Skoči na vsebino

Velike ENDURE


Priporočene objave

Objavljeno

Ma jaz vam rečem Super Tenere je zakon :winkiss:

Objavljeno
Če se kdo želi voziti zanesljivo po cesti, je vseeno kaj izbere, saj vsi omogočajo odlično vožnjo. Za makadam tudi ni ovir, ko pa se odpraviš na kolovoze, gramoz, ali še slabše, potem je smiselno pustiti telelever v garaži, 200kg plus v garaži in se odpraviti s klasičnim vzmetenjem na "brezpotja". Veliko vlogo pri vožnji imajo seveda tudi primerne gume, celo večjo, kot sama izvedba mopeda.

:worship: :worship: :worship: prav patetično je videti tipe z the best big endurami na cestnih gumah kako obupujejo na blatni cesti ali v kakšnem peskovniku in je čisto vseeno ali je propeler ali krilo na znački...LP FLY

Objavljeno

Jaz mislim, da je samo KTM 990 Adventure vozen po brespotju, vse ostalo je offroad šminka.

Objavljeno
Jaz mislim, da je samo KTM 990 Adventure vozen po brespotju, vse ostalo je offroad šminka.

Čak da Leteči to prebere!! :krneki:

Objavljeno
Jaz mislim, da je samo KTM 990 Adventure vozen po brespotju, vse ostalo je offroad šminka.

Odvisno od kvalitete "brezpotja". Zna bit pretežek. Kdaj pretežek? Odvisno od bicepsov in tricepsov voznika in pa znanja vožnje po brezpotjih. Mene je zaradi stare poškodbe znal matrat že na slabem šodru. Za ekstremen off road... koliko vas je takih?

Prvi KTM 990 Adventure ima cca 60 000 km, drugi 26 000. A lahko rečem, da sta odlična motorja? S kardanom bi bila še boljša, samo nebi nikak zgledla :hmm: . Te pa mažemo, montiramo Scotoilerje, popizdevamo, ker ne delajo,... pa spet mažemo. Menjava verig na 28 - 30 000 km. Moja ima zdaj 26 000 in zgleda v redu. Aprila gre za Afriko, kar pomeni, da gre dol, če je še vredu ali ne. Ziher je ziher. Sicer pa tudi gume menjujem, ko bi lahko naredil še kakega jurja, ampak to je hitro lahko samo ena smer potovanja. Kako pa nazaj? Pa ni dolgcajt.

Objavljeno

Dejansko je res. KTM Adventure je svetlobna leta pred Varaderom, GS-om, Stromom in še kakšnim strojem iz te zbirke.

Sam se res veliko vozim tudi izven asfaltnih cest vendar je tudi motor precej modificiran. Vzmetenje je drugo in povišano, gume karoo oziroma TKC80, zaščita karterja ker drugače bi bil že v kosih trenutno pa ravno menjavam še balanco za širšo in manj upognjeno nazaj.

Sicer pa sem zadnjič sedel na Yamahi tenere in moram reči da mi je zadeva precej všeč pa še na offroadu pomete z vso litrsko konkurenco za šalo. Bo treba najti kakšno opcijo za testno vožnjo.

Objavljeno
Dejansko je res. KTM Adventure je svetlobna leta pred Varaderom, GS-om, Stromom in še kakšnim strojem iz te zbirke.

Sam se res veliko vozim tudi izven asfaltnih cest vendar je tudi motor precej modificiran. Vzmetenje je drugo in povišano, gume karoo oziroma TKC80, zaščita karterja ker drugače bi bil že v kosih trenutno pa ravno menjavam še balanco za širšo in manj upognjeno nazaj.

Sicer pa sem zadnjič sedel na Yamahi tenere in moram reči da mi je zadeva precej všeč pa še na offroadu pomete z vso litrsko konkurenco za šalo. Bo treba najti kakšno opcijo za testno vožnjo.

To je res, samo takih, ki bi extremno uporabljali te zvrsti motorja v večini za offroad je bolj malo in taki prav gotovo posegajo po KTM-u in podobnim lažjim zadevam.

