Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


Priporočene objave

Objavljeno

Kolk je kaj normalna oz. v mejah normale, poraba olja na servisni interval - 6000km ?

Bla,bla ti je lepo odgovoril :OK: jaz ti lohk samo potrdim,da od servisa do servisa nisem rabil dolivat olja,mašinca je ob povprečni uporabi in malo sivih celic voznika praktično neuničljiva :yes:
Objavljeno

@blabla Hvala :OK:

Torej za SV-ja kateri spije 1l/6000km to še ni pretirano?

Objavljeno

@blabla Hvala :OK:

Torej za SV-ja kateri spije 1l/6000km to še ni pretirano?

To je 0,16l na 1000 km...zgornja meja tolerance je 0,3l na 1000 km, torej ni razloga za skrbi ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pa ga imam tudi jaz :kva2: - SV1000S namreč! Letnik 2003, 12.000km, od drugega lastnika. Motor ni nov, je pa kar lepo ohranjen. Bil je že na tleh, tako da upam da več ne bo , ima pa stranske oklepe, leovince izpuhe (alu), led smernike, športno šipo, pokrov zadnjega sedeža...

Trenutno je na servisu, da ga pripravijo na sezono in preverijo ali je vse ok. Potrebno je homologirati izpuhe in smernike, zanima me ali ima kdo leote na svojem SV-ju. Dobil sem ga namreč brez DB eaterjev oz. killerjev in kolikor gledam so dragi ko pes - 44€/kom, za kos pleha :BUA: , tako da razmišljam ali jih dat delat ali samo izposodit za homologacijo (dvomim da me bodo spustili preko brez njih :grrr ). Kako pa je homologacijo smernikov? Na njih so sicer številke, ampak na netu ne najdem nobenih papirjev, prejšnji lastnik nima pojma kje jih je kupil. Ali se da to urediti samo na podlagi številk ali mi ne preostane druga, kot da kupim nove?

Pa še ena slikca, še iz oglasa :)

post-8404-0-34619000-1358145604_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa ga imam tudi jaz :kva2: - SV1000S namreč! Letnik 2003, 12.000km, od drugega lastnika. Motor ni nov, je pa kar lepo ohranjen. Bil je že na tleh, tako da upam da več ne bo , ima pa stranske oklepe, leovince izpuhe (alu), led smernike, športno šipo, pokrov zadnjega sedeža...

Trenutno je na servisu, da ga pripravijo na sezono in preverijo ali je vse ok. Potrebno je homologirati izpuhe in smernike, zanima me ali ima kdo leote na svojem SV-ju. Dobil sem ga namreč brez DB eaterjev oz. killerjev in kolikor gledam so dragi ko pes - 44€/kom, za kos pleha :BUA: , tako da razmišljam ali jih dat delat ali samo izposodit za homologacijo (dvomim da me bodo spustili preko brez njih :grrr ). Kako pa je homologacijo smernikov? Na njih so sicer številke, ampak na netu ne najdem nobenih papirjev, prejšnji lastnik nima pojma kje jih je kupil. Ali se da to urediti samo na podlagi številk ali mi ne preostane druga, kot da kupim nove?

Pa še ena slikca, še iz oglasa :)

post-8404-0-34619000-1358145604_thumb.jpg

Pozdravljen,

ta motor poznam, če je bil še pri tistem, od katerega sem ga hotel kupit jaz si šel še malo od Cola naprej ;D

Kolko sem takrat pregledal ta motor sem opazil sledeče:

1 - prednja felna je zvita

2 - hladilnik je poškodovan a popravljen tako da tesni. (zato ima tudi oklep motorja, da je to očem skrito)

3 - motor je spredaj v križih spuščen (spremenjena ciklistika)

4 - ne spomnim se več na katerem boku ima prasko ampak ne eni strani je okvir kar lepo počohan...

5 - brez DB-jev

Takrat se za nakup nisem odločil in sem vzel enega drugega, katerega še imam danes...

