SiR Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 malo tuninga (tablica, blinkerji.. .) temu se reče styling ... tuning se dela pa na mašini in elementih podvozja.
tomica66 Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 temu se reče styling ... tuning se dela pa na mašini in elementih podvozja. :evilgrin: ..točno tako..ali po domače hočeš biti lep=styling....hočeš biti hiter=tuning... :worship: :worship:
foxx Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 :evilgrin: ..točno tako..ali po domače hočeš biti lep=styling....hočeš biti hiter=tuning... :worship: :worship: ja točno malo stylinga ima, od zadaj tablico malo drugač, pa temna šipica, pa mini blinkerji. Naslednji tedn grem v munchen iskat, pa če prodam bandita al ne. Ima kdo kako idejo kolko bi lahko ceno za mojga bandita postavil? 03l, kufer. pa bos izpuh, pa nove Z6, 13000 prevoženih??
SiR Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 Ima kdo kako idejo kolko bi lahko ceno za mojga bandita postavil? 03l, kufer. pa bos izpuh, pa nove Z6, 13000 prevoženih?? 3500 evrov max.
foxx Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Lep pozdrav! Še enkrat težim, žal mi je uspelo komaj zaj bandita prodat, 4 jurje sem dobil. Grem pa v soboto po sv 1000 v Italijo. mi lahko malo poveste na kaj naj pazim? motor je l 04, 12000km. Žal v soboto nebom mogel nič s papiri rihtat, mislim da bom lahko le kupoprodajno overil, treba bo še prometno odjavit pa neki ACI sem slišal. Prosim če mi poveste kakšen je približno protokol, pa če lahko pol to vse lastnik sam zrihta? Hvala vnaprej za vse odgovore!
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Grem pa v soboto po sv 1000 v Italijo. mi lahko malo poveste na kaj naj pazim? motor je l 04, 12000km. Nimaš na kaj pazit - pri 12000km je SV še kot nov... :) D.
triler Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 (popravljeno) Lep pozdrav! Še enkrat težim, žal mi je uspelo komaj zaj bandita prodat, 4 jurje sem dobil. Grem pa v soboto po sv 1000 v Italijo. mi lahko malo poveste na kaj naj pazim? motor je l 04, 12000km. Žal v soboto nebom mogel nič s papiri rihtat, mislim da bom lahko le kupoprodajno overil, treba bo še prometno odjavit pa neki ACI sem slišal. Prosim če mi poveste kakšen je približno protokol, pa če lahko pol to vse lastnik sam zrihta? Hvala vnaprej za vse odgovore! Downloadi si repair manual pa mal precekiri notr kako pa kaj, da bos vsaj vedu kaj gledat. Je res da je pr 12000 kot nov, samo ce so realni kilometri. Glede papirjev pa bodi zelo previdn, ker mors res VSE met ce hoces tle kj rihtat pol. In najlazje je da to uredis ko si tam ker drugace si odvisn na milost in nemilost prodajalca (jst sm mel sreco v tem primeru, ampak ni pa pravilo:)). Popravljeno Julij 11, 2007. Popravil triler
foxx Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 hvala za vse nasvete, jutri bom probal slikico gor dat
tlazar4 Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 no sej nekaj sem že prebrau o tem samo me vseeno zanima če je še kdo tak kot jaz(195cm višine, 90kg), pa če vozi sv-ja pa če ma kake probleme, ker pri športnikih ni ravno prijetno za tako visoke kot sem jaz:D, hvala za inf. lp
elbarto Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 me vseeno zanima če je še kdo tak kot jaz(195cm višine, 90kg), pa če vozi sv-ja pa če ma kake probleme, ker pri športnikih ni ravno prijetno za tako visoke kot sem jaz:D, hvala za inf. lp Poznam enega, ki je približno take višine, v kilah te malo vodi, pa nima nekih opaznih težav razen rednega vzdrževanja, kljub temu da mopedu pod njim ni lahko :naughty: Ti samo gasaaaaa pa bo. El Barto
foxx Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 lp vsem! Sem kupil SV 1000, kak pa je to brutalen stroj, prej mel bandita, ni primerjave, sv trga gate! zaj me čaka še samo homologacija pa tehnični (sem ga pripeljal iz ITA) Vprašanje: - kake so normalne temperature sv-ja, men se zagreje tud do 105 stopinj. - Pa pri kolko temperaturi se oni ventilatorček vklopi? aja pa še eno, - kaka je ok guma zato? gori je bla pireli corsa, je kar ok, samo je za zamenjat. - a so original gume na teh michelin pilot? moj ma 12k prevoženih pa ma baje 1 sprednjo gumo-pilot michelin? hvala za vse odgovore!
