kađiva Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Jest bi mel rajš hondo kot aprilio, samo da bi kam šla. Vozim italjana in vem, da je prvi in zadnji, princip pač :P ← ...hmm pr men je pa tko,...vozil sem italijana,...kupil japonca.....in nasleden motor bo definitivno spet italijan :grim :grim
Stric Burek Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Hmm, a lohk mal bol argumentiraš? Italjanski motorji so znani po bolj slabi kvaliteti- zakaj pa ne Japaneza?
RSmaniac Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Če ti pa motor lepo vžge na tački v prvi prestavi pol si pa car svetovn. Mito skoč naprej če se nekam pripelješ pa ga daš na tačko in pustiš v prestavi pa ga pol k grem hočeš prej sam užgt medtem da si ti oblečeš jakno ti bo skoču naprej, aprilia pa v tem primeru ne požene štarterja.
Grilzz Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Hmm, a lohk mal bol argumentiraš? Italjanski motorji so znani po bolj slabi kvaliteti- zakaj pa ne Japaneza? ← Italjani kot npr. Ducati, Alfa Romeo,... imajo dušo in ti zlezejo pod kožo. Z japoncem se pač pelješin vse boljše dela, ampak ni tistega X-faktorja.
Mte :) Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 a lohk definiras ta X-faktor? upam da ni to strah pred ribanjem ;)
kađiva Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Italjani kot npr. Ducati, Alfa Romeo,... imajo dušo in ti zlezejo pod kožo. Z japoncem se pač pelješin vse boljše dela, ampak ni tistega X-faktorja. ← ...tole si pa zadel v polno :grim :grim ....točn tko je pr men,jebi ga lepši so mi,hujš zvok majo,...pa še dušo :devil: ....
Grilzz Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 a lohk definiras ta X-faktor? upam da ni to strah pred ribanjem ;) ← Ne morm. Moraš probat pa se malo peljat. Preberi tole pa si razlagaj pač kot hočeš: Alfisti niso ljudje povprecja, vpeti v sivino vsakdanjika in nezanimive rutine. Ne, to so vendar alfisti, ki svoje strasti do alfe ne poskusajo obrazloziti racionalno, tako kot vsi tisti ki radi segajo po pogovorno hladnih in prevec urejenih nemskih avtomobilih,razne svetle izjeme nemske avtomobilske industrije pa vse to le potrjuje. Saj veste, red in disciplina, nemska je vrlina ( ). Pri Alfi gredo dlje. Od svojih kupcev ne pricakujejo racionalnosti temvec emocije. In to jim Alfa Romeo lahko da in si zeli dati. Zacnimo z zunanjostjo. Naj vprasam, ste ze videli grdo Alfo???? Najvrjetneje ne,ker so preprosto vsecne, lepe, sexy, eroticne. Da italjanska sola oblikovanja pac pusti pecat, ne nazadnje so vsi italjanski oblikovalci postali tako veliki zaradi alfe romeo. Avtomobili te znamke so pac videti drugace. Lahko jih vidimo kot sportne, lahko jih vidimo kot elegantne, lahko so videti zivahni ali pa umerjeni. Kar koli, samo nekaj niso. Niso navadni, nezanimivi, povprecni in neopazni. Alfo romeo vedno opazite. Tudi ce sedite vizualno neprepricljivem avtomobilu, kar pa spet se zdalec ne pomeni, da ste sposobni imeti Alfo. Pojdimo na naslednjo stopnjo, k notranjosti. Pustimo naso prvo asociacijo na morda malce povrsno izdelavo, cricke v armaturni plosci ali pa na kdaj pa kdaj nerodno izbran material ob strani. To alfista ne moti in tega tudi ne opazi. Opazi pa, nemudoma, ko se sede v alfa romeo, da je sredisce in s tem povezana notranja arhitektura avtomobila nihce drug kot on sam. Torej voznik in samo voznik, Ups, pardon, alfist. Le ta uziva v upravljanju vozila, se bolj kakor je uzival ob pogledu na svoj avtomobil med hojo proti parkirnemu mestu. Ko se odpelje, je zadovoljen in malce razburjen, saj ve, kaj ga caka. Alfa Romeo v voznji. Ce je notranjost narejena okoli voznika, potem je vsa mehanika avtomobila, od motorja preko menjalnika do pogonskih koles, vpetja le-teh in vzmetenja, zavor, volanskega mehanizma in se in se, narejena za voznika, zopet pardon, alfista. Ta se rad vozi in rad cuti svoj avtomobil, na volanskem obrocu rad sprejema povratne informacije iz ceste, rad sodeluje z avtomobilom, rad cuti, da je avto ziv. In temperamenten. Emocije in se enkrat emocije. Samo Aprilia je pa bolj fiat. :D
Stric Burek Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Hja, no recimo, sam kar se avtov tiče-imamo doma 3!!! fiate in jih bomo verjetno še gonili Mamo pa Tipo 1.9TD 90KM-280k km-dela ko urda, mal bolj kadi ampak še zmer gre Punto 1.4 75KM - neki čez 160k km-dela ko šus Stilo 1.9JTD 115KM- stiiiiiiiiiže ko satan, navora dost Sam motorja pa nikol taljana, nevem sploh ne, raje Japaneza
RHonda Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Sj nenazadnje- aprilia ima rotax mašino in še kup tujih komponent (rave ventil je neki japonski)- ni čisti italjan. To jo rešuje .)