Če boš pa rabil DB (cca.20€) ali kar koli drugega, me kontaktiraj na 040/329-208

Objavljeno (popravljeno)

To je ta ja ;) (iz Otilice nad Ajdivščino), kar se tiče feltne, geštela in izpuhov mi je povedal, hladilnik sem opazil doma :( , da je spuščen pa se mi je zdelo ampak nisem bil prepričan.

Upam da nisem nabavil prevelikega krša, pač iskal sem en cenejši motor za dušo oz. za cca. 3-5kkm letno. Za DB se definitivno slišiva, ampak najprej čakam da ga dobim s servisa.

Popravljeno . Popravil ZdenkoK
Objavljeno

To je ta ja ;) (iz Otilice nad Ajdivščino), kar se tiče feltne, geštela in izpuhov mi je povedal, hladilnik sem opazil doma :( , da je spuščen pa se mi je zdelo ampak nisem bil prepričan.

Upam da nisem nabavil prevelikega krša, pač iskal sem en cenejši motor za dušo oz. za cca. 3-5kkm letno. Za DB se definitivno slišiva, ampak najprej čakam da ga dobim s servisa.

No vsaj to, ker meni takrat ni nič povedal, češ da je motor u nulo. Pa sva bila kr hitro pri kletvicah, ker iz MB do tja se mi pa res ni dalo na izlet vozit z kombijem :D

Drugih pomankljivosti motor ni imel, kolk se spomnim, kar se pa tiče izpuhov je pa tak... Jaz nimam vpisanih, niti papirov ne nosim zraven, pa zaenkrat ni bilo težav, je pa res da imam skoz DB-je not.

Objavljeno

No jutri se ga serviser loti, tako da bom videl kak pa kaj :closedeyes: upam da ne bo kakih novih presenečenj. Me pa zanima še nekaj - zraven sem dobil samo en ključ, pa bi rad dal delat še kakega. Ali ima SV že kodiran vžig ali ne ? Je opcija da nesem ključ h ključarju ali lahko zadevo uredim samo na servisu ?

Objavljeno

No jutri se ga serviser loti, tako da bom videl kak pa kaj :closedeyes: upam da ne bo kakih novih presenečenj. Me pa zanima še nekaj - zraven sem dobil samo en ključ, pa bi rad dal delat še kakega. Ali ima SV že kodiran vžig ali ne ? Je opcija da nesem ključ h ključarju ali lahko zadevo uredim samo na servisu ?

Mislim da klijuč ni kodiran, če pa je, me bo pa Danči sigurno popravil ;D

Objavljeno

Mislim da klijuč ni kodiran, če pa je, me bo pa Danči sigurno popravil ;D

Ključ ni kodiran,no vsaj moj ni bil.
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo moj motor je iz servisa Opravljen redni servis (olje, filtri,zavorna tekočina, nov akumulator.. .). Poleg tega je bilo potrebno obnoviti cilinder sklopke in pa vodno pumpo. Na vodni pumpi so se baje mojstri učili :BUA:  in jo sestavili brez vseh delov.

 Ker se še vreme ne dopušča vožnje, sem zamenjal vse smernike z homologiranimi in pa nosilec tablice z novim, takim z lučko in dodatno ploščo da zaščiti odprtino ki nastane z odstranitvijo originalnega blatnika.

 

To je zaenkrat to, čakam na plačo in lepše vreme, da menjam gume, kupim db kilerje in registriram...pol pa samo vozit.

 

pa še ena slikca

 

post-8404-0-39152500-1360653308_thumb.jpg

Objavljeno

welkom tu 'd klub....   :OK:

 

... da se ne boš obremenjeval glede hladilnika.... e-bay je zakon. Novega aftermarket dobiš za cca100€.

 

... drugače sem pa tudi jaz nabavil bočne plastike :OK:

Objavljeno

welkom tu 'd klub....   :OK:

 

... da se ne boš obremenjeval glede hladilnika.... e-bay je zakon. Novega aftermarket dobiš za cca100€.

