Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


Priporočene objave

Objavljeno
Včeraj zamenjal olje in oljni filter s K&N.

Ni neke opazne razlite.

Čim se motor segreje na 90 stopinj veselo KNOCK-a.

Ali sem gluh, ali se mi ta zvok pač ne zdi nič posebnega, ali pa moj SV K3 pri 80k+ km tega nima. :?

Edini poseben zvok je zvok sklopke oz. košare, ki pa se tudi opazno spremeni, ko stisneš ročico sklopke. Rešitev bi naj bila zamenjava košare... :rolleyes:

D.

Objavljeno

Živjo, pred kratkim sem kupil SV1000S k3 :yea1: . Odličen stroj, lep, navora v izobilju, lahkoten za ovinke,... res ne vem zakaj ga folk ni kupoval :headbang: . Sedaj imam še original izpuh vendart ga mam namen menjat in me zanima kakšne izpuhe imate na svojih bombnikih oz. kaj priporočate (kakšno cenejšo varianto :) ).

Če ma kdo kakšen nosilec za top case kovček naprodaj, se priporočam.

LP

Objavljeno (popravljeno)
Živjo, pred kratkim sem kupil SV1000S k3 :yea1: . Odličen stroj, lep, navora v izobilju, lahkoten za ovinke,... res ne vem zakaj ga folk ni kupoval :headbang: . Sedaj imam še original izpuh vendart ga mam namen menjat in me zanima kakšne izpuhe imate na svojih bombnikih oz. kaj priporočate (kakšno cenejšo varianto :) ).

Če ma kdo kakšen nosilec za top case kovček naprodaj, se priporočam.

LP

Jaz imam gor LeoVince, če te zanima zvok se lahko kdaj dogovorimo, da zadevo slišiš v živo.

Namesto kovčka pa raje razmišljaj v stranskih torbah, ker pozicija kovčka ni najbolj posrečena na motorju, sploh, če potuješ sam.

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno (popravljeno)

pravkar sem se lotil menjave olja in bi potreboval manjsi nasvet. odvil sem cev in iz nje je izteklo olje, kako pa spravim ven /menjam olje, ki je še v drobovju sklopke? na ventil pri sklopki spodaj sem namestil cev vendar z improviziranim orodjem verjetno ne ustvarim dovolj vakuma. any ideas?

hvala vnaprej.

lp anže

edit: pravkar ugotovil, da moram obrnat malo ventilcek. xD

Popravljeno . Popravil exe`FZS
Objavljeno
pravkar sem se lotil menjave olja in bi potreboval manjsi nasvet. odvil sem cev in iz nje je izteklo olje, kako pa spravim ven /menjam olje, ki je še v drobovju sklopke? na ventil pri sklopki spodaj sem namestil cev vendar z improviziranim orodjem verjetno ne ustvarim dovolj vakuma. any ideas?

hvala vnaprej.

lp anže

edit: pravkar ugotovil, da moram obrnat malo ventilcek. xD

Še dobro, da si napisal, katero olje menjavaš... :P

Hidravlični cilinder za sklopko lahko dokaj enostavno snameš (2 vijaka) in ga potem obrneš 'na glavo' - tako boš še najlažje spravil ven vso staro olje.

D.

Objavljeno (popravljeno)
Še dobro, da si napisal, katero olje menjavaš... :P

Hidravlični cilinder za sklopko lahko dokaj enostavno snameš (2 vijaka) in ga potem obrneš 'na glavo' - tako boš še najlažje spravil ven vso staro olje.

D.

Še lažje je, če dol spodaj natakneš cevko in odteguješ in zateguješ, ob tem pa na vrhu dolivaš novo olje in "pumpaš" s stiskanjem sklopke. Vajo ponavljaš tako dolgo, da z novim oljem izpodrineš staro. S tem postopkom nimaš težav tudi s tem, da bi kje vmes dobil še zrak.

