Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


Priporočene objave

Objavljeno
Samo 100-105hp pridela na zadnji gumi. :unsure: Na akrapovicevi strani sem zasledil na dynotu cirka 113hp z loncem od tega naj bi original mel kakšna 2 konja manj.

Merjenje moči je ZELO relativna zadeva in vsak dyno kaže drugače. Že razlike med toplim in hladnim, vlažnim ali suhim zrakom (na istem dyno-tu) so lahko 5 konjev.

Zato se nima smisla obešat na konkretno cifro, ampak le na 'before / after' primerjavo uspešnosti predelave...

D.

Objavljeno (popravljeno)
- Aprilia Falco

- Aprilia Tuono (star model)

- Honda VTR

- Ducati 1000Ss

- KTM 990

Jaz osebno bi izbral Tuona, ampak samo za preganjanje po okoliških ovinkih (brez daljših potovanj), je za moje pojme najbolj "fun" motor (ampak samo fun, nič drugega), Za vsakdanjo rabo in potovanja VTR ali SV-ja. KTM je pač hribovski moped, Duče je podhranjen...

Boljši... :P

Vzdržljivejši (70000km brez okvar)... :worship:

Lepši... (no, to velja za cel moped, ne samo za agregat). :naughty:

No, od naštetih sem poleg SV-ja vozil samo Falcota. Zdelo se mi je, da je Falco malo bolj agresiven (se bolj odzove na gas), a se mi zdi, da gre to predvsem na račun krajših prestavnih razmerij.

Falcota sem na sprehod peljal tudi jaz, pa je bil do 3-tje prestave prednji konec v luftu, se pa tudi meni zdi, da ima precej kratke prestave, pa tudi vzmetenje (sploh zadnji Sachs amortizer) je precej slabo (vendar se tu vseeno da precej naredit z menjavo vzmeti in olja). Takrat, ko sem ga vozil sem imel RS250 in se mi je zdela orng raketa.

Nasploh se lastniki Aprilij ravno ne hvalijo z vzdržljivostjo svojih motorjev, tudi na mobile.de imajo vsi precej manj km kot VTR-e ali SV-ji. Pa tudi slo servis je po domače rečeno ornk v pizdi (itak predvidevam, da bi servis delal doma).

Merjenje moči je ZELO relativna zadeva in vsak dyno kaže drugače. Že razlike med toplim in hladnim, vlažnim ali suhim zrakom (na istem dyno-tu) so lahko 5 konjev.

Zato se nima smisla obešat na konkretno cifro, ampak le na 'before / after' primerjavo uspešnosti predelave...

D.

Tudi med istimi modeli motorjev so razlike za kakšnega konja ali dva...

Verjetno se zato obeša na cifro, ker ga zanima primerjava konjev med temi motorji. Oko vrži tudi na to pri katerih obratih te konje izpljune, primerjaj tudi navor. Vseeno naj samo najvišja cifra navora, moči ne bo merilo za nakup mopeda.

Popravljeno . Popravil MarduK
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo jaz sem od ponedeljeka naprej ponosni lastnik Suzukija SV1000s l.2005 :naughty:

MMG, ima kdo kakšen nosilec za kovček (brez plošče), ki ga ne potrebuje več in se ga želi znebiti za nekaj ojrov?

Objavljeno
Evo jaz sem od ponedeljeka naprej ponosni lastnik Suzukija SV1000s l.2005 :naughty:

MMG, ima kdo kakšen nosilec za kovček (brez plošče), ki ga ne potrebuje več in se ga želi znebiti za nekaj ojrov?

Kok daš za nosilc ? :closedeyes:

Objavljeno (popravljeno)
Kok daš za nosilc ? :closedeyes:

Pa imaš za 1000, ker za 650 ni isti kolkor sem videl po slikah. Katere firme pa je nosilec, je od Givi ali Kappa?

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno
Pa imaš za 1000, ker za 650 ni isti kolkor sem videl po slikah. Katere firme pa je nosilec, je od Givi ali Kappa?

za 650 je ja, Givi

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

Zanimam se za nakup SV 1000s, pa se mi zdi, da sem z mojo višino (188 cm) rahlo previsok za ta motocikel?

Kaj menite imetniki oz. vozniki omenjenega motocikla?

Ali je sopotnikov sedež res tako neudoben kot nekateri pravijo?

Hvala za odgovore!

Objavljeno
Zdravo,

Zanimam se za nakup SV 1000s, pa se mi zdi, da sem z mojo višino (188 cm) rahlo previsok za ta motocikel?

Kaj menite imetniki oz. vozniki omenjenega motocikla?

Jaz sem natanko iste višine, poleg tega pa sem tudi precejšnje širine in globine. Pa se na tem mopedu počutim odlično...

Je pa res, da pod mano skoraj vsak moped izgleda majhen - razen kakšnih FJR1300, BMW GT ipd.

Ali je sopotnikov sedež res tako neudoben kot nekateri pravijo?

Tega pa ne bi vedel, se ne vozim zadaj... :blush:

D.

