Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
stuc

Katerega vulkanizerja izbrati?

Recommended Posts

mamkabozja

Čez kakšen mesec bo zamenjal gumi v Ljubljani pri Pestatorju ( Tacen). Priporočam; Šef je motorist in sam zmontira gumo.

Širnik je dober sam še centrira po tastarem sistemu ( s storitvami sem bil zelo zadovoljen).

Slabe izkušnje sem imel samo pri Španu pri Ljubljani. Zračnica na veliki enduri je bila zavita v vijak. Če pomislim kaj se bi lahko zgodilo...... ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GP ditech

Nabavil nove gume in dobim jih upam da še ta teden.

Kdo v Ljubljani poceni zamenja? Sem klical v pestator samo se mi zdi kar drago 30-35eur če prinesem feltne sam oziroma 40-45 če mi oni opravijo komplet storitev.

Pozna kdo koga cenejšega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaldu

Tudi meni se je zdelo drago, ko mi je Pestator menjal gume. Ampak delal je tako, kot se za mojstra spodobi, ne po vulkanizersko, cela zamenjava je trajala skoraj eno uro!!!!!. Vse osi je podmazal, vijake preveril z moment ključem (tudi vijake čeljusti) skratka delo opravljeno BP.

Za nekaj € razlike se ne bi vozil drugam. Res priporočam, le naroči se prej, menjavo opravlja samo šef.

Stroj za centriranje in montirka morata biti samo za motorna kolesa, kar nima vsak vulkanizer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolf87

Je že kdo menjal moto gume pri Furlanu? Bi odnesel kar obroče pa da mi jih zamenja ker sem vzel nov komplet ravno pri njem. Ali je še kje kakšen dober v bližini NM?

Jaz jih zmontiram vedno tam, kjer jih kupim. To je običajno pri Jeršinu (mehanik) v N.mestu ali pri Kovačiču v šentjerneju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GP ditech

Pri širniku sem kupil gume, ki mi jih bo poslal po pošti. Bi šel kar tja menjat samo mi je enostavno predaleč, pa še obstoječih gum ki niso ravno čisto zanič ne morem odpeljati. Dobro če bi imel sport motor potem ja.

Pestator ja sem klical in je rekel, da menjavo opravlja samo šef.

Samo zdaj nevem ali preveri še kaj ko so gume montirane na motor ali samo ko so na montirki? Ker mi ni problem sam odmontirat platišč z gumami. Pa je že 10eur ceneje in to je že nekaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ankh

Tudi meni se je zdelo drago, ko mi je Pestator menjal gume. Ampak delal je tako, kot se za mojstra spodobi, ne po vulkanizersko, cela zamenjava je trajala skoraj eno uro!!!!!. Vse osi je podmazal, vijake preveril z moment ključem (tudi vijake čeljusti) skratka delo opravljeno BP.

Za nekaj € razlike se ne bi vozil drugam. Res priporočam, le naroči se prej, menjavo opravlja samo šef.

Stroj za centriranje in montirka morata biti samo za motorna kolesa, kar nima vsak vulkanizer.

:wallbash:

Od kdaj in zakaj morata biti stroj za premontažo in uravnoteženje samo za motorna kolesa? :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

da se poglobim vprasanje: zakaj mora biti stroj? lahko je, recimo, samo orodje (brez stroma, brez vseh fensi luck in piscalk).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ankh

da se poglobim vprasanje: zakaj mora biti stroj? lahko je, recimo, samo orodje (brez stroma, brez vseh fensi luck in piscalk).

S premontažnim strojem se guma hitreje zamenja, veliko manj je možnosti poškodbe noge (za nepoučene: to je tisto mesto, kjer bočnica sede na rob platišča),.... skratka, več časa ostane za kakšen :beer1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GP ditech

Ice je mislil za centriranje? Danes še malo na okoli pokličem in sporočim cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

jah, centriranje sem mislil, da. (emso pa te fore :rolleyes:. maj mistejk.).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

Širnik je dober sam še centrira po tastarem sistemu ( s storitvami sem bil zelo zadovoljen).

Kaki je to "tastari sistem"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GP ditech

Kot obljubljeno.

Špan 18eur po gumi če jih pripeljem na platiščih.

Pestator 30-35 Če jih pripeljem na platiščih.

Stipič 36 če jih pripeljem na platiščih. Čaka se 3dni

Vulco - nima orodja za motorje.

Sitar 28eur ali 36 komplet montaža. Takoj. In tudi sem grem danes.

