Skoči na vsebino

Laverda


brane23

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Točno taka je moja 750sf1 ugotovil sem pa da je tudi druga ki je nekompletna 750sf2 tako da bom zrihtu obe :D sf1 bo od fotra sf2 bo pa moja ker je na njej sfc kit :OK: balanco mam pa enako

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Odprl sm temo o enkrat zelo znani in cenjeni italijanski znamki. Kar nekaj Laverd in njihovih ljubiteljev je še v Sloveniji, zato me zanima, ali je tudi tukaj na forumu kak lastnik,bivši lastnik, poznavalec..

Eno imamo tudi mi doma, je sicer uradno od očeta, ampak jo jaz furam, ker on ni več za te špase. To je Laverda 1200 TS. Pravi klasičen motor, 1200ccm , 3 cilindre, 90 konjev. Letnik 82. Zame je vožnja z njo zrlo adrenalinska in spoštujoča, saj je čisto nekej drugega, kot ti novejši motorji. Imaš filing da se voziš dvakrat hitreje.

Za tiste čase , oz. 1975-80 so bile Laverde in še nekateri italijani , najhitrejši serijski motorji. Potem so jih Japonci počasi prekosili.

Ima še kdo kake izkušnje z to znamko, oziroma kake anekdote.... Tako, da si krajšamo zimsko spanje.

Lp

Mamo doma isto takšno modre barve mislim d ma 35 kkm, saj nam doma stoji ze 7 let

Koliko denarja bi dobili za tak stroj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

a si ti špice okoli obrnil glede na zgornjo sliko ?  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp sem popravil že včeraj :D  pač prvič sem obroč sestavljal. Čeprav mislim da ni važno kako jih obrneš ker vedno 2 vrsti špic nosijo nateg dve pa tlak

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Madona, bo lepa. Že sedaj sem ti fouš. Ampak dobronamerno. Lepo jo sestavi,- vem da boš v vožnji užival vsak kilometer.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh užival itak da bom edino malo me skrbi končna ki je okrog 220km/h in bobni :D  drugače pa čakam še na par malenkosti  elektriko morem na novo naredit in potem lahko lotim sestavljat laverdo št.2 ki se nahajo točno pod to (v jami) iz tiste bo pa ratala SFC replika ki bo pa imela že lite feltne in disk zavore :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

a to ima desne¸prestave in leve bremze ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to moraš biti pa psiho za vozit da se ne zafrkneš...  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni sile sm vozu že par motorjev ki so meli na desni menjalnik in sam u glavi preklopiš prvo na počasi in pol voziš ku da si bil rojen da menjaš z desno nogo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od letnikov netakere so imele obroče na špice s centrom iz magnezija in bobnom na obeh straneh (od tuki tudi ime sfc-super freni competizione

 

) druge so pa imele lite feltne (enake kot ducati passo, cagiva alazura,.. ) Drugače je pa že samo med sf1, sf2, sf3 tolko razlik da boli glava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni! Če kakšnega ljubitelja zanima, lahko prodam Laverdo sf2, letnik 76,ki je bila v lasti očeta, saj zanjo nimam časa. Na motorju je bilo par let nazaj zaradi odrganega bata menjano praktično vse, novi bati, ojnice, glava(mislim da od sfc modela, kakšnen poznavalec bi to bolje vedel)...Trenutno ne vžge, potrebovala bi nastavitev vžiga ter najbrž menjavo vajčkov pri štarterju, saj ne "zagrabi". Potrebno bi bilo še malo pregoniti batke pri zavorah, saj se spredaj slabo vračajo, ter nove gume pa mislim da bi bil motor že primeren za vožnjo. Nazadnje se je uporabljala predlani jeseni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!