Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


Priporočene objave

Objavljeno

Prej sem vozil ta starega SV650s, sedaj pa SV1000s, letnik 2003. Položaj je sigurno bolj športen kot pri TDM, vendar ne visiš tako na nos, kot pri kakšnih superšportnikih. Z delovanjem, nobenih problemov, moč je res taprava, vleče od 3k dalje. Sam imam montirana še akrapota in "helibars" balanco, ki je malo višja oz. se da regulirati.

Poraba 7l, bil sem 2x v Dolomitih, in na Korziki pa je blo vse ok in brez pretirane utrujenosti. Res pa je, da se žena (nima veliko kilometrov za sabo) po 300 km izleta malo pritožuje nad neudobjem.

Lahko se oglasiš, pa si zadevšno ogledaš.

lp, Pjotr.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lahko se oglasiš, pa si zadevšno ogledaš.

lp, Pjotr.

...pjotr, kje si pa ti doma?...mogoce se bom pa jaz odzval na povabilo v startu letosnje sezone...nekako tako razmisljam, kot hasper...moja ninja me cist prevec utruja... :hmm: kako pa kaj zavore in vzmetenje?...

lp flox

Objavljeno

moja ninja me cist prevec utruja... :hmm: kako pa kaj zavore in vzmetenje?...

Morda lahko jaz malce pokomentiram - zavore z originalnimi cevmi po večkratnem močnem zaviranju (npr. na dirkališču) dobijo nekoliko daljši hod ročice, tako da je potem občutek nekoliko čuden. Z opletenimi cevmi tega nisem več zaznal. V primerjavi z zavorami na nekaterih drugih motorjih, ki sem jih vozil, zahtevajo nekoliko več sile - ampak zaviranje z dvema prstoma je še vedno čisto OK...

Mnenja o vzmetenju so zelo različna, od tega da je vzmetenje popolnoma zanič, do tega, da se da nastaviti 'v nulo' - le da si je treba vzet dosti časa. Jaz žal nimam dosti izkušenj s tem, vendar kljub mojim 120kg in tovarniški nastavitvi vzmetenja nisem opazil kakih posebnih slabih lastnosti vzmetenja.

lp, D.

Objavljeno

Morda lahko jaz malce pokomentiram - zavore z originalnimi cevmi po večkratnem močnem zaviranju (npr. na dirkališču) dobijo nekoliko daljši hod ročice, tako da je potem občutek nekoliko čuden. Z opletenimi cevmi tega nisem več zaznal. V primerjavi z zavorami na nekaterih drugih motorjih, ki sem jih vozil, zahtevajo nekoliko več sile - ampak zaviranje z dvema prstoma je še vedno čisto OK...

Mnenja o vzmetenju so zelo različna, od tega da je vzmetenje popolnoma zanič, do tega, da se da nastaviti 'v nulo' - le da si je treba vzet dosti časa. Jaz žal nimam dosti izkušenj s tem, vendar kljub mojim 120kg in tovarniški nastavitvi vzmetenja nisem opazil kakih posebnih slabih lastnosti vzmetenja.

lp, D.

Še zmeraj pa lahko montiraš OHLINH USD vzmetenje pa je :P

Sem ga opazil na forumu sv1000.zyns.com .)

sam o cenah pa ne bi zdejle :wacko:

Lp Burnout

Objavljeno

Še zmeraj pa lahko montiraš OHLINH USD vzmetenje pa je :P

Sem ga opazil na forumu sv1000.zyns.com .)

sam o cenah pa ne bi zdejle :wacko:

Lp Burnout

Tudi jaz nisem ravno expert pri nastavitvah vzmetenja, zato mi ga je nastavil Barborič (Žužemberg) pri rednem servisu. V ovinkih ne pleše, pa tudi pri zaviranju ni premehak. Skratka, meni deluje ok!

