Jump to content
  • Sign Up
Ice

Metzeler, Pirelli gume

Recommended Posts

Ice

evo,dobil MEZ4 front/rear za 62.000.- sitnih z montazo vred.dobim se ca.9.000.- nazaj.gume po 180km drzijo ko sam satan na cesti,so svetovi med MEZ4 in Mac90.detaljno porocilo sledi.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

dragi ak,ne bom za vsako ponavljal,kaj vozim (GSF 1200 S,tukaj samo zate).

MEZ4 f/r je prav prijetna kombinacija za z.n.motor.drzijo ze po nekaj minutkah voznje,v dezju lahko nagnes kolikor ti srce (in gate) da,o obrabi pa drugic (komaj 500 km).

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robert

Sem lastnik Yamahe Virago 250S in sem do sedaj prevozil 13.000 km. Gume so zrele za menjavo in jih mislim za naslednjo sezono menjat.

Ker jih bom prvič menjal in te original niso dobre, ker drsijo, bi vas rad vprašal, kakšne gume mi svetujete. Opazil sem, da zelo hvalite Metzeler gume. Ali izdelujejo gume tudi za custom motorje?

Pozdrav od Roberta

Share this post


Link to post
Share on other sites
pegaso

Na svojem pegasu imam ME Enduro 4, vse naj naj o njej. Dober oprijem na suhi kot mokri cesti, vodljiva, obraba manjsa kot pri michelin gumah, pa vseeno boljsi oprijem. Prvotno sem imel namen dat gor Tourance, vendar jih za tisto leto ni blo mogoce vec dobit, tako da je sla potem enduro 4 gor. Te gume imajo tudi drugacen lok, ki izredno ugaja enduro motorjem. Z enduro4 bom prevozil cca 14000km, medtem ko z michelin 9000km!

Torej definitivno naslednja sezona v znamenju ME Tourance!

If you want more, find me!

LP pegaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Sem pred menjavo gum za Suzuki GSX750F, serviser mi je svetoval ME Z4.

Ko sem na hitro preletel forum sem opazil, da si jih je v sredini prejsnje sezone namontiral Ice. Zato bi ga prosil, ce mi lahko napise svoje izkusnje s to gumo (oprijem, stabilnost, zagrevanje, vzdrzljovist... skratka splosna ocena).

govorim za bandita:

gume so mi do sedaj zdrzale 10k km,od tega 3k po dalmaciji in bosni nalozen.v primerjavi z michelin mac90 so neizmerno boljse,prej se ogrejejo,na mokri cesti je feedback gume veliko boljsi.potem ko nakazejo,da bodo zacele drseti se traja do nevarnega drsenja - konec gripa je lazje predvidljiv.obraba je manjsa kot pri mac90,razlika bo nekje 2-4k km.

shimmy,ki je pri mac90 ze kar velik,se pri MEZ4 skoraj ne pokaze.stabilnost pri vecjih brzinah in v ovinkih je za touring gumo vec kot zadovoljiva.

za bandita lahko to gumo samo priporocam.verjetno na drugih motorjih tudi ni veliko slabsa,samo so reakcije razlicne.za moj stil voznje je to ena najboljsih gum,kar jih poznam.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedo

Ravnokar menjal pnevmatike na GSX 750F. Originalne Dunlopke D205 so zamenjale Metzelerke ME Z4. Razlika je ocitna - kot bi vozil drug motor. O teh gumah lahko recem le najboljse - ogrejejo se ze po nekaj km, ohlajajo se zelo pocasi (jeklene zice), "primejo" izredno dobro. Pri Dunlopkah mi je ob hitrem pospesevanju odnasalo zadek - in tega pri Metzelerkah ni vec. Skratka med prej in sedaj ni primerjave.

Speedo

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

quote:

Blaz, poglej mogoce na stran od uvoznika Motor Jet za Metzeller gume. Jaz tudi razmisljam, da vzamem taki dve dimenziji, ker druim za Metzije vsaj po ceniku ni. Za zadnjo gumo se 130 sigurno dobi. Mene bolj skrbi prva, ki je dimenzije 100, pa vsaj po ceniku take Metzke ni.

