Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Jest bi mel rajš hondo kot aprilio, samo da bi kam šla. Vozim italjana in vem, da je prvi in zadnji, princip pač  :P

...hmm pr men je pa tko,...vozil sem italijana,...kupil japonca.....in nasleden motor bo definitivno spet italijan :grim :grim

Objavljeno

Hmm, a lohk mal bol argumentiraš? Italjanski motorji so znani po bolj slabi kvaliteti- zakaj pa ne Japaneza?

Objavljeno

Če ti pa motor lepo vžge na tački v prvi prestavi pol si pa car svetovn. Mito skoč naprej če se nekam pripelješ pa ga daš na tačko in pustiš v prestavi pa ga pol k grem hočeš prej sam užgt medtem da si ti oblečeš jakno ti bo skoču naprej, aprilia pa v tem primeru ne požene štarterja.

Objavljeno
Hmm, a lohk mal bol argumentiraš? Italjanski motorji so znani po bolj slabi kvaliteti- zakaj pa ne Japaneza?

Italjani kot npr. Ducati, Alfa Romeo,... imajo dušo in ti zlezejo pod kožo.

Z japoncem se pač pelješin vse boljše dela, ampak ni tistega X-faktorja.

Objavljeno

a lohk definiras ta X-faktor? upam da ni to strah pred ribanjem ;)

Objavljeno
Italjani kot npr. Ducati, Alfa Romeo,... imajo dušo in ti zlezejo pod kožo.

Z japoncem se pač pelješin vse boljše dela, ampak ni tistega X-faktorja.

...tole si pa zadel v polno :grim :grim ....točn tko je pr men,jebi ga lepši so mi,hujš zvok majo,...pa še dušo :devil: ....

Objavljeno
a lohk definiras ta X-faktor? upam da ni to strah pred ribanjem ;)

Ne morm.

Moraš probat pa se malo peljat.

Preberi tole pa si razlagaj pač kot hočeš:

Alfisti niso ljudje povprecja, vpeti v sivino vsakdanjika in nezanimive rutine. Ne, to so vendar alfisti, ki svoje strasti do alfe ne poskusajo obrazloziti racionalno, tako kot vsi tisti ki radi segajo po pogovorno hladnih in prevec urejenih nemskih avtomobilih,razne svetle izjeme nemske avtomobilske industrije pa vse to le potrjuje.

Saj veste, red in disciplina, nemska je vrlina (  ). Pri Alfi gredo dlje. Od svojih kupcev ne pricakujejo racionalnosti temvec emocije. In to jim Alfa Romeo lahko da in si zeli dati. Zacnimo z zunanjostjo. Naj vprasam, ste ze videli grdo Alfo???? Najvrjetneje ne,ker so preprosto vsecne, lepe, sexy, eroticne. Da italjanska sola oblikovanja pac pusti pecat, ne nazadnje so vsi italjanski oblikovalci postali tako veliki zaradi alfe romeo.

Avtomobili te znamke so pac videti drugace. Lahko jih vidimo kot sportne, lahko jih vidimo kot elegantne, lahko so videti zivahni ali pa umerjeni. Kar koli, samo nekaj niso. Niso navadni, nezanimivi, povprecni in neopazni. Alfo romeo vedno opazite. Tudi ce sedite vizualno neprepricljivem avtomobilu, kar pa spet se zdalec ne pomeni, da ste sposobni imeti Alfo.

Pojdimo na naslednjo stopnjo, k notranjosti. Pustimo naso prvo asociacijo na morda malce povrsno izdelavo, cricke v armaturni plosci ali pa na kdaj pa kdaj nerodno izbran material ob strani. To alfista ne moti in tega tudi ne opazi. Opazi pa, nemudoma, ko se sede v alfa romeo, da je sredisce in s tem povezana notranja arhitektura avtomobila nihce drug kot on sam. Torej voznik in samo voznik, Ups, pardon, alfist. Le ta uziva v upravljanju vozila, se bolj kakor je uzival ob pogledu na svoj avtomobil med hojo proti parkirnemu mestu. Ko se odpelje, je zadovoljen in malce razburjen, saj ve, kaj ga caka. Alfa Romeo v voznji. Ce je notranjost narejena okoli voznika, potem je vsa mehanika avtomobila, od motorja preko menjalnika do pogonskih koles, vpetja le-teh in vzmetenja, zavor, volanskega mehanizma in se in se, narejena za voznika, zopet pardon, alfista. Ta se rad vozi in rad cuti svoj avtomobil, na volanskem obrocu rad sprejema povratne informacije iz ceste, rad sodeluje z avtomobilom, rad cuti, da je avto ziv. In temperamenten.