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno
Še lažje je, če dol spodaj natakneš cevko in odteguješ in zateguješ, ob tem pa na vrhu dolivaš novo olje in "pumpaš" s stiskanjem sklopke. Vajo ponavljaš tako dolgo, da z novim oljem izpodrineš staro. S tem postopkom nimaš težav tudi s tem, da bi kje vmes dobil še zrak.

Že res, ampak verjetno pri tem v cilindru ostane nekaj starega olja - predvsem pa kakšna 'svinjarija', ki potone na dno...

post-2208-1243757742_thumb.jpg

D.

Objavljeno (popravljeno)
Še dobro, da si napisal, katero olje menjavaš... :P

D.

l

hehe, vidim ja, čisto sem pozabil, no pa vsaj upam, da je bilo očitno. :)

Še lažje je, če dol spodaj natakneš cevko in odteguješ in zateguješ, ob tem pa na vrhu dolivaš novo olje in "pumpaš" s stiskanjem sklopke. Vajo ponavljaš tako dolgo, da z novim oljem izpodrineš staro. S tem postopkom nimaš težav tudi s tem, da bi kje vmes dobil še zrak.

Na tak način sem delal. Itak si bil pa že uro po objavi zraven. :)

Že res, ampak verjetno pri tem v cilindru ostane nekaj starega olja - predvsem pa kakšna 'svinjarija', ki potone na dno...

D.

Točno to se mi je naredilo, olje je že po 400km obarvano, kot je bilo staro olje.. še dobro da sem kupil cel liter. :)

OFF TOPIC: danci, si bil ti včeraj v Eibiswaldu na krožnem?

Popravljeno . Popravil exe`FZS
Objavljeno
Točno to se mi je naredilo, olje je že po 400km obarvano, kot je bilo staro olje.. še dobro da sem kupil cel liter. :)

Zanimivo... Nenavadno je predvsem zato, ker se olje pri teh hidravličnih zadevah ne 'pretaka'...

Morda pa je 'staro' olje lažje od novega in tako med vožnjo počasi 'splava' na vrh? Ali pa se spodaj lepo segreje in potem splava na vrh? Kdo bi vedel...

OFF TOPIC: danci, si bil ti včeraj v Eibiswaldu na krožnem?

:yes: Zato pa sem tak 'divje' mahal. ;)

D.

Objavljeno
Pozdravljeni!

Zanima me ali ima kdo dejanske izkušnje z 'KNOCK'om v motorju.

Ali menjava oljnega filtra s K&N dejansko reši problem, ali je edina opcija za odpravo te nadležne težave menjava ležajev v glavi motorja?

Povzroči ta zadeva tudi kakšne fizične okvare motorja? (Tiste psihične, ki jih dobi voznik, ko posluša knockanje se ne da odpraviti ;) ).

Drugače je govora o SV 1000 k5.

V naprej se zahvaljujem za morebitne odgovore.

Upam, da šlišiš taprav the KNOCK, ker mašina ni ravno tiha :)

Meni je začel natepavat po prvem servisu, nato sem malo experementiral z oljem in filtri in je bila najbolša kombinacija K&N + Motorex... mi začne samo na kakih 200+km v enem kosu ropotat, pa še to ponavadi če se segreje na 105+°C.

Objavljeno

Evo; po zelooooo dolgem cajtu pošiljam opis modifikacije ogledal, ker sem ravno že nekje obljubil.

Pred kakim letom sem kupil ena ogladala za vgrajenimi LED žmigavci (ebay). Ogledala so bila drugače super, pri višjih hitrostih pa še bolj mirna kot original, vandar me je motilo to, da so prišla serijsko na plastičnih štrcljih - nosilcih. Ker so mi serijski jekleni nosilci že parkrat rešili plastike pred barvanjem, sem se odločil da bom skombiniral nov žmigavc s original nosilci.

