Skoči na vsebino

Kdo ima kvalitetnejš bencin: Petrol ali OMV?


Priporočene objave

Objavljeno
A če ni elektronski vbrizg je brez veze tankat ta bencin?

ugibam(lahko, da nimam pojma): elektronika sama prilagaja zmes itd.... če pa to tankaš v frgazerje, pa je treba verjetn kej "naštelat"?

Objavljeno
tank mi sprejme 35l v avtu... en dan v volkem natankam 41l... dobr si mislm itak vem da nategujejo... grem noter plačat ampak tih nism mogu bit pa mu rečem kolk je možno da 6l več spravim noter kot mi sprejme tank... pa mi tip pravi da so to taka odstopanja in da se tank!!!! RAZTEGUJE???? pa mu rečem da za kak centiliter že mogoč ne pa za 6 litrov... pol mi pa predlaga da preverva v epruveti da bom vidu da je res točno... ko sm mu reku da v epruvetu bo že zgledal točn da nej mi rajš pokaže v 100 litrski posodi k se bo mal boljš vidl je pa samo zafarbu pa reku da tega pa ne more in to je bla zanj zaključena zadeva...

zdej nej mi pa en pove kva nej si mislm... al so oni idioti al pa majo vse ostale za idiote... aja pa še to en moj sorodnik je opazu da ko tanka na jesenicah v ex shellu nardi 50 km manj kot pa če tanka na katerikoli drugi pumpi na jesenicah (vozi se samo dolge razdalje, picasso tdi)

Vem da moj avto požre manj OMV bencina.

Se bom pa spravil enkrat na pumpo z 20 litrsko kanto,flomaster, pa preverjal njihove "standardizirane " naprave koliko bodo različno natočile za 20 litrov :devil:

Objavljeno

kontrole na črpalkah so pogost pojav.....sploh na velikih je pogosto da pridejo merit njihove črpalke goriva in kakovost bencina...dela od tete mož na bencinski in sem ga že spraševal da bi se jim naprimer splačalo predelat črpalko da bi ti namesto 10 litrov natankala le 9,8l računala pa 10...bi pri dnevni količini iztankanega goriva profitirali 100.000 - ake.....pa je reku da ni šans :grrr ker jih skozi kontrolirajo.....

Objavljeno
kontrole na črpalkah so pogost pojav.....sploh na velikih je pogosto da pridejo merit njihove črpalke goriva in kakovost bencina...dela od tete mož na bencinski in sem ga že spraševal da bi se jim naprimer splačalo predelat črpalko da bi ti namesto 10 litrov natankala le 9,8l računala pa 10...bi pri dnevni količini iztankanega goriva profitirali 100.000 - ake.....pa je reku da ni šans :grrr  ker jih skozi kontrolirajo.....

kolk si pol razlagaš tak odstopanje... recimo normalno tankam v 35l tank 38 litrov... to je praktično na vsaki pumpi in tolk toleriram ker verjamem da je neki odstopanja... samo 6 litrov je pa mal preveč? verjamem da jih kontrolirajo in zapečatijo in podobno... samo obstajajo tudi take zadeve kot je lobi al pa kr naravnost podkupnina

Objavljeno

Ja če tankaš do pištole oz da ti samo prekine, imaš bencin še v cevi za natakanje in v oddušku. Pa se nabere par litrov :)

Tole stotoko bo pa treba prec jutr sprobat v mopedu, sigurno bo ene 50kmh več letu :yea1:

PS: nekaj časa sem se z 98 v avtu okol fijaku in mogoče je kakšen deci manj pokuru, pa še na tehničnem sem komaj čez pršu, napram 95.

Pa spet mal tople vode okol 95 vs.100. Bolj je naturirana mašina več oktanov rabi.

Je pa tudi res, da kosilnica manj pokuri z 98 kot z davnim 90 al kolko je že bil :D

Objavljeno

Tako mimogrede, ker nekateri pametujete okoli boljšega bencina. OMV in Petrol imata istega dobavitelja tako, da ne prodajat tukaj gnilih jabolk.

