Skoči na vsebino

VW PASSAT - težave


JanZavrtanik

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Sem lastnik VW Passat letnik 1999. Začela se je pojavljati napaka v elektroniki, ki se stopnjuje. Najprej se je pri vžigu avta display klime čudno obnašal, pa sem mislil, da je to mogoče zaradi vlage ali kaj podobnega. Napaka se je stopnjevala tako, da sta se začeli prikazovati opozorilni lučki za zavore (rdeč klicaj v krogu) in ABS (rumen napis ABS). Tudi števec za hitrost ne dela prav in kazalec pada na nič. Zadnja faza je bila temna armaturna plošča. Napaka oz. okvara se pojavlja samo pri zagonu avta in se po največ 15-20 sekund vse spravi na mesto. Sicer pa avto dela normalno - vžig, vožnja, zavore, ... vse OK.

Ker sem lajik na področju avtomobilov prosim za ideje, kaj bi lahko bilo narobe!

HVALA za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji k avtoelektričarju, meni se je podobno dogajalo na drugem avtu pa sem zamenjal star akumulator zdaj je vse v redu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji k avtoelektričarju, meni se je podobno dogajalo na drugem avtu pa sem zamenjal star akumulator zdaj je vse v redu :whistle:

Merili smo napetost na akumulatorju, pa zgleda vse OK! Tudi polni dovolj dobro. Avto pa nima nobenih težav z vžigom, niti ko je mrzel tako da dvomim, da je akumulator (upam pa da je res kakšna taka mala stvar, da me ne bo preveč po žepu :) )

Še kakšna ideja????

HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Merili smo napetost na akumulatorju, pa zgleda vse OK! Tudi polni dovolj dobro. Avto pa nima nobenih težav z vžigom, niti ko je mrzel tako da dvomim, da je akumulator (upam pa da je res kakšna taka mala stvar, da me ne bo preveč po žepu :) )

Še kakšna ideja????

HVALA

Ni dovolj merit napetost treba je izmerit maso na mašino in na karoserijo obremeniti akumulator z 3 X-no močjo v AH npr.če je akumulator 70 Ah ga je potrebno obremeniti z 210 A in to po 10-tih sekundah napetost NESME pasti izpod 9,6 V samo to je pravilna meritev,kar pa marsi kateri avtoelektrikar in v stanju izmerit zato bo potrebno najti res DOBREGA (dobro opremljenega)avtoelektrikarja.Nevem od kje si če si iz oklice Lj se oglasi pri mojstru Koguvšku v Šiški,če ti ni predaleč v Nm pa lahko tudi pri men za naslov pokliči na gsm: 040/702370 :whistle:

Ps:fajn bi blo,če bi tvoj profil malo izpopolnil,da bi vedli vsaj odkje izhajaš!!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni dovolj merit napetost treba je izmerit maso na mašino in na karoserijo obremeniti akumulator z 3 X-no močjo v AH npr.če je akumulator 70 Ah ga je potrebno obremeniti z 210 A in to po 10-tih sekundah napetost NESME pasti izpod 9,6 V samo to je pravilna meritev,kar pa marsi kateri avtoelektrikar in v stanju izmerit zato bo potrebno najti res DOBREGA (dobro opremljenega)avtoelektrikarja.Nevem od kje si če si iz oklice Lj se oglasi pri mojstru Koguvšku v Šiški,če ti ni predaleč v Nm pa lahko tudi pri men za naslov pokliči na gsm: 040/702370 :whistle:

Ps:fajn bi blo,če bi tvoj profil malo izpopolnil,da bi vedli vsaj odkje izhajaš!!!!

