Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

m@dness - hmm to o pregrevanju ne bi vedel...sicer sem na M3 opazil moder rob, ki ga pa pri PP nisem nikdar.

Objavljeno (popravljeno)

20080902110356_DSC00124.JPG

malo se slabo vidi ker je slikano z telefonom..

v živo je bila prav vijolčna barva..

glede zdrsov pa upam da ni krivo vzmetenje..

Popravljeno . Popravil m@dness
Objavljeno
20080902110356_DSC00124.JPG

malo se slabo vidi ker je slikano z telefonom..

v živo je bila prav vijolčna barva..

glede zdrsov pa upam da ni krivo vzmetenje..

Za zdrs je lahko krivih veliko faktorjev in ni vedno krivda gume. Potipaj gumo koliko je ogreta. Pa kje poglej podatke koliko je delovna temperatura teh gum.

Objavljeno

Jest sem tut mnenja, da je boljš met rezervo pr gumi kokr pa ne. Sem pa tako Dunlop Sportmax Qualifier že mel, pa mi je kr dost spodnašala, še posebej pri hladni gumi, kar se mi pri Bridgestone BT014 ni dogajal.

Sem pa zdejle že ta drugič gor Dunlop GP Racer dal in sem full zadovoljen. :OK:

Objavljeno
Za zdrs je lahko krivih veliko faktorjev in ni vedno krivda gume. Potipaj gumo koliko je ogreta. Pa kje poglej podatke koliko je delovna temperatura teh gum.

čeprav vem da je offtopic bi vseeno rad razčistil tukaj ker nočem da se bi zadeva ponavljala.. zato se tud opravičujem za morebitno smetenje..

kaki bi lahko ti faktorji bili..

govorim o vožnji na cesti.. guma je sigurno bila segreta, pumpana na priporočenen pritisku (2.5, 2.9) na marofu malo manj.. cca 2.3 in 2.7

ampak zdrsi se na marofu niso dogajali ampak na cesti..

vzmetenje je nastavljeno po priporočili sportrider..

asfalt na golico je dober..

mogoče moja drža na motorju.. da bi ob presedanju moral bolj obremeniti sprednje kolo?

da bi mogoče naredil napako in izpustil plin (ne spomnim se če sem to storil ampak mislim da ne..)

Objavljeno
čeprav vem da je offtopic bi vseeno rad razčistil tukaj ker nočem da se bi zadeva ponavljala.. zato se tud opravičujem za morebitno smetenje..

kaki bi lahko ti faktorji bili..

govorim o vožnji na cesti.. guma je sigurno bila segreta, pumpana na priporočenen pritisku (2.5, 2.9) na marofu malo manj.. cca 2.3 in 2.7

ampak zdrsi se na marofu niso dogajali ampak na cesti..

vzmetenje je nastavljeno po priporočili sportrider..

asfalt na golico je dober..

mogoče moja drža na motorju.. da bi ob presedanju moral bolj obremeniti sprednje kolo?

da bi mogoče naredil napako in izpustil plin (ne spomnim se če sem to storil ampak mislim da ne. .)

Spusti prvo in zadnjo za tolk k maš na Marofu pa bi mogl bit OK. Jaz sem tud mel zadnjo 2.9 pa je odskakovala po cesti in sem spustu na 2.75 bara zadnjo in prvo pa na 2.35 bara in je sedaj ok tudi na cesti. Proizvajalec za moje gume priporoča 2.5 in 2.9 bara, vozim pa Metzeler M3. Pri testiranju pa bodi previden. Cesto so že ratale hladne in vlažne.

Objavljeno

Razlika med hladno in toplo(ko vzameš dol grelec) je nekje 0,3-0,4 bara, tud jaz mislim da je v tem primeru šlo za t.i. cold tear, če nebo pomagal nižji tlak(tako boš bolj segreval gumo) pa probaj z povratkom, pod pogojem da imaš preload ok nastavljen.

LP.

Objavljeno
Za 3mm sem poglobil profil pa nisem prišel do platna; pričakujem da bom iztisnil še slabih 1500km na 7000 podlage ! Vprašljiva je prednja guma ! :krneki:

No evo in smo tam kjer so gume za zamenjat.

