Mavti Objavljeno December 10, 2012 Opozori Objavljeno December 10, 2012 Sem imel 500S :hooray: pa že malo pozabil je res bilo kar nekaj vibracij in posledično mravljinčastih rok na dalših izletih :grim ,nikoli pa ne bom pozabil zvoka iz izpuhov :whistle: že ko sem se sedaj spomnil mi še vedno zaigra srce neponovjivo in z leti se tega še bolj zavedam
Cartman Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Sem imel 500S :hooray: pa že malo pozabil je res bilo kar nekaj vibracij in posledično mravljinčastih rok na dalših izletih :grim ,nikoli pa ne bom pozabil zvoka iz izpuhov :whistle: že ko sem se sedaj spomnil mi še vedno zaigra srce neponovjivo in z leti se tega še bolj zavedam E, vsi moji bližnji spomini na laverdo so vezani prav na 500s. Kaj je blo na tem motorju tako krasnega? Meni se zdi ER5 precej bol user friendly, gre ravno ene tolko, je pol bol okreten, in ma 17 colska kolesa. .....ne vem. O trivaljnikih ne morm nč govort, ampak 500s, 2valjni paralelni twin....Objektivno to ni bil nek motor nad katerim bi se človek strašno navduševal. 4valni japonci iz konc 70 in začetk 80 so jo pojedli na vseh področjih. O subjektivnih pogledih pa nima smisla. Verjamem de ti je top shit best bike ever. Tud meni se zgodi kurja polt ko na cesti vidim my eternal love GpZ900r. Se pa bojim mojga pelat na sevis, in ugotovit, da je ta zadeva u resnici precej bol grozna, kot se je spomnim.....
RSTDRIVER Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 ...Kaj je blo na tem motorju tako krasnega?... 45 zračno hlajenih konj, 171kg suhe teže, slabih 200km/h po števcu (bohved a je sploh šla realnih 180?) (se pravi, vsak mito pa rs-ka bi jo danes dala dol......) prpelala me je na konc peloponeza pa nazaj čez bivšo jugo bp..... torej tja, kamor danes brez 1000ccm3 pod ritjo ne upaš, kaj šele z er5.... bila boljša od mz-ja, čize in jawe ter bmw r45 torej tistega, kar si takrat lahko uradno v njenem razredu ali manjšem, novega kupil in nenazadnje tisto kar so ti strici povedali: 4valnji đapanezar tistega časa (seveda primerljiv!) (honda 550F, recimo) je bil po končni hitrosti in pospeških tam tam, z voznimi lastnostmi in predvsem zavorami pa ni imel za burek še kej?
Cartman Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 (popravljeno) še kej? let's not get personal. prpelala me je na konc peloponeza pa nazaj čez bivšo jugo bp..... torej tja, kamor danes brez 1000ccm3 pod ritjo ne upaš, kaj šele z er5.... Tole nima čist bene veze z Laverdo, ampak predvsem z ljudmi, in njihovim dojemanjem sveta. bila boljša od mz-ja, čize in jawe ter bmw r45 torej tistega, kar si takrat lahko uradno v njenem razredu ali manjšem, novega kupil in nenazadnje tisto kar so ti strici povedali: 4valnji đapanezar tistega časa (seveda primerljiv!) (honda 550F, recimo) je bil po končni hitrosti in pospeških tam tam, z voznimi lastnostmi in predvsem zavorami pa ni imel za burek stvari gledam mal drgače... ker sem svoj prvi motor kupil 1992. in nit pod razno nisem nikoli mel za novega. Moj lastni CB650, letnik 1979 je Laverdi 500s zbežal vedno in povsod. 4 let mlajši Xj je bil pa sploh poosebljena lahkotnost napram oranžni taljanki (čeprav je bla tista u klapi rdeča) Zavore so ble na vseh treh...strašno skromne, še dobro, da stvari niso ble ne vem kako hitre, in jih mlad&hrabar nism dost rabu Sej pravim, tebi je topšit. Objektivno, pa (po moje) 500s nikoli ni bil nek presežek. Morda je fabrika tud za to šla v zgodovino, in so jim oranžno spizdili Avstrijci. Popravljeno December 11, 2012. Popravil Cartman