danci1973 Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 (popravljeno) lp vsem!Sem kupil SV 1000, kak pa je to brutalen stroj, prej mel bandita, ni primerjave, sv trga gate! zaj me čaka še samo homologacija pa tehnični (sem ga pripeljal iz ITA) Vprašanje: - kake so normalne temperature sv-ja, men se zagreje tud do 105 stopinj. - Pa pri kolko temperaturi se oni ventilatorček vklopi? :yes: Do te temperature pride predvsem v počasnem prometu (mesto, semaforji, .... ). Pri 104/105 se vklopi ventilator, preko te temperature pa moj ne gre. aja pa še eno, - kaka je ok guma zato? gori je bla pireli corsa, je kar ok, samo je za zamenjat. Metzeler M3 se mi zdi najboljša kombinacija oprijema in trajnosti... :D - a so original gume na teh michelin pilot? moj ma 12k prevoženih pa ma baje 1 sprednjo gumo-pilot michelin?hvala za vse odgovore! Kolikor se spomnim, so. Menjaj čimprej. ;) D. Popravljeno Julij 16, 2007. Popravil danci1973
tlazar4 Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 Poznam enega, ki je približno take višine, v kilah te malo vodi, pa nima nekih opaznih težav razen rednega vzdrževanja, kljub temu da mopedu pod njim ni lahko :naughty: Ti samo gasaaaaa pa bo. El Barto super, hvala, pa še eno vprašanje kako je kaj z vibracijami, trenutno mam varadero 125 pa je tudi v2 in ko pride na 11k obratov so ogledala neuporabna ker tako vibrirajo, pa me zanima če je tako tudi s tem , še večja kubikaža pa več vibracij?
danci1973 Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 super, hvala, pa še eno vprašanje kako je kaj z vibracijami, trenutno mam varadero 125 pa je tudi v2 in ko pride na 11k obratov so ogledala neuporabna ker tako vibrirajo, pa me zanima če je tako tudi s tem , še večja kubikaža pa več vibracij? Ko boš z SV-jem prišel na 11k obratov, ogledal ne boš potreboval... :naughty: Drugače pa - na določenih vrtljajih ogledala že vibrirajo, vendar je tega razmeroma malo in meni se zdijo čisto uporabna. D. PS: Včeraj prišel z dvodnevne 1400km fure (vmes je bil en dan 'počitka' - rafting). Nul problemo.
hector Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 lp vsem!Sem kupil SV 1000, kak pa je to brutalen stroj, prej mel bandita, ni primerjave, sv trga gate! zaj me čaka še samo homologacija pa tehnični (sem ga pripeljal iz ITA) Vprašanje: - kake so normalne temperature sv-ja, men se zagreje tud do 105 stopinj. - Pa pri kolko temperaturi se oni ventilatorček vklopi? aja pa še eno, - kaka je ok guma zato? gori je bla pireli corsa, je kar ok, samo je za zamenjat. - a so original gume na teh michelin pilot? moj ma 12k prevoženih pa ma baje 1 sprednjo gumo-pilot michelin? hvala za vse odgovore! kolko se spomnim iz literarure, se pri sv-ju ventilator vklopi pri 103 stopinjah. Guma pa tako, kot je rekel Danci - M3 ali pa Z6, če si bolj umirjeno potovalne sorte. Pri meni je bila prva michelin pilot. ...pa srečno vožnjo!
foxx Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 kaj pa metzeler M1? Jih majo sedaj v akciji-motor jet obe komplet za 214€?
foxx Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 mi lahko kdo prosi move kako se kaj pirelli diablo strada? Kak se kaj obnašajo, kolko km zdržijo? kaka ja kaj primerjava z metzeler z6?
