Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

A KTM 990 ki ima pod 200 kg sploh spada med te SUMO borce ? :krneki:

Ta je edini, ki sem ga nekako želel vključiti v mojo definicijo, pa mi nikakor ni popolnoma uspelo :) hehe. žal se mi zdi, da bo moral odpasti, saj je predober, da bi smel biti poleg...še enkrat žal. :naughty:Tako da tisti, ki želite "velike endure" nabavljajte grde BMWje in Varadere in pustite nam malo ekskluzivnosti s prečudovitim KTMom :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ko sem se tega ogledal v Veroni, mi je bil tako grd, da bi ga najraj koj kupu.

Zgleda ful v redu, mal bol ozek kot BmW, zmogliv še dovolj lahek.

Kakšno je vaše mnenje?post-20301-1234993543_thumb.jpgpost-20301-1234993600_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je edini, ki sem ga nekako želel vključiti v mojo definicijo, pa mi nikakor ni popolnoma uspelo :) hehe. žal se mi zdi, da bo moral odpasti, saj je predober, da bi smel biti poleg...še enkrat žal. :naughty:Tako da tisti, ki želite "velike endure" nabavljajte grde BMWje in Varadere in pustite nam malo ekskluzivnosti s prečudovitim KTMom :)

ajd

Eni pač na žalost nimamo okusa, naj nam bo odpuščeno :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni pač na žalost nimamo okusa, naj nam bo odpuščeno :hmm:

Pa daj se mal hecamo no :) Sm tud sam mel 1150GS, tak da zamere nikakor ne pridejo v upoštev!

Glede Granpasso-ta pa samo to - sem že mislil, da se ne da narediti gršega kot je GS800, pa očitno ni tako velik problem :naughty: Zagotovo pa je eden bolj voznih endur za po makadamu in cesti, nekako najbolj podoben lepšemu Benelliju Amazonasu. Za nabavit in kaj kmalu pokomentirat, da bomo še ostali vedeli kako in kaj!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pozabljate fantje še na eno zadevo, ki od vseh meni nekako še najbolj izgleda:

TRIUMPH TIGER 1050. ...V SOBOTO sem se na IMOTu kar precej "jajcal" po njem in si ga tudi dodobra ogledal... Klub kubaturi je njegova teža bistveno manjša od BMWja, Vare... izgleda pa prav špecialno... sploh v opremi s kufri je prav potovalna reč, po mojem bolj za na asfalt kot na teren ampak vseeno... če bi se jaz odločal za enduro bi bil gotovo moja prva izbira... :naughty:

...sicer pa nimam pojma o Triumphih, kot tudo o endurah ne tako da o kvaliteti, vzdržljivosti voznih lastnostih ne morem soditi... :winkiss:

...podobno me je med sportnimi potovalniki prepričal Sprint ST - veliko elegantnejši, na videz lažji, dodelan glede na FJR, VFR, ... skratka bravo Triumph!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pozabljate fantje še na eno zadevo, ki od vseh meni nekako še najbolj izgleda:

TRIUMPH TIGER 1050. ...V SOBOTO sem se na IMOTu kar precej "jajcal" po njem in si ga tudi dodobra ogledal... Klub kubaturi je njegova teža bistveno manjša od BMWja, Vare... izgleda pa prav špecialno... sploh v opremi s kufri je prav potovalna reč, po mojem bolj za na asfalt kot na teren ampak vseeno... če bi se jaz odločal za enduro bi bil gotovo moja prva izbira... :naughty:

...sicer pa nimam pojma o Triumphih, kot tudo o endurah ne tako da o kvaliteti, vzdržljivosti voznih lastnostih ne morem soditi... :winkiss:

...podobno me je med sportnimi potovalniki prepričal Sprint ST - veliko elegantnejši, na videz lažji, dodelan glede na FJR, VFR, ... skratka bravo Triumph!