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

http://www.motorjet.com/users/metzeler/met...tzelerindex.htm

Sprednja: ME 330 Laser Front 110-90-16 21.262 SIT

Zadnja : ME 99 A 130-90-16 ali Perfect ME 550 23.022 SIT

sam sem imel lani kombinacijo ME33 in ME99A, letos pa bom zadaj probal ME 550, kot naslednjico modela ME99. Lani te gume se nisem dobil, ker jo ni bilo na nasem trgu (kao).

Sprednja pa ostaja ME33, ker je se cist OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

majno porocilce o metzeler ME Z4 front/rear:

na GSF 1200 S so zdrzale 9200 km,torej malenkost vec kot michelin macadam 90,z veliko prednostjo pri grip-u.gume se hitro ogrejejo,bistveno prej kot mac 90,in se tudi ne shladijo tako hitro kot mac 90.pri normalni voznji (80-140 km/h) ni na suhi cesti velikih razlik,na mokri pa prevlada ME Z4.pri knockin´-on-heavans-door-mode je transparenca metzelerjevih gum veliko vecja,prej nakazejo prenehanje grip-a,ki pa drzi dlje,kot pri mac 90.feed-back s cestne povrsine je za moje pojme boljsi,nekako se mi zdi,da bolje "obcutim" asfalt ce prime ali ne.

kot naslednje bodo po vsej verjetnosti montirane metzeler sportec M1.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

quote:

Gregs, kateri model Matzelerjevih gum iščeš?

Letos sems e odlocil, da konec sezone zamenjam gume za Metzke, ampak jih mislim rezervirati ze bistveno prej, da jih bom SPLOH dobil konec sezone oz. da se ne bom spet zaj**al kot letos, ko sem moral spet Arrowmaxa na prvo gumo natracit, ker nobene druge sploh ni bilo.

Torej: za na mojo kobilico pasejo kvecjemu A99 na zadnjo, na prvo pa ??? (pozabil), ampak sem gledal na Motorjet stran in tam pisejo vse dimenzije.

Brrrm, ce slucajno lahko kaj predlagas, sem pa vedno za.

Prva guma: 100/90-16

Zadnja: 120/90-16 (lahko tudi 130/90-16)

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Gregs,

sprednja ME 33 Laser 110/90 V 16

zadnja ME 99 A 130/90 16, ker 120/90 16 nimajo (preveril tudi v Biker's Motorrad katalog 2002)

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

Puzdrauleni !

Jst sm vozu zdej Dunlopke D 207..Zdej so fertig, prednja in zadnja, držale so cca 9.000 kilometrov, tko da sledi menjava. Zdej pa ne vem a bi dal gor Metzeler, Z1 al Z4 mogoče, al kr spet Dunlop. Zanima me če ima kdo kej več izkušenj, glede primerjave teh treh gum (vozne lastnosti,mehkoba,trdota,cena?)??????????????????????????????????? Dunlopka me je zaenkrat v ovinkih ohranla celga v enem kosu, čeprav je večkrat protestirala s kakšno sliding varianto. Rajši imam mehkejšo gumo, držat pa mora vsaj 9.000km.

"No revenge means no satisfaction"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

quote:

Ej brrrrm, pa so za kej ME 33,

Blaž, žal nisem nikaršen strokovnjak za gume. Gregsu sem pomagal le okoli dimenzij, ker sem imel priložnost v katalog pogledati.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

quote:Zdej pa ne vem a bi dal gor Metzeler, Z1 al Z4 mogoče, al kr spet Dunlop. Zanima me če ima kdo kej več izkušenj, glede primerjave teh treh gum

Gianni...vozil sem Z2 (predhodnico Z4), Z3, Z1, D207...

Če hočeš oprijem kot pri D207 pusti pri miru Z4. Tudi D207 pozabi, ker je zelo težka za vozit. Če mene vprašaš, ti priporočam Z3, M1 Sportec ali Michelin Pilot Sport. Sprva bo občutek precej čuden. Sam sem hotel Z3 po prvih kilometrih, ko sem zamenjal z D207, dol vrečt, ker je razlika občutna in nisem bil navajen. Nazaj na D207 ne grem več. Naslednja, ki jo bom dal gor, bo verjetno Michelin.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

Zanima me, kje v okolici LJ. se da kupiti Metzeler gume in če ma kdo od Motosvetovcev kje kakšne popuste za te gume???

