Jump to content

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Recommended Posts

novinarji so testirali roadtec6 na FJR, ST, VFR itd. konec koncev ima enake dimenzije gum kot vecina sportnih motorjev.

Link to comment
Share on other sites

Ne vem ne vem. Če za mojo eksotiko obstaja točno določena Metzelerjeva guma v iskalniku me čudi, zakaj ne za krepko bolj razširjen in za Metzeler prodajno bolj zanimiv motocikel, kot je npr. FRJ. Še podatka o pumpanju gume nimaš, iz mojih izkušenj z Metzelerjem, sicer izjemno pozitivnih, so gume zelo občutljive na preveč napumpano. Tudi meni je motor nekako plaval, slajdal.

Link to comment
Share on other sites

@ceco

Hi!

Glede trditve, da Roadtec 6 ni predvidena za montažo na Fjr te moram popraviti. Če bi se malo bolj potrudil z iskalnikom na nemški strani Metzelerja bi ti le ta za ta motor navedel tri tipe gum, ki jih je nanj možno vgraditi, zraven so tudi podatki o priporočljivih tlakih. Eden od teh tipov je tudi prej navedena guma.

Stvar je v tem, da sem praktično že zoprno previden pri vseh novih nakupih in jih preverim po dvakrat. Tudi tokrat je bilo tako. Z vulkanizerjem delam že 15 let (službeno in privatno), roadtec 6 je razvojno nadaljevanje MEZ 4, ki so jo vgrajevali kot prvo vgradnjo na del FJR, tlak 2,5 bara(spredaj) je predpisan. O težavah, ki jih imam sem govoril z Motor Jet-om. Povabili so me naj pridem k njim, da pogledajo.

Pred tem pa sem hotel še videti ali sem pri težavi edini ali pa ima še kdo podobne probleme?

LP

Edited by cvetoo
Link to comment
Share on other sites

Sem navedel, da bi znal bit šlampast (jaz). Ti pa čisto verjamem, da v tem trenutku motorju pač ne zaupaš najbolje in razmišljaš ali je sistemska napaka ali pa individualna.

Sam sem si pri tovrstnih težavah zelo pomagal pri Valkiryie skupnosti (Forum, osebna izmenjava izkušenj). Ni bila kiksnena individualna guma, ampak šlampast Dunlopov razvoj gume prav za ta motocikel. S ceno 70 kSIT samo za sprednjo gumo, ki je zdržala maksimalno 8 kilo kilometrov!

Link to comment
Share on other sites

cvetoo: isto se meni sedaj dogaja ko imam gor M1 na obeh gumah, ampak meni se tudi segreta ne umiri, mogoče je občutek zaradi drugačnega profila kot sem ga vajen al pa...... :? sem že dogovorjen pri zastopniku pa da malo preverimo in poskušamo pogruntat in uredit zadevo, ker res ni prijetna. drugače pa zdaj motor z temi gumami dobesedno pada v ovinke in je res še večji užitek po kakih zavitih cestah kot prej ko sem bil na dunlopu.

Link to comment
Share on other sites

@ IKE

Zgleda tako, da hoče motor spredaj kar po svoje, kot da je čisto mehak, mogoče kar iz žvečilnega gumija. Tak bčutek se po približno 5km izgubi. Ko zaniham krmilo je čisto mehko in dejansko motor močno niha L-D. Ko se guma segreje, krmilo normalno otrdi.

Hecno je, da imam ta občutek prvič. Prej še nikoli pri nobenih gumah. Ko sem pri montaži to povedal vulkanizerju(po tistih 100m)me je le gledal, pa nič ni vedel povedati, ker sem prvi pri njemu dal take gume gor.

Kot sem že napisal, sem se na to privadil. Zelo neprijetno pa se je motor odzival teh prvih par km polno naložen na potovanju. To je pravzaprav pravi razlog da sprašujem ostale za iskušnje.

Hvala za razlago ... vendar še vseeno ne razumem, da je lahko hladna guma vzrok za ta tvoj opisan občutek na krmilu.

Res pa je tudi, da še nisem peljal motorja kompletno obutega v Z6 ... kar je pa spet razlika od motorja do motorja.

Link to comment
Share on other sites

Ne vem ne vem. Če za mojo eksotiko obstaja točno določena Metzelerjeva guma v iskalniku me čudi, zakaj ne za krepko bolj razširjen in za Metzeler prodajno bolj zanimiv motocikel, kot je npr. FRJ. Še podatka o pumpanju gume nimaš, iz mojih izkušenj z Metzelerjem, sicer izjemno pozitivnih, so gume zelo občutljive na preveč napumpano. Tudi meni je motor nekako plaval, slajdal.

He he ... kot rečeno ... eksotika za eksotiko :hmm: .

Pri tebi gre zgolj za dimenzijsko problematiko in posebnost :unsure: ... pa tud Harliji so posebneži.

Link to comment
Share on other sites

He he ... kot rečeno ... eksotika za eksotiko :hmm: .

Pri tebi gre zgolj za dimenzijsko problematiko in posebnost :unsure: ... pa tud Harliji so posebneži.

Mislim da je Valkyrie edini motor, ki ima spredaj 150 široko gumo in upside down vilico. Zadaj pa pogrebščino od amortizerjev (ki jo bomo tudi še poštimali). Pri kravah je očitno problem spredaj.

Drugače pa, kapo dol pred ME 880 Marathon. Guma, ki ti kljub 500 kilam železa in človeške mase pove vse, kar se na cesti dogaja, ki frezan asfalt požre, kot bi bil normalen in po 15 jurjih km kaže rahle težave le spredaj - v nagibu pojejo. Skratka, mopedu s temi gumami zaupaš in to je to.