Ebay ogledala z LED smerniki, na plastičnih nosilcih:

post-833-1244223475_thumb.jpg

post-833-1244223480_thumb.jpg

Postopek je pa tak:

1) z fenom segreješ ogledalce na aftermarket ogledalih, lepilo se segreje, ogledalo potegneš ven

post-833-1244223484_thumb.jpg

2) tako izgleda notranjost :)

post-833-1244223487_thumb.jpg

3) odstraniš LED luč, z ključem odviješ ohišje od nosilca

post-833-1244223491_thumb.jpg

4) tole pa je original.... zaenkrat :whistle:

post-833-1244223495_thumb.jpg

5) ker se drugače ne da, oziroma če se kaj trudiš steklo poči, je najbolje le-tega na original ogledalu že kar na začetku razbiti

post-833-1244223500_thumb.jpg

6) pobereš črepinje in peno ven iz ohišja (kot zanjimivost, v peni je kos železa, ki deluje kot nihalo in pobira vibracije - svašta)

post-833-1244223504_thumb.jpg

7) manjka par slikic :) gre pa takole:

- odviješ vijake, odstraniš podložko in še nekaj robe ven, zamenjaš ohišji in priviješ vijak nazaj

- ker imam še LED smernik, je bilo potrebno zvrtati majhno luknjo v ohišju tik ob pritrditvi na nosilec, da se lahko prpelje štrom notri

- privijačiš na motor, potegneš elektriko v ohišje ter prilotaš žičke na LED lučko

- stestiraš če vse deluje, daš malo silikona na taprvo ogledalce, ter ga prilimaš nazaj na ohišje

-BONUS: če imaš kaj orodja doma, lahko porezkaš utor v jekleni nosilec in tja skriješ žice, drugače pa jih samo pričvrstiš s plastičnimi vezicami (glej sliko)

post-833-1244223511_thumb.jpg

8) tako pa zgleda, ko so obadva končana

post-833-1244223515_thumb.jpg

Objavljeno

Lepo si to naredu :worship:

Vidim da maš od puiga šipco. A je več vetrne začšite kot pri originalu, ker zdej mi piha ravno v čelado in mi pri višjih brzinah ful bobni v čeladi :angry: .

LP

Objavljeno
Upam, da šlišiš taprav the KNOCK, ker mašina ni ravno tiha :)

Meni je začel natepavat po prvem servisu, nato sem malo experementiral z oljem in filtri in je bila najbolša kombinacija K&N + Motorex... mi začne samo na kakih 200+km v enem kosu ropotat, pa še to ponavadi če se segreje na 105+°C.

Hvala za odgovor.

Definitivno je tapravi KNOCK.

Prebral že na tone forumov o tej temi.

V končni fazi sem se odločil, da zadeve ne bom več slišal :whistle:

Kakšnih omembe vrednih mehanskih okvar ta zadeva menda ne povzroča.

Pomagala naj bi zamenjava ležajev glavne gredi, kar pa pomeni velik poseg v motor in s tem tveganje na še kakšne dodatne stranske posledice. Sploh če se zadeve loti wannabe mehanik.

Pa tudi dobri ušesni čepi zadevo precej oblažijo. :rolleyes:

Pa še malo original izpušna lonca navrtaš, da pojačaš zvok ....

Natančno kakšno MOTOREX olje pa uporabljaš?

Ogledala zgledajo super. Originalni luknji od smerokazov si zaflikal in pobarval?

A tisti mrežici na obeh hladilnikih si tudi sam naredil?

LP

Objavljeno
Lepo si to naredu :worship:

Vidim da maš od puiga šipco. A je več vetrne začšite kot pri originalu, ker zdej mi piha ravno v čelado in mi pri višjih brzinah ful bobni v čeladi :angry: .

LP

Malo bolše je ker mi je prej zabivalo curek vetra direkt v čelo, zdaj ga pa zdigne za par cm in gre čez čelado, je pa odvisno od višine voznika in kako se držiš za krmilom.

Natančno kakšno MOTOREX olje pa uporabljaš?

Ogledala zgledajo super. Originalni luknji od smerokazov si zaflikal in pobarval?

A tisti mrežici na obeh hladilnikih si tudi sam naredil?

