Guest Brumer Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Če voziš dober motor in tankaš 98 ali 100 okt.benzin ne čutiš nobene razlike vsaj jaz ne.Eni pa verjetno tudi vidite kako trava raste,tem se pa opravičujem. :hmm:
jegrmajstr Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 bi rekel da ima OMV boljši bencin kot petrol... sem tankal na petrolu in sem delal po nekje maksimum 250km z 10l, z OMV-jevim bencinom pa pridem povprečno nekje na 280km, maksimalno 290km prevoženih na 10l, tako da razlika definitivno je.
Gixxer Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 (popravljeno) Če voziš dober motor in tankaš 98 ali 100 okt.benzin ne čutiš nobene razlike vsaj jaz ne.Eni pa verjetno tudi vidite kako trava raste,tem se pa opravičujem. :hmm: in ta dober motor je samo BMW, ali se motim :krneki: Dvomim da bi toliko ljudi reklo, da naredijo kar nekaj vec km z bencinom, ki ni petrolov, ce to nebi vsaj delno drzalo Popravljeno Julij 1, 2008. Popravil Gixxer
dotem Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 tud jaz že dolgo se izogibam petrola, ker z drugimi benzi več prevozim.
trojan69 Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Pomoje ma OMV res bolši bencin. Zadnč mi je en povesu da Petrol namreč drži bencin v zalogi 2 leti potem ga da v prodajo in nabavi nove rezerve za 2 leti. Benz pa medtem zgubla energijsko vrednost oz. oktane.
BRANE Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Če voziš dober motor in tankaš 98 ali 100 okt.benzin ne čutiš nobene razlike vsaj jaz ne.Eni pa verjetno tudi vidite kako trava raste,tem se pa opravičujem. :hmm:98-100 se ne pozna, 95-100 pa ja, če ima moped vsaj malo dirkaških ambicij in kompresijsko razmerje čez 12
bikez Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Pomoje ma OMV res bolši bencin. Zadnč mi je en povesu da Petrol namreč drži bencin v zalogi 2 leti potem ga da v prodajo in nabavi nove rezerve za 2 leti. Benz pa medtem zgubla energijsko vrednost oz. oktane. Tako je. Bencin skladiščijo, da postane voda, potem pa ga dalje prodajo arabcem :rolleyes: .
trojan69 Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Tako je. Bencin skladiščijo, da postane voda, potem pa ga dalje prodajo arabcem :rolleyes: . Itak-visoka ekonomija :grim
666 Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 po mojih izkušnjah ima omw boljši bencin kot petrol
ataIBA Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Višje oktansko število pri bencinu pomeni, da je manjša možnost samovžiga zaradi saj, žareče svečke in mešanico vžiga iskra svečke. S tem je izkoristek boljši, motor lepše in mirneje dela, klenkanja zaradi prehitrega vžiga ni. Tu je prednost. Višji obrati motorja tudi zahtevajo višje oktansko število. Pri nafti poznamo cetansko število, ker je pri njej vžig pri nižjih temperaturah zaželjen, saj jo vžiga zaradi komprimacije segret zrak. Torej je logično, da je bencin z več oktani boljši, saj je manj izgub pri moči. OK?
Tomozuki Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Eh, moj tank je zadovoljen s 95-ko :)
bikez Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 po mojih izkušnjah ima omw boljši bencin kot petrol Seveda. Saj tankajo iz istega soda :rolleyes:
danci1973 Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Višje oktansko število pri bencinu pomeni, da je manjša možnost samovžiga zaradi saj, žareče svečke in mešanico vžiga iskra svečke. S tem je izkoristek boljši, motor lepše in mirneje dela, klenkanja zaradi prehitrega vžiga ni. Tu je prednost. Višji obrati motorja tudi zahtevajo višje oktansko število. Pri nafti poznamo cetansko število, ker je pri njej vžig pri nižjih temperaturah zaželjen, saj jo vžiga zaradi komprimacije segret zrak. Torej je logično, da je bencin z več oktani boljši, saj je manj izgub pri moči. OK? :nono: Močiš se. Sem pa to na MS že vsaj 1x pisal, pa se mi ne da še enkrat... Ob kakšnem :beer2: pa z veseljem razložim, zakaj temu ni tako. D.
sayo Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Petrol in OMW imata isto gorivo 100%, za razliko MOL-a in AGIP-a ki imata vsak svoje in tudi kvalitetnejše gorivo :whistle:
simonsi Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 OK? Ne. To drži samo za agregate z visokim kompresijskim razmerjem, nad 12. En povprečen avto bi pa še na normal 91 lepo laufal.