Če je TIGER 1050 enduro potem je tudi TDM enduro :headbang: Prejšnjemu tigru se je pa lahko reklo velika cestna endura :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je TIGER 1050 enduro potem je tudi TDM enduro :headbang: Prejšnjemu tigru se je pa lahko reklo velika cestna endura :whistle:

:blink: morda sem nevednež... ampak tole je po mojem definitivno velika cestna endura... :blink: po pogonskem stroju še večja od Vare, KTM-ja...katere pa tja prištevate..., pa bi za KTM celo prej reku da NI CESTNA endura

KLIK: tiger

tdm PA NI enduro ampak prej "križanec" med naked in enduro (pa ne BIG)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: morda sem nevednež... ampak tole je po mojem definitivno velika cestna endura... :blink: po pogonskem stroju še večja od Vare, KTM-ja...katere pa tja prištevate..., pa bi za KTM celo prej reku da NI CESTNA endura

KLIK: tiger

tdm PA NI enduro ampak prej "križanec" med naked in enduro (pa ne BIG)...

Po mnjenju večine, spada med omenjene križance tudi "Tiger" :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: morda sem nevednež... ampak tole je po mojem definitivno velika cestna endura... :blink: po pogonskem stroju še večja od Vare, KTM-ja...katere pa tja prištevate..., pa bi za KTM celo prej reku da NI CESTNA endura

KLIK: tiger

tdm PA NI enduro ampak prej "križanec" med naked in enduro (pa ne BIG)...

Če je tiger enduro je potem vara hard enduro ktm 990 pa super specijalka :headbang: daj poglej malo feltne gume diske itd. Ali na tigra recimo lahko daš terenske gume kot na varo ali GS. Tiger 1050 je isti segment motorja kot TDM samo 100 kubiki več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mislim ,da o obliki nima smisla razpravljati o obliki F800GS...enim je oblika všeč in zanimiva drugim pač ni, ker pač tu šteje subjektivna ocena posameznika in lahko razpravljamo na dolgo in široko in ne bomo prišli do kraja. Je pa oblika nedvomno manj eksotična kot je pri nekaterih drugih BMW, je bolj konvencionalno endurovska čeprav sveža. No dve slikci sem pa le pripel, pa naj vsak oceni po svoje. Nedvomno pa spada med velike endure če je vprašanje o velikosti, po teži pa bolj middleweight, po kubaturi pa tudi middle Btw: naslov je "Velike endure" ne pa "velike cestne endure"...

No še dve sliki moje "kobilice"s potepanja po Korčuli..

post-20896-1235067655_thumb.jpg

post-20896-1235068084_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mislim ,da o obliki nima smisla razpravljati o obliki F800GS...enim je oblika všeč in zanimiva drugim pač ni, ker pač tu šteje subjektivna ocena posameznika in lahko razpravljamo na dolgo in široko in ne bomo prišli do kraja. Je pa oblika nedvomno manj eksotična kot je pri nekaterih drugih BMW, je bolj konvencionalno endurovska čeprav sveža. No dve slikci sem pa le pripel, pa naj vsak oceni po svoje. Nedvomno pa spada med velike endure če je vprašanje o velikosti, po teži pa bolj middleweight, po kubaturi pa tudi middle Btw: naslov je "Velike endure" ne pa "velike cestne endure"...

No še dve sliki moje "kobilice"s potepanja po Korčuli..

Saj zadeva je OK...če pa malo bolj pogledaš ergonomijo, pa je definitivno namenjen bolj za solo vožnjo, temu je najverjeneje tudi namenjen :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je tiger enduro je potem vara hard enduro ktm 990 pa super specijalka :headbang: daj poglej malo feltne gume diske itd. Ali na tigra recimo lahko daš terenske gume kot na varo ali GS. Tiger 1050 je isti segment motorja kot TDM samo 100 kubiki več.

Ebat ga, je Tiger in je tiger.

Ni pa vsak El Tigre. :naughty:

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stara ampak odlična endura.Z novo dušo :worship:

Ta ST je dala skozi nekaj presaditev organov:donor za agregat in kokpit je bil TDM 900

LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa še mal BIG ENDUR iz prejšnjega stoletja :worship:

Pa brez zamere upam da se jih še spomnite :yea1: :kva2:

Popravljeno . Popravil Hop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!