Skoči na vsebino

VW PASSAT - težave


JanZavrtanik

Priporočene objave

Spet težave in ponovno rabim pomoč!

Ko avto dlje časa stoji (recimo preko noči), se z daljincem več ne odklene in ga lahko centralno odklenem samo na ključavnici prtljažnika.

Tudi radio se vklopi, a brez ključa spoh naj ne bi delal. Ko dam kontakt se vse spravi v normalno stanje in daljinc spet dela.

Z notranjim gumbom na vratih lahko zaklenem samo sovoznikova in zadnja desna vrata. Voznikova in zadnja leva vrata pa se sama odklenejo.

A je možno, da se je naredil stik nekje pod volanom, glede na to, da je bil odmontiran, ker je elektrikar menjaval vložek ključavnice?

Kakšna druga ideja?

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobene ideje, predloga, zamisli, ...????? :blush: :(

Ti bom jaz dal idejo,tak avto se več nepopravlja pod kozolcem bo potrebno it z njim na dober servis (priklopit na delavniški računalnik) plačat in bo spet vse vredu.Ali pa zamenjat za kak starejši. :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

sem lastnik VW passat 1.8t avtomatik l. 1999, modelno leto 00

Moja težava je naslednja:

- ob kontaktu motorja se pojavi rdeča lučka ta zavore, kumulator in ABS. Takoj po vžigu sicer izgine. Vendar pa se po nekaj km vožnje (ne vedno) nekaj zgodi z elektroniko menjalnika - predvsem se vse opcije (P; R; N; D; 2; 3; 4;) obarvajo z rdečo. Namesto da bi bil osvetljena samo črka trenutne izbire, so osvetljene vse. Menjalnik se ob tem tudi čudno obnaša.

Težava se je pojavila po zamenjavi klniastega jermena, vodne pumpe,...

Kakšna ideja kaj se dogaja? Je možno da mi "crkuje" avtomatski menjalnik ali je napaka v elektronik?

Avto je bil redno servisiran.

Hvala za pomoč in odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

sem lastnik VW passat 1.8t avtomatik l. 1999, modelno leto 00

Moja težava je naslednja:

- ob kontaktu motorja se pojavi rdeča lučka ta zavore, kumulator in ABS. Takoj po vžigu sicer izgine. Vendar pa se po nekaj km vožnje (ne vedno) nekaj zgodi z elektroniko menjalnika - predvsem se vse opcije (P; R; N; D; 2; 3; 4;) obarvajo z rdečo. Namesto da bi bil osvetljena samo črka trenutne izbire, so osvetljene vse. Menjalnik se ob tem tudi čudno obnaša.

Težava se je pojavila po zamenjavi klniastega jermena, vodne pumpe,...

Kakšna ideja kaj se dogaja? Je možno da mi "crkuje" avtomatski menjalnik ali je napaka v elektronik?

Avto je bil redno servisiran.

Hvala za pomoč in odgovore.

Na to vprašanje ti nebo noben kaj pametnega povedal, moral boš na dober servis sicer pa v bodoče raje nekupuj avtomatika, ker si z njim prinas, ko je avto star v ku..u!!! :hmm:

Vse kar lahko sam narediš je da prekontroliraš nivo olja v menjalniku in to tako da po krajši vožnji prešaltaš vse brzine daš v P pustiš motor laufat in izmeriš nivo olja,če ni na max. dolij ATF (rudeče)olje dobiš ga na vseh črpalkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na to vprašanje ti nebo noben kaj pametnega povedal, moral boš na dober servis sicer pa v bodoče raje nekupuj avtomatika, ker si z njim prinas, ko je avto star v ku..u!!! :hmm:

Vse kar lahko sam narediš je da prekontroliraš nivo olja v menjalniku in to tako da po krajši vožnji prešaltaš vse brzine daš v P pustiš motor laufat in izmeriš nivo olja,če ni na max. dolij ATF (rudeče)olje dobiš ga na vseh črpalkah.