Stric Burek Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Petrol in OMW imata isto gorivo 100%, za razliko MOL-a in AGIP-a ki imata vsak svoje in tudi kvalitetnejše gorivo :whistle: Keč je v tankih kjer ga hranijo. Najboljše je it na novejšo pumpo, sem pa absolutni pristaš OMVja. Na Petrolu mel brat na 1.9 JTD probleme, je blo treba komplet razkopat dovode iz tanka do vbrizga in spucat, od takrat še ni šel na Petrol tankat, prjatu na TTR600 mel neko drisko v tanku(potegnlo ko je dal na rezervo) Tako da jaz sem se navadil, kjer tankam spravim račun v denarnco, ko grem naslednjič tankat samo zamenjam račun in gasa. Oktani se pa poznajo pri visokih kompresijah. Za Supermotarde se priporoča vsaj 98(vsaj te bolj navite), Impreza je pa mela s se mi zdi 115oktanskim benzinom par 10KM več.
PuSSy3At3R Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 (popravljeno) Jah jst se tud branim Petrola, namreč narava mojega dela je, da vseskozi spremljam porabo no res je da nafte :hmm: vendar odkar sm prešalto na MOL je razlika opazna. No moj osebni avto je bencinar vendar striktno tankam samo na molu striktno!!!. V motor pa omv al pa mol, če je sila ampak res da se že res pelem na hlapih pol pa tud petrol obvela. Popravljeno Julij 11, 2008. Popravil PuSSy3At3R
Ice Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 petrol, mol, omv, agip, total, aral, esso, avanti itd. itn. poraba (skoraj) vedno med 6,2 in 6,5 l/100 km. odvisno od psihofizicnega pocutja mene in motorja. pa se kaksen milibarcek gor ali dol....... motor "deluje" in "vlece" vedno bolje z sveze opranimi filtri, ociscenimi/novimi sveckami, pravilnim tlakom v gumah, namazano/ocisceno pogonsko verigo, pravilno kolicino olja v masini, polnim rezervoarjem bencina......... sigurno sem se kaj pozabil......... :whistle:
Tomyboy Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Mi smo tankali na LOGO in se je zatikal pedal za plin. Očitno se je loputa v motorju kar zalepila. Zdaj vedno tankamo na OMV super100 tako v avtomobile kot tudi motorje. Če tankam na petrolu, naredim z enim tankom tudi 50km manj. Motor lepše teče z OMV bencinom.
Tomozuki Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Kje pa so MOL in OMV črpalke na štajerskem koncu? MOL vem, da je v Bistrici, OMV pa imamo na Ptujski cesti v Mariboru... Je še kje kakšna?
Banjo Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Kje pa so MOL in OMV črpalke na štajerskem koncu? MOL vem, da je v Bistrici, OMV pa imamo na Ptujski cesti v Mariboru... Je še kje kakšna? OMV: Ptujska (2x), Tržaška (Bauhaus), Dobrenje (2x, AC proti Šentilju), Bezena, Duplek.
bmwslo Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Evo seznam OMV črpalk po SLO omv_crpalke.pdf
Tomozuki Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Oh, danke! :worship: Danes sem bil na MOL-u v Bistrici. Bom poročal, če so kakšne spremembe.
Lencdo Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Sem slišal od raznih "tičev" sploh taxistov, da petrol baje meša bencin z vodo?? Nevem če so govorice resnične, ampak če je le možno zavijem na OMV.
NejcZ Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Iz avta izkušnje, iz treh recimo najbolj znanih. Najslabši Petrol, vmes OMV, najboljši Agip :) Dejansko pa mi je vseeno, sej mi mašina tud na nafto laufa če je sila, tako da četudi je malček vode vmes ni pene sploh :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se