znj Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Vsaj moja Raptorka ima C.D.I sicer ne vem če imajo starejši modeli ampak mislim, da imajo. Za blokade pa nevem. Sam sem kupil motor že brez blokad, tako da ti ne morem svetovati. Lahko pa povprašaš tukaj: http://www.125ccsportsbikes.com/forums/index.php?showforum=8 Aja, tukaj si poglej če imaš C.D.I: http://www.mmra.org.uk/marci/mito/ sicer je manual za cagivo mito ampak mislim, da je skoraj vse enako saj gre za isto mašino.
peAk Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Vsaj moja Raptorka ima C.D.I sicer ne vem če imajo starejši modeli ampak mislim, da imajo. Za blokade pa nevem. Sam sem kupil motor že brez blokad, tako da ti ne morem svetovati. Lahko pa povprašaš tukaj: http://www.125ccspor...php?showforum=8 Aja, tukaj si poglej če imaš C.D.I: http://www.mmra.org.uk/marci/mito/ sicer je manual za cagivo mito ampak mislim, da je skoraj vse enako saj gre za isto mašino. supr bom mau pregledou tole:trance_27_notworthy::trance_27_notworthy: aham, kko p zgleda tale C.D.I pr teb? neka škatlca an sm jst mam ene 3 se mi zdi:P
znj Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Bom pogledal ju3, slikal in ti pošljem Zdaj se mi ne da + tekma se bo začela čez 10 min.
peAk Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Bom pogledal ju3, slikal in ti pošljem Zdaj se mi ne da + tekma se bo začela čez 10 min. hehe, no supr sej se nemudi;) pa prlimej klele slikco jutr pol:P
_Fingi_ Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Glede na to, da so vse Supercity pod 2000 letnikom, dvomim da imajo še kkšno blokado notr. Kok ti pa gre kej zdej? Na izpušnem ventilu imajo aprilie blokade, da ga imajo ubistvu skoz spuščenega, pri Cagivi imaš pa ti ta RAVE ventil, kot se imenuje pri aprilii že serijsko, in se imenuje CTS, to je tisto k slišš ko daš kontakt in 2x zabrenči.
peAk Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 ja vem d majo cagive rave ventil in d je to tista stvar na spodni stran cilindra k je na 2h zajlah... sam sm mislu d je td tistu lahko kej zablokeranu d neodpre čist... gre mi ene 130, 140 če sprašujš po končni
_Fingi_ Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Hehe, CTS,je na zgornji strani cilindra Najlažje pa vidš a ti odpre al ne, če auspuh dol vzameš Hm, torej očitno res imaš nekej, al zlo slabo nastavljeno mašino al pa ti ga res nekaj blokira, ker moja je takrt šla 160, po števcu. To imaš 6 ali 7 speed?
znj Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Če je tista Cagiva kot jo ima na sliki njegova, potem ima 6 speed, saj se spomnim, da je bila identična na avto.net pol leta nazaj. Ali pa se motim. Najbolje, da ti on pove
peAk Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 sam 6 prestav ma:( no pol pa povej kko je bl nastavm:P:P kako si mu ti kej poštimano?
znj Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Tudi 6 je dovolj Sicer pa slike dobiš v prihodnjih dneh, ker še vedno nisem dobil motorja nazaj od mehanika Ne nič ni narobe Samo zobnike in verigo bo zamenjal. Mašina je rekel, da je kot nova. Do 20k mi ni treba nič menjavat . Če dobim ju3 nazaj ti ju3 slikam C.D.I če ne pa v petek. V vsakem primeru dobiš
peAk Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 no supr to, pol maš za neki časa mer;) sej k boš pa boš kr polahku;)
peAk Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 mene p še neki zanima:unsure: na cilindru kjer je tipalo za temperaturo, in jst nimam original števca ker mem digitalen termometer. in ta digitalen termometer nekaže točno temperaturo ker je samo pritakjen na tisto tipalo ki je že privijačeno v cilinder... zanima me pa če bi lahko dal tipalo iz cilindra vn in dal noter vijak z istim navojem in use, samo da bi bil prevrtan in čez to luknjo bi dal noter to tipalo od termometra da bi biu lepo v vodi in mi kazal točno temperaturo:) Zdaj pa nevem koliko pritiska je v cilindru ( kjer teče voda) da mi nebi vrglo vn tisto s čemer bi zadelal luknjo v vijaku ( z kašnim silikonom ali pa s tisto pištolo na plastiko...) pa če ker kaj mogoče ve bi prosil za odgovore, hvala:D:D
k0ci Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 pa odreži tipalo od digitalnega termometra in ga poveži na originalno tipalo, ker v hladilniku je pritisk in ti bo ven zmetalo tisto s silikonom vred
peAk Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 pa odreži tipalo od digitalnega termometra in ga poveži na originalno tipalo, ker v hladilniku je pritisk in ti bo ven zmetalo tisto s silikonom vred sm že probov pa mi nezazna tega tipala >_< sej vijak oz. tipalu k mam 2 bi blu prvijačenu tako da tega nebi vrglo vn luknja bi bila pa tud zelo majhna in zadelana dobro... bom vidu kako bo
k0ci Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 kok stopinj ti pa kaže? ker za tele 2T strojčke je delovna temp okoli 60-65st.C poleti, če gre med vožnjo čez 75-80 je že nekaj narobe (preveč trenja, mašina gre k hudiču), to velja za poletne temperature in ne velja za takrat ko stojiš v koloni, takrat temp. skoči tudi na 75
peAk Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 kok stopinj ti pa kaže? ker za tele 2T strojčke je delovna temp okoli 60-65st.C poleti, če gre med vožnjo čez 75-80 je že nekaj narobe (preveč trenja, mašina gre k hudiču), to velja za poletne temperature in ne velja za takrat ko stojiš v koloni, takrat temp. skoči tudi na 75 60-65°C? a ni to mal malu? nevem kje sm že prebrau al celu slišou d je delovna temperatura cagive mito 80-90°C men se zdi d tu celu piše v knjigi, ki jo dobiš zravn motorja (nek mauenl al kaj...) kaže mi pa tm okol 30°C k se vozm zato kr mi piha v tipalo in kaže narobe... zato bi p naredu tako kot sm reku
peAk Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 kaj pa za C.D.I. že ker ve če ma mito/supercity ? p če loh doma prekinš to blokado ?