hvala za odgovor. in najbrž imaš prav, servis bo res najbolj pametna rešitev.

kar se pa nakupa tiče, je to moj prvi avto z avt. menjalnikom, kupil sem ga pa samo zato, ker je v naši družini od prve reg naprej. pri nas (v slo) je pač tako, da niti pri pooblaščenih prodajalcih ne moreš biti več prepričan ali je servisna knjižica res originalna, ima avto res toliko prevoženih km kot kaže števec in podobno... sicer pa, če bo le finančno stanje bo tudi naslednji avto avtomatik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor. in najbrž imaš prav, servis bo res najbolj pametna rešitev.

kar se pa nakupa tiče, je to moj prvi avto z avt. menjalnikom, kupil sem ga pa samo zato, ker je v naši družini od prve reg naprej. pri nas (v slo) je pač tako, da niti pri pooblaščenih prodajalcih ne moreš biti več prepričan ali je servisna knjižica res originalna, ima avto res toliko prevoženih km kot kaže števec in podobno... sicer pa, če bo le finančno stanje bo tudi naslednji avto avtomatik.

Veš z avtomatikom je takole; vedno kupi novega in naj ima čimvečjo kubaturo in temu razmerno tudi navor sicer ne kupuj avtomatika,pa tega nepozabi vsak avtomatik ne samo, da je dražji pri serviserjih tudi v porabi goriva saj rabi 10-15% več kot avto z navadnim menjalnikom zaradi izgub v vandlerju!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš z avtomatikom je takole; vedno kupi novega in naj ima čimvečjo kubaturo in temu razmerno tudi navor sicer ne kupuj avtomatika,pa tega nepozabi vsak avtomatik ne samo, da je dražji pri serviserjih tudi v porabi goriva saj rabi 10-15% več kot avto z navadnim menjalnikom zaradi izgub v vandlerju!! :hmm:

Tukaj trdijo drugače... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kar naj trdijo, jaz govorim iz prakse in lahko mi verjameš!!! :whistle:

Sicer sem malo pozen, ampak fantje, mešate jabolka in hruške.

To kar prodaja VW (v tem konkretnem katalogu, mogoče ima v phaetonu če ga še delajo pravo avtomatiko) NI avtomatik ampak je robotiziran menjalnik.

Robotiziran menjalnik (SMT-sekvenčni, dvosklopkovni [npr. DSG] je klasika ki ima dodano elektroniko in mehaniko ("robota") ki opravlja menjavo prestav. Dvosklopkovni je pač nekoliko kompleksnejši od enosklopkovnega. Seveda se VW marketing zaradi slabih uporabniških izkušenj s prvimi sekvenčnimi menjalniki izogiba izrazu "robotiziran menjalnik" in govori o "avtomatiki z drugače razporejenimi zobniki", a dejstvo je, da je postavitev zobov in delovanje enako klasiki

Avtomatika (klasika) prenaša silo preko tekočine (pretvornik navora) in ima planetarno razporeditev zobnikov (en. planetary gerbox)- kar je ključno ko govorimo o porabi, v pretvorniku navora namesto sklopke (noter je močno viskozna župca), prihaja do največjega deleža izgub- zato ima klasična avtomatika večjo porabo goriva od ročnega menjalnika.

Tretja zgodba je pa CVT, ampak te v VW itak ni.

Prednosti in slabosti?

V teoriji robotiziran požre klasiko za malico- menja hitreje, v njem je lažje realizirati več prestav, ima manjšo porabo, ko usekaš po gasu ti pretvornik navora ne požre šusa moči (avto je bolj poskočen) in je nenazadnje enostavnejši za popravilo (poglejte si shematike enega in drugega).

So se pa robotizirani menjalniki pogosto "izkazali" po trdem in neudobnem sunkovitem prestavljanju, kar bi mogoče ustrezalo mozoljavcu v starem civicu, nikakor pa ne vozniku S-klase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!