Števec je z M3 kompletom pokazal neverjetnih 10022km ! :eek:

Res neverjetno v primerjavi z tem, da sem lani komplet Z6 menjal po 8500km.

Zadnja guma je bila precej obrabljena že pri 7000km, kar je bila posledica AC. Profil sem z mašinco poglobil po sredini za ~3mm. Če ne bila prednja popolnoma fuč bi z zadnjo lahko še odvozil dobrih 500, mogoče celo slabih 1000km.

U glavnem za zdaj sem namontiral D209GP ki jih imam doma en komplet, pomladi pa se bom vsekakor ponovno odločil za komplet M3. Samo za orientacijo: predlani sem z D208RR ki je guma istega ranga naredil le dobrih 5500km, prav tako z zadnjo narezano. Edina sprememba na motorju je bila sprememba nastavitev vzmetenja.

Vsekakor z moje strani samo pohvale z M3. Prav tako se mi zdi da se je ravno tako odlično obnesla v mokrem kakor Z6. Napram Z6 je edino to, da jo je bilo potrebno malo dalj ogrevati.

Vožnja je bila nekje 65% umirjena/potovalna, 15%športna/agresivna in 15% v dežju.

Od tega je bilo nekje 3500km narejenih na AC, ene 1000km pa v dvoje.

LP

post-11987-1220465601_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

LP

Ali kdo slučajno ve kje v okoloci Primorske ali tudi dlje, dobim še kakšen komplet gum Z6 (ali kaj druzga.. ST) po ugodni ceni (zaloga)?

Hvala!

Objavljeno (popravljeno)
LP

Ali kdo slučajno ve kje v okoloci Primorske ali tudi dlje, dobim še kakšen komplet gum Z6 (ali kaj druzga.. ST) po ugodni ceni (zaloga)?

Hvala!

Širnik v Radljah ob Dravi. Maš lep izlet , še na golico skočiš sproti.

Tel 02 887 29 43 ali 44

Je pa sigurno eden od najugodnejših, vsaj v našem koncu :worship:

P.S.

Ne zamudi BMW fure 27.09. !!!

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno
Širnik v Radljah ob Dravi. Maš lep izlet , še na golico skočiš sproti.

Tel 02 887 29 43 ali 44

Je pa sigurno eden od najugodnejših, vsaj v našem koncu :worship:

P.S.

Ne zamudi BMW fure 27.09. !!!

Ravnokar prihajam od tam. Fantje so hitri in ucinkoviti, gume so pa itak Metzeler Z6.. ni drugih zame.

Objavljeno
kaki bi lahko ti faktorji bili..

mogoče moja drža na motorju.. da bi ob presedanju moral bolj obremeniti sprednje kolo?

da bi mogoče naredil napako in izpustil plin (ne spomnim se če sem to storil ampak mislim da ne..)

Stari, priznaj si - očitno ne znaš furat motorja ... Prodaj pa si kupi pecikl :)

Objavljeno
Širnik v Radljah ob Dravi. Maš lep izlet , še na golico skočiš sproti.

Tel 02 887 29 43 ali 44

Je pa sigurno eden od najugodnejših, vsaj v našem koncu :worship:

P.S.

Ne zamudi BMW fure 27.09. !!!

Je že res da je Slovenija majhana in lepa :worship: , sam glede na to, da moja zadnja M1 zgleda kot da sem hotel komunicirati z indijanci v Ameriki, sem malo v dvomih :hmm: ali bi se lotil tega podviga. Sem namreč iz Sežane. Vseeno hvala za pomoč...

Glede fure sem 100% za...Če le ne pride kaj v mes :whistle:

Objavljeno
Ravnokar prihajam od tam. Fantje so hitri in ucinkoviti, gume so pa itak Metzeler Z6.. ni drugih zame.

Za Širnika sem že večkrat v tej temi zasledil da ga hvalite ter tudi gume Z6, zato sem se odločil, da jih sedaj tudi namontiram. Zdaj imam M1, s katerimi sem naredil 5000 km - zadnja je total fuč, s sprednjo bi lahko naredil še jurja ali dva ... Gume niso bile slabe, ampak mislim da so imele kakšno leto ali več, saj prvih par 1000 km nisem imel najboljšega občutka...