OK, hvala za nasvete. Drugače sem pa iz GO!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, hvala za nasvete. Drugače sem pa iz GO!

lp

Res malo daleč.Lahko si pomagaš tako,da izmeriš porabo toka pod obremenitvijo in to tako da daš na maso kabel (akumulator-masa) tokovna klešča in verglaš ter očitaš napetost,ki NESME pasti pri verglanju pod 9,6V,če pade pod to vrednostjo je akumulator def.če pa rabi pri zaganjanju več kot je 3X-na vrednost akumulatorja v Amperih je defekten zaganjač potreben popravila:nove puše,ščetke in v skrajnem primeru tudi rotor.Popravilo samega zaganjača brez dem. in montaže je ca 50 EU,če pa je potrebno še rotor +ca 55 Eu! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res malo daleč.Lahko si pomagaš tako,da izmeriš porabo toka pod obremenitvijo in to tako da daš na maso kabel (akumulator-masa) tokovna klešča in verglaš ter očitaš napetost,ki NESME pasti pri verglanju pod 9,6V,če pade pod to vrednostjo je akumulator def.če pa rabi pri zaganjanju več kot je 3X-na vrednost akumulatorja v Amperih je defekten zaganjač potreben popravila:nove puše,ščetke in v skrajnem primeru tudi rotor.Popravilo samega zaganjača brez dem. in montaže je ca 50 EU,če pa je potrebno še rotor +ca 55 Eu! :hmm:

Zgornji "simptomi" se pojavljajo tudi ko je avto samo v kontaktu, tako da ne verjamem, da je kaj v vezi z zaganjačem. Kaj se tebi zdi glede na tvoje izkušnje? (še enkrat ponavljam, sem lajik, poznam le osnove in se opravičujem, če streljam kakšno neumnost)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgornji "simptomi" se pojavljajo tudi ko je avto samo v kontaktu, tako da ne verjamem, da je kaj v vezi z zaganjačem. Kaj se tebi zdi glede na tvoje izkušnje? (še enkrat ponavljam, sem lajik, poznam le osnove in se opravičujem, če streljam kakšno neumnost)

lp

Povsem natančno bo težka.Po navadi je masa ni pa nujno lahko je tudi kak slab spoj plusa na konektorjih ali na sami vezni plošči to je ta plošča z varovalkami.So bili že primeri oksidacij,ko je bila menjana prednja šipa in je puščalo vodo posledično,pa je bilča cela ta plošča oksidirana.Mislim pa da bi bilo bolje se obrnit na servis priklopit avto na delavniški računalnik in bo napako odkril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.če pa rabi pri zaganjanju več kot je 3X-na vrednost akumulatorja v Amperih je defekten zaganjač potreben popravila:

kako se pa to ugotovi?

se da izmerit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako se pa to ugotovi?

se da izmerit?

To izmeriš tudi na mase kablu iz baterije na maso,z induktivnimi kleščami v amperih seveda mora ti eden verglat mašino eden pa prečitat vrednost,poraba v A naj nebi bila večja kot je trikratna vrednost v Ah.Ponavadi imajo dizli 75 Ah akumulatorje se pravi naj bi bila poraba 225 A. Predno začneš verglat daš samo kontakt in pri dizlu izmeriš porabo žarilnih svečk,ki naj bi bila pri hladnem motorju po svečki 20A (4-svečke) poraba 80 A.Ko se žarilne svečke segrejejo je poraba še ca 40 A takrat začneš verglat in k temi 40(poraba svečk)prišteješ še 210A se pravi za dizla max.poraba zjutraj pri zaganjanju max 265 A.

Ps:induktivna klešča prodajajo pri Conradu Grosuplje cena 76 EU + porto kupil 2 kom pred kratkim!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps:induktivna klešča prodajajo pri Conradu Grosuplje cena 76 EU + porto kupil 2 kom pred kratkim!!!

a se mogoče kako drugače reče, ker ne najdem na njihovi strani?

hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem lastnik VW Passat letnik 1999. Začela se je pojavljati napaka v elektroniki, ki se stopnjuje. Najprej se je pri vžigu avta display klime čudno obnašal, pa sem mislil, da je to mogoče zaradi vlage ali kaj podobnega. Napaka se je stopnjevala tako, da sta se začeli prikazovati opozorilni lučki za zavore (rdeč klicaj v krogu) in ABS (rumen napis ABS). Tudi števec za hitrost ne dela prav in kazalec pada na nič. Zadnja faza je bila temna armaturna plošča. Napaka oz. okvara se pojavlja samo pri zagonu avta in se po največ 15-20 sekund vse spravi na mesto. Sicer pa avto dela normalno - vžig, vožnja, zavore, ... vse OK.