Link to comment
Share on other sites

Ceco saj Bridgestonke spredaj pri čoperjih tudi pojejo, začnejo pa že pri 4-5K km. :BUA:

Mater sn mislu, da mi je šou lager na prednjem kolesu. :kva2:

Drugač pa kapo dol pred ME880, to je prva guma, s kero se lahko z VN-om res peljem.

Link to comment
Share on other sites

Ceco saj Bridgestonke spredaj pri čoperjih tudi pojejo, začnejo pa že pri 4-5K km. :BUA:

Mater sn mislu, da mi je šou lager na prednjem kolesu. :kva2:

Drugač pa kapo dol pred ME880, to je prva guma, s kero se lahko z VN-om res peljem.

Seveda tudi Bridgestone pojejo spredaj - ker so prekopirane iz Dunlopa. Tako imamo pojoči duet.

Zanimiva je kostrukcija sprednje gume Metzelerja za širino 150. Pojoči duet (glej zgoraj) je narejen kot jurček, Metzelerica pa je hudo špičasta in sploh ne zgleda takooo široka. Lepotni stranski efekt tega je, da si se pri pojočem duetu lahko hvalil, kolk do roba gume polagaš. Pa si tudi hitro nehal, ko je bilo po 8 jurjih km potrebno odkartat 70 jurjev v SIT za novo sprednjo gumo.

Link to comment
Share on other sites

blagor vam....meni se ME880 nikakor ni obnesla na moji konzervi...zadnji konec je kar naprej drsel,zato so šle po 5000 km dol....sedaj okušam srečo z avon gumami....

Link to comment
Share on other sites

blagor vam....meni se ME880 nikakor ni obnesla na moji konzervi...zadnji konec je kar naprej drsel,zato so šle po 5000 km dol....sedaj okušam srečo z avon gumami....

Tudi jst se poslužujem Marathon ME 880 in moram rečt, da odlična guma. Imam pa le zadaj, odspredej pa Dunlop. Obraba zaenkrat minimalna. Pri tej kilometraži je bla npr. Dunlopka že na pol znucana, medtem ko ME sploh ne kaže porabe. Trenutno je tako, da pa o dobri legi in oprijemu asfalta ne omenjam. Dunlopka se lahko enostavno skrije, tako je blo vsaj pri moji Viragci, zato ne me napadat:) Pač z Metzeler imam dobre izkušnje, zato pri naslednji menjavi bom spet vzel to znamko in model. Tudi spredaj.-)

Pozdrav od Roberta

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem dal predvčerajšnjim gor Metzeler Z6. Kaj več pa povem čez dobre tri tedne, ko bodo prestale približno 10 k km dolgo pot z dvema " cepcema " in mnogo prtljage. Od tega bo približno 3 k km avtoceste.

Link to comment
Share on other sites

čuj Marja kam tej leti da boš tok k km delal :kva2: :kva2: ??mogoče če je zanimiva pot bo pa še jaz eno tako udaril..sam povej traso kje greš??

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem dal predvčerajšnjim gor Metzeler Z6. Kaj več pa povem čez dobre tri tedne, ko bodo prestale približno 10 k km dolgo pot z dvema " cepcema " in mnogo prtljage. Od tega bo približno 3 k km avtoceste.

Me kr mal skrbi s tole gumo 10.000 km ... jih imam ene 5 k, pa ...ne vem ne vem.. sem mislu da bo bolš...

Lp

Drp11

Link to comment
Share on other sites

blagor vam....meni se ME880 nikakor ni obnesla na moji konzervi...zadnji konec je kar naprej drsel,zato so šle po 5000 km dol....sedaj okušam srečo z avon gumami....

Katero dimenzijo pa imaš? mene pa mal matra, da bi jo dal gor ... na drekpumpi (virago1100) je bila odlična... na tdm pa še ne vem, da bi pa z novo sprobaval je pa mal draga ane

Link to comment
Share on other sites

A mogoce kdo ve kaksna je cena Metzelerk v Italiji?

Zanima me za Tourance gume dimenzijo s. 110/80-19, z. 150/70-17. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imajo, saj jih tko al tko po naročilu zrihtajo. :D

Cena = uradni cenik + zastonj montaža (ne vem pa, če to pomeni samo montaža al pa vse skupaj, tudi centriranje in snemanje/nameščanje koles).

lp

Rudi

Link to comment
Share on other sites

Vseen raje vprašaj, so me tko že enkrat drugje hoteli nat..., kjer sem zadnjo sekundo izvedel, da montaža ne vključuje cetriranja in šraufanja.

Aja, pa sej veš, standardno vprašanje, a maste brazilske al nemške, da ne boš pozabil. :D

lp

Rudi

Link to comment
Share on other sites

Bom vprašal :P

Čeprav sem mislil, da brazilskih ne uvažajo več :hmm: , da je bil to samo kiks, a kako?

Link to comment
Share on other sites

:OK: Nope, uradna razlaga Wadela iz Celovca je, da ima Metzeler fabrike v obeh državah. Določene modele ali dimenzije modelov delajo v eni določene v drugi.

Je rekel da ti lahko tudi isto gumo delajo sprednjo v Braziliji zadnjo pa v Nemčiji.

Za Sloveijo ne vem, sam po moje je ista situacija kot v Avstriji. Sam imam na primer obe nemški, in sta po 3000 km SUPER :yea2:

lp

Rudi

Link to comment
Share on other sites

glede na to, da ze vec kot desetletje vozim metzeler in sem z vsemi gumami bil do sedaj zadovoljen v vseh pogledih (ajde, na Suzie Q bi lahko vec km zdrzale) se mi zdi, da dobivajo vse iz nemcije. to sklepam tudi iz pogovorov z uvoznikom.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!