RSTDRIVER Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 stvari gledam mal drgače... Moj lastni CB650, letnik 1979 je Laverdi 500s zbežal vedno in povsod. 4 let mlajši Xj je bil pa sploh poosebljena lahkotnost napram oranžni taljanki (čeprav je bla tista u klapi rdeča) Zavore so ble na vseh treh...strašno skromne, še dobro, da stvari niso ble ne vem kako hitre, in jih mlad&hrabar nism dost rabu Sej pravim, tebi je topšit. Objektivno, pa (po moje) 500s nikoli ni bil nek presežek. Morda je fabrika tud za to šla v zgodovino, in so jim oranžno spizdili Avstrijci. za 18let starga mulca (se prav mene) je bla nova Laverda kar dobra izbira...... zdej, 15km/h višja končna honde je odpihnla Laverdo? ok. en hondin disk spredej in bobn zadej = enak drek kokr 3koluti laverdinih bremz? ok. subjektivno: gpz 500 je mu tud dva vzporedna cilindra pa ga ne omenjaš.... pa-pa monsterogi 1
Bambi61 Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Jaz sem pa skoz mislil da Laverda kuhinjske nape dela?! :kva2:
RSTDRIVER Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Jaz sem pa skoz mislil da Laverda kuhinjske nape dela?! :kva2: ja, nekej podobnga: umetnica51 1
Klemmy Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Mene ti motocikli zanimajo prav zaradi eksotike, ki so jo nudili-danes pa so sami postali eksotika. Sploh zanimivo mi je to, da je nekoč bila ta znamka tudi uradno zastopana pri nas, pa je nikjer več ni videti, saj so se-po pripovedovanju starejših-na veliko prodajale v tujino bolje ozaveščenim ljudem, ki so slutili njihov potencial. Podobno je bilo z ostalimi starodobnimi motocikli. Moj nekdajni, zdaj že pokojni profesor pa je ironično rekel, da zakaj ni nikjer več viditi Laverd? Zato, ker naj bi pocrkale...... Še kakšna dogodivščina s to znamko?
Cartman Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 za 18let starga mulca (se prav mene) je bla nova Laverda kar dobra izbira...... zdej, 15km/h višja končna honde je odpihnla Laverdo? ok. en hondin disk spredej in bobn zadej = enak drek kokr 3koluti laverdinih bremz? ok. subjektivno: gpz 500 je mu tud dva vzporedna cilindra pa ga ne omenjaš.... pa-pa Xj sm su pogledat, ma 2 diska, za cbjko....pa si me spravu u zadrego. Sem ene 90% preprican, da je mela tud moja 2 diska, cist 100% pa nisem. Na netu sm zdej googlal slike, in so vecinoma samo z diskom na levi, nekatere pa tud z diskom na desni, in res, c3 me ubijes, ne vem. Ce zamizim, in pomislim na eno hudo bremzanje na bloski polici, se zvijanja vilc u eno stran ne spomnim. Honda je pospesevala bistveno leps. Prehitevat je blo lazje. Gpz500 ne omenjam, ker ga nism nikoli vozu. Vozu sm 750r, 900r in pol kak dan Er5 Sm pa preprican, da je bla laverda za tiste case in razmere bogovski stroj. Tud pol, u devetdesetih, ko se je pojavu nek revival, z 650 twini, sport pa ghost, jez sm ful upal, de jim uspe. Zal je slo zugrunt. BTW kako nagalsujete izgovorjavo? Láverda al Lavérda?