Ker sem lajik na področju avtomobilov prosim za ideje, kaj bi lahko bilo narobe!

HVALA za odgovore

Lihkar sem od elektrikarja, pa pravi, da je najverjetneje električni del ključavnice kriv za to kar se dogaja. Imel ga je priklopljenega na tester in pravi, da mu javlja, da manjka plus. Je zdaj komu kaj več jasno??????

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lihkar sem od elektrikarja, pa pravi, da je najverjetneje električni del ključavnice kriv za to kar se dogaja. Imel ga je priklopljenega na tester in pravi, da mu javlja, da manjka plus. Je zdaj komu kaj več jasno??????

lp

poenostavljeno povedano izgublja "maso" podobno se obnašajo avti pri meni v službi, ko imajo odklopljene varovalke pri transportu iz tovarne.... katere pa ne vem eni imajo glavno, ki izključi notranjo osvetlitev, klimo radio, števce.... in ko jo porineš not, če ne prime dobro ima simptome kot tvoj passat, najboljše je da ga pelješ na tester in da ti pregledajo vse varovalke in potencialne "slabe" stike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se mogoče kako drugače reče, ker ne najdem na njihovi strani?

hvala za odgovor

Reče se jim tudi tokovna klešča najbolje bi bilo,da jih kar pokličeš po telefonu in ti bodo vse razložili.

Zgledajo pa takole.

post-9445-1236719116_thumb.jpg

post-9445-1236719743_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto BTW: Še boljše pa so tuljave Rogovskega za merjenje električnega toka, kajti klešče lahko pridejo v nasičenje in ne kažejo prave vrednosti, vendar je za tuljave Rogovskega potrebno imeti osciloskop. Drugače pa klešče in tuljave Rogovksega delujejo tako, da se inducira napetost na tuljavi, ki povzroči padec napetosti na uporu katerega merimo. Delujejo pa samo za izmenični tok, pri enosmerni se uporabljajo soupori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto BTW: Še boljše pa so tuljave Rogovskega za merjenje električnega toka, kajti klešče lahko pridejo v nasičenje in ne kažejo prave vrednosti, vendar je za tuljave Rogovskega potrebno imeti osciloskop. Drugače pa klešče in tuljave Rogovksega delujejo tako, da se inducira napetost na tuljavi, ki povzroči padec napetosti na uporu katerega merimo. Delujejo pa samo za izmenični tok, pri enosmerni se uporabljajo soupori.

Povsem enaka Boscheva tokovna klešča uporabljam že ca 15 let displej skoraj nečitljiv,klešča pa se sploh nemorejo NASITITI kar ti trdiš saj jih pred vsakim merjenjem nastaviš na O-lo že zaradi interne baterije,ki počasi izgublja na napetosti.Zelo uporabna so za merjenje porabe toka,ko avto stoji in poraba toka nesme biti večja od 0,2 do 0,4 A. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, sem en kos jakotokaša in vem, da tokovne klešče pridejo v nasičenje. Mogoče sem malo narobe napisal. Klešče pridejo takoj v nasičenje, če za malenkost prekoračiš merilno območje :grim . So pa tuljave Rogovskega veliko boljše, poleg tega lahko z njimi zajamemo več vodnikov itd... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, sem en kos jakotokaša in vem, da tokovne klešče pridejo v nasičenje. Mogoče sem malo narobe napisal. Klešče pridejo takoj v nasičenje, če za malenkost prekoračiš merilno območje :grim . So pa tuljave Rogovskega veliko boljše, poleg tega lahko z njimi zajamemo več vodnikov itd... :)

Kdo pa govori o JAKEM toku pogovarjamo se o enosmernem 12v toku in max.do porabe 250A.Meritve polnenja pa se meri med 12-14,8v in max 120 A :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bikez je priusa doma ze malce stjunal....... :P

Ma ni glih Prius, ne bi blo pa švoh :grrr , ker moram letos pa res avto zamenjat, pa čakam na subvencije :grim . Tuning bodo pa sam orng feltne in konc :naughty: .

