Skoči na vsebino

Velike ENDURE


Priporočene objave

Objavljeno

Če bi dal v bmw-ja v-twin motor in če bi ga malo polepšali ... sej ne rabijo veliko, sam sprednjo masko drugo gor, ostalo je čist ok ... pol bi se 100% odločil za bmw. Z f 800 gs so že skoraj zadeli žebljico na glavico, samo z tisto prednjo lučjo in šajbo mi ga še konkretno svirajo. Upam da bodo to še spremenili preden ta grda luč in maska postaneta zaščitni znak bmw-ja (če to nista že davno postala).

Hja ka pa vem, če bi danes kupoval "malo" endurco bi se odločil za f 800 gs, če pa bi kupoval ta veliko pa po vsej verjetnosti varadero. V obeh primerih pa bi bil dobra konkurenca suzukijev v-strom (mali in veliki). KTM adventure mi je pa že skoraj malo preveč "enduro".

Če smo iskreni ... okoli sveta nas bo šlo blazno malo, za po evropi so pa vsi dovolj dobri.

LP

Urban

Objavljeno
Vse te velike endure bi bile lahko lažje za 20-30 kg. Saj po cesti je ok, na brezpotjih in natovorjen pa je drugače. NA teh kobilah bi pogrešal "fun factor".

Kako mnenje pa imate o prihajajočem modelu KTM SM-T?

Motorček ima pod 200 kg, me pa zanima ali ima dovolj dobro vetrno zaščito in sedež, ter seveda ali je dovolj "trpežno" narejen za ture primerljive z GS in Vare. Komaj čakam da zadevo vidim v živo, pa da bo možen test.

Pomoje je tombola! Lep ko 100 matr, konjev več kt preveč, kil je vedno bolje malo manj kt preveč, guma zadi pošteno široka....no pa sej to je pa že Triumph Tiger 1050 izzumu pa se zadeva pelje športno divje, tako da tudi KTM ne bi smel bit kaj dosti drugače...vprašljive so potovalne razmere po svetu, kjer ni asfalta, kjer je blato, kjer so reke....tam ta modela odpoveta!

Če smo iskreni ... okoli sveta nas bo šlo blazno malo, za po evropi so pa vsi dovolj dobri.

:worship: to je več kot res in tudi če bi 800gs bil malo lepši bi bil popoln, sam k je za bruhat grd pa bi me ga blo sram met doma (že 1150gs sm klical grdi raček, tega bi najverjetneje svinja bradavičarka :))

ajd

Objavljeno

Za okol sveta ni noben problem iti s katerimkoli od naštetih dvokolosnikov, seveda ob spremljavi še vsaj enega servisnega kamiona :winkiss: .

Kar pa se tiče Varadero, tudi sam spadam med tiste pod 180 cm, pa ni nobenih težav; jebiga, če ti noga zdrsne na podlagi tud kakšna lažja jajčka težko ujameš. Ne vem zakaj ne bi bila uporabna za vsak dan? Jaz sem se z njo vozil v službo (par let nazaj), za zlest na motor je pa samo način ki ti najbolj odgovarja treba pogruntat (Leteči jo recimo kar zajaha kot kobilo :whistle: ).

Kar se tiče "veleprecenjenega" GS, vozil ga nisem, videl prevečkrat, je pa pač motor ki združuje zastarelo tehniko agregatov z moderno tehniko (ala ABS, servo žlajfi, itd.), kar pač odgovarja določenemu tipu zaljubljenih pripadnikov BMW.

Ne čutim pripadnosti nobeni znamki, važno je da motor dela BP, da so stroški nizki, špasfaktor (ob maksimalnem udobju) pa kar največji. Seveda ni nezanemarljivo tudi koliko stane :closedeyes: in če mi za sprejemljiv denar nekdo ponudi več (pa najsi je to Motoguzzi ali pa kakšen kitajc na koncu koncev), bom pač kupil dotičnega.

Objavljeno (popravljeno)
Za okol sveta ni noben problem iti s katerimkoli od naštetih dvokolosnikov, seveda ob spremljavi še vsaj enega servisnega kamiona :winkiss: .

Kar pa se tiče Varadero, tudi sam spadam med tiste pod 180 cm, pa ni nobenih težav; jebiga, če ti noga zdrsne na podlagi tud kakšna lažja jajčka težko ujameš. Ne vem zakaj ne bi bila uporabna za vsak dan? Jaz sem se z njo vozil v službo (par let nazaj), za zlest na motor je pa samo način ki ti najbolj odgovarja treba pogruntat (Leteči jo recimo kar zajaha kot kobilo :whistle: ).