Objavljeno
Ja, sneg :D

:hmm: ...

To pa bi bilo že spodobno opravičilo :yes: .

Objavljeno
Za Širnika sem že večkrat v tej temi zasledil da ga hvalite ter tudi gume Z6, zato sem se odločil, da jih sedaj tudi namontiram. Zdaj imam M1, s katerimi sem naredil 5000 km - zadnja je total fuč, s sprednjo bi lahko naredil še jurja ali dva ... Gume niso bile slabe, ampak mislim da so imele kakšno leto ali več, saj prvih par 1000 km nisem imel najboljšega občutka...

Ce nic drugega, je Sirnik en najcenejsih v Slo, vsaj kar se Metzeleric tice. Z6 je pa tako: ce si navajen na SS voznjo, ti bo Z6 premalo. Sicer omogoca nagibe do kolena, ampak ni narejena glih za to... zdrsne pa prakticno nikoli pa zdrzi precej vec kot kaka M guma.

lp j

Objavljeno
... gume Z6, zato sem se odločil, da jih sedaj tudi namontiram.

Goodie, preveri ce so na nasem trziscu ze NOVE Z6 Interact. :yes: Prve ocene so bile vzpodbudne. Sicer ti pa se vedno ostanejo sportnejse M3, ki so se pri vecini zelo dobro izkazale. :grim Glede na M1 bi se naj manj obrabljale. Izbira je tvoja...

Objavljeno
Ce nic drugega, je Sirnik en najcenejsih v Slo, vsaj kar se Metzeleric tice. Z6 je pa tako: ce si navajen na SS voznjo, ti bo Z6 premalo. Sicer omogoca nagibe do kolena, ampak ni narejena glih za to... zdrsne pa prakticno nikoli pa zdrzi precej vec kot kaka M guma.

lp j

Širnik je malo izven mojega dosega :cry: , razen če bi naredil tako kot mi je svetoval bmwslo.. ampak na to bi moral prej misliti :hmm: . Glede vožnje pa sem hotel presikusiti tudu ST gume ker če tudi se kdaj rad malo poigram z ovinki, so moje ture bolj dolge in pa v dvoje :love1: , pa še za jesen, zimo in pomlad bi znala bit Z6 boljša izbira kot kakšna M.

Objavljeno

Naj ti po pošti pošlje, gor ti jih pa rukne lokalni vulkanizer ;)

Objavljeno
Goodie, preveri ce so na nasem trziscu ze NOVE Z6 Interact. :yes: Prve ocene so bile vzpodbudne. Sicer ti pa se vedno ostanejo sportnejse M3, ki so se pri vecini zelo dobro izkazale. :grim Glede na M1 bi se naj manj obrabljale. Izbira je tvoja...

V Sloveniji za Interact nisem spraševal, so pa vsem ki sem jih poklical, zaloge metzeleric že pošle, tako da bi mi jih morali posebej naročit, pol pa so cene povsot enake. Mi pa jih ponuja v Trstu (blizu mene) na bmw servisu za 310 €...katere mislim da bi lahko zbil na 300€, M3 za 299€ ampak ne letošnje ter dunlop ST roadsmart(upam da se tako napiše) za 260€.

Spet je izbira moja... ^_^

:hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Poklič Širnika....bo cenej sigurn:D M3 120/70 in 190/50 je bilo 255€.

Če je guma lanska, ni nič narobe.

PieS.: Pred mescem dni je na novo založil skladišče, baje :D

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
Poklič Širnika....bo cenej sigurn:D M3 120/70 in 190/50 je bilo 255€.

Če je guma lanska, ni nič narobe.

PieS.: Pred mescem dni je na novo založil skladišče, baje :D

Zna bit, da ne bi res nobenega bolelo, če bi zavrtu številko in povprašal še v tej smeri :worship: .

Hvala.

Objavljeno

Metzeler Rennsport.. splošno zadovoljen.

Hladna ne drži.. :trance_33_sleep: :krneki:

Objavljeno

Danes sprobal novo sprednjo Z6 na makadamu, ovinkih, mastnih cestah... superca guma. Boljs za ST ne gre.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!