Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

...po slabem tisočaku prevoženih kilometrov - tudi 1x na marofu sem

s supercorsami zeeelo zadovoljen..

malo še imam blokado v glavi glede ogretosti, ko nisi najbolj siguren ali je ali ni

"dovolj" segreta čeprav mi guma razlog za strah ne daje saj res brezkompromisno drži..

bomo vidli kakšna bo kaj kilometrina.. upam na 4k :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam zdej nekaj okol 2.5k-3kkm od tega dan na grobniku (ene 35 krogov, ne spet tolk) pa en dan na marofu, po cesti bol polahko edin 2 fure so bile dinamične, z motorjem se vozim tudi na delovno mesto in ac relacija lj-nm kdaj pa kdaj, na avtocesti je hitrost okoli 125-130 da jo preveč ne pobere. Profila je še :), drži še zmeraj tko kot treba. Ga bo pa prej po robu zmankalo kot po sredini, pa bojim se da bo tko kot pri dunlopu, da proti koncu jo nahitro poje.

Nasploh sem zelo zadovoljen z gumo, motor je bolj okretnen(k temu najbrš prispeva 55 višina zadaj), gume vlivajo veliko samozavesti, kasneje sem prišel do roba kot na Qrr.

Na marofu so se zlo dober obnesle, držale so odlično, zelo enakomerno in lepo jih je pobiralo. Za na grobnik so pa premehke, sicer drži se dobro ampak se guma čisto stopi, vrjetno je premehka, in se bojim, da ko bo odneslo bo to to, brez opozorila :D

Isto sc1 spredaj in sc2 zadaj, tlak 2.3spredi iz 2.5zadi, na grobniku pa 2.1 / 1.9, zadnja in sprednja se nekako ist oobrabljano, mogoče zadna je malo bolj po robu pobrana od spredne.

Ja jaz sem zdaj naredil 1000 km z njimi, in se na zadnji že pozna in to od roba do roba! Na prednji pa še ne, mi pa na sprednji manjka kake 3 mm do roba, nič več, ampak to dvomim, da bom uspel toliko položit. Sem tudi jaz dal zadaj gor višino 55 in je krasno! Prišel pa sem z zadnjo do roba že na prvi furi, tako da sem že potegnil s fusrasterjem po asvaltu, pardon, da nebo spet nesporazuma, z distančnikom na fusrasterju!!!, zato vem da prednje nebom spravil do dol, ker bo PRENIZKOOOO, in res je, guma da veliko mero samozaupanja!!!

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...po slabem tisočaku prevoženih kilometrov - tudi 1x na marofu sem

s supercorsami zeeelo zadovoljen..

malo še imam blokado v glavi glede ogretosti, ko nisi najbolj siguren ali je ali ni

"dovolj" segreta čeprav mi guma razlog za strah ne daje saj res brezkompromisno drži..

bomo vidli kakšna bo kaj kilometrina.. upam na 4k :krneki:

Ja jaz se nisem opazil razlike hladna guma, ogreta guma na Supercorsi.... Morda pa sem jo vedno ogrel, saj nihče ne požene mopeda od štarta naprej na polno. Zato se po mojem mnenju zelo hitro ogreje ta guma.

Huh, tudi jaz upam da bom naredil kakih 4000 km.... No, bomo videli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj če bi teli superkorsi oskarja podelil ker je tako superiorna :whistle:

Ha, z lahkoto!!! Evo ga en :hooray: (kao Oskar) za Dragon Supercorso!!! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajt še od mene k si zasluž :hooray:

Čeprov jo pa najbrš ne bom več gor dajal.

Zakaj ne?? Kaj pa boš dal gor??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej te so dobre(da ne rečem odlične), sam razlog, da sem jih jst nabavil je blo zarad grobnika, za tam pa niso. Za po cesti pa po marofu je pa vsaka športna guma dobra, pa cenejša :), če primerjaš da s to narediš 4kkm z drugo pa 6kkm, pa že v štartu je nižja cena, držala ne bo pa nič manj po cesti.

Do sedaj sem mel samo Dunlop, zdej pa ne vem kaj bo nasledne, vrjetno kej drugega, da mal probam konkurenco. Supercorso dam gor sam če jih kje dobim poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej te so dobre(da ne rečem odlične), sam razlog, da sem jih jst nabavil je blo zarad grobnika, za tam pa niso. Za po cesti pa po marofu je pa vsaka športna guma dobra, pa cenejša :), če primerjaš da s to narediš 4kkm z drugo pa 6kkm, pa že v štartu je nižja cena, držala ne bo pa nič manj po cesti.