Neke noname vulkanizerje sem klical in imajo cene okoli 40 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

širnik 5€ na gumo, ce pripeljes na platiscih. OSTALI NIMAJO ZA BUREK!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Širnik je dober sam še centrira po tastarem sistemu ( s storitvami sem bil zelo zadovoljen).

A s tem si mislil, da ti sprednjo gumo centrira na roke? Haloo?? Ga ni aparata, ki bi bil tako natancen kot rocno centriranje. Malo poglej, kako se centrira na pistah. Aja, pa ce mu reces, ti scentrira tudi na aparat. Sam ce ni treba, zakaj bi??

Share this post


Link to post
Share on other sites
GP ditech

Ja centriranje na "roke" je zakon res pa je da se ga vulkanizerji ne poslužujejo ker je mogoče treba malo več znanja oziroma časa.

Še enkrat Širnik ni iz Ljubljane zato ne pride v poštev. Tudi sam bi peljal tja če bi bila možnost.

Sitar, zelo zadovoljen! 20eur me je prišlo, zelo prijazni, opravljeno takoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ankh

A s tem si mislil, da ti sprednjo gumo centrira na roke? Haloo?? Ga ni aparata, ki bi bil tako natancen kot rocno centriranje. Malo poglej, kako se centrira na pistah. Aja, pa ce mu reces, ti scentrira tudi na aparat. Sam ce ni treba, zakaj bi??

V vednost - novejši stroj umeri (scentrira) platišče z gumo na 0,5gr natančno (starejši na 1 gr). Umeritev s ročnim sistemom je lahko samo statična - na stroju imaš možnost tudi dinamičnega umerjanja (v poštev pride predvsem za zadnjo gumo, ki je širša). Dinamično umerjanje (min. dvakratna poraba lep. uteži, ki so drage) je pomembno zaradi ležajev kolesa, ...

p.s. Ne se sekirat - tudi sam si umerim ročno (oba kolesa).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gizmo_

V vednost - novejši stroj umeri (scentrira) platišče z gumo na 0,5gr natančno (starejši na 1 gr). Umeritev s ročnim sistemom je lahko samo statična - na stroju imaš možnost tudi dinamičnega umerjanja (v poštev pride predvsem za zadnjo gumo, ki je širša). Dinamično umerjanje (min. dvakratna poraba lep. uteži, ki so drage) je pomembno zaradi ležajev kolesa, ...

p.s. Ne se sekirat - tudi sam si umerim ročno (obe kolesi).

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
bna

Kaki je to "tastari sistem"?

takšen doma izdelana montirka in centrirka pri meni je menjava 5 eur na gumo :naughty:

Edited by bna

Share this post


Link to post
Share on other sites
bna

img]

takšen doma izdelana montirka in centrirka pri meni je menjava 5 eur na gumo :naughty:

s7300403.jpg

Edited by bna

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda2000

No, da še jaz malo pohvalim. Včeraj menjal zadnjo gumo na svojem Z-ju, k vulkanizerstvu Širnik. Prijazen trgovec, tako tudi monterja(čeprav je bilo pol ure pred koncem njihovega šihta :) ),in zelo ugodna cena. Ko naročiš kaj bi rad imel, dobiš en bon za kavico se vsedeš v bar tam zraven in počakaš, da mojstri premontirajo, če te pa matra firbec pa lahko tud gledaš zraven, kako montirajo.

Cena premontaže in centriranja 10eur.

Priporočam.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      potemtakem je vozni belega van-a za tovornjakom nepozoren saj bi zaviral me pa se približeval.. če je bil kontakt že prej..verjetno ga ni voznika , ki bi namerno pospeševal v dogajanje corse in kamiona.
    • thumper
      dejansko se je pokazalo,da ima letošnji petronas boljša voznika . meni se letošnji petronas dozdeva tak , da mogoče oni in fabio ciljajo na osvojitev naslova v naslednjih 2 sezonah.. verjetno so letos potegnili najboljše iz starega motorja in dodali kakšno malenkost . kaj je dala yamaha v petronas itak noben od nas ne ve..poltovarniške ekipe so delno namenjene tudi izogibanju blamaže ob uvajanju novih stvari - če so to delali v petronasu pa je uspelo,so si naskrivaj meli roke..navsezadnje je tudi franco 10ti v skupnem.  ekipa je v krstni sezoni zbrala 307 točk ..10 več kot suzuki.   
    • thumper
      800 ostane zaenkrat .
    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!