Emocije in se enkrat emocije.

Samo Aprilia je pa bolj fiat. :D

Objavljeno

Hja, no recimo, sam kar se avtov tiče-imamo doma 3!!! fiate in jih bomo verjetno še gonili

Mamo pa Tipo 1.9TD 90KM-280k km-dela ko urda, mal bolj kadi ampak še zmer gre

Punto 1.4 75KM - neki čez 160k km-dela ko šus

Stilo 1.9JTD 115KM- stiiiiiiiiiže ko satan, navora dost

Sam motorja pa nikol taljana, nevem sploh ne, raje Japaneza

Objavljeno

:topic:

Objavljeno

Sj nenazadnje- aprilia ima rotax mašino in še kup tujih komponent (rave ventil je neki japonski)- ni čisti italjan. To jo rešuje .)

Objavljeno
Ne morm.

Moraš probat pa se malo peljat.

Preberi tole pa si razlagaj pač kot hočeš:

Samo Aprilia je pa bolj fiat. :D

sm prebrau ja :D sam neki mi pa ne gre u glavo... a nimajo alfe servo volana? kako lohk pol cutis povratne informacije iz volana? :blink:

no pa da ne bomo tok :topic: aprilija ma rotaxa, kaj pa cagiva? so oni sami razvil agregat? (aprilia-italjani dajejo notr austrijca <_< )

Objavljeno

evo fantje mene pa tole rajca :>>>

kliky

ampak sem 13 evrov prektratek :>

Objavljeno (popravljeno)

Sicer lepo, sam se mi zdi da na cagivo ne bi pasal. Pritrjevalni sistem (ne najdem druge besede :) ) je mal bol zavit kokr na cagivi.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

tudi mito ni popoln italijan namrec vsebuje komponento masine ki je japonskega izvora

Objavljeno

mja uni zmogovci ne paseje gor k so tko obrnjeni da gor gledajo, kar pa je dokaj neuporabno hehe

Objavljeno
tudi mito ni popoln italijan namrec vsebuje komponento masine ki je japonskega izvora

ja uplinjač, sej maš pa mitota k ma delortota (28 mm) tud sam ne gre nikam

lp, boris

Objavljeno

nism mislu lih na uplinjac sam okey ce se to stejem sta pol 2 stvari :>

Objavljeno

Evo končno en nov post za mito.

Pred nekaj dnevi sem podrl cilinder in bat od mitota to pa zato ker je imel bat kar 24k km ( zato ker je skozi cel čas imel dobro olje). Prva zadeva zakaj mito tako leti je :

1: 1 obroček (manjša kompreseija manj trenja)

2: širina bata je malo manj kot 56mm kar pomeni da ima bat manj hoda (aprilija rs le okoli 54) to pa doda še nakaj obratov več.

3: pa mislim da mito pridobi tudi nekaj prednosti na izpušnem ventilu (samo ne vem pa kako je to na rskah)

post-4243-1121075171_thumb.jpg

Objavljeno

Mito leti zarad drugačnih prenosov moč je pa pol druga stvar.

Objavljeno

Dej ne delej se pametnega kaj misliš da če bi mel take prenose kot sedaj pa 20 konjev, bi tudi tako letel??? po tvojem razmišlanju ja samo ni tako!

Objavljeno

Ne se takoj jezit. Je razlika o čem ti mislš "tako leti" končna brzina al pospeški (moč). Tahudi mitoti so mel 35KM , Aprilije 34KM sam je mel mito drugačne prenose pa je šou mal hitrejš je mela pa rska bolše pospeške.

Objavljeno

dj ne kregite se... kupte 600ccm+ pa se ne bo treba o "200" km/h pogovarjat. 125ccm klasa ni bla nikol za neke super duper pospeske al pa koncne. 125ke so zato da se naucis vozit motor al pa da fauleras po mestu brez celade u 2gi :P

Objavljeno

ej Mte :).....a je možno da je tvoja cagivca že v sloveniji :naughty: .... :whistle:

Objavljeno

Pa končna brzina je v veliki meri odvisna tudi od moči pri 125tkah moč pa od vrtljajev in še en kup drugih faktorjev,..... tako da sta moč in končna kar precej povezana.

Objavljeno

Ježojan najbolš da greš zdele z svojim mitom direkt na dirko v nedeljo k bodo 125ke dirkale pa boš sigurn tapru k tko govoriš k da je mito motor za hitrostne rekodrde podirat. Počak da bo zok spet kej na motosvetu pa ti bo on povedu pa boš lohk sam gledu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!