LP Kasti

"It's nice to be important, but it's more important to be nice!"

AS -Honda, Blatnica

Veit Domžale.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

quote:

quote:

Rajši imam mehkejšo gumo, držat pa mora vsaj 9.000km.

"No revenge means no satisfaction"

Treba se bo odločit : mehka in oprijemljiva guma ali minimalno 9000 km, oboje skupaj ne gre.

Pred leti sem mel sam ZZR 600 in sem s kompletom Z1 naredil skoraj 6000 km in to varnih pa precej nagnjenih - tud po kolenu je šlo, le " centralštender " je mal nagajal.

Kdor maže, ta vozi !

IKE puzdraulen!

Prav imaš, treba se bo odločit. Razmišljam o Z1. Ni mi čisto jasno pri teh Metzelerkah..a Z1 je najbolj racing izpopolnjena varianta(najmehkejša), pol ji sledijo Z2,3,4??? Zdej je pa še neka Sportec M1?? Eni pravijo, da naj bi se boljš obnašal z Z3...?

Skor sigurno se bom odločil za Z1, do sedaj sem vozil Dunlop D207, mislim, da bo razlika osupljiva, kaj misliš?

Ja menda centralštender zarine prej v tla preden stopalka podrsa. A zlo protestira pri podrsanju štenderja?

Drgač imaš pa z metzeler Z1 na ZZR-ju 600 dobre izkušnje?? Če bi se ugriznu za jezik pri cca 2500km manj kot z Dunlop D207, bi jo priporoču?....aja pa glede na to, da sem raje čim bolj nagnjen in čim manj naravnost.

"No revenge means no satisfaction"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

quote:

Gianni....zakaj si se zapičil v Z1? Z1 je "stara" guma. To je, kod da bi hotel kupit nov motor, modelno leto 94.

Metzeler Z1 je najstarejša izmed sport gum, nasledila jo je Z3, pa tudi Z3 ni več kao "aktualna", ker je prišla M1 Sportec.

Pri sport turing pa je Z2 nasledila Z4.

Se sprašujem, če sploh bereš odgovore, ker sem ti to že napisal, ti pa še imaš kr neke čudne teorije o Z1 najmehkejša, Z3 trša, Z4 najtrša

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Puzdraulen YZF George!

Hvala ti za odgovore, se opravičujem za razburjenje ja sej berem, sam to me je zanimalo, na kar si mi zdejle v tem tvojem zadnjem postu odpisu. Ni mi bil jasen razvoj teh gum, no zdej vem, zakaj se priporoča Z3 ali Sportec M1. Prej mi je Ike pisu da je vozu Z1 in ZZR 600, to je blo kot piše pred leti, skratka varianta gume, kot ti pišeš po razvoju, je res stara. Zanimala me je ta kobminacija ZZR in Metzeler, kako se kej razumeta motor in tip gume, malce podrobneje. Drgač pa odločitev je padla...bom požru malce manj kilometrov, letos gre gor Metzeler Sportec M1.

Konec tedna grem namontirat to čudo..YZF pol bom pa pisu kako jo bom zamenju z D207..po moje bo 100% drugačno obnašanje in filing.-Komaj čakam, da sprobam!

"No revenge means no satisfaction"

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

YZF George!

Ali lahko mal več poveš o "M1 Sportec" gumi. Sklepam, da si jo vozil in jo lahko primerjaš z D207 ali D207RR.

Sam imam zdaj gor D207RR/front in D207/rear in sem kar zadovoljen. Prej sem vozil Z4/fron+rear, ampak mi je sprednjo parkrat tko grdo odneslo(zaviranje), da sem se komaj obdržal - preklel sem jo u PM...

Lp, Pjotr.