LP

Motorex je samo eden 100% sintetičen - poglej na njihovi www strani.

Na original luknjah imam stranske žmigavce tudi iz ebaya, poglej par strani nazaj, mislim da bi morale biti fotke.

Mrežo sem kupil v Merkur mojster (bežigrad), enih 5€, potem pa jo samo zrežeš, zgornjo zahakljaš za stranske aluminijaste okraske, spodnjo pa z 4 kosi žice privežeš čez obstoječo.

Objavljeno
Pa še malo original izpušna lonca navrtaš, da pojačaš zvok ....

To si se hecal? Ker iskreno povedano, ne vem kaj bi dosegel z vrtanjem, oz. kje sploh bi vrtal?!

:whistle:

Objavljeno
To si se hecal? Ker iskreno povedano, ne vem kaj bi dosegel z vrtanjem, oz. kje sploh bi vrtal?!

:whistle:

Gre, gre

Pobrusiš vare, oddtegneš tiste tri vijake in potem prideš do zadnje plošče, ki jo navrtaš. Ko si zadovoljen z zvokom, vijake zalepiš z Loctide. Dejansko se ne vidi, da je izpuh modificiran.

S tem omogočiš da gredo plini ven brez vrtinčenja.

Drugače je original izpuh sestavljen iz dveh vertikalno in horizontalno pregrajenih komor.

Skozi prvo grejo v drugo, tam se obrnejo in nazaj v prvo ter ven skozi tisto cev, ki jo vidiš na koncu avspuha.

Glede na število lukenj ki jih navrtaš se spreminja tudi zvok motorja.

Če pa imaš voljo, lahko odstraniš celo zadnjo ploščo, pustiš le tam, kjer so navoji za vijake in stolčeš ven tudi tisto cevko.

Takrat pa resnično hrumi.

:evilgrin:

Pa prišparaš denar za nakup drugega lonca...

LP

Objavljeno

Pa če sem brusil vare, pa še vedno držijo, kot pribiti. (Kakšen predlog?) Tudi velikost vijakov je malo večja, kot pri standardni imbus šestici.

Nimam želje po prevelikem hrupu, le za malenkost bi rad povečal hrumenje. Trenutno mi namreč pri mirovanju vbrzig goriva povzroča večji hrup kot motor sam. :lol1:

lp

Objavljeno
Pa če sem brusil vare, pa še vedno držijo, kot pribiti. (Kakšen predlog?) Tudi velikost vijakov je malo večja, kot pri standardni imbus šestici.

Nimam želje po prevelikem hrupu, le za malenkost bi rad povečal hrumenje. Trenutno mi namreč pri mirovanju vbrzig goriva povzroča večji hrup kot motor sam. :lol1:

lp

Meni niso ravno delali težav tile vari. Malo jih pobrusiš, potem pa močno odtegneš vijak, pa popustijo.

Pa tudi standardni imbus je pasal (Je pa res, da ni bil čisto navadni, temveč za natični ključ - ampak je pa standardnih dimenzij).

Na žalost pa se mi je eden od šestih odlomil, ker je bil tako zarjavel v navojno pušo.

Iščem rešitev zanj, čeprav drži kot pribito tudi z dvema vijakoma.

Največ težav pa potem povzroči vrtanje lukenj. Potrebno je mazati kot zmešan, pa še vseeno sem uničil 4 svedre.

Ko se probava zvok, je potrebno obvezno namestiti nazaj pokrovček izpuha, ker šele takrat pride pravi zvok do izraza.

Rezultat je za moj okus primerno glasen.

Kolega z Leo Vinci mi je prav zavidal.

Zvok dostojen 1k ccm.

AirFlow pa tudi ni porušen, ker je prva komora nedotaknjena, tako da ima motor kontradruk.

Objavljeno
AirFlow pa tudi ni porušen, ker je prva komora nedotaknjena, tako da ima motor kontradruk.