Kar se tiče "veleprecenjenega" GS, vozil ga nisem, videl prevečkrat, je pa pač motor ki združuje zastarelo tehniko agregatov z moderno tehniko (ala ABS, servo žlajfi, itd.), kar pač odgovarja določenemu tipu zaljubljenih pripadnikov BMW.

Ne čutim pripadnosti nobeni znamki, važno je da motor dela BP, da so stroški nizki, špasfaktor (ob maksimalnem udobju) pa kar največji. Seveda ni nezanemarljivo tudi koliko stane :closedeyes: in če mi za sprejemljiv denar nekdo ponudi več (pa najsi je to Motoguzzi ali pa kakšen kitajc na koncu koncev), bom pač kupil dotičnega.

Se popolnoma pridružujem! Moja Vara bo še ene 5 let fino predla :rolleyes: , vsakih 10 do 12kkm bom menu olje mogoče še enkrat ketno, pol bom pa pogledu kaj bo zadovoljilo zgorne kriterije in bomo kupli. Če bi danes kupu, bi najbrž Granpasota,pravo ročno delo :worship: . PS okol sveta pa ne bom šel, ker je tuki bliz vsega dost za prevost in vidit, sam poiskat je treba!

Paste se rusov :krneki:

Popravljeno . Popravil pmali
Objavljeno
Za okol sveta ni noben problem iti s katerimkoli od naštetih dvokolosnikov, seveda ob spremljavi še vsaj enega servisnega kamiona :winkiss: .

Kar pa se tiče Varadero, tudi sam spadam med tiste pod 180 cm, pa ni nobenih težav; jebiga, če ti noga zdrsne na podlagi tud kakšna lažja jajčka težko ujameš. Ne vem zakaj ne bi bila uporabna za vsak dan? Jaz sem se z njo vozil v službo (par let nazaj), za zlest na motor je pa samo način ki ti najbolj odgovarja treba pogruntat (Leteči jo recimo kar zajaha kot kobilo :whistle: ).

Kar se tiče "veleprecenjenega" GS, vozil ga nisem, videl prevečkrat, je pa pač motor ki združuje zastarelo tehniko agregatov z moderno tehniko (ala ABS, servo žlajfi, itd.), kar pač odgovarja določenemu tipu zaljubljenih pripadnikov BMW.

Ne čutim pripadnosti nobeni znamki, važno je da motor dela BP, da so stroški nizki, špasfaktor (ob maksimalnem udobju) pa kar največji. Seveda ni nezanemarljivo tudi koliko stane :closedeyes: in če mi za sprejemljiv denar nekdo ponudi več (pa najsi je to Motoguzzi ali pa kakšen kitajc na koncu koncev), bom pač kupil dotičnega.

Uf zdj si ga pa pihnu(drgač se popolnoma strinjam s tabo)čak da preberejo boš spljuvan do kosti od BW-jašev :evilgrin:

Objavljeno
Kar se tiče "veleprecenjenega" GS, vozil ga nisem, videl prevečkrat, je pa pač motor ki združuje zastarelo tehniko agregatov z moderno tehniko (ala ABS, servo žlajfi, itd.), kar pač odgovarja določenemu tipu zaljubljenih pripadnikov BMW.

Ne čutim pripadnosti nobeni znamki, važno je da motor dela BP, da so stroški nizki, špasfaktor (ob maksimalnem udobju) pa kar največji. Seveda ni nezanemarljivo tudi koliko stane :closedeyes: in če mi za sprejemljiv denar nekdo ponudi več (pa najsi je to Motoguzzi ali pa kakšen kitajc na koncu koncev), bom pač kupil dotičnega.

In potem govoriš o veleprecenjenosti, čeprav ga še nisi vozil :wacko:.

Objavljeno
Ne čutim pripadnosti nobeni znamki, važno je da motor dela BP, da so stroški nizki, špasfaktor (ob maksimalnem udobju) pa kar največji. Seveda ni nezanemarljivo tudi koliko stane :closedeyes: in če mi za sprejemljiv denar nekdo ponudi več (pa najsi je to Motoguzzi ali pa kakšen kitajc na koncu koncev), bom pač kupil dotičnega.