simonsi Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 (popravljeno) preberi malo temo o pirelli in gumah splošno, začni od zadaj. Popravljeno Julij 20, 2007. Popravil simonsi
devilish Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Hello Hello... Trenutno vozim SV 650 S, a bi rada motor zamenjala.. po dveh sezonah sem se ga nekoliko navelicala.. poleg tega me motijo premehki zadnji amortizerji (ki so na najtrsi nastavitvi), obcutek "nestabilnosti" pri nekoliko bolj agresivni voznji... itd itd.. Sedaj bi nekaj bolj "resnega".. Poleg tega je vredno omembe, da bi nekako ostala na dveh valjih... zvok je fenomenalen :wub: pa navor in to, da ze pri nizkih obratih lepo vlece :) Nisem imela priloznosti prevoziti veliko motorjev, eden od teh, ki pa sem jih in mi je bil tudi vsec, je bila VTR 1000 F.. Sedaj iscem se kako alternativo, da se ne zaletim prezgodaj. No, zdi se mi, da iscem nemogoce.. Vsec so mi namrec krajsi ovinki, kjer sedanjega SV-ja premetavam kot igracko.. a sklepam, da pri vseh 1000 ccm motorjih moram sprejeti, da bo motorje malo tezje tako hitro "metati" iz ovinka v ovinek.. oz. bo potrebnih nekaj mesecev fitnesa :krneki: :P. Prebrala sem celo (skoraj) temo, in vecino je govora o estetiki SV 1000... A mi lahko kdo od vas, ki ga imate ali ste ga imeli pove kaj vec o voznji s tem motorjem? Je dosti trsi kot 650? Kaksen je v primerjavi z drugimi 1000ccm dvovaljniki? Ali se moje preference vsaj malo skladajo s tem motorjem? Je vseeno boljsi za srednje in dolge ovinke? Ste ob mojem opisu pomislili na kak drug motor?? :) In se ena zelo, zelo pobozna zelja/prosnja.. Ce obstaja med vami kdo, ki bi mogoce bil za eno kratko skupnjo voznjo.. z vkljuceno menjavo motorjev.. da ga vsaj malo izprobam.. :rolleyes: O:-) Ali pa ce kdo ve, ce se kje nahaja kak testni motor, ki bi se ga dalo odpeljat na kratek sprehod.. :) Najlepsa hvala za vase replike :D
hector Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Vozil sem 650S, par let sem že lastnik 1000S. Pri 1000-ki naj te ne skrbi trdota, ker je nastavljiva, zvok kot si omenila je fenomenalen, lepo vozen tako kot v kratkih kot dolgih ovinkih. Vsekakor če so ti dvovalniki pri srcu, 1000S ni slaba izbira. Lahko se pa zmenimo za kako skupno furo, ni blema spljoh. Še nekaj, moj bo čez kaki mesec na prodaj :naughty: Hello Hello... Trenutno vozim SV 650 S, a bi rada motor zamenjala.. po dveh sezonah sem se ga nekoliko navelicala.. poleg tega me motijo premehki zadnji amortizerji (ki so na najtrsi nastavitvi), obcutek "nestabilnosti" pri nekoliko bolj agresivni voznji... itd itd.. Sedaj bi nekaj bolj "resnega".. Poleg tega je vredno omembe, da bi nekako ostala na dveh valjih... zvok je fenomenalen :wub: pa navor in to, da ze pri nizkih obratih lepo vlece :) Nisem imela priloznosti prevoziti veliko motorjev, eden od teh, ki pa sem jih in mi je bil tudi vsec, je bila VTR 1000 F.. Sedaj iscem se kako alternativo, da se ne zaletim prezgodaj. No, zdi se mi, da iscem nemogoce.. Vsec so mi namrec krajsi ovinki, kjer sedanjega SV-ja premetavam kot igracko.. a sklepam, da pri vseh 1000 ccm motorjih moram sprejeti, da bo motorje malo tezje tako hitro "metati" iz ovinka v ovinek.. oz. bo potrebnih nekaj mesecev fitnesa :krneki: :P. Prebrala sem celo (skoraj) temo, in vecino je govora o estetiki SV 1000... A mi lahko kdo od vas, ki ga imate ali ste ga imeli pove kaj vec o voznji s tem motorjem? Je dosti trsi kot 650? Kaksen je v primerjavi z drugimi 1000ccm dvovaljniki? Ali se moje preference vsaj malo skladajo s tem motorjem? Je vseeno boljsi za srednje in dolge ovinke? Ste ob mojem opisu pomislili na kak drug motor?? :) In se ena zelo, zelo pobozna zelja/prosnja.. Ce obstaja med vami kdo, ki bi mogoce bil za eno kratko skupnjo voznjo.. z vkljuceno menjavo motorjev.. da ga vsaj malo izprobam.. :rolleyes: O:-) Ali pa ce kdo ve, ce se kje nahaja kak testni motor, ki bi se ga dalo odpeljat na kratek sprehod.. :) Najlepsa hvala za vase replike :D
gebre Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Hector, ima litra vzmetenje nastavljivo v vseh 3 smereh ali samo preload?
hector Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 ima vse: pre-load, rebound damping in compression damping Hector, ima litra vzmetenje nastavljivo v vseh 3 smereh ali samo preload?
