Jump to content

Recommended Posts

Posted

Čas za zamenjavo Pirelli STR z novim kompletom (250€). Odločil sem za za isti set, čeprav me je Dunlop Mission mikal.  😁

Prednja naredila 15.000 kilometrov, profil je malo v štengo ratal po sredi, ostalo sicer med 1 in 2,5mm profila. Po bokih kar enakomerno obrabljena. Ni nič kaj bolj glasna postala.

Zadnja naredila 13.000 kilometrov, ostalo še slabih 2mm po sredini, in ostala še precej okrogla, po makedamu pa enostavno preveč pleše. 🙂

 

Screenshot_20221124-211426_Gallery.jpg

Screenshot_20221124-211402_Gallery.jpg

  • Like 1
Posted

moja prva STR ma 7.500km pa je čist uštengana in bo kmal dol letela, pri zadnji pa nisem čakal konca (ampak več kot 7 jurjev ne bi zdržala), sem jo menjal že pri 5kkm. Drgač super gume sploh za cesto, le za teren so mi mal premal, pa bolj so občutljive (beri manj trša za razne poškodbe in ostro kamenje) kot E07+

  • Like 1
Posted

Jim ustreza nižji tlak od predpisanega in celo več zdržijo km(2.2/2.0bar), za po kamnih so se men do zdaj zdele kr trdožive, sprednja bi bila lahko malo bolj ojačana. Po asfaltu sem probno vozil skoraj praznih gumah- 0,6bar in je šlo. Bi pa želel da bi popravili profil v obliko Dunlopa Trailmax mission gume. Malo drugače narezan profil z isto zmes gume bi bila res dobra kombinacija. Jst vozim po hladnem in mokrem (kot je zdejle vreme), in sem z STR zadovoljen. E07+ in Dunlopom (zadnja guma ima zelo trdo zmes - 80 Shore) se ne upam reskirat. 😉

Lp,

  • Like 1
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Posted

Pozdravljeni! Na mojem banditu bo pocasi  treba menjat gume in bi rad sel na taksne gume ki bi mi zdrzale malo dlje kot 4000km , torej iz sport na tourer.

Nej povem, da se vozim vec po odprtih cestah kot pa polagam v ovinke , vecinoma se vozim sam obcasno tudi v dvoje,  mi pa ponavadi gumo najprej pobere po sredini. 

Kadar pa se peljem po ovinkih pa tud gre do roba , tako da iscem nek kompromis. 

Me pa zanima kako se obnese guma roadtec z7 ter kar se tice oprijema in kilometrine. 

Vsak nasvet je dobrodosel , se zahvaljujem vnaprej 🍺🍺

Posted

Živjo,

sam vozim metzeler Z8 in imam trenutno s sprednjo prevoženih dobrih 7000 km in bo počasi zrela za menjavo, z zadnjo pa dobrih 5000 km in bo za nekaj časa še zdržala. Nekaj je vožnje v dvoje, večinoma pa sam. Verjetno si mislil roadtec 01, ki je naslednica z8-ke, s to pa nimam izkušenj.

Lp

  • Thanks 1
Posted

ojla

osebno sem pristaš bridgestone gum in zelo sem zadovoljen z gumo bt 23.Lansko leto sem menjal gume, s katerimi sem prevozil cca 16000 km in vedno v dvoje. Moja vožnja je vožnja v okviru omejitev +/-  km/h.

to je moj vidik

lp

  • Thanks 1
Posted

kolega ima tourer next 2 na gs-u in je rekel da je naredil z gumo cca 15k , ampak ne vem, če ta guma pase na mojega bandita , ker niti ne najdem te dimenzije. Rad bi pa da je guma dvokomponentna , da se skozi ovinke ni treba vozit kot po jajcih. 

Posted
pred eno uro, Vucko pravi:

kolega ima tourer next 2 na gs-u in je rekel da je naredil z gumo cca 15k , ampak ne vem, če ta guma pase na mojega bandita , ker niti ne najdem te dimenzije. Rad bi pa da je guma dvokomponentna , da se skozi ovinke ni treba vozit kot po jajcih. 

https://www.metzeler.com/en-ww/home

Tukaj poglej

  • Thanks 1
Posted

Katerakoli sport touring guma zadje generacije bo dobra za normalno in pa tudi objestno cestno vožnjo.

- Metz Roadtec01 SE

- Pirelli Angel GT 2

- Conti Road Attack 4

- Dunlop RoadSmart4

- Michelin Road6

- Mitas Touring Force(če je cena problem)

Delajo dosti kilometrov 8-10k oprijema pa zadosti po suhem in po mokrem.

So kar konkretno drage ampak pomojem vredne svojega denarja.

  • Thanks 2
  • 2 months later...
Posted (edited)

Ob zadnji menjavi se je mudilo na dopust in nisem dobil CSA4 pravočasno. In sem rekel vulkanizerju pa daj en komplet Pirelli DR4.

