Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

Zanima me koliko zdržijo v km supercorsa pro sc1-sc2.?

Kakšno ceno lahko pričakujem za komplet gum 120/190 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola vicko,

meni so zdržale nekako dva dni Valencije ali Panonije, se pravi približno 600, 700 kmjev, ampak sem bolj pussy :whistle: no sej na apn-4 bodo verjetno več, pa tud v Myanmaru je kr toplo in se bodo hitro segrele :naughty:

za ceno pa se ti IMHO najbolj splača poklicat v Radlje

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola vicko,

meni so zdržale nekako dva dni Valencije ali Panonije, se pravi približno 600, 700 kmjev, ampak sem bolj pussy :whistle: no sej na apn-4 bodo verjetno več, pa tud v Myanmaru je kr toplo in se bodo hitro segrele :naughty:

za ceno pa se ti IMHO najbolj splača poklicat v Radlje

Super :naughty: Hvala

Sem klical sam me zanima če bi kje dobil ceneje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Vicko,

ja kriza tole, preko zime so se Pirelli gume podražile za ~50 €/komplet :eek: zato sem pri profilnih gumah prešaltal na BT-002 (Type3 spredaj, Type2 zadaj), ki jih dobim še vedno po "lanski" ceni, tudi zelo zadovoljen z njimi... čist tko, mimogrede :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Vicko,

ja kriza tole, preko zime so se Pirelli gume podražile za ~50 €/komplet :eek: zato sem pri profilnih gumah prešaltal na BT-002 (Type3 spredaj, Type2 zadaj), ki jih dobim še vedno po "lanski" ceni, tudi zelo zadovoljen z njimi... čist tko, mimogrede :whistle:

:unsure: Mimogrede kok pa je cena za BT-002 :? ?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me koliko zdržijo v km supercorsa pro sc1-sc2.?

Kakšno ceno lahko pričakujem za komplet gum 120/190 ?

Jou.

Evo, z mojim kompletom SC PRO sm naredu cca 4.800km (samo ceste), in je zadnja že skor za odmet (po sredini), prva bi pa zdržala še kakih 800-1000km.

Za komplet sm dal spomladi 280€ (pri enem motosvetovcu :grim ). Zdej bom pa po vsej vrjetnosti probal MZ M3 :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jou.

Zdej bom pa po vsej vrjetnosti probal MZ M3 :yes:

Glede M3 :worship: so zakon gume vsaj zame. Če te zanima M3 kok km je pa 9000km :naughty: (1x pista ostalo pa cesta)sam za info .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede M3 :worship: so zakon gume vsaj zame. Če te zanima M3 kok km je pa 9000km :naughty: (1x pista ostalo pa cesta)sam za info .

Odlično :OK: No, jest sm naročil danes Corsa3, da vidim razliko med njimi in SuperCorsa PRO. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede M3 :worship: so zakon gume vsaj zame. Če te zanima M3 kok km je pa 9000km :naughty: (1x pista ostalo pa cesta)sam za info .

Mal velik mi deluje to.....tolk marsikdo še z Z6 ne naredi. :hmm: S katerim motorjem, kakšna vožnja, ceste.. :? Če je to res, potem šaltam iz Z6 na M3!!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super :naughty: Hvala

Sem klical sam me zanima če bi kje dobil ceneje :whistle:

Ummm.. poklici na hrvasko v GUMI PADJEN. Oni imajo ponavadi metzice cenejs, pa se merverstojr dobis nazaj.

lp j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal velik mi deluje to.....tolk marsikdo še z Z6 ne naredi. :hmm: S katerim motorjem, kakšna vožnja, ceste.. :? Če je to res, potem šaltam iz Z6 na M3!!! :P

Še vulkanizer ni mogel verjet, je reku da je že slišal in videl da delajo z tem gumam od 6000-8000km.

Lej odvisno kok si na gasu in seveda pri meni so več ali manj bile relacije dolomiti... :hmm: motor mislim da slika vse pove :naughty:

Popravljeno . Popravil vicko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede M3 :worship: so zakon gume vsaj zame. Če te zanima M3 kok km je pa 9000km :naughty: (1x pista ostalo pa cesta)sam za info .

če delaš res toliko km s M3, potem take gume ne rabiš, raje kupi Z6, pa boš naredil 18.000 z njo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niti ni receno. M3 bi naj bila drugace konstruirana kot Z6 in posledicno prenasa vecje obremenitve/deformacije karkase.

kaksne so mesanice tekalne povrsine je druga pesem (ce je toliko razlike), ampak bi morali obe kar "nekje" enako zdrzati.