Jaz in najverjetneje večina uporablja big endure za vožnjo-potovanja v dvoje po urejenih kolovozih, temu so več ali manj tudi namenjene.... :rolleyes:

Objavljeno

z 200+ kilskimi endurami se je muka po terenu vozit, pa naj kdo reče kar hoče. Če te slučajno ujame kakšna luža blata se da preživet. Da bi pa namenoma rinil v kakšen razrit teren je pa mazohistično. :whistle:

Objavljeno
Odvisno od kvalitete "brezpotja". Zna bit pretežek. Kdaj pretežek? Odvisno od bicepsov in tricepsov voznika in pa znanja vožnje po brezpotjih. Mene je zaradi stare poškodbe znal matrat že na slabem šodru. Za ekstremen off road... koliko vas je takih?

Prvi KTM 990 Adventure ima cca 60 000 km, drugi 26 000. A lahko rečem, da sta odlična motorja? S kardanom bi bila še boljša, samo nebi nikak zgledla :hmm: . Te pa mažemo, montiramo Scotoilerje, popizdevamo, ker ne delajo,... pa spet mažemo. Menjava verig na 28 - 30 000 km. Moja ima zdaj 26 000 in zgleda v redu. Aprila gre za Afriko, kar pomeni, da gre dol, če je še vredu ali ne. Ziher je ziher. Sicer pa tudi gume menjujem, ko bi lahko naredil še kakega jurja, ampak to je hitro lahko samo ena smer potovanja. Kako pa nazaj? Pa ni dolgcajt.

Ali lahko malo več poveš o svojem potovanju v Afriko? Motor, priprave, pot, družba...

Sem velik ljubitelj črnega kontinenta, vendar finančno in časovno si lahko privoščim samo severni del.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

:naughty:

Odvisno od kvalitete "brezpotja". Zna bit pretežek. Kdaj pretežek? Odvisno od bicepsov in tricepsov voznika in pa znanja vožnje po brezpotjih. Mene je zaradi stare poškodbe znal matrat že na slabem šodru. Za ekstremen off road... koliko vas je takih?

Prvi KTM 990 Adventure ima cca 60 000 km, drugi 26 000. A lahko rečem, da sta odlična motorja? S kardanom bi bila še boljša, samo nebi nikak zgledla :hmm: . Te pa mažemo, montiramo Scotoilerje, popizdevamo, ker ne delajo,... pa spet mažemo. Menjava verig na 28 - 30 000 km. Moja ima zdaj 26 000 in zgleda v redu. Aprila gre za Afriko, kar pomeni, da gre dol, če je še vredu ali ne. Ziher je ziher. Sicer pa tudi gume menjujem, ko bi lahko naredil še kakega jurja, ampak to je hitro lahko samo ena smer potovanja. Kako pa nazaj? Pa ni dolgcajt.

Tata , upam , da si si zdej ogledal , kako te bodo s kamelo vlačili po 400 m , da bo vžgal,

ker v Afriki ni Golfov... je p ktm res --- kr tk mal zato brez primerjave, he he

bb

post-6424-1229795758_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me če ima kdo izkušnje z gumami Heidenau za velike endure ( K76H)

Objavljeno

Po profilu podobna metzeler endurance odlična guma in tudi cenovno ugodna. Na cesti i makadamu OK, na razmočeni zemlji je bolj slabo saj jo tudi reklamirajo za street varianto.

Najbrž omenjena Heidenau ni dosti drugačna.

Če ne bo odziva preizkusi pa poročaj saj je za to odprta celo tema.

LP!

post-7865-1232274525.jpg

post-7865-1232274598_thumb.jpg

Objavljeno
OK, dela res ni za obupat :whistle: , ampak na 20-30 kK dat 70-100 ali 130 € še za ketno :headbang:

Ampak zravn dobiš še zobnik :naughty: ;)

Na kolk je pa treba kardan menjat in kolk stane?

Če ma kdo cajt, naj naredi primerjavo za motorje in skupaj potegne za dobo 200.000 kilometrov (ali pa vsaj za 100.000, recimo v 6 ali 7 letih) vse predvidene/programirane stroške vzdrževanja, nakupno vrednost/padec vrednosti motorja v tem času, porabo goriva, pnevmatik ... Potem se pa na konc vidi, koliko stane kilometer. In o kako 'zanemarljivih' rečeh se prepirate ...