fermy19 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 še malo pa se mi bo zmešalo... ve kdo kaj več o tem.. kot sem že zadnič reko, motor sem imel zunaj in je v prostem teku lepo mirno deloval, nato se kar na 1x ugasne in ne vžge več, preverim svečko ima iskro , dobi bencin itd... ampak vseeno ne vžge.. d dans vzamem dol izpuh ga obrnem okol in ven steče kr nekaj bencina ... še naprej poskušam vžigat brez izpuha pa še kr nič... VE KDO KAJ VEČ!?!? lp in hvala!
bawbaw Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 še malo pa se mi bo zmešalo... ve kdo kaj več o tem.. kot sem že zadnič reko, motor sem imel zunaj in je v prostem teku lepo mirno deloval, nato se kar na 1x ugasne in ne vžge več, preverim svečko ima iskro , dobi bencin itd... ampak vseeno ne vžge.. d dans vzamem dol izpuh ga obrnem okol in ven steče kr nekaj bencina ... še naprej poskušam vžigat brez izpuha pa še kr nič... VE KDO KAJ VEČ!?!? lp in hvala! Poskušaj zamenjat svečko. Iskra lahko prebija tam kjer je ni treba.
Miha94 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 si zauh potegnu? k men zdej po dovgmu času k sm ga zalaufal brez tega nisem mogu vžgat
motorist1 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 si zauh potegnu? k men zdej po dovgmu času k sm ga zalaufal brez tega nisem mogu vžgat Jaz moje DT-jke nikoli ne morem brez zavga užgat, tudi poleti. Vedno zavk pa tudi če samo za 15s samo toliko da užge. Če pa potem crkne ko že zapreš zavg, pa ga pusti malo dlje časa laufat z zaugom.
Miha94 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Jaz moje DT-jke nikoli ne morem brez zavga užgat, tudi poleti. Vedno zavk pa tudi če samo za 15s samo toliko da užge. Če pa potem crkne ko že zapreš zavg, pa ga pusti malo dlje časa laufat z zaugom. No za polet kako jo vžgem nemorm še povedat k je nimam kot časa . Drgač pa kaj ti to ugasne k dodaš gas al pa k speleš? Pol pust mal dle laufat, mogoč se je kej preveč bencina nabral pa more lepo zlaufat se. k jst k sm bencin zapru pa laufal tok da ni crklnilo mi je pol po neki časa čist brez kakršnih koli problemov vžgal, zdej pa k sm samo pustu ga neki časa brez da bi bencin zapru pa laufal da ugasne mi je pa mal dle rabil da je užgau se samo useen hitro ( u drugo, tretjo)
motorist1 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 No za polet kako jo vžgem nemorm še povedat k je nimam kot časa . Drgač pa kaj ti to ugasne k dodaš gas al pa k speleš? Pol pust mal dle laufat, mogoč se je kej preveč bencina nabral pa more lepo zlaufat se. k jst k sm bencin zapru pa laufal tok da ni crklnilo mi je pol po neki časa čist brez kakršnih koli problemov vžgal, zdej pa k sm samo pustu ga neki časa brez da bi bencin zapru pa laufal da ugasne mi je pa mal dle rabil da je užgau se samo useen hitro ( u drugo, tretjo) Men vžge v prvo, samo potem če po nekaj časa zaprem zaug mi učasih crkne (ponavadi šele kakšno minuto po tem ko zaprem zaug), učasih pa ko dodam gas oz. prestavim v 1. Ga moram v leru navijat, potem pa ne crkne.
znj Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Jp, minimum navij. Če ti pa začne "nabivat" gas in nato crkne mu zmanjka bencina To se je meni zgodilo dvakrat, ker sem jaz, mona kot sem pozabil odpreti bencin . Tako je če z APN 6ke prešaltaš na tak motor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se