Objavljeno
Zdravo,

Zanimam se za nakup SV 1000s, pa se mi zdi, da sem z mojo višino (188 cm) rahlo previsok za ta motocikel?

Kaj menite imetniki oz. vozniki omenjenega motocikla?

Ali je sopotnikov sedež res tako neudoben kot nekateri pravijo?

Hvala za odgovore!

Sedenje na sopotnikovem sedežu SV 1000 S lahko primerjam z naslednjimi motorji...Ninja 6 l.04, cbr 600 rr l.05...na SV-ju sem se na sopotnikovem sedežu počutila povsem zadovoljivo :grim ...furce do 200km na dan...v zadnjo plat me ni nikoli žulilo, noge pa tudi niso trpele, pa sem višine 178...v nasprotju z Ninjo in RR-ko, kjer jasno ni udobja, s tem, da pri RR-ki v serijsko opremo pri vročih dneh, zraven spada še zapečena :devil: zadnja plat...na zadnjem sedežu sem se zapeljala še s fazer 600 l.04 in Z 750 l.04, vendar le par km...le na Fazer-ju je bolj udobno, vendar ti zopet malce švasa po ta zadnji :P ...to je to...

lp

Objavljeno
Zdravo,

Zanimam se za nakup SV 1000s, pa se mi zdi, da sem z mojo višino (188 cm) rahlo previsok za ta motocikel?

Kaj menite imetniki oz. vozniki omenjenega motocikla?

Ali je sopotnikov sedež res tako neudoben kot nekateri pravijo?

Hvala za odgovore!

Na takih motorjih ne morš pričakovat udobja na zadnjem sedežu, če želiš met udobje na zadnjem sedežu si kup FJR ali kaj podobnega.Tist k bo reku da je na SV-ju uzad udobn sedet se bo zlagov. :winkiss:

Objavljeno

Zadaj ni problema sedet. je pa veliko lažje, če je montiran kufer (lažna varnost)

Objavljeno
razlike med toplim in hladnim, vlažnim ali suhim zrakom (na istem dyno-tu) so lahko 5 konjev.

Stanje zraka močno vpliva na volumen vsesane količine zmesi v cilinder. Od tu tudi razlika v moči...

Objavljeno
Zdravo,

Kolk $$$ pa pride redni servis za SV 1000s?

Čist odvisn kašn servis.

Objavljeno

Ne vem na kolko se dela servis, ampak mislim na tam okoli 7000 km oziroma filter olja, filter zraka in olje!

Na kolko se dela servise?

Hvala

Objavljeno
Ne vem na kolko se dela servis, ampak mislim na tam okoli 7000 km oziroma filter olja, filter zraka in olje!

Na kolko se dela servise?

Hvala

Morda ti to kaj pomaga:

post-2208-1199386907_thumb.jpg

Jaz večino rednih servisov opravim kar sam (menjava olja, filtrov, ostalih tekočin, sklopka, ...). Za pregled/nastavljanje ventilov sem pa ga peljal na servis, a se več ne spomnim, koliko je stalo - bom pa tudi to v prihodnje počel sam.

D.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

mal kasno pišem, sam me ni bilo že dolgo tukaj

...

Ali je sopotnikov sedež res tako neudoben kot nekateri pravijo?

Hvala za odgovore!

Pot do Dubrovnika in nazaj je moja sopotnica bolje prenesla kot jaz. Spredaj sediš bolj na notranjem delu stegen in direkt na mišici med jajci in luknjo, ker je sedež dokaj ozek, na zadnjem pa, zaradi pozicije nog sopotnica sedi na celi riti. Jaz si še 14 dni nisem najbolj opomogel (zaprtje, zatečenost...), medtem ko je s sopotnico bilo vse ok (razen seveda rok). ;)

Zdravo,

Kolk $$$ pa pride redni servis za SV 1000s?

med 80€ in 110€ z materialom, odvisno od servisa, malo preberi post o serviserjih, pa najbolje je, da prinešeš olje s seboj, da veš kaj ti not dajo, pa preveri če ti sigurno filter zamenjajo.... če ga imaš namen do konca zgonit, je dokaj enostavno to še bolje doma porihtat razen v primeru garancije), priporočam K&N olni filter in kak Motorex, meni se je ta kombinacija najbolje obnesla pri klonkanju... sam ne bom panike povzročal tako da o tem drugič

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Nameravam kupiti, sv1000, 2005. Problem pa je da je motor uvožen iz italije, malenkost podrsan po obeh straneh( izpuha, ena stran bug spojlerja in na eni strani crash pad. Verjetno je menjana tudi sklopka, ker sem opazil, da zavorna ročka ima lomno zarezo medtem, ko je sklopka nima, po defaultu mislim da jo imajo obe(če se ne motim).

Mašina na pogled ne izgleda, da bi bila kaj odpirana. Prav tako ni ostalih sledi kakršnih koli poškodb, razen nekaj lepotnih prask.

Zanima me, na kaj bi še bilo potrebno biti pozoren pri nakupu takega motocikla. Ima cca 30k prevoženih kilometrov, kar se mi zdi dokaj realno.