Pol pa boš očitno kr celo življenje vozil kitajce in nikoli ne boš vedel kaj je sploh motor!

Kitajski ima z japonskim ali nemškim skupno samo to,da,če jih gledaš s 1km vidiš,da tam kao stojijo trije motorji :whistle:

Objavljeno

ŽENSKE! Katei motor je najbolj SEXI??? :naughty: :naughty:

Objavljeno
Pol pa boš očitno kr celo življenje vozil kitajce in nikoli ne boš vedel kaj je sploh motor!

Kitajski ima z japonskim ali nemškim skupno samo to,da,če jih gledaš s 1km vidiš,da tam kao stojijo trije motorji :whistle:

Ne vem zakaj ne vozi kitajčka :naughty: za moje pojme Vara precenjen... :whistle:

Objavljeno
Ne vem zakaj ne vozi kitajčka :naughty: za moje pojme Vara precenjen... :whistle:

Vara je precenjena vsaj za 30% BMW pa za ene 75 prbližn!

Objavljeno (popravljeno)

Kaj šele 15let stara africa twin :evilgrin: to bi po tvoje pol mogli že šenkat!A ceni se ko zlato.Je pa sigurno boljši motor kot bodo kitajci čez 15let!Sej varadero je ok sam stari modeli pijejo,ko cestaki 1000ccm

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

Afrika neč kej dost manj ne kur kot moja Vara 05 (skupne vožnje z Africo pol litra na 100 manj kot Vara)

( ne bi pa Africe primerju z nobenim motorjem, ker primerjave ni, je A zakon pa pika B je pa samo B)

Popravljeno . Popravil pmali
Objavljeno

Skrbno sem prebral vseh devet strani tele teme in opazil očitno nabijanje.

Imelsem GSa, vozil Varo, KTMa(950) in sedaj imam Elefantko.

Naj povem, da se vsi motorji peljejo odlično, teža je problematična od Vare, GSa navzdol. KTM je že lažji, a glej ga zlomka, italijani so že leta 1992 naredili najlažjo veliko enduro.

Verjemite, res se pozna 180 kg suhe teže.

Ne propagiram nakupa Cagive, saj je tako redka, da redkejšega mopeda ni, pa še leta 97 so jih žal nehali delati. Propagiram pa namensko kupovanje in uporabo!

Če se kdo želi voziti zanesljivo po cesti, je vseeno kaj izbere, saj vsi omogočajo odlično vožnjo. Za makadam tudi ni ovir, ko pa se odpraviš na kolovoze, gramoz, ali še slabše, potem je smiselno pustiti telelever v garaži, 200kg plus v garaži in se odpraviti s klasičnim vzmetenjem na "brezpotja". Veliko vlogo pri vožnji imajo seveda tudi primerne gume, celo večjo, kot sama izvedba mopeda.

Objavljeno
Skrbno sem prebral vseh devet strani tele teme in opazil očitno nabijanje.

Imelsem GSa, vozil Varo, KTMa(950) in sedaj imam Elefantko.

Naj povem, da se vsi motorji peljejo odlično, teža je problematična od Vare, GSa navzdol. KTM je že lažji, a glej ga zlomka, italijani so že leta 1992 naredili najlažjo veliko enduro.

Verjemite, res se pozna 180 kg suhe teže.

Ne propagiram nakupa Cagive, saj je tako redka, da redkejšega mopeda ni, pa še leta 97 so jih žal nehali delati. Propagiram pa namensko kupovanje in uporabo!

Če se kdo želi voziti zanesljivo po cesti, je vseeno kaj izbere, saj vsi omogočajo odlično vožnjo. Za makadam tudi ni ovir, ko pa se odpraviš na kolovoze, gramoz, ali še slabše, potem je smiselno pustiti telelever v garaži, 200kg plus v garaži in se odpraviti s klasičnim vzmetenjem na "brezpotja". Veliko vlogo pri vožnji imajo seveda tudi primerne gume, celo večjo, kot sama izvedba mopeda.

:yea1:

Objavljeno
ŽENSKE! Katei motor je najbolj SEXI??? :naughty: :naughty:

meni je najbolj seksi moja Africa twin v HRC izvedbi. :naughty:

@ pmali: moja Afrika pije celih 4,5l.

Pa ne morete primerjati Africe oz. katere koli Honde, pa tudi če je stara s Kitajci.

Objavljeno
meni je najbolj seksi moja Africa twin v HRC izvedbi. :naughty:

@ pmali: moja Afrika pije celih 4,5l.