Do sedaj sem mel samo Dunlop, zdej pa ne vem kaj bo nasledne, vrjetno kej drugega, da mal probam konkurenco. Supercorso dam gor sam če jih kje dobim poceni.

ni res..

na marofu D gp racer ne dela..oziroma se preveč rabi..očitno ji tisti asfalt ne paše..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla a mogoce kdo pozna delovne temperature Pirelli gum:

Diablo Rosso

Diablo Corsa III

Diablo SuperCorsa

Oz tud dober podatek katera se najbolj drzi pri zmerni voznji na cbr 1000 rr, rad bi gumo, ki se cimprej ogreje in je zelo varna zato.

Hvala

Supercorsa se resnično zelo hitro segreje, tako da nekdo ki reče da moraš sc dolgo segrevat,....., te gume očitno še ni vozil, guma je res zakon.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla a mogoce kdo pozna delovne temperature Pirelli gum:

Diablo Rosso

Diablo Corsa III

Diablo SuperCorsa

Oz tud dober podatek katera se najbolj drzi pri zmerni voznji na cbr 1000 rr, rad bi gumo, ki se cimprej ogreje in je zelo varna zato.

Hvala

Za zmerno vožnjo, kot praviš, so vse ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo da racer ne delajo gor, ker qualifierce rr je čist lepo pobiralo, edin če si oreng pohodu so mal zaplesale.

Čeprov za na stezo bom najbrš glih gp racer nabavu, za na grobnik za neke normalne čase so pomojem vredu, na marof bom šel pa z gumo k jo bom mel za na cesto, zaenkrat se najbolj k m3 nagibam al pa kaka corsa 3, če so suzukijo 6kkm držale, bi mogle men še več :)

SC se ne segreje kar tako, probej ko bo 20 stopinj pa oblačno vreme jo segret, taka guma more bit že precej vroča na otip(ne sam topla), da je na delovni temperaturi, hec je sam v tem da tud če ni, lepo prime.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla a mogoce kdo pozna delovne temperature Pirelli gum:

Diablo Rosso

Diablo Corsa III

Diablo SuperCorsa

Oz tud dober podatek katera se najbolj drzi pri zmerni voznji na cbr 1000 rr, rad bi gumo, ki se cimprej ogreje in je zelo varna zato.

Hvala

Jaz imam trenutno zverino obuto v Dragon supercorsa pro in morm rečt, d kolkor se še na izi vozim ker sem v fazi privajanja se guma zelo hitro segreje in drži kot pribita, zadnja je zdrsnila le enkrat pa še takrat sem bla sama kriva, ker sem mal preveč iz ovinka odprla pa še z drugo....trenutno nabavljam nov komplet, da bo Pirelli je že jasno, ampak Diablo Rosso, ker supercorsa je po švoh 4000km za stran, jo je čist pojedlo, Rosso (Corsa III odpade, ker se bojim, da ne bo zdržala niti pol toliko glede na to, da mi jo je CBR1000rr skurila po švoh 5000km) pa naj bi po slišanem zdržala malo več, zato tudi mene zanima, če ima še kdo s to gumo kake izkušnje? Tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam trenutno zverino obuto v Dragon supercorsa pro in morm rečt, d kolkor se še na izi vozim ker sem v fazi privajanja se guma zelo hitro segreje in drži kot pribita, zadnja je zdrsnila le enkrat pa še takrat sem bla sama kriva, ker sem mal preveč iz ovinka odprla pa še z drugo....trenutno nabavljam nov komplet, da bo Pirelli je že jasno, ampak Diablo Rosso, ker supercorsa je po švoh 4000km za stran, jo je čist pojedlo, Rosso (Corsa III odpade, ker se bojim, da ne bo zdržala niti pol toliko glede na to, da mi jo je CBR1000rr skurila po švoh 5000km) pa naj bi po slišanem zdržala malo več, zato tudi mene zanima, če ima še kdo s to gumo kake izkušnje? Tnx

Huh mala, vidim da s teboj ni šale na cesti!!! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla a mogoce kdo pozna delovne temperature Pirelli gum:

Diablo Rosso

Diablo Corsa III

Diablo SuperCorsa

Oz tud dober podatek katera se najbolj drzi pri zmerni voznji na cbr 1000 rr, rad bi gumo, ki se cimprej ogreje in je zelo varna zato.

Hvala

Upam da razlikujete med DRAGON Supercorso in DIABLO Supercorso. Dragon je športna cestna guma, ki se res hitro ogreje in drži kot pribita.

DIABLO pa je skorajda slick z zarezami, ker je na cesti, če niste res hudi piloti, ne boste ogreli kot je treba.

Kupi Dragon Supercorso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragon je predhodnica diablo, nič drugega, obe sta isti rang, diablo nej bi se celo prej segrela. Dragon supercorsa SC je celo nova zmes(oziroma kero pač zbereš), napram Dragon supercorsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da razlikujete med DRAGON Supercorso in DIABLO Supercorso. Dragon je športna cestna guma, ki se res hitro ogreje in drži kot pribita.