Z6c vzadaj trenutno 4500 km in ne kaze pretirane obrabe. upam, da se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem proti koncu z 2 kompletom Z6 na FJR - gume nikakor ne šparam, ker mi je res brez veze dat toliko keša za motor, potem pa se z njim vozit kot stara mama, samo da gumo prišparam. No, 1. komplet je zdržal 10k km, 2. komplet pa je še za kakih 2k km in računam, da ga bom zamenjal po 8k km (Dolomiti in Korzika vzeli svoj davek, in seveda tudi avtocesta do livorna).

mucho zadovoljen z gumo, ampak za naprej gledam tudi konkurenco.

ampak vseeno ne vidim logike, da bi bila vzdržljivost (po kilometrih) kaj odvisna od karkase. Pa tudi znotraj Z6 je očitno več karkas, glede na to, da moraš poleg dimenzije in tipa gume, gledat še za kateri model motorja so namenjene (mislim da je za FJR dodatna označba še M in C al neki tazga).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem proti koncu z 2 kompletom Z6 na FJR - gume nikakor ne šparam, ker mi je res brez veze dat toliko keša za motor, potem pa se z njim vozit kot stara mama, samo da gumo prišparam. No, 1. komplet je zdržal 10k km, 2. komplet pa je še za kakih 2k km in računam, da ga bom zamenjal po 8k km (Dolomiti in Korzika vzeli svoj davek, in seveda tudi avtocesta do livorna).

mucho zadovoljen z gumo, ampak za naprej gledam tudi konkurenco.

ampak vseeno ne vidim logike, da bi bila vzdržljivost (po kilometrih) kaj odvisna od karkase. Pa tudi znotraj Z6 je očitno več karkas, glede na to, da moraš poleg dimenzije in tipa gume, gledat še za kateri model motorja so namenjene (mislim da je za FJR dodatna označba še M in C al neki tazga).

Dodatna oznaka je C (ojačana karkasa)

Obstajajo ojačane Z6 in M3.

Poraba ni toliko odvisna od karkase, kot občutek pri vožnji (premehka karkasa pomeni, da se guma zvija in imaš občutek, kot da je prazna).

Sam bom probal še RoadSmart na FJRju, da vidim, če bi zdržale več kot 6-6.5 k km. To se mi kljub vsemu zdi nekoliko premalo, posebej za sorazmerno na easy vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatna oznaka je C (ojačana karkasa)

Obstajajo ojačane Z6 in M3.

Poraba ni toliko odvisna od karkase, kot občutek pri vožnji (premehka karkasa pomeni, da se guma zvija in imaš občutek, kot da je prazna).

Sam bom probal še RoadSmart na FJRju, da vidim, če bi zdržale več kot 6-6.5 k km. To se mi kljub vsemu zdi nekoliko premalo, posebej za sorazmerno na easy vožnjo.

jaz imam isti namen glede naslednjih gum na FJR, pa kar bo pa bo.

Glede dodatne oznake C pa sem preveril v manualu - prednja je G, zadnja je C - pa karkoli že to pomeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno strokovno vprašanje:

Tiste dve rdeči piki na robu gume (pri Pirellicah) pomeni isto kot rumena pika pri Dunlopu - se pravi tam je najlažja guma in tisti konc naj bi bil pri ventilčku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam isti namen glede naslednjih gum na FJR, pa kar bo pa bo.

Glede dodatne oznake C pa sem preveril v manualu - prednja je G, zadnja je C - pa karkoli že to pomeni

Oj,

fantje daj te mi povedat ali se meni splača ali ne kupit Metzelerko M3 z C oznako, torej z ojačano karkaso, za kawo Z750. Je ta ojačitev mišljena bolj za večje, "težje", motorje, kot so športni cruserji?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

fantje daj te mi povedat ali se meni splača ali ne kupit Metzelerko M3 z C oznako, torej z ojačano karkaso, za kawo Z750.

Po moje ne. Na prelahkem mopedu bi se guma z ojačano karkaso verjento obnašala precej drugače kot 'običajna' guma oz. kot na težjem motorju. Verjetno bi moral za kolikor toliko spodobno vožnjo imeti v gumi precej manjši pritisk, kar pa bi se lahko negativno poznalo pri oprijemu in obrabi.

Je ta ojačitev mišljena bolj za večje, "težje", motorje, kot so športni cruserji?

:yes: FJR1300, Honda XX, ...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje ne. Na prelahkem mopedu bi se guma z ojačano karkaso verjento obnašala precej drugače kot 'običajna' guma oz. kot na težjem motorju. Verjetno bi moral za kolikor toliko spodobno vožnjo imeti v gumi precej manjši pritisk, kar pa bi se lahko negativno poznalo pri oprijemu in obrabi.

:yes: FJR1300, Honda XX, ...

D.

Hvala. Temu bi se lahko rekel pošten odgovor.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!