 

... drugače sem pa tudi jaz nabavil bočne plastike :OK:

Sliko prosm :glare: ne vrjamem nč na besedo,da vidm kok zgleda na motorju :grim

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav. Pozna kdo koga, ki bi lahko prodal podložke za ventile 9.48mm po kosih?

Objavljeno

poskusi vprašat na kakem servisu, če ti jih zamenjajo za tiste, ki jih rabiš.

Objavljeno

Danes sem ga peljal na kratek sprehod in opazil da leva vilica spušča :(. Spušča na zgornjem čepu, pa me zanima ali se da o-ring menjati brez demontaže komplet vilic ? Pač, da ga spredaj dvigneš, razbremeniš vilice, odviješ čep in menjaš tesnilo...ali je zadeva kompleksnejša in dam raje na servis ?

Objavljeno

Danes sem ga peljal na kratek sprehod in opazil da leva vilica spušča :(. Spušča na zgornjem čepu, pa me zanima ali se da o-ring menjati brez demontaže komplet vilic ? Pač, da ga spredaj dvigneš, razbremeniš vilice, odviješ čep in menjaš tesnilo...ali je zadeva kompleksnejša in dam raje na servis ?

 

Evo sem se že dogovoril s serviserjem, bova kar orng porihtala zadevo - zamenjala komplet tesnila in olje.

 

Lp,

Z

Objavljeno

Hmm čudno, ponavad spustijo semeringi spodaj. Pomoje dokler ni sledov olja na ceveh, je semeringe brezveze menjat. Olje pa, če je staro, vsekakor.

Drugač pa kot si reku, dvigneš motor, odviješ čep in menjaš O ring. 

Objavljeno

Hmm čudno, ponavad spustijo semeringi spodaj. Pomoje dokler ni sledov olja na ceveh, je semeringe brezveze menjat. Olje pa, če je staro, vsekakor.

Drugač pa kot si reku, dvigneš motor, odviješ čep in menjaš O ring. 

 

Tako enostavno pa vseeno ni... Na čep je pritrjen še blažilnik, da lahko tega odviješ, moraš stisnit vzmet in podložit 'stopper', kar pa je razmeroma težko že na delovni mizi...

 

 

FSCK_2.jpg

ForkSpringCompressor.jpg

pic4.jpg

 

In ko zadevo sestavljaš, moraš pazit na to, da je zgornji del ravno prav navit gor in nato zategnit kontra matico...

 

   D.

Objavljeno

Au! Nisem vedu da so nastauljive vilice. Potem pa res najbolš komplet poservisirat vilce, ko bo že narazen.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

Imam težavo z SV-jem. Noče vžgat. Ključ dam v pozicijo za vžig, luči se prižgejo,.... ko pritisnem stikalo za vžig pa nič. Pod sedežem se zasliši neko tiho šklocanje. Moram pritisnit parkrat stikalo za vžig, da motor vžge. Akumulator je poln. Kaj bi lahko bilo narobe ?

 

lp

Popravljeno . Popravil seba20
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Imam težavo z SV-jem. Noče vžgat. Ključ dam v pozicijo za vžig, luči se prižgejo,.... ko pritisnem stikalo za vžig pa nič. Pod sedežem se zasliši neko tiho šklocanje. Moram pritisnit parkrat stikalo za vžig, da motor vžge. Akumulator je poln. Kaj bi lahko bilo narobe ?

 

lp

 

Lahko bi bil slab sam gumb za vžig ali pa rele za zaganjač...

 

 

   D.

Objavljeno (popravljeno)

Mogoč tud prazn akumulator?

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Mogoč tud prazn akumulator?

 

Akumulator je nov, friško nafilan. Verjetno je res relee. A to lahko brez problema sam zamenjam al naj peljem k mehaniku ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!