Imel sem jih že na kawi pa so mi bile zelo všeč tistih 500km preden je šel motor od hiše.

Tokrat sem jih zvozil do onemoglosti.😁 5800km jim je uspelo. Pa sem delal z njimi kot svinja z mehom. Jadranka, alpski prelazi, občasen izlet na dirkališče. Vse so zdržale z odliko. Še dežja se ne bojijo prav nič in oprijem je enak od začetka pa čisto do konca.

Ta trenutek so mi všeč malo bolj kot CSA4 tako da bo najbrž tudi naslednja PDR4.

Edited by ChuckNorris
  • Like 2
  • 1 year later...
Posted

Zaradi načrtovanega potovanja po oddaljenih neznanih makadamskih gorskih poteh sem se odločil predčasno zamenjati prednjo Mitas Enduro Trail+ (E-07+), s katero sem bil razen po mehkih makadamih in svežih nasutjih zelo zadovoljen, z Metzeler Karoo 4.

Po prvem 100 km dolgem seznanjanju lahko podam prvo subjektivno primerjavo navedenih pnevmatik:

Karoo 4 ponuja enako količino povratnih informacij, po makadamih in zemlji pa je smerno bolj stabilna ter v ovinkih manj oddrsava, še posebej po nanosih gramoza in svežih nasutjih. Tudi zaviranje s Karoo 4 je na navedenem terenu bolj učinkovito.

Po asfaltu gre Karoo 4 lepo v ovinek, linearno, brez potrebnega siljenja, mogoče za odtenek počasneje kot E-07+. Ob hitrejši vožnji po cesti od Cerknice do Rakitne sta pnevmatiki po obnašanju zelo podobni, kako je pri močnejših nagibih pri hitrostih nad 120 km/h pa bom še videl, predvidevam da je E-07+ bolj mirna.

Pri hitrostih nad 100 km/h se pri Karoo 4 na krmilu čuti več vibracij kot pri E-07+, medtem ko je glasnost na enakem nivoju, tako kot tudi zaviranje.

  • Like 2
  • 3 months later...
Posted

V garaži se mi valjata dve nerabljeni pnevmatiki Metzeler 6 Days Extreme (140/80-18 in 90/90-21), DOT 4920. Če komu prav prideta, ju podarim.

  • 2 weeks later...
Posted
Ob 30. 12. 2024 ob 22:34, GregorM pravi:

V garaži se mi valjata dve nerabljeni pnevmatiki Metzeler 6 Days Extreme (140/80-18 in 90/90-21), DOT 4920. Če komu prav prideta, ju podarim.

Sem ti poslal sporočilo.

lp

  • 2 weeks later...
Posted
On 9/10/2024 at 3:03 PM, IF7 said:

Zaradi načrtovanega potovanja po oddaljenih neznanih makadamskih gorskih poteh sem se odločil predčasno zamenjati prednjo Mitas Enduro Trail+ (E-07+), s katero sem bil razen po mehkih makadamih in svežih nasutjih zelo zadovoljen, z Metzeler Karoo 4.

Po prvem 100 km dolgem seznanjanju lahko podam prvo subjektivno primerjavo navedenih pnevmatik:

Karoo 4 ponuja enako količino povratnih informacij, po makadamih in zemlji pa je smerno bolj stabilna ter v ovinkih manj oddrsava, še posebej po nanosih gramoza in svežih nasutjih. Tudi zaviranje s Karoo 4 je na navedenem terenu bolj učinkovito.

Po asfaltu gre Karoo 4 lepo v ovinek, linearno, brez potrebnega siljenja, mogoče za odtenek počasneje kot E-07+. Ob hitrejši vožnji po cesti od Cerknice do Rakitne sta pnevmatiki po obnašanju zelo podobni, kako je pri močnejših nagibih pri hitrostih nad 120 km/h pa bom še videl, predvidevam da je E-07+ bolj mirna.

Pri hitrostih nad 100 km/h se pri Karoo 4 na krmilu čuti več vibracij kot pri E-07+, medtem ko je glasnost na enakem nivoju, tako kot tudi zaviranje.

Po 3000 prevoženih kilometrih po vseh možnih terenih - asfaltu, makadamu vseh vrst, globoko nasutem pesku, blatu, skalah - bi ocenil, da se Karoo 4 izkaže za boljšo kot omenjena Mitaska na vseh mehkih podlagah; po trših terenih je razliko težko opaziti; na asfaltu sta primerljivi tja do hitrosti 80 km/h, pri višjih hitrostih pa mi Mitaska bolj ustreza, hitreje gre v nagib in bolje drži smer zavoja.

Glede obrabe prednje gume sta si podobni, Karoo 4 je za odtenek bolj obrabljena.

Glede na moj način vožnje in poti, ki jih običajno vozim, bom ostal na Mitaskah, za potovanja v neznane kraje, kjer bi lahko pričakoval obilo blata in/ali  debele nanose gramoza, pa bo uporabljena Karoo4 za sprednje kolo.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!