Objavljeno (popravljeno)
PS:jaz moram samo še veliko enduro nabavit,pa se ne morem odločit med Varo in GSom.... :unsure:

Vzem Multistrado. Vem za eno :-)

PS: ni pa enduro, je street bike :-)

Popravljeno . Popravil mashina
Objavljeno (popravljeno)
Ampak zravn dobiš še zobnik :naughty: ;)

Na kolk je pa treba kardan menjat in kolk stane?

Če ma kdo cajt, naj naredi primerjavo za motorje in skupaj potegne za dobo 200.000 kilometrov (ali pa vsaj za 100.000, recimo v 6 ali 7 letih) vse predvidene/programirane stroške vzdrževanja, nakupno vrednost/padec vrednosti motorja v tem času, porabo goriva, pnevmatik ... Potem se pa na konc vidi, koliko stane kilometer. In o kako 'zanemarljivih' rečeh se prepirate ...

Pedantni Nemci to naredijo ob supertestu motociklov - Revija MOTORRAD. Poišči pa boš videl, da naš pregovor "nisem dovolj bogat, da bi poceni kupoval" še kako drži.

ajd lp, in veliko km....

ps, če ni skrivnost zakaj boš menjal motorino greš slučajno na kardan?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
ps, če ni skrivnost zakaj boš menjal motorino greš slučajno na kardan?

Nope, kardana jst še dolgo ne bom kupval, so predragi :-) Če bi, bi pa Yamaho V Max 2009 :-)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni je pa všeč moj F 800 GS (moj četrti motor) , lepo pelje, res lepo , sam, v dvoje , pije malo, za cesto in teren. Težko bi mu našel kakšno slabost, aja prešvoh vetrna zašćita...tam do ene 140 je ok pol pa...je kar je. Sicer sem zadovoljen voznik. Bomo pa videli kako bo čez par let...upam da bom enakega mnenja.

Objavljeno

Se strinjam s tabo, F 800 GS je trenutno izgleda najbliže optimuma za cestno-terensko rabo po razno-raznih testih v revijah in na netu. V ENDURU je bil zelo obsežen primerjalni test z KTM 990 Adventure, ki mu je od velikih endur po terenski uporabnosti še najbliže, pa je F800GS na koncu celo zmagal :naughty: !

Imel sem že kar nekaj dual endur - KTM 640 LC4, BMW F650 Dakar, Yamaho TT600R, Aprilio Pegaso 650, ki so kar OK za makadam in lažji teren, na cesti pa so premalo udobni, da bi se človek peljal kam dlje (razen Dakarja in Pegasa) in imajo kakih 30 KM premalo, da bi imel človek veselje z njimi na daljši rok, tako da se mi zdi zdaj F800GS ravno prava mera tega vsega :worship: .

F800GS je zadost močan, hiter, robusten, udoben, praktičen, varčen...pa še kaj. Res ni najlepši s tisto lučjo, se ga človek pač navadi in si reče da je pač posebnež. Kar se tiče vetra si daj gor višji -turing vetrobran pa bo. Tudi sam resno razmišljam o njem, samo malo me še daje dilema, če ne bi še številko večjega R1200GS, ki je kot potovalnik še boljši, samo na slabi podlagi pa težak, čeprav ima pa zaradi bokserja nizko težišče. Je pa hudičevo drag-z dobro opremo cca. 16.000 EUR, tako da mogoče rabljen l.2008 čez kaka 3 leta :unsure: .

V končni fazi je vse skupaj kompromis, človek se mora pač odločiti, kaj mu je bolj važno, tebi pa še veliko veselja in srečnih kilometrov s tvojim GSom :rolleyes: !

Objavljeno
Se strinjam s tabo, F 800 GS je trenutno izgleda najbliže optimuma za cestno-terensko rabo po razno-raznih testih v revijah in na netu. V ENDURU je bil zelo obsežen primerjalni test z KTM 990 Adventure, ki mu je od velikih endur po terenski uporabnosti še najbliže, pa je F800GS na koncu celo zmagal :naughty: !

Imel sem že kar nekaj dual endur - KTM 640 LC4, BMW F650 Dakar, Yamaho TT600R, Aprilio Pegaso 650, ki so kar OK za makadam in lažji teren, na cesti pa so premalo udobni, da bi se človek peljal kam dlje (razen Dakarja in Pegasa) in imajo kakih 30 KM premalo, da bi imel človek veselje z njimi na daljši rok, tako da se mi zdi zdaj F800GS ravno prava mera tega vsega :worship: .