Objavljeno

Tudi jaz nisem ravno expert pri nastavitvah vzmetenja, zato mi ga je nastavil Barborič (Žužemberg) pri rednem servisu. V ovinkih ne pleše, pa tudi pri zaviranju ni premehak. Skratka, meni deluje ok!

Sej ne rečem da se ne da nastavit, sam tako, če komu še vedno ni všeč....

Sicer kaj pa jst vem, itak sem še zmeraj na ER-5...

Kje je še moj SV :cry:

Lp Burnout

Objavljeno

Sej ne rečem da se ne da nastavit, sam tako, če komu še vedno ni všeč....

Sicer kaj pa jst vem, itak sem še zmeraj na ER-5...

Kje je še moj SV :cry:

Lp Burnout

Hmmm... A bi raje imel naked-a ali oblečenega?

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Počasi se bližajo topli dnevi .) , pa bom naredil servis na bombniku.

Zanima me katero olje uporabljate ( ter zakaj če, mineralno ali sintetično), svečke (navadne original ali kaj boljšega) ter kje nabavljate to. Zanima me tudi če je smiselno menjati zračni filter namesto z originalom z k&n filtrom.

Za vse informacije se zahvaljujem naprej z :beer1: :blush: ob srečanju

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Hmmm... A bi raje imel naked-a ali oblečenega?

D.

Ups... sem spregledal post....

no bom pa zdej odgovoril......

definitivno OBLEČENGA :)

Lp Burnout

Objavljeno

Ups... sem spregledal post....

no bom pa zdej odgovoril......

definitivno OBLEČENGA :)

Lp Burnout

Smola - če se prav spomnim, je bila cena zelo ugodna... Zdaj pa zgleda, da je že prodan.

D.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Za vgradnjo moto alarma bi potreboval elektro shemo za Suzuki SV1000S.

Če ima kdo, bi prosil. V zameno :beer2:

Objavljeno (popravljeno)

Za vgradnjo moto alarma bi potreboval elektro shemo za Suzuki SV1000S.

Če ima kdo, bi prosil. V zameno :beer2:

KLIK ->Suzuki SV service manuals <- KLIK

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Suzuki bo baje opustil proizvodnjo SV 1000 N/S, tako da kdor hoče met res dober moped po (še) normalni ceni, naj pohiti... :D

Še link...

D.

PS: Čez kako leto dal moped na dražbo. Izklicna cena bo 2.5 MSIT. :lol1:

Objavljeno

Kaj češ, meni je škoda modela. Men je čist ok mopet.

Predlagam pa, da bi se lahko vsi, ki vozimo sv dobili na kakšni furi. :OK:

Objavljeno

Suzuki bo baje opustil proizvodnjo SV 1000 N/S, tako da kdor hoče met res dober moped po (še) normalni ceni, naj pohiti... :D

Še link...

D.

Škoda. Zgleda se ni prodajal. Res ne razumem folka. :o

Objavljeno

pri Vasem stroju obvezno sinteticno, na Suzuki gre mineralno samo pri vtekanju motorja ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A ima kdo katalog, kjer so vsi deli za SV1000S s serijskimi številkami?

Hvala

LP

Objavljeno

A ima kdo katalog, kjer so vsi deli za SV1000S s serijskimi številkami?

Hvala

LP

Online Microfiche

Zadeva je za ameriško tržišče, ampak večina delov štima.

lp, D.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Hola!

Nastavitve: Motorrad št. 23/2003.

Suzuki, a bi bil ti tolk car, da bi tele nastavitve meni napisal tukajle...plizzzzz :worship: !!!

Sem ravno kupu rabljenega SV-ja, pa se je že nekdo igral z nastavitvami, ki meni niso ravno po godu... :grrr

lp flox

Objavljeno

Suzuki, a bi bil ti tolk car, da bi tele nastavitve meni napisal tukajle...plizzzzz :worship: !!!

Sem ravno kupu rabljenega SV-ja, pa se je že nekdo igral z nastavitvami, ki meni niso ravno po godu... :grrr

[attachmentid=75657] [attachmentid=75658]

BTW - lep moped! :wub:

D.