Kar se tiče 100 oktanskega bencina ga lahko uporabljate tudi tisti, ki vozite na frgazerje. Zaradi tega ni potrebno nastavljat na motorju ničesar. Vse kar boste ta natačni opazili je nekoliko manjša potrošnja goriva in prav tako malenkost večji izkoristek motorja, kar se pa v bistvu večina skoraj ne zazna. Kar se mene tiče tankam kjer pač pride, pa naj si bo to dobri stari Petrol, OMW, MOL.... Pa cajt bi bil, da nekateri nehate pretiravat in posploševat.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Objavljeno

Jaz sem danes natankal 100-ko v svojo CBR 600F.

Ugotovitve:

- motor je iz 110 konjev prešaltal na 163,56 konja

- navor se je iz 65 nM povečal na 104,69

- pospešek od 0 do 100 se je iz 3,7 s zmanjšal na 2,64

Na splošno motor buta kot nor!!! :kva2:

Zdaj pa verjemi, če moreš... :lol1: :naughty: :D :P

Objavljeno

No, jaz sem pa opazil malo boljšo odzivnost in večje veselje do vrtenja.

Pozna se, ni kej :hmm:

Objavljeno

ja jest tankam na omv k mi gre nekak bol moped, pa še všeč mi je zelena barva bol kot rdeča :grim

Objavljeno

V soboto tankal 100-ko in spravil skozi furco (310 km) da bi porabil cel tank. Ugotovitve: Motor je veliko bolj odziven in te prav vabi k gonjenju kjer se le da (bi ga morali zakonsko prepovedat ker spodbuja k divjanju!), poraba manjša za 7% (kljub stskanju iz 7 na 6,2 litra/100km). Razlika je več kot očitna, v ceni pa zgolj kakih 200 SIT/poln tank.

Objavljeno

Vprašanje kaj ta 100-ka pomeni za mašino :hmm:

Objavljeno
Tako mimogrede, ker nekateri pametujete okoli boljšega bencina. OMV in Petrol imata istega dobavitelja tako, da ne prodajat tukaj gnilih jabolk.

Tle mislm da je neki odvisno od skladiščenja in pump skozi katere gre bencin, če folk pizdi čez petrol in hvali OMV je nekaj na tem, pač tko je...

Mene pa zanima če se lohk tanka v avto ki naj bi šel na 95 benz, ker ma katalizator in to, kako bi delalo?

Objavljeno (popravljeno)
Vprašanje kaj ta 100-ka pomeni za mašino :hmm:

Nič slabega in nič dobrega.

Če nek motor ne potrebuje bencina z višjim oktanskim številom (zaradi visokega kompresijskega razmerja), potem s tem bencinom tudi ne bo nič pridobil - kvečjemu izgubil. Višje oktansko število namreč pomeni tudi počasnejše gorenje, zato je vse to nakladanje o 'povečani moči' samo to - nakladanje. Pa tisto o nižji porabi tudi.

Vir: How Stuff Works in Google.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

danes tankal 100-tko...nič sprememb...še teče..... :)

Objavljeno
Mene pa zanima če se lohk tanka v avto ki naj bi šel na 95 benz, ker ma katalizator in to, kako bi delalo?

to sem ze jaz tudi mislo vprasat... :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
Nič slabega in nič dobrega.

Če nek motor ne potrebuje bencina z višjim oktanskim številom (zaradi visokega kompresijskega razmerja), potem s tem bencinom tudi ne bo nič pridobil - kvečjemu izgubil. Višje oktansko število namreč pomeni tudi počasnejše gorenje, zato je vse to nakladanje o 'povečani moči' samo to - nakladanje. Pa tisto o nižji porabi tudi.

Vir: How Stuff Works in Google.

D.