ICE_MAN Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 (popravljeno) Kakšen je agregat tega motockla napram konkurenci: - Aprilia Falco - Aprilia Tuono (star model) - Honda VTR - Ducati 1000Ss - KTM 990 Počasi iščem motor okoli 5000 eur in premišljujem da bi ostal na V2. Ko sem bral teste pravijo da je motor zelo civiliziran in dokaj neagresiven. Jaz pa seveda iščem maksimalno agresivnost od motorja, ter brutalno odzivanje že v nizkih obratih, ter kontrolirano siljenje na zadno gumo. Seveda bi s časom motor tudi opremil z rori + K&N filtrom + Power Commanderjem ---> ma že kdo iskušnje s tako dodelavo, kakšne so izboljšave. Popravljeno Oktober 30, 2007. Popravil ICE_MAN
danci1973 Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 Kakšen je agregat tega motockla napram konkurenci: Boljši... :P Vzdržljivejši (70000km brez okvar)... :worship: Lepši... (no, to velja za cel moped, ne samo za agregat). :naughty: - Aprilia Falco- Aprilia Tuono (star model) - Honda VTR - Ducati 1000Ss - KTM 990 Počasi iščem motor okoli 5000 eur in premišljujem da bi ostal na V2. Ko sem bral teste pravijo da je motor zelo civiliziran in dokaj neagresiven. Jaz pa seveda iščem maksimalno agresivnost od motorja, ter brutalno odzivanje že v nizkih obratih, ter kontrolirano siljenje na zadno gumo. No, od naštetih sem poleg SV-ja vozil samo Falcota. Zdelo se mi je, da je Falco malo bolj agresiven (se bolj odzove na gas), a se mi zdi, da gre to predvsem na račun krajših prestavnih razmerij. SV, obtežen z menoj, na zadnje kolo sili le v 1. prestavi. S kakšnim lažjim piščančkom pa kakšnim zobom več na zadnjem zobniku (sploh pa zobom manj na prednjem) pa verjetno to ne bi bila težava tudi v 2. ali 3. prestavi. Edina precej moteča zadeva na SV-ju je meni osebno sklopka, ki ima nek bedast 'torque back limiter' (to je nekaj, kar bi naj zmanjšalo zaviranje motorja, ko na hitro spustiš sklopko - a'la slipper clutch, samo da še daleč ne tako efektivno). No, ta 'torque back limiter' ima stranski efekt, da je sklopka pri hitrem speljevanju zelo nelinearna in ko spuščaš ročko, skoraj do konca hoda ni nič (sklopka kar drsi), potem pa naenkrat zagrabi (in prednje kolo sunkovito skoči proti oblakom). SV ima enako sklopko kot Hayabusa, ta pa ima enako težavo - bojda se to da odpravit, tako da namesto 'back torque limiter'-ja vgradiš fiksno zadevo. To se v USA da kupit, ker Hayabuso dosti drag race-ajo, kjer pa nočejo takšne sklopke. :D Seveda bi s časom motor tudi opremil z rori + K&N filtrom + Power Commanderjem ---> ma že kdo iskušnje s tako dodelavo, kakšne so izboljšave. Sam imam Akrapovič bolt-on lonce, a brez ostalih predelav (Power Commander je na wish listi). Kolikor sem bral, serijski SV na zadnjem kolesu pridela med 100-105 konji, s tako predelavo in dobrim PC tuningom pa se da dobiti 110-115 (nekater so pri 2005+ letnikih, ki so nekoliko močnejši, poročali tudi o 118). Še to - če te zanima bolj športna vožnja, išči SV1000S letnik 2003 - ta ima malo višje postavljene stopalke in izpuh, tako da omogoča večje nagibe... Kasnejše 'S' izvedbe so bile v tem enake kot 'N' različice - bolj 'touring'... :) D. PS: Kolega prodaja SV1000S, letnik 2003 z malo kilometri... :whistle:
ICE_MAN Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 Samo 100-105hp pridela na zadnji gumi. :unsure: Na akrapovicevi strani sem zasledil na dynotu cirka 113hp z loncem od tega naj bi original mel kakšna 2 konja manj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se