@Brumer: Ti govoriš o zelo velikih tokovih, res pa je, da so napetosti majhne :)

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni glih Prius, ne bi blo pa švoh :grrr , ker moram letos pa res avto zamenjat, pa čakam na subvencije :grim . Tuning bodo pa sam orng feltne in konc :naughty: .

@Brumer: Ti govoriš o zelo velikih tokovih, res pa je, da so napetosti majhne :)

To je samo zagonski tok sicer pa so max. meritve polnenja med 50 A in120 A. pri merjenju porabe,pa max. pri žarilnh svečkah do 80 A.

Če te še kaj muči iz področja "avto elektrike" samo vprašaj. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, kak avto radio pa frštekeraj že vem napeljat, kej več se pa ne vtikam, ker prerado kaj zagori, če si prehud majster :), tokovi so le veliki. Če me bo pa kaj mučilo pa te pocukam za rokav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Pozdravljeni!

Sem lastnik VW Passat letnik 1999. Začela se je pojavljati napaka v elektroniki, ki se stopnjuje. Najprej se je pri vžigu avta display klime čudno obnašal, pa sem mislil, da je to mogoče zaradi vlage ali kaj podobnega. Napaka se je stopnjevala tako, da sta se začeli prikazovati opozorilni lučki za zavore (rdeč klicaj v krogu) in ABS (rumen napis ABS). Tudi števec za hitrost ne dela prav in kazalec pada na nič. Zadnja faza je bila temna armaturna plošča. Napaka oz. okvara se pojavlja samo pri zagonu avta in se po največ 15-20 sekund vse spravi na mesto. Sicer pa avto dela normalno - vžig, vožnja, zavore, ... vse OK.

Ker sem lajik na področju avtomobilov prosim za ideje, kaj bi lahko bilo narobe!

HVALA za odgovore

Elektrikar je imel prav. Kriva je bila ključavnica. Zamenjal je vložek in sedaj deluje vse OK ... in upam, da bo še dolgo :naughty:

Hvala za nasvete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo bi bilo, da glede na to, da je tema odprta lastniki VW Passat dodajate poste s težavami, ki ste jih imeli in napišete tudi, kako ste jih rešili ... tako si lahko eden drugemu pomagamo :OK: :OK: :OK:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem lastnik VW Passat letnik 1999. Začela se je pojavljati napaka v elektroniki, ki se stopnjuje. Najprej se je pri vžigu avta display klime čudno obnašal, pa sem mislil, da je to mogoče zaradi vlage ali kaj podobnega. Napaka se je stopnjevala tako, da sta se začeli prikazovati opozorilni lučki za zavore (rdeč klicaj v krogu) in ABS (rumen napis ABS). Tudi števec za hitrost ne dela prav in kazalec pada na nič. Zadnja faza je bila temna armaturna plošča. Napaka oz. okvara se pojavlja samo pri zagonu avta in se po največ 15-20 sekund vse spravi na mesto. Sicer pa avto dela normalno - vžig, vožnja, zavore, ... vse OK.

Ker sem lajik na področju avtomobilov prosim za ideje, kaj bi lahko bilo narobe!

HVALA za odgovore

Pozdravljeni.

Imam vw passat letnik 2000. Včeraj se mi je pojavila podobna napaka. Pred vžigom motorja je display klime utripal - izmenično se je pojavljal prazen in popolnoma zapolnjen display z grafičnimi simboli in napisom DIAGNOSTIC. Po približno 15-20 sec. je display začel delovati popolnoma O.K. in klima je delovala brezhibno.

Danes je napaka že odpravljena. Kolega ima preprost domač diagnostični aparat za vw/audi. Pod sistemom A/C je bila shranjena napaka PRESS. SENSOR. Enostavno ERASE FAULTS in zadeva je bila rešena. :worship:

NASVET če se vam bo pojavila podobna napaka, ne iščite vzroka v topli vodi oziroma visokonapetostnih daljnovodih, kot so nekateri znanstveniki predlagali :headbang: . Pojdite do nekoga, ki ima diagnostiko za vw avtomobile in ga priklopite.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!