" Samo brez panike, pa dol z moje žene! "

Share this post


Link to post
Share on other sites
hector

hmmm......kje si pa zaviral? mogoce na kaksni cestni oznaki? sam vozim ze tretji komplet Z4 front/rear in se to na normalnem asfaltu ne dogaja - tudi v ovinku ne.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

- Z4 zadaj 9200 km,spredaj se drzi (samo ne vec dolgo)

- bandit ima 240 kg

- pri gumah je zelo subjektivno vse skupaj.za moj stil je metzeler nekako naj guma.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

quote:YZF George!

Ali lahko mal več poveš o "M1 Sportec" gumi. Sklepam, da si jo vozil in jo lahko primerjaš z D207 ali D207RR. Ne, o sportecu ti nemorem še nič povedat, ker je to popolnoma nova guma, in je še nisem imel priložnosti vozit. Ti pa lahko za Z3 kot predhodnico M1 rečem, da je proti D207 razlika velika, predvsem kar se tiče lahkotnosti vožnje. D207RR še nisem vozil.

BTW...moja naslednja bo Michelin Pilot Sport.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

quote:

hmmm......kje si pa zaviral? mogoce na kaksni cestni oznaki? sam vozim ze tretji komplet Z4 front/rear in se to na normalnem asfaltu ne dogaja - tudi v ovinku ne.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Nisem zaviral na cestni oznaki ampak na asfaltu, ki pa resda ni bil najbolj grob (sem pa vozil tud že po bolj gladkem asfaltu) pa tudi zaviral nisem ravno extremno. Ta asfalt je v bližini doma in prvič je bilo to ob začetku vožnje (OK, mrzla guma itd...) drugič pa ob zaključku (?????); takoj sem obe gumi zamenjal za D207/D207RR. Zdaj podobnih problemov še nisem imel.

Še neki: vozim SV650s in to je precej lahek motor (cca 180 kg prazen), kar govori v prid temu, da bi moral voziti zelo mehke gume. Ampak; Z4 so serijske gume za motor! Kako to???

Lp, Pjotr.

" Samo brez panike, pa dol z moje žene! "

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

quote:

YZF George!

Ali lahko mal več poveš o "M1 Sportec" gumi. Sklepam, da si jo vozil in jo lahko primerjaš z D207 ali D207RR.

" Samo brez panike, pa dol z moje žene! "

Kot ti je že George povedal je za gume Z3 značilna izredna vodljivost in okretnost motorja, proizvajalec - beri Metzeler pa jo je zaradi lepotnih napak, na modelu Z3 Racing so se na skrajnih robovih gume pojavljali polmeseci , kar pa ni vplivalo na oprijem, tako so naredili novo gumo Sportec M1, ki naj bi v celoti nadomestila Z3 program.

Profili gum, cene in ostali prodajni program priznanih proizvajalcev gum znamke Metzeler in Pireli si lahko ogledaš na www.motorjet.com, za podrobnejše informacije pa pokličeš na telefonsko številko 02 / 481 05 11 od 9 do 12 ali 13 do 17 ure.

Pa ne okol govort !

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

Pirelli organizira trening drzne dirkalne vožnje, ki traja dva dni in sicer tik pred dirko nemškega cestnega prvenstva IDM. Zabava stane 420 EUR in zajema dva dni vožnje na stezi, Ohlinsov seminar o nastavitvah vzmetenja in komplet Pirellijevih pnevmatik z montažo. Več informacij najdete na spletni strani www.pirellimoto.de

Popravil/a - miki dne 28/03/2002 ob 11:16:41

Share this post


Link to post
Share on other sites
roly

quote:

Vprašanje:

Ker se mi bo zadnja guma precej hitreje obrabila kot sprednja, bi zamenjal samo zadnjo. To pomeni, da bo spredaj ostala D207RR, zadaj pa Metzeler sportec M1. Al je to OK, al ne priporočate?

Kaj bi zavarovalnica rekla v primeru (ne daj bože) nesreče?

Lp, Pjotr.

" Samo brez panike, pa dol z moje žene! "

Odgovor:

To ti ne priporočam. Sam sem imel ravno obratno (spredaj Metz., zadal D207) in motor se je tresel in zvijal na ovinkih, da je bilo kar precej nevarno. Gume naj bodo spredaj in zadaj od istega proizvajalca, po možnosti enak tip.

------------------------

Ducati je zakon pa pika.

Twin grmi in drvi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!