MiNa Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Primorci Láverda. Pri nas pa Lavérda. Kja je pa prav oziroma orginal? Pred malo več kot 1/4 stoletja sem pa vozil takšnole :notworthy:. Mavti, thumper, umetnica51 in 2 others 5
CeneR Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 pred 30leti thumper, trojan69, RobiRoberto in 3 others 6
Mavti Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 E, vsi moji bližnji spomini na laverdo so vezani prav na 500s. Kaj je blo na tem motorju tako krasnega? Ja saj po svoje si prav povedal vse je res ,samo po svoje je pa bila Laverda v tistem času zelo dober motocikel posebno zavore so se mi takrat zdele proti konkurenci fenomenalne sploh, da si imel srečno roko pri izbiri zavornih ploščic(tudi takrat se je marsikaj dalo dokupit) Sem velikokrat imel vožnje od doma na Črnevec 902 in domov pa ko primirjam čas vožnje takrat pa sedaj še sam težko verjamem ne rečem, da je imel asfalt kakšno luknjo manj ,ko sedaj pa seveda mladost je norost več sreče kot pameti .Imela je neki svoj trmast karakter kot to sedaj pravijo za določene modele Aprilie pa kako sem bil vesel, ko sem jo prodal in zraven v skrbeh, da se novi lastnik ne bi ponesrečil z njo.Sedaj pa razmišljam drugače lastnik sem bil šest let in tisto malo prostora zanjo v garaži nebi bil problem in lepo očiščena vsa sijoča bi bila v veselje za pogledat Cartman 1
čur Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 (popravljeno) neznanec kaj smo delali v tistih časih? za dinarje smo marke kupovali, kredite najemali ki jih je vračala inflacija, nosili titovke in uživali... elo laverda je imela lepe krožne vibracije, ko si se ustavil med vožnjo in spraznil mehur je piki mislil, da ga na roke mečem, pa sem ga samo držal!!! bmw ima pa lepe, levo - desne vibracije; tega ne boš nikoli doživel! ah, elo pa bmw; to ne gre skupaj sicer pa: nisem lep, sem pa zato zabit! prosim vas, da ob prebiranju mojih objav to upoštevate! Popravljeno December 14, 2012. Popravil čur
SF Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Primorci Láverda. Pri nas pa Lavérda. Kja je pa prav oziroma orginal? Pred malo več kot 1/4 stoletja sem pa vozil takšnole :notworthy:. Prva varjanta je pravilna.
brane23 Objavljeno Februar 3, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 (popravljeno) pozdrav! Odprl sem temo, nisem pa prilepil moje strojnice. Evo, ni original, original je siva, kot je na prejšnjih straneh. Spodaj je še slika oranžne, zaribane, isto 1200 letnik 82, ki počiva in čaka na 5-7000 jurjev evrov viška za obnovo. V uporabi: moja zaribana: pa še ena iz neta, ki mi je res okusno obnovljena, ni pa original seveda Popravljeno Februar 3, 2013. Popravil brane23 CeneR, umetnica51, Cartman in 4 others 7
ludiluka Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 če kdo potrebuje dele za laverdo 750 s me lahko kontaktira imam tudi lite obroče za laverdo 1000sfc (3krake)
SF Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 (popravljeno) Hmmmm Luka hočeš povedati, da imaš dele za 750 SF in ne 750 S? 750 s je namreč taka, kot si jo videl na onih dveh fotkah, ki sem ti jih poslal... Torej predvidevam, da imaš dele za "tastaro" model Breganze in ne "tanovo" model Zane? Popravljeno Februar 4, 2013. Popravil SF
ludiluka Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Za tako imam dele http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Laverda%20750S%2071%20%201.jpg
ludiluka Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 še malo in bo prvič zabobnelo thumper 1
speedfighttuning Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 še malo in bo prvič zabobnelo Prilepi kakšen posnetek če lahko, da ga še ostali malo slišimo, ker ta motor ima pa res lep zvok
Tedybear Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Če bo v moto sezoni ta motor še v tvoji lasti....ga definitvno pridem pogledat.
ludiluka Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Vsak starodobnik ki sem ga uštimal ostane v moji lasti ne prodam za noben dnar
ludiluka Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Sem pa odkril eno zanimivo stvar katere sem bil zelo vesel nekdo v preteklosti je namontiral na moj motor sfc kit tako da mam večje ventile povečane kanale v glavi, drugo odmično drugo gred tako da bo mela stvar ene 70 konjev in še marving izpuh ki nima nobenega dušilca uglavnem je sam ena cev fi 90 in to je to thumper 1
motofrik Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 ...ej, to sem jaz imel -odprt ror 3-1... verjami, da bo grmelo. :OK: thumper 1
Klemmy Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 ludiluka, kaj pa imaš za en stroj sploh? Repliko SFC? Aja, gledal sem malo na subido, ponudba dobra, cene pa Po cenah izstopajo predvsem 750 sf, popolnoma zanemarjena ima ceno okoli 4500€.......Očitno se ne plača samo kvaliteta-kar se tega modela tiče -ampak eksotika sama. Najbolje, da začnem gledat japonce, čeprav mi niso nikoli najbolj potegnili, aja, ko pa sem videl tole, bi pa z veseljem imel tudi tole, cenovno veliko bolj dostopno-o zanesljivosti pa ne vem-500 four. Kaj pravite? Se opravičujem, ker nima veze z Laverdo, ampak cafe racer style mi je
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se