Pa še tole:

Kako je kaj s servisi motorja, katere pnevmatike uporabljate, kako je z nagibom motorja v zavojih(glede na to da mi deluje zelo neokreten) in kako je z dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju. Motor sem sicer testiral, vendar ne v takšni meri.

Hvala za odogovore

Lp Anže

Objavljeno
Pa še tole:

Kako je kaj s servisi motorja, katere pnevmatike uporabljate, kako je z nagibom motorja v zavojih(glede na to da mi deluje zelo neokreten) in kako je z dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju. Motor sem sicer testiral, vendar ne v takšni meri.

Hvala za odogovore

Lp Anže

Servisi na 6k, gume sem vozil Z6 in M3 (bolje), prednjega kolesa ne dviguje.... ti kr kupi...

..a se ti še stalno zdi neokreten?

post-129-1203181321_thumb.jpg

Objavljeno
Pa še tole:

Kako je kaj s servisi motorja, katere pnevmatike uporabljate, kako je z nagibom motorja v zavojih(glede na to da mi deluje zelo neokreten) in kako je z dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju. Motor sem sicer testiral, vendar ne v takšni meri.

-jaz mam pilot road 2 držijo kot pribito tud če kdaj pa kdaj mal pretiravaš...

-servisi uradno na 6000km, neuradno če ga misliš zgont do konca 10000km

-izpuha te bosta uradno koštala 500€ na kos original, zato priporočam kake aftermarket, če jih mišliš menjat

en tip jih je na bolhi prodajal od akrapoviča za 450€, lahko kej prečekiraš če jih še ima

- okretenost:

http://www.sv-portal.com/forums/forumdisplay.php?f=24

- in guma (vsaj meni) ne sili kaj preveč v zrak brez sklopke, zaradi elektronike, ma se da tud to poštimat

- priporočam, fajn bajk, fajn

Objavljeno
..a se ti še stalno zdi neokreten?

sem spremenil mnenje :)

hvala obema za odgovore.

Objavljeno
Servisi na 6k, gume sem vozil Z6 in M3 (bolje), prednjega kolesa ne dviguje.... ti kr kupi...

..a se ti še stalno zdi neokreten?

Te formacije pa nisi poslal :whistle: . Good one :yea1:

Kaj se dogaja s hondo? :devil:

Uživej

čist res :topic:

Objavljeno
Mašina na pogled ne izgleda, da bi bila kaj odpirana. Prav tako ni ostalih sledi kakršnih koli poškodb, razen nekaj lepotnih prask.

Zanima me, na kaj bi še bilo potrebno biti pozoren pri nakupu takega motocikla. Ima cca 30k prevoženih kilometrov, kar se mi zdi dokaj realno.

Moj ima nekaj čez 70000km in to brez problemov. Model 2005 ima večja sesalna grla in lopute (s tem nekaj več moči) ter lažji vztrajnik.

Odpravljene so tudi vse 'otroške' težave, ki so se pokazale pri modelu 2003 - puščanje hidravličnega cilindra za sklopko in slab električni konektor, ki se je znal zasmoditi.

Pa še tole:

Kako je kaj s servisi motorja, katere pnevmatike uporabljate, kako je z nagibom motorja v zavojih(glede na to da mi deluje zelo neokreten) in kako je z dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju. Motor sem sicer testiral, vendar ne v takšni meri.

S servisi motorja je tako, kot za večino mopedov. Če si vsaj malo tehnično vdarjen, lahko večino rednih opravil opraviš sam.

SV omogoča kar zadosten nagib, pri čemer pa velja omeniti, da model 2005 nekoliko manj kot 2003 SV1000S, ker ima nekoliko nižji zadnji okvir (nosilec sedeža) in stopalke. Še bolje je, če zamenjaš izpuh - serijski je okrogel in precej širok, zato lahko pri hudem nagibu nasedeš tudi nanj... Pa še kakih 10kg prihraniš. :D

Na cesti uporabljam Metzeler M3, ki jih za SV-ja toplo priporočam. SV100S je le tak moped, da te z veseljem 'potegne' v kak hitreje odpeljan ovinek, zato si zasluži 'sport' gume. Izogibaj se raznih 'road' variant, ker so ... zanič. Za Z6 sicer pravijo, da so OK, ampak jih sam nisem sprobal. Sem pa imel Pilot Road - in jih ne bom NIKOLI več i mel.

Pred M3 sem uporabljal Dunlop D208RR - sicer OK guma, dober občutek in oprijem, ampak so le malo premalo kilometrov zdržale.

Morda se ti SV na začetku zdi malce 'težek' - verjetno je to zaradi blažilnika krmila. Ko pa enkrat obvladaš 'counter steering', pa to sploh ni več probljem. Pa tudi Maksi-jev poligon se da zvozit z njim (čeprav ni ravno lahko).

Kar se tiče dvigovanja prednjega kolesa - ne dviguje ga 'spontano', zaradi preobilice moči (tako kot razne R1, ZX10, ... ), a ko hočeš, ti ustreže.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!