Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No to pa tudi mene zanima... Najprej se bo treba lotit kablovja, razmišljam tudi, da bi namesto plastičnega tanka pod ritjo rajši imel aluminijastega. Ropotala bo letos sigurno, vozila pa dvomim, da se bo že...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Norton je tudi tako kot Bimota, nekaj posebnega in ima neko filozofijo. Glede Ohlinsa, dobro vzmetenje je dobro vzmetenje. Trenutno delajo 5 - 10 kosov na teden, Koliko lepih ur, avtomobilov, oblek, jaht, čevljev... naredijo v majhnih količinah do 5 kom na LETO? Zakaj? Razlogov je več: ekskluzivnost, drago ročno delo, nezanimiv izdelek za široke mase ampak zanimiv za fetišiste, nezainteresiranost avtorja za masovni trg.... Samo v Italiji je vsaj še 4 -5 delavnic, ki ponujajo motorje v majhnih količinah...trenutno se spomnim CR&S, Vyrus....

Vem, ampak ekskluzivne ure kažejo točno. Luksuzne jahte so luksuzne jahte. norton pa je. . . Poster. fin za videt, ampak ne zdrži resne primerjave. dobro vzmetenje je dobro le, ko je dano na odličen okvir, z odličnim in uravnoteženim pogonskim sklopom. Če damo ohlinse na ER5 bo stvar ful dražja, in popolnoma nič boljša.

Ekskluzivni (ženski) čevlji? Motor kot čevlji iz Sexa v mestu? Je to TO? Hudiča, upam da ne.

ampak ko voli, nek izvoli. Mene res ne gane kaj imam, ampak kako in koliko imovino uporabljam. Koliko streže svojemu namenu.

Morda sem čuden. Imeti zame ni sopomenka za Biti.

Ampak to je itak use subjektivno, kjer se razumeva sam tolko, da se ne razumeva hehe

In, a i Vyrus čisti plagiator?

Objavljeno

No Cartman tu se pa ne morem strinjat s teboj. Prestižnosti ne določa uporabnost, ampak nedostopnost. Sam verjetno veš, da med drage ure lahko štejemo samo mehanske, katere pa s točnostjo nimajo nobene povezave. Vsako kitajsko kvarčno jajce je namreč preciznejše od vsake mehanske ure cenovnega razreda 2000 EUR+...

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, poslušajte tale twin :music4: Ima kateri japonec podoben zvok?

Popravljeno . Popravil Klemmy
Objavljeno

Madona.. a sem moral začeti brati to temo? Spet se mi lušta moje bele 1200 z Jotinim oklepom... Kakšna simfonija je bila to 3-1-2. :OK: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Madona.. a sem moral začeti brati to temo? Spet se mi lušta moje bele 1200 z Jotinim oklepom... Kakšna simfonija je bila to 3-1-2. :OK: :OK:

Sam sem sicer imel 3v1... Najbolj zanimivo je bilo, ko si jo postavil na centralno stojalo in so se saj dva metra okrog tresla tla... Tresenje je več kot odlično dopolnjevalo grmenje izpuha...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bodite pozorni, ko možakar doda plin drugič, ko je motocikel na stojalu-profesor iz srednje šole ima sf 750 in mi je enkrat omenil, da se mu prižgana na stojalu kar sprehaja po garaži :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

SF, tudi jaz sem imel en home made 3-1 izpuh. Pripeljem na tehničnega, se je kar za glavo držal, da to pa ne bo šlo skozi... Povem, da imam doma original in grem takoj menjati. Čez pol ure sem nazaj in je šlo gladko skozi. 3-1-2 originali pa preluftani do amena, čisto brez vsebine. ..

Objavljeno

Laverda SFC 750 ORIGINAL !!!!! In 200 kilometrov ORIGINAL, ne od obnove in je še v fazi ulavfavanja :grim

post-8975-0-92016500-1332608775_thumb.jpg

post-8975-0-77401900-1332608792_thumb.jpg

post-8975-0-49834600-1332608806_thumb.jpg

Objavljeno

RVT = Pog......c????

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Skoraj popolnoma nedosegljiva, ampak gledam lahko (zaenkrat) zastonj :wub: :wub: :wub:

post-36297-0-34591600-1333308680_thumb.jpg

post-36297-0-04602100-1333308738_thumb.jpg

Objavljeno

Laverda SFC 750 ORIGINAL !!!!! In 200 kilometrov ORIGINAL, ne od obnove in je še v fazi ulavfavanja :grim

o wtf ??? exclt ... :notworthy:

Objavljeno

Laverda SFC 750 ORIGINAL !!!!! In 200 kilometrov ORIGINAL, ne od obnove in je še v fazi ulavfavanja :grim

Daj povej malo več o tem prosim :book::OK:

  • 1 mesec pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

hja, Laverda

No to pa so lepo spomini

Ko je takratna oblast za državne sovražnike razglasila vse slovenče , ki so imeli šverc devize in, s temi markami uvožene japončke, so lepo prišli, te - me - zaprli za 48 ur in seveda zaplenili, takrat novega Suzukijs GSX.

