pa me zanima, če ima slučajno kdo to zadevo viška (na sliki št. 17, označen z majhno rdečo puščico :) ) in jo je pripravljen odstopit (za primerno odškodnino)? Manjkata mi tudi št. 14 in 15 - to pa že odkar sem moped kupil...

[attachmentid=79492]

lp, D.

PS: Aja, orig. nosilec na mojem mopedu izgleda oz. je izgledal malce drugače. :? :hmm:

post-2208-1156573860_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

pozdrav!

zanima me, če zna kdo primerjati sedenje na sv 1000 s v primerjavi z gsx-r jem? namreč, sam sem imel prej tl 1000 s, še prej pa sv 650 s. sv 650 s je bil sicer odličen motor, le malo majhen. imam 190 cm, 100 kg (sploh za dva in kako turo) :( tl pa je bil večji, ampak posledično tudi bolj "trd" in precej športno naravnan.

kako je s tem pri sv-ju..? recimo, na hondi vtr 1000 se dal spodbno sedeti, kljub temu, da je športna balanca...

ravno prisiljena drža na tovrstnih motorjih me usmerja k nakupu tavelikega bmw-ja gs :) (pa bi se rad prepričal, če je vredno...)

Popravljeno . Popravil SuzyRider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav!

zanima me, če zna kdo primerjati sedenje na sv 1000 s v primerjavi z gsx-r jem?

Vozil sem samo GSX-R750, letnik 2001/2002 (pa še to samo 20-30km), na katerem je položaj voznika precej bolj 'športen' - krmilo je precej nižje kot pri SV1000S.

namreč, sam sem imel prej tl 1000 s, še prej pa sv 650 s. sv 650 s je bil sicer odličen motor, le malo majhen. imam 190 cm, 100 kg (sploh za dva in kako turo) :( tl pa je bil večji, ampak posledično tudi bolj "trd" in precej športno naravnan. kako je s tem pri sv-ju..? recimo, na hondi vtr 1000 se dal spodbno sedeti, kljub temu, da je športna balanca...

ravno prisiljena drža na tovrstnih motorjih me usmerja k nakupu tavelikega bmw-ja gs :) (pa bi se rad prepričal, če je vredno...)

Sam sem visok 188cm, pa kar nekaj kilogramov več od tebe imam :blush:, pa se na SVju dobro počutim tudi pri precej dolgih turah (900-1000km na dan ni nek velik problem). Se pa vozim sam, tako da ne vem, kako se SV obnese za sopotnice...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pa vozim sam, tako da ne vem, kako se SV obnese za sopotnice...

lp, D.

sopotnica se ne pritožuje kaj preveč - ni tak izrazito nagnjena naprej, kot pri npr. GSXR-u....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo zgleda treba kakšnega sprobat (tudi v dvoje). no, dobra stran sv-ja je, da ima zadaj ročko za držat se. tl tega ni imel, in je imela sopotnica kar en malo problema, ker se nimaš kam "ujet".

še kakšen podatek o porabi bi mi prav prišel, čeprav mislim da sem v prejšnjih postih zaznal okoli 6 litrov. namreč tl je pil od 6 do 8 pa si moral kr pazit..sicer pa blizu 10.. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo zgleda treba kakšnega sprobat (tudi v dvoje). no, dobra stran sv-ja je, da ima zadaj ročko za držat se. tl tega ni imel, in je imela sopotnica kar en malo problema, ker se nimaš kam "ujet".

še kakšen podatek o porabi bi mi prav prišel, čeprav mislim da sem v prejšnjih postih zaznal okoli 6 litrov. namreč tl je pil od 6 do 8 pa si moral kr pazit..sicer pa blizu 10.. :blink:

Ga ravno prodajam. Lahko se oglasiš, pogledaš, sprobaš, kupiš :yes:

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

bo zgleda treba kakšnega sprobat (tudi v dvoje). no, dobra stran sv-ja je, da ima zadaj ročko za držat se. tl tega ni imel, in je imela sopotnica kar en malo problema, ker se nimaš kam "ujet".

še kakšen podatek o porabi bi mi prav prišel, čeprav mislim da sem v prejšnjih postih zaznal okoli 6 litrov. namreč tl je pil od 6 do 8 pa si moral kr pazit..sicer pa blizu 10.. :blink:

...moja boljsa polovica, se je na SV-ju peljala brez problemov, pa je za zadnji sedez kar visoka - 176cm...se posebno, ce ga primerjam s prejsnjo Ninjo 6 l.04 ali sedanjo 600 RR l.06...sedaj opraviva ocitno vec postankov kot prej O:-) ...glede porabe pa mi je SV pil manj kot Ninja...tako kot je bilo ze napisano, povprecno 6L - 7L, pa ni bilo potrebe pretirano pazit...pa tudi zapestja me na SV-ju niso nikoli bolela, kot je bila to navada pri Kawi :grim :evilgrin: ...

...pa dobro kupi...

lp flox

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede porabe pa mi je SV pil manj kot Ninja...tako kot je bilo ze napisano, povprecno 6L - 7L, pa ni bilo potrebe pretirano pazit...

Tole ne vem, če čisto drži. Jaz z R1, kolega z SV, pa sva se na bencinskih ustavljala samo zaradi njega :devil: . Tudi sam mi je pojamral, da mu žre očitno več kot cbr 900rr, mislim da je govoril nekje o 9-ih litrih, po mestu pa celo 10 litrov. V glavnem, z enim tankom je naredil nekje 50 kilometrov manj kot jaz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ne vem, če čisto drži. Jaz z R1, kolega z SV, pa sva se na bencinskih ustavljala samo zaradi njega :devil: . Tudi sam mi je pojamral, da mu žre očitno več kot cbr 900rr, mislim da je govoril nekje o 9-ih litrih, po mestu pa celo 10 litrov. V glavnem, z enim tankom je naredil nekje 50 kilometrov manj kot jaz.

Upoštevaj, da ima R1 nekaj večji tank (no, odvisno od letnika) ter da na SVju lučka za rezervo začne svetit zelo, zelo hitro - po navadi je v tanku še slabih 5l v tanku.

V povprečju naredim kakšnih 170-190km, potem se prižge lučka in jaz obiščem naslednjo črpalko, na kateri potem natankam med 12-14 litri... Se pravi poraba okrog 7l/100km.

Če pa ga nažigam, npr. na dirkališču, pa je poraba lahko krepko preko 10l/100km. :devil:

D.

PS: Če sta se ustavljala samo zaradi njega, a ti potem sploh nisi tankal!? :P

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je predvsem odvisna od načina vožnje. 9 litrov pa je za zmerno vožnjo za 1000 v2 vseeno malo veliko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preveril svoje trditve in se posipam s pepelom :blush: . Namreč takrat, ko sva midva odpeljala furco, je imel notri power commander, ki pa ni bil pravilno nastavljen, zato je bil moped pač nekoliko bolj žejen. Pravi, da je njegova poraba nekje 7,5 l, če je pa veliko semaforjev rdečih pa pač nekoliko več :devil: . Še enkrat, se opravičujem za dezinformacije, upam, da niste preveč jezni na mene. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je pa tut res tisto z lučko. Ko mi je posvetila lučka na Sv-ju sem brez skrbi lahko naredil še 50 km. Ko sem to probal pri hondi, sem jo moral porilvati :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!