Če cel sistem dol odšravfaš ga ne boš porušil :)

Objavljeno

Sem se malo poigral..

post-12474-1244504163_thumb.jpg

V bistvu sem kar presenečen nad učinkom, saj motor pri normalni in višji hitrosti ni skoraj nič bolj glasen, razlika je samo pri nižjih obratih oz. zvoku na mestu.

Za vsak primer sem velikosti lukenj prilagodil vijakom, ki bodo v kolikor z vsem skupaj nebi bil več zadovoljen, zapolnili narejene luknje.

Rostfrei pokrovov zaenkrat še ne bom montiral gor, saj me malo skrbi, da nebi izpušni plini prebili pokrovov.

@Segla: si imel z zgoraj opisanim kakšne težave, najbolj me zanima, za okrasne pokrove?

Lep pozdrav

Objavljeno
@Segla: si imel z zgoraj opisanim kakšne težave, najbolj me zanima, za okrasne pokrove?

Lep pozdrav

Ne sploh ni nobenih težav s pokrovi. Meni na eni strani držita samo dva vijaka, ker se mi je eden odlomil v puši, ko sem ga odtegoval.

Drugače imam jaz na vsakem loncu 10 lukenj fi 10.

In ko sta pokrova gor se sliši šele tisti ta pravi zvok.

Odrezal sem tudi obe cevki na loncu, kar je dalo še bolj globok zvok.

Na mestu pa je postal še boljši s TRE modom.

Zvrtaj še kakšno luknjo, pokrovčka pa kar gor.

Objavljeno
Ne sploh ni nobenih težav s pokrovi. Meni na eni strani držita samo dva vijaka, ker se mi je eden odlomil v puši, ko sem ga odtegoval.

Drugače imam jaz na vsakem loncu 10 lukenj fi 10.

In ko sta pokrova gor se sliši šele tisti ta pravi zvok.

Odrezal sem tudi obe cevki na loncu, kar je dalo še bolj globok zvok.

Na mestu pa je postal še boljši s TRE modom.

Zvrtaj še kakšno luknjo, pokrovčka pa kar gor.

Tudi meni se je odlomil, na vsakem izpuhu po en, ampak na srečo sem ga prej vsaj malo odvil, tako da se je dalo s kleščami vn spravit.

Vsekakor bom še dodal kakšno luknjo, kaj veliko pa ne upam, ker potem bo pa verjetno kar malo preveč rohneli. :)

Glede cevk, bom še premislil, ker luknje se še da zadelat, cevki pa v kolikor nekoč prodam motor, ne bom še švasat nazaj.

hvala in lp

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo, ali je potrebno ob menjavi izpušnih loncev tudi motor kaj ˝naštelat˝?

Jst sem Leo vince gor nataknu in mi ko spustim gas mi poka iz avspuha, kot da bi preveč bencina ušlo v izpuh. Glede na to, da je izpuh bolj odprt, izpušni pini hitreje zapustijo izgorevali prostor, s tem pa seboj potegnejo svežo mešanico, ki kasneje eksplodira v izpuhu.

LP

Objavljeno
Živjo, ali je potrebno ob menjavi izpušnih loncev tudi motor kaj ˝naštelat˝?

Jst sem Leo vince gor nataknu in mi ko spustim gas mi poka iz avspuha, kot da bi preveč bencina ušlo v izpuh. Glede na to, da je izpuh bolj odprt, izpušni pini hitreje zapustijo izgorevali prostor, s tem pa seboj potegnejo svežo mešanico, ki kasneje eksplodira v izpuhu.

LP

a ni fajn da poka :P

pomoje nvm če morš glih kaj štimat, no ti bo povedo kdo ki se na to bol spozna ;)

Objavljeno

Nujno ni, je pa dobro :)

Naštela se izpust CO in pa sinhronizira cilindra, potem bi moglo pokanje nehat, no če kdaj pa kdaj useka v oreng obratih ni nič narobe.

Kako je pri tvojem motorju ne vem, pri mojem je pa "vredu" da se potem tudi čip menja, da se prilagodi odprtemu sistemu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!