Res je. Načeloma je za vozilo najboljše gorivo s čim MANJŠIM oktanskim številom, ki še ne povzroča predčasne detonacije (eksplozije pred vžigom svečke). Več oktansko gorivo torej ni smiselno, če je za vozilo predvideno npr. 95 in se na vozilu ne bodo opravljale modifikacije (kompresija, mešanica gorivo/zrak, vžig in podobno).

Razlika med 95 in 100 oktanskim gorivom je premajhna, da bi bistveno vplivala na delo katalizatorja, še posebno, ker mešanico gorivo/zrak - glede na izpuh - uravnava računalnik (če govorimo o tristeznem reguliranem katalizatorju).

Popravljeno . Popravil TSC-LABA
Objavljeno

mislm da puntič 96 letnik nima nekega računalnika hudega...

Sam a bo normalno/bolje/slabše delal ali bo bolja manj kadil, saje..

Objavljeno

Na mojem motorju je elektronski vbrizg in se 98 (oz 100) oktanski bencin kar dobro pozna pri porabi - na manj jasno. Porabo beležim redno in v to sem prepričan, razlika pa je cca 0,5 l/100km. Je pa zato bencin toliko dražji, da finančno bistveno ne profirtiraš. Ali so performanse kaj boljše ne bi vedel, ker tako ali tako ne izkoristim moči motorja do konca, mogoče je pa tek motorja malenkost mirnejši.

Taka so moja opažanja zato zadnje čase, če je le mogoče, natankam kar 98.

lp

Objavljeno

EuroPlus 98 225,00 SIT

EuroSuper 95 220,40 SIT

95 je glede na 100 cenejši za točno 2,044 %

Barth: Če ti npr. namesto 6 žre 5,5 je to točno 8,33 % manjša poraba :D

Očitno se bo splačalo, moram še jst probat :OK:

OMV obljublja od 2 - 4% nižjo porabo glede na 95 oktanski bencin. Najbolj bistveno za moje pojme pa je to, da ne vsebuje žvepla in drugih nečistoč. . ekologija, čistejši motor, izpušni plini in izpuh, nenastajanje žveplenih kislin . . . :D

http://www.omvistrabenz.si/frame/frame.asp...tail.asp&ID=284

Objavljeno

Nisem imel časa natančno računat, dejstvo pa je, da je poraba cca 0,5 l manjša - če bom imel čas, bom vrgel podatke v kak statistični program, da dobim natančno sliko porabe.

Če tankam 98, je poraba kljub priganjanju max 5,5 litra. Pri 95 je ob enakem stilu bila poraba pod 6 litrov zelo redka (samo ko so bile umirjene vožnje na sporedu). Vedno sem tankal 95. Potem mi je enkrat andrej rekel, da mu 98 žre manj, pa sem tud jaz rekel, da bom probal enkrat tankat 98 - zadnja dva meseca tamkam malo mešano (ko se da 98, če ne pa 95) in opažam, da je poraba 98 res manjša.

Opažam pa tudi, ko je natankan 98, da je ob hladnem motorju v prostem teku dosti mirnejši tek - predvidevam da pri ogretem motorju ne more biti slabše.

lp

Objavljeno
EuroPlus 98 225,00 SIT

EuroSuper 95 220,40 SIT

95 je glede na 100 cenejši za točno 2,044 %

Barth: Če ti npr. namesto 6 žre 5,5 je to točno 8,33 % manjša poraba  :D

To pri trenutni ceni goriva pomeni 6,4 % nižji strošek za gorivo pri uporabi 100 oktanca.

Da se ti še splača oz. nisi na zgubi ti mora poraba pasti za najmanj 4,08 %. :grrr

Zdej pa tankat pa računat :kva2:

Objavljeno

Zdej pa tankat pa računat  :kva2:

jebeš to. VOZIT!

Objavljeno
jebeš to. VOZIT!

točn tak :OK: ,

sam probat bo pa tud tole treba, da vidmo k'ga bo :grim

Objavljeno
jebeš to. VOZIT!

Če se hočes vozt moraš pa useglih natankat, vsaj mojo Hondo :D , če gre BMW na kake hlape pa nism še slišal :blink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!