PS: Če bi mel cel service manual, mi na PM pošlji tvoj e-mail...

post-2208-1153025238_thumb.jpg

post-2208-1153025261_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Eno vprašanje za SV-jevce...koliko litrov bencina ste največ natočili v rezervoar :hmm: ...namreč, zgodi se mi tolele :closedeyes: ...prižge se mi opozorilna lučka za rezervo...nato ne vem po kateri logiki :eek: izpustim naslednjo črpalko in mi do naslednje mašina dela na hlape...motor mi 1x crkne 500m od črpalke...vžgem, nato mi crkne še 100m pred črpalko :slap: ,porivamo...problem pa je v tem, da pričakujem prazen rezervoar in številko 17l ob napolnjenem tanku...jok...natočim do roba, števec pa kaže le 15.5l ?!!! :huh: ...kok to, če gre pa po tovarniških podatkih notri 17l...mogoče pa na OMV-ju števci kažejo nam v prid? :grrr ...dvomim :grim ...hvala za info...

...aja...kater bencin pa sipate notr...95, 98, 100 okt.?

lp flox

Popravljeno . Popravil flero
Objavljeno

Eno vprašanje za SV-jevce...koliko litrov bencina ste največ natočili v rezervoar :hmm: ...namreč, zgodi se mi tolele :closedeyes: ...prižge se mi opozorilna lučka za rezervo...nato ne vem po kateri logiki :eek: izpustim naslednjo črpalko in mi do naslednje mašina dela na hlape...motor mi 1x crkne 500m od črpalke...vžgem, nato mi crkne še 100m pred črpalko :slap: ,porivamo...problem pa je v tem, da pričakujem prazen rezervoar in številko 17l ob napolnjenem tanku...jok...natočim do roba, števec pa kaže le 15.5l ?!!! :huh: ...kok to, če gre pa po tovarniških podatkih notri 17l...mogoče pa na OMV-ju števci kažejo nam v prid? :grrr ...dvomim :grim ...hvala za info...

Jap, to je to... Če grem tankat takoj, ko se lučka prižge, spravim not nekje 11.5-13.5 litra - pri tem, da zadnje 3/4 litra tankaš z zelo majhnim pretokom 10 minut... :) Vsakič, ko bencin pride do vrha 'grla', malo počakaš in nivo se zniža.

Največ, kar sem do zdaj tankal, je blo 16.1 l - in to po nagibanju v vse smeri, vožnji po kapljicah in nenazadnje 400m potiskanja...

...aja...kater bencin pa sipate notr...95, 98, 100 okt.?

95. Manj (in ceneje) pri nas ne dobiš, od več pa tudi nič ne bi imel...

D.

Objavljeno

Eno vprašanje za SV-jevce...koliko litrov bencina ste največ natočili v rezervoar :hmm: ...namreč, zgodi se mi tolele :closedeyes: ...prižge se mi opozorilna lučka za rezervo...nato ne vem po kateri logiki :eek: izpustim naslednjo črpalko in mi do naslednje mašina dela na hlape...motor mi 1x crkne 500m od črpalke...vžgem, nato mi crkne še 100m pred črpalko :slap: ,porivamo...problem pa je v tem, da pričakujem prazen rezervoar in številko 17l ob napolnjenem tanku...jok...natočim do roba, števec pa kaže le 15.5l ?!!! :huh: ...kok to, če gre pa po tovarniških podatkih notri 17l...mogoče pa na OMV-ju števci kažejo nam v prid? :grrr ...dvomim :grim ...hvala za info...

...aja...kater bencin pa sipate notr...95, 98, 100 okt.?

lp flox

Tudi jaz včasih podvomim v teh 17 litrov.... je pa res, kar je napisal danci - ko prideš z bencinom do vrha, malo počakaj in ponovi vajo.... Tankam pa 95.

Ko se prižge lučka, pa nikar ne delaj več kot cca 50 km....

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!