Pa ne morete primerjati Africe oz. katere koli Honde, pa tudi če je stara s Kitajci.

Afrika je motor :worship: Vara je pa kitajc...

Objavljeno
Afrika je motor :worship: Vara je pa kitajc...

A b ti hotu gerga razbesnit? Ne si dovolt!!!!!! :krneki:

Objavljeno
Afrika je motor :worship: Vara je pa kitajc...

Evo pravi poligon za :topic: ...........tvoj pa ni eno ne drugo....je pa "rajngla" :lol1:

Objavljeno
Evo pravi poligon za :topic: ...........tvoj pa ni eno ne drugo....je pa "rajngla" :lol1:

Moj je veči kot tvoj...

Objavljeno
Skrbno sem prebral vseh devet strani tele teme in opazil očitno nabijanje.

Imelsem GSa, vozil Varo, KTMa(950) in sedaj imam Elefantko.

Naj povem, da se vsi motorji peljejo odlično, teža je problematična od Vare, GSa navzdol. KTM je že lažji, a glej ga zlomka, italijani so že leta 1992 naredili najlažjo veliko enduro.

Verjemite, res se pozna 180 kg suhe teže.

Ne propagiram nakupa Cagive, saj je tako redka, da redkejšega mopeda ni, pa še leta 97 so jih žal nehali delati. Propagiram pa namensko kupovanje in uporabo!

Če se kdo želi voziti zanesljivo po cesti, je vseeno kaj izbere, saj vsi omogočajo odlično vožnjo. Za makadam tudi ni ovir, ko pa se odpraviš na kolovoze, gramoz, ali še slabše, potem je smiselno pustiti telelever v garaži, 200kg plus v garaži in se odpraviti s klasičnim vzmetenjem na "brezpotja". Veliko vlogo pri vožnji imajo seveda tudi primerne gume, celo večjo, kot sama izvedba mopeda.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

s cagivo elefant 900 je narobe samo to, da ima od ducatija agregat. :whistle:

Objavljeno
Afrika je motor :worship: Vara je pa kitajc...

Ti si uno tvojo drvarnco nekam zatakn!Zadnjič pa nis meu jajc pridt v Braslovče na štrudl - te je kao zebl al te je blo strah da ti drvarnca ne bo vžgala k je blo 0+zutri! :devil:

Objavljeno
Skrbno sem prebral vseh devet strani tele teme in opazil očitno nabijanje.

Imelsem GSa, vozil Varo, KTMa(950) in sedaj imam Elefantko.

Naj povem, da se vsi motorji peljejo odlično, teža je problematična od Vare, GSa navzdol. KTM je že lažji, a glej ga zlomka, italijani so že leta 1992 naredili najlažjo veliko enduro.

Verjemite, res se pozna 180 kg suhe teže.

Ne propagiram nakupa Cagive, saj je tako redka, da redkejšega mopeda ni, pa še leta 97 so jih žal nehali delati. Propagiram pa namensko kupovanje in uporabo!

Če se kdo želi voziti zanesljivo po cesti, je vseeno kaj izbere, saj vsi omogočajo odlično vožnjo. Za makadam tudi ni ovir, ko pa se odpraviš na kolovoze, gramoz, ali še slabše, potem je smiselno pustiti telelever v garaži, 200kg plus v garaži in se odpraviti s klasičnim vzmetenjem na "brezpotja". Veliko vlogo pri vožnji imajo seveda tudi primerne gume, celo večjo, kot sama izvedba mopeda.

To sem tut jaz hotu kupit super moped pa ji na žalost ne delajo več ne kupujem pa motorje starejše od 2let!

Objavljeno
s cagivo elefant 900 je narobe samo to, da ima od ducatija agregat. :whistle:

Jaz sem jo imel, pa sem bil zadovoljen ravno z agregatom. Navor, precudovit zvok iz odprtih rorov in zacuda nobenih okvar v petih letih. Glede voznih lastnosti pa sem pravzaprav opazil razliko sele, ko sem kupil bolj cestni motor (TDM 900 - mnogo laze vodljiva v ovinkih). Moje mnenje je, da kdor misli voziti vecinoma po asfaltu, bolje da kupi touring ali sporttouring motor. Tudi po makadamu laze vozim z Fazerco, ki jo imam sedaj (nizje tezisce?), kot z Elefantko- veliko enduro.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!