Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

Meni je zadnjič celo uspelo, da se je rezerva vklopila na 170 km :). Kar se tiče gum, se pa na tem motorju dobro obnesejo tudi Continetal Sport Attack.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odpravljene so tudi vse 'otroške' težave, ki so se pokazale pri modelu 2003 - puščanje hidravličnega cilindra za sklopko in slab električni konektor, ki se je znal zasmoditi.

D.

Sem bral malo nazaj in opazil tole zgoraj. Sam imam l.05, pa mi po kakšni daljši vožnji ostanejo oljne pike na plastiki pod sklopko, sicer sem odlil malo olja iz lončka, ker je bil polno natočen, ampak še vedno enako. Sumim na poškodbo tesnila ali pa tiste gumice, ki ovija zadnjo stran cilindra.

V manualu sem zasledil, da sklopka ne zahteva nikakršnega nastavljanja, ker je popolnoma samodejno nastavljiva, torej zanima me ali je veliko dela, če se lotim popravila sklopke?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je zadnjič celo uspelo, da se je rezerva vklopila na 170 km :). Kar se tiče gum, se pa na tem motorju dobro obnesejo tudi Continetal Sport Attack.

Zadnjič, ko sva se peljala na Jezersko, sem jih tudi jaz naredil 170, verjetno zaradi tega, ker sem v Kranju tankal gorenjski bencin. :naughty:

Popravljeno . Popravil exe`FZS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič, ko sva se peljala na Jezersko, sem jih tudi jaz naredil 170, verjetno zaradi tega, ker sem v Kranju tankal gorenjski bencin. :naughty:

To sem naredil zadnič ko sva šla čez Bistrco, Kozje pa to :), tankal sem pa na MOLu v Cel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes naredil z normalno vožnjo 175km preden se je prižgala lučka. Nato sem sicer z malo bolj športno vožnjo nadaljeval do 219km.. nato pa motor crkne. Sreča, da je bil spust spodaj pa pumpa. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje vi to na polno vozite.... :)

iz zadra do rijeke se mi včeraj po 220km ni še pržgala, po jadranski magistrali, do 120km/h in dokaj hitri ovinki za v dvoje... zgleda da imajo hrvatje bolši bencin ;)

zadnje čase se mi dozdeva, da imam nekam nizke standarde, kaj naj bi bilo hitro, glede kaj berem po tem forumu... :P

v tank se pa da naliti še kake 3-4dcl z nagnivanjem motorja in počasnim dotakanjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje vi to na polno vozite.... :)

iz zadra do rijeke se mi včeraj po 220km ni še pržgala,

Pa si ziher, da ti dela lučka? :P

v tank se pa da naliti še kake 3-4dcl z nagnivanjem motorja in počasnim dotakanjem...

Jap. Ampak 17l se ne da nalit tudi v popolnoma prazen tank... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dela dela...

ker si pišem vse račune je imel zadnje 4 sezone porabo točno:

5,8146930339612006200385175442717 litrov

max. sem do zdaj natankal 15.09l v povprečju kmalu po lučki ne gre notri več kot 12.5-13.5 litra, 17l nisem še nikoli videl ;)

v 95% vozim v dvoje, "hitrejša" (karkoli že to pomeni ;) ) potovalna hitrost, po omejitvah samo v naseljih... je pa res, da ga v 80% ne pritiskam ven z ovinkov, ker gre itak že vse prehitro za sranje na naših cestah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dela dela...

ker si pišem vse račune je imel zadnje 4 sezone porabo točno:

5,8146930339612006200385175442717 litrov

max. sem do zdaj natankal 15.09l v povprečju kmalu po lučki ne gre notri več kot 12.5-13.5 litra, 17l nisem še nikoli videl ;)

v 95% vozim v dvoje, "hitrejša" (karkoli že to pomeni ;) ) potovalna hitrost, po omejitvah samo v naseljih... je pa res, da ga v 80% ne pritiskam ven z ovinkov, ker gre itak že vse prehitro za sranje na naših cestah

Si prepričan, da ti sopotnica na skrivaj ne doliva kakšne kantice bencincina :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

;) ampak enkrat je res foter nekaj pompal za kosilnico...