Ker ni bilo drugega smo pač kupili Laverde.

Najprej TS 1200, srebrna, tresoča, mravljinčaste roke že po parih kilometrih, sicer pa lepo vožen motor.

Naslednja pa je bila enosedežna lepota z imenom Laverda RGS 1000. Bil sem srečen lastnik kar nekaj let.

post-31890-0-29734600-1354998916_thumb.jpg

Objavljeno

hja, Laverda

No to pa so lepo spomini

Ko je takratna oblast za državne sovražnike razglasila vse slovenče , ki so imeli šverc devize in, s temi markami uvožene japončke, so lepo prišli, te - me - zaprli za 48 ur in seveda zaplenili, takrat novega Suzukijs GSX.

Ker ni bilo drugega smo pač kupili Laverde.

Najprej TS 1200, srebrna, tresoča, mravljinčaste roke že po parih kilometrih, sicer pa lepo vožen motor.

Naslednja pa je bila enosedežna lepota z imenom Laverda RGS 1000. Bil sem srečen lastnik kar nekaj let.

Imel si RGS 1000???? 1000-kubični trivaljnik z nezlomljivo plastiko in pokrovom za gorivo v maski????? Lepo prosim, povej kaj več o tem :worship:
Objavljeno

čur... mravljinčaste roke? Jaz tega na svoji 1200 nisem opazil. Mogoče zato, ker so bile ročke iz one penaste gume... Se mi pa še vedno malo kolca po njej. Glas.. simfonija treh cilindrov skozi preluftane izpuhe... Se pa spomnim ene RGS iz Savinjske, ko jo je lastnik prodajal za neki mali denar, jaz pa tedaj brez denarja... Enosedežna, ja... Če nisi hotel babn'ce zraven vozit, si pač rekel tako.. :whistle:

Objavljeno

neznanec

RGS 1000 sem imel, če me spomin ne vara, v leto 1983, kupljena nova v Ljubljani, AvtoImpex ali nekaj podobnega, kjer so prodaajli tudi Vespe. Ja, tankanje pa je bilo res lepo rešeno, ni bilotreba nobene tank torbe odpirat.

car

Ta prva 1200 ka je imela fiksno vpet motor na okvir in je seveda povzročala kar močne tresljaje, je bilo potrebno "otresanje" rok. RGS pa je imela že vpetje preko gumastih puš. Enosedežna, sevada, pa nisem nikoli dol dajal sedeža, so čakale na takega motorista:-)

Objavljeno

čur, brez vibracij torej ne gre? laverda, bmw,... :) :) :)

Objavljeno

čur, brez vibracij torej ne gre? laverda, bmw,... :) :) :)

Bolje,da vibrira balanca kot,da zvija cel okvir pri 220+Km/h, kot pri vseh starejših V -maxih ! mogoče tudi pri novejšem nisem probal zato nebom komentiral, z Yamaham sem že pred leti zaključil !

Ps: in nemeči vse BMW-eje v en koš, če določenih tipov sploh ne poznaš, kaj šele,da bi jih vozil !

Objavljeno

Čur, kje pa si (bil) v službi, da si v tistih časih vozil tak stroj :notworthy:

Je sploh še katera RGS v Sloveniji?

Kako se je sploh obnesla kot motocikel?

Razsvetlite malo fanta, ki se je komaj rodil v časih, ko ste vozili rohneče trivaljnike :blush: Eh, ko bi se rodil vsaj 20 let prej......

Objavljeno

Bolje,da vibrira balanca kot,da zvija cel okvir pri 220+Km/h, kot pri vseh starejših V -maxih ! mogoče tudi pri novejšem nisem probal zato nebom komentiral, z Yamaham sem že pred leti zaključil !

Ps: in nemeči vse BMW-eje v en koš, če določenih tipov sploh ne poznaš, kaj šele,da bi jih vozil !

ej stari .... a s mogoče vidu naslov teme ??? dej če ne vidš dobr pa tvoji reč de nej ti prebere ... banda bemflarska čist usako temo sesirte .. pejte onanirat na une propelerčke v ogrevane garaže nas pa na mir pustite ... pi**ice ... :fight1::bum:

čur, brez vibracij torej ne gre? laverda, bmw,... :) :) :)

a prou si moral , ane ... pa tak mir pa idila je bla pa lepi motorčki pa solidna konverzacija ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!