Mte :) Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Ne morm. Moraš probat pa se malo peljat. Preberi tole pa si razlagaj pač kot hočeš: Samo Aprilia je pa bolj fiat. :D ← sm prebrau ja :D sam neki mi pa ne gre u glavo... a nimajo alfe servo volana? kako lohk pol cutis povratne informacije iz volana? :blink: no pa da ne bomo tok :topic: aprilija ma rotaxa, kaj pa cagiva? so oni sami razvil agregat? (aprilia-italjani dajejo notr austrijca <_< )
JMatic Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 evo fantje mene pa tole rajca :>>> kliky ampak sem 13 evrov prektratek :>
Dolenc™ Objavljeno Julij 2, 2005 Opozori Objavljeno Julij 2, 2005 (popravljeno) Sicer lepo, sam se mi zdi da na cagivo ne bi pasal. Pritrjevalni sistem (ne najdem druge besede :) ) je mal bol zavit kokr na cagivi. Popravljeno Julij 2, 2005. Popravil Dolenc™
d€nzi Objavljeno Julij 2, 2005 Opozori Objavljeno Julij 2, 2005 tudi mito ni popoln italijan namrec vsebuje komponento masine ki je japonskega izvora
JMatic Objavljeno Julij 2, 2005 Opozori Objavljeno Julij 2, 2005 mja uni zmogovci ne paseje gor k so tko obrnjeni da gor gledajo, kar pa je dokaj neuporabno hehe
borisk Objavljeno Julij 3, 2005 Opozori Objavljeno Julij 3, 2005 tudi mito ni popoln italijan namrec vsebuje komponento masine ki je japonskega izvora ← ja uplinjač, sej maš pa mitota k ma delortota (28 mm) tud sam ne gre nikam lp, boris
d€nzi Objavljeno Julij 4, 2005 Opozori Objavljeno Julij 4, 2005 nism mislu lih na uplinjac sam okey ce se to stejem sta pol 2 stvari :>
jezo-jan Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Evo končno en nov post za mito. Pred nekaj dnevi sem podrl cilinder in bat od mitota to pa zato ker je imel bat kar 24k km ( zato ker je skozi cel čas imel dobro olje). Prva zadeva zakaj mito tako leti je : 1: 1 obroček (manjša kompreseija manj trenja) 2: širina bata je malo manj kot 56mm kar pomeni da ima bat manj hoda (aprilija rs le okoli 54) to pa doda še nakaj obratov več. 3: pa mislim da mito pridobi tudi nekaj prednosti na izpušnem ventilu (samo ne vem pa kako je to na rskah)
RSmaniac Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Mito leti zarad drugačnih prenosov moč je pa pol druga stvar.
jezo-jan Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Dej ne delej se pametnega kaj misliš da če bi mel take prenose kot sedaj pa 20 konjev, bi tudi tako letel??? po tvojem razmišlanju ja samo ni tako!
RSmaniac Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Ne se takoj jezit. Je razlika o čem ti mislš "tako leti" končna brzina al pospeški (moč). Tahudi mitoti so mel 35KM , Aprilije 34KM sam je mel mito drugačne prenose pa je šou mal hitrejš je mela pa rska bolše pospeške.
Mte :) Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 dj ne kregite se... kupte 600ccm+ pa se ne bo treba o "200" km/h pogovarjat. 125ccm klasa ni bla nikol za neke super duper pospeske al pa koncne. 125ke so zato da se naucis vozit motor al pa da fauleras po mestu brez celade u 2gi :P
kađiva Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 ej Mte :).....a je možno da je tvoja cagivca že v sloveniji :naughty: .... :whistle:
jezo-jan Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 Pa končna brzina je v veliki meri odvisna tudi od moči pri 125tkah moč pa od vrtljajev in še en kup drugih faktorjev,..... tako da sta moč in končna kar precej povezana.
RSmaniac Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 Ježojan najbolš da greš zdele z svojim mitom direkt na dirko v nedeljo k bodo 125ke dirkale pa boš sigurn tapru k tko govoriš k da je mito motor za hitrostne rekodrde podirat. Počak da bo zok spet kej na motosvetu pa ti bo on povedu pa boš lohk sam gledu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se