nevem, morda je mašina kej zbrklana, al pa ma sam 90KM od Vstroma

Popravljeno . Popravil tombgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje vi to na polno vozite.... :)

iz zadra do rijeke se mi včeraj po 220km ni še pržgala, po jadranski magistrali, do 120km/h in dokaj hitri ovinki za v dvoje... zgleda da imajo hrvatje bolši bencin ;)

zadnje čase se mi dozdeva, da imam nekam nizke standarde, kaj naj bi bilo hitro, glede kaj berem po tem forumu... :P

v tank se pa da naliti še kake 3-4dcl z nagnivanjem motorja in počasnim dotakanjem...

jaz sicer nimam Svja ampak tole o bencinu velja za vse, ne? Ilirska Bistrica-Pag ni blo rezerve. Na pagu nalijem do čepa, tako kot v bistrici. manjka 12.7 L Za domow, sem do bistrice rezervo skoraj skuril, in nalil 15,5 litra.. . ampak po moje je to krivo premagovanje višinske razlike, ne pa bencin. je pa vse možno.

Glede SVja pa me zanima, a ga je kdo primerjal z VTR? A je kdo vozil oba motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen,

zanima me kje so kaj naboljši servisi za sv, oz. kje ste bili vi najbolj zadovoljni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam še eno vprašanje za izkušene sv-jiste, zanima me kakšno dimenzijo pnevmatik imate. Sam imam namreč 180-55, dimenzija, ki je vpisana tudi v homologaciji, medtem ko v manualu piše, da naj bi bil motor obut v 190-50. Tudi malo me skrbi zaradi nagibov, vozim do roba gume, pa mi še vedno manjka cca 10cm da bi prišel z njim do kolena.

Kaj svetujete?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj gume na homologirane!

Eno vprašanje imam...koliko ste kaj visoki tisti ki vozite SV 1000...kajti to je bil moj prvi izbor za nakup dokler se nisem vsedel nanj..Jaz imam 187cm, in ko sem se vsedel na svja mi je bil premajhen, kolena so mi štrlela ven, ker mi pridejo v pozicijo kjer jih zraven tanka ne morem skriti...No vaše izkušnje oziroma mnenja...

Drugače pa sem sedal samo na enem ki se je prodajal v moto hitu v krškem..mislim jajca od motorja...gume spaljene, ročke podrsane...bljah...pa nikol kao ni bil na tleh...vijaki za vilice različni itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno vprašanje za izkušene sv-jiste, zanima me kakšno dimenzijo pnevmatik imate. Sam imam namreč 180-55, dimenzija, ki je vpisana tudi v homologaciji, medtem ko v manualu piše, da naj bi bil motor obut v 190-50. Tudi malo me skrbi zaradi nagibov, vozim do roba gume, pa mi še vedno manjka cca 10cm da bi prišel z njim do kolena.

Kaj svetujete?

lp

..prvič slišim, da naj bi imel SV 190 zadaj??? Moj je imel original 180, pa ma ni nič skrbelo zaradi nagibov, koleno je bilo tudi dol....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno vprašanje za izkušene sv-jiste, zanima me kakšno dimenzijo pnevmatik imate. Sam imam namreč 180-55, dimenzija, ki je vpisana tudi v homologaciji, medtem ko v manualu piše, da naj bi bil motor obut v 190-50. Tudi malo me skrbi zaradi nagibov, vozim do roba gume, pa mi še vedno manjka cca 10cm da bi prišel z njim do kolena.

Kaj svetujete?

lp

To je bila tiskarska napaka na zgodnjih modelih (K3) - platišče po širini ni primerno za gumo 190.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje imam...koliko ste kaj visoki tisti ki vozite SV 1000...kajti to je bil moj prvi izbor za nakup dokler se nisem vsedel nanj..Jaz imam 187cm, in ko sem se vsedel na svja mi je bil premajhen, kolena so mi štrlela ven, ker mi pridejo v pozicijo kjer jih zraven tanka ne morem skriti...No vaše izkušnje oziroma mnenja...

Jaz sem 188cm, pa se na SV-ju počutim odlično. Je pa res, da imam model SV1000S K3, ki ima nekoliko višji zadek - a so tudi stopalke nekoliko višje.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem 188cm, pa se na SV-ju počutim odlično. Je pa res, da imam model SV1000S K3, ki ima nekoliko višji zadek - a so tudi stopalke nekoliko višje.

D.