F800GS je zadost močan, hiter, robusten, udoben, praktičen, varčen...pa še kaj. Res ni najlepši s tisto lučjo, se ga človek pač navadi in si reče da je pač posebnež. Kar se tiče vetra si daj gor višji -turing vetrobran pa bo. Tudi sam resno razmišljam o njem, samo malo me še daje dilema, če ne bi še številko večjega R1200GS, ki je kot potovalnik še boljši, samo na slabi podlagi pa težak, čeprav ima pa zaradi bokserja nizko težišče. Je pa hudičevo drag-z dobro opremo cca. 16.000 EUR, tako da mogoče rabljen l.2008 čez kaka 3 leta :unsure: .

V končni fazi je vse skupaj kompromis, človek se mora pač odločiti, kaj mu je bolj važno, tebi pa še veliko veselja in srečnih kilometrov s tvojim GSom :rolleyes: !

Brez zamere, samo ravno ne sodi med velike endure čemu je ta stran namenjena ali pač :rolleyes:

Objavljeno
Brez zamere, samo ravno ne sodi med velike endure čemu je ta stran namenjena ali pač :rolleyes:

Zdaj odvisno kako gledaš velike endure ali po velikosti ali po kubaturi, BMW 800GS ima večjo medosno razdaljo in višji sedež kot recimo GS 1200 je pa tudi dosti lažji, 800 GS so pa vsi testni vozniki zelo dobro ocenili sigurno je dober motor, ima samo eno napako kakšnoh 2000€ je predrag :whistle:

Objavljeno
Zdaj odvisno kako gledaš velike endure ali po velikosti ali po kubaturi, BMW 800GS ima večjo medosno razdaljo in višji sedež kot recimo GS 1200 je pa tudi dosti lažji, 800 GS so pa vsi testni vozniki zelo dobro ocenili sigurno je dober motor, ima samo eno napako kakšnoh 2000€ je predrag :whistle:

To pač ni Velika Endura. Velka endura more met ene 40kg preveč, mora bit bolj "obavtna", mora imet 950ccm+ ...tako da GS800 odpade. Itak je pa preveč grd, da bi se sploh smel prodajat :P hehe. Bojda je pa res eden najbolj vsestransko popolnih endur na trgu.

ajd

Objavljeno

GS 800 je res neki vmes, ne teč ne meš. je pa po vseh testih 1A. V Italijanski reviji sem gledal podatke ima pospeške pa končno brzino skoraj enake kot moja Vara klub 200ccm in 15 konjičkov manj.

Objavljeno

Razlika (enakost) tiči v kilogramih.

Objavljeno
Brez zamere, samo ravno ne sodi med velike endure čemu je ta stran namenjena ali pač :rolleyes:

Kot je že rekel Sayo-odvisno kako gledaš kje je meja! Dejansko je trenutno edini predstavnik srednje klase med 650 in 1000 kubiki, saj ima 85KM, 220kg in gre cca. 210km/h, kar je po zmogljivosti tam tam vštric z velikimi endurami, po teži pa je 20-25kg lažji od 1200GSa, kar tudi ni toliko manj.

Zelo slikovito in v piko pa je zadel definicijo velikih endur suhi, s tem da imajo ene tudi po 60kg preveč, zato pa nikoli ne vidijo niti slabšega makadama :evilgrin: !

Se strinjam, da je s polno opremo (11-12.000EUR) kakih 2000 EUR predrag, drugače bi ga že lani, ko sem kupil novega velikega Bandita že imel. Če pa gledaš, da že vse 400-500 kubične hard endure stanejo cca. 9000 EUR , je pa tistih 2000 EUR razlike ob dosti dosti širši uporabnosti relativno! Bo treba kakega rabljenega - v Nemčiji zdaj od 8500 EUR naprej.

Glede grdote pa kot komentira suhi - res ni najlepši s tisto lučjo, da ne rečem da je res grd, ampak očitno hoče bit BMW drugačen kot drugi, spoznaš ga pa takoj in ga ne moreš zamenjat, pa se lahko tolažiš tudi, da je karakter :naughty: , kot vsak pravi moški - ha,ha!!

Lp vsem

Objavljeno

Naslov te teme bi morali spremeniti v TEŽKE LITERSKE endure :evilgrin: A KTM 990 ki ima pod 200 kg sploh spada med te SUMO borce ? :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!