DIABLO pa je skorajda slick z zarezami, ker je na cesti, če niste res hudi piloti, ne boste ogreli kot je treba.

Kupi Dragon Supercorso.

Kdo pa ti je to rekel?? Tu si pa HUDO mimo vsekal!! Obe, Dragon in Diablo Supercorsa sta isti rang gume, le da je Diablo naslednjica od Dragon, ki bi se po info naj ŠE PREJ segrela...

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da razlikujete med DRAGON Supercorso in DIABLO Supercorso. Dragon je športna cestna guma, ki se res hitro ogreje in drži kot pribita.

DIABLO pa je skorajda slick z zarezami, ker je na cesti, če niste res hudi piloti, ne boste ogreli kot je treba.

Kupi Dragon Supercorso.

in pol ti taki svetuje kere gume naj obuješ :headbang:

...rad bi še nekaj napisal o segretosti čeprav je bilo že napisano xx krat...

ni poanta v tem da se guma ne segreje, poanta je v tem da se ne segreje na

delovno!! temperaturo ki je pri track day gumah aka supercorsa in podobne dosti višja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne..DIABLO je zihr še hudejša od DRAGON ki je itak superiorna :whistle:

Ja valjda!! DIABLO - HUDIČ, DRAGON - ZMAJ! Pa veš da če bi se ta dva udarila, da bi ZMAJA HUDIČ vzel! :evilgrin: :grupni::devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in pol ti taki svetuje kere gume naj obuješ :headbang:

...rad bi še nekaj napisal o segretosti čeprav je bilo že napisano xx krat...

ni poanta v tem da se guma ne segreje, poanta je v tem da se ne segreje na

delovno!! temperaturo ki je pri track day gumah aka supercorsa in podobne dosti višja...

Kar pa zna bit tudi razlog tako močne obrabe ne cesti, eni vem da se pogovarjajo o 3k km.. Splošno znano dejstvo je, da grelci za gume, poleg tega da ti ni treba prve kroge počasi vozit in da zmanjšujejo št. ciklov ohlajanja in segrevanja, pripomorejo tudi k daljši življenjski dobi gume.. To pa zato, ker guma najbolje deluje ko je na svoji delovni temperaturi. Dokler te temperature ne doseže, je lahko kljub ok gripu, obraba zaradi tega večja, ker zmes ni pravilno segreta in tako prožna kot je predvideno, ampak jo radira. In lahko ste še taki racerji, pomoje je na cesti SC enostavno nemogoče ohranjat na 80°C.

Sicer verjamem da guma drži, očitno nudi dober grip tudi ko ni na delovni temperaturi, ampak res ne razumem kako se nekateri v prometu vozite, da dejansko rabite gume ranga superkorsa.. Jaz nisem pri tapočasnih kadar grem "potrenirat" na kakšno izmed priljubljenih lokacij, pa mi še nobena športna guma, od navadnega Pirelli Daiblota, Qualfierce, Qualifier RR do Pilot Power, za po cesti ni bila preslaba.

Pa že to, kakor se jaz peljem se mi zdi včasih čisto neprimerno in preagresivno za na cesto. Kako potem zgleda vožnja, pri kateri RABIŠ Supervorso? Kamikaza stajl? :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragon je predhodnica diablo, nič drugega, obe sta isti rang, diablo nej bi se celo prej segrela. Dragon supercorsa SC je celo nova zmes(oziroma kero pač zbereš), napram Dragon supercorsi.

Mja, potem pa se posipljem s pepelom( iz starih Supercors :whistle: ) ampak oče je na F4 1000 že leta 06 dobil OEM Diablo Supercorso in ni dajala takega zaupanja kot Dragon na cesti, ker se najbrž ni nikoli dobro segrela.

Diablo naj bi uporabljali na WSST, sklepam iz tega da je bolj pistaško usmerjena...

Se opravičujem še enkrat; svetujem Nankang :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in pol ti taki svetuje kere gume naj obuješ :headbang:

...rad bi še nekaj napisal o segretosti čeprav je bilo že napisano xx krat...

ni poanta v tem da se guma ne segreje, poanta je v tem da se ne segreje na

delovno!! temperaturo ki je pri track day gumah aka supercorsa in podobne dosti višja...

Se delno strinjam, vendar se z "ss" vožnjo tudi na cesti segreje na delovno temperaturo, po vožnji navadno z roko preverim temperaturo gume, še posebej po vožnji na npr POHORJE, ROGLO, LAVAMUND,... in guma je vedno resnično zelo topla. (ne moreš je držat dlje časa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!