Tudi jaz sem tako velik, ampak imam sv1000s k5; počutim se kolikor toliko ok, vesel bi pa bil, če bi bili fostrasterji postavljeni bolj nazaj, ker mam malo občutek, da imam noge kot, da bi sedel doma na stolu :D, ob sedenju čisto na zadnjem delu sedeža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj gume na homologirane!

Preberi malo bolj pozorno moj post, gumo imam takšno kakor je zapisano v homologaciji

..prvič slišim, da naj bi imel SV 190 zadaj??? Moj je imel original 180, pa ma ni nič skrbelo zaradi nagibov, koleno je bilo tudi dol....

Ja tudi meni se je zdelo čudno. Glede tvojega nagiba.. sem videl sliko nekaj strani nazaj :worship: . Verjetno mojih 4000km na sv-ju, še ni dovolj da bi ga spustil na koleno. Izgleda, se bo potrebno na dvovaljniku znova učiti :P

To je bila tiskarska napaka na zgodnjih modelih (K3) - platišče po širini ni primerno za gumo 190.

Si me potolažil, sem upal, da bo kaj takega, glede na to da je cena gume dimenzije 190, kar veliko dražja. :)

Eno vprašanje imam...koliko ste kaj visoki tisti ki vozite SV 1000...kajti to je bil moj prvi izbor za nakup dokler se nisem vsedel nanj..Jaz imam 187cm, in ko sem se vsedel na svja mi je bil premajhen, kolena so mi štrlela ven, ker mi pridejo v pozicijo kjer jih zraven tanka ne morem skriti...No vaše izkušnje oziroma mnenja...

Imam 185cm, pa mislim, da je še dosti prostora. Pač malo bolj športna drža, pa je to to :)

lp

edit: naj še vprašam, v kratkem nameravam iti na dirkališče preizkusit mašino, kakšni so kaj vaši vtisi z dirkališča z omenjenim motorjem? Katero dirkališče priporočate, katero ne, zakaj ne, zakaj ja. itd..

Popravljeno . Popravil exe`FZS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) Odstranite koleno ki vodi zrak v škatlo z zračnim filtrom, ta pobira topel zrak motorja in omejuje pretok zraka. Pridobili boste več moči (do 3KM) in navora kot z Akrapovičem (0.8KM). Motor ne bo več cukal pri 2500 obratih in bo bolj miren.

A je to, to koleno (številka 5 na skici):

air_cleaner.gif

Cel vodič: http://www.suzukisv1000.com/faq/airbox_snorkel.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to, to koleno (številka 5 na skici):

:yes: To je to...

Ampak... Pojavila se je nova teorija, po kateri v prostoru za prednjo masko pri večji hitrosti nastane področje z zmanjšanim zračnim pritiskom. To koleno (ljubkovalno imenovano tudi 'snorkel') naj bi zrak zajemalo iz področja za okvirom, kjer je ta efekt najmanjši.

Bojda je izguba zaradi toplejšega zraka bistveno manjša kot izguba zaradi nižjega zračnega pritiska...

Debata o tem je tekla na SV-portal.com...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: To je to...

Ampak... Pojavila se je nova teorija, po kateri v prostoru za prednjo masko pri večji hitrosti nastane področje z zmanjšanim zračnim pritiskom. To koleno (ljubkovalno imenovano tudi 'snorkel') naj bi zrak zajemalo iz področja za okvirom, kjer je ta efekt najmanjši.

Bojda je izguba zaradi toplejšega zraka bistveno manjša kot izguba zaradi nižjega zračnega pritiska...

Debata o tem je tekla na SV-portal.com...

D.

Kaj torej to pomeni, da se zadeve ne splača odstranit? Nekaj sem bral tisti članek, ampak angleščina mi ne gre najbolje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh..vsi pravite da vam je prav...ne vem jaz sem sedel na svju letnik 2001-02..

Skoz pa vidim no veliko se vozi en po dolenjski avtocesti z svjem...od otočca proti Krškem...Hm...zanimivo...srečno vsem sv ryderjem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh..vsi pravite da vam je prav...ne vem jaz sem sedel na svju letnik 2001-02..

To pa ni SV1000.... Ta je na svetu šele od 2003.

Očitno si sedel na prejšnji generaciji SV650(S). Sam še nisem sedel na tem, tako da ne vem, ali oz. koliko je manjši od SV1000(S).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!