Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

pred 2 urami, dolenc100 pravi:

Evo, tudi jaz nataknil Raid. Zaenkrat kaže res dober potencial ta 50-50 gumo. V klanec po brezpotjih leze BP, je tudi stabilna in ne pleše pri hitri vožnji na utrjeni makadamskih poteh.Tudi v serpetinah v polnem nagibu ima zadovoljivo stabilnost. Sem probal tudi vožnjo v nalivu in oprijema je dovolj. Ni pa toliko stabilna po asfaltu kot Pirelli STR,  sploh v polnem nagibu ter kilometrina bo zihr manjša. Meni osebno je zmes malenkost premehka.  S STR sem naredil 13k km, od tega 5k polno naložen v dvoje. 🙂 Vendar ima premalo bočnega oprijema zato sem šel na Raid.

Lp,

Screenshot_20240702_190757_Gallery.jpg

Ali ti kaj "tuli" pri določeni brzini na asfaltu ? Meni se pri cca. 70 km/h pojavi neki zvok, pravijo da zaradi gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jup,tuli med 60-65 kmh in nad 120 kmh... 🤨 mogoče bo malo ponehalo,  ko bo ostre robove malo pobralo.

Lp,r

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, dolenc100 pravi:

Jup,tuli med 60-65 kmh in nad 120 kmh... 🤨 mogoče bo malo ponehalo,  ko bo ostre robove malo pobralo.

Lp,r

Aha, ja se potem kar umiri, se pa sliši še vedno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med 70-120 je tiha... pol pa zelo na hitro dobi zvok... 125-130 najslabša,  pol pa malo ponihuje... je pa menda odvisno od teže in tlaka... bom še malo poexperimentiral... zdej imam 2,4bar, solo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Evo, Raid po 3.000 kilometrih, zgleda še kr vredi.  Šlo je dobrih 3 mm tako, da enih 9-10k bi moral zdržat.  Oprijema je veliko, sploh po kamnih in kamnitih stezah blesti - primerljiv oprijem z Mitas E-09, le da je Raid manj pleše sem in tja. Asfalt in sepetine ji dobro denejo, AC malo manj, malo pleše, je pa postala malo bolj tiha, še vedno tuli pri 60 in 130 kmh. Po AC vozim 125 ali pa 137-140 in je OK za ušesa. 😁

Lp

Screenshot_20240824_223352_Gallery.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
On 8/24/2024 at 10:52 PM, dolenc100 said:

Evo, Raid po 3.000 kilometrih, zgleda še kr vredi.  Šlo je dobrih 3 mm tako, da enih 9-10k bi moral zdržat.  Oprijema je veliko, sploh po kamnih in kamnitih stezah blesti - primerljiv oprijem z Mitas E-09, le da je Raid manj pleše sem in tja. Asfalt in sepetine ji dobro denejo, AC malo manj, malo pleše, je pa postala malo bolj tiha, še vedno tuli pri 60 in 130 kmh. Po AC vozim 125 ali pa 137-140 in je OK za ušesa. 😁

Lp

Screenshot_20240824_223352_Gallery.jpg

Na kolk jo spustiš  na terenu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom sam en majhen vtis napisal okrog E07+ oziroma sedanje enduro trail +

Vsi ki teren jahajo z 2,0 bara in plus zelo falijo. Iz mojih iskušenj lahko gladko zatrdim, da 1,6 do max 1,8 deluje neprimerno bolje, Odlično grabi, manj drsi in kasneje zdrsne kot visok tlak na isti gumi in lepo kompenzira udarce. Vem da jo je marsikdo peljal po terenu z 2,4 in se vmes križal. Namreč, sama pnevmatika ima tako trdo karkaso/zgradbo (sploh dakar verzija) da tut prazna ni še prazna in se lahko z njo voziš. 

Sem na koncu fure po Albaniji (+nekaj BIH TETa in in pa relacija Theth-Prekal) kontroliral tlak v moji pnevmatiki in je bil 1,6zadaj in spredaj 1,8. Men je blo top, tako na šodru, kot nažiganje čez ovinke po asfaltu. Tudi pretirane obrabe nisem zaznal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, DAMI34 said:

Jaz bom sam en majhen vtis napisal okrog E07+ oziroma sedanje enduro trail +

Vsi ki teren jahajo z 2,0 bara in plus zelo falijo. Iz mojih iskušenj lahko gladko zatrdim, da 1,6 do max 1,8 deluje neprimerno bolje, Odlično grabi, manj drsi in kasneje zdrsne kot visok tlak na isti gumi in lepo kompenzira udarce. Vem da jo je marsikdo peljal po terenu z 2,4 in se vmes križal. Namreč, sama pnevmatika ima tako trdo karkaso/zgradbo (sploh dakar verzija) da tut prazna ni še prazna in se lahko z njo voziš. 

Sem na koncu fure po Albaniji (+nekaj BIH TETa in in pa relacija Theth-Prekal) kontroliral tlak v moji pnevmatiki in je bil 1,6zadaj in spredaj 1,8. Men je blo top, tako na šodru, kot nažiganje čez ovinke po asfaltu. Tudi pretirane obrabe nisem zaznal.

Veliko je odvisno od motorja (teže) in pa osebne preference. Preveč je seveda preveč ampak neka idealna spodnja meja ne obstaja oziroma je stvar vsakega posameznika, stila vožnje, motorja, teže, terena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAN pravi:

Na kolk jo spustiš  na terenu?

Zdej ko je še dost profila imam 1,9-2.0 bar, sem jo spustil na 1,7 bar pa ni bilo dosti več oprijema. Oprijema ga pa kar ne zmanjka,  guma res dobr funkcionira. Ker pa precej vozim po kamnih, se 2.0 zame čist dobr obnese. Sem pa res bolj lažje kategorije po teži. 😁

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, dolenc100 pravi:

Zdej ko je še dost profila imam 1,9-2.0 bar, sem jo spustil na 1,7 bar pa ni bilo dosti več oprijema. Oprijema ga pa kar ne zmanjka,  guma res dobr funkcionira. Ker pa precej vozim po kamnih, se 2.0 zame čist dobr obnese. Sem pa res bolj lažje kategorije po teži. 😁

Lp

 

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Jaz bom sam en majhen vtis napisal okrog E07+ oziroma sedanje enduro trail +

Vsi ki teren jahajo z 2,0 bara in plus zelo falijo. Iz mojih iskušenj lahko gladko zatrdim, da 1,6 do max 1,8 deluje neprimerno bolje, Odlično grabi, manj drsi in kasneje zdrsne kot visok tlak na isti gumi in lepo kompenzira udarce. Vem da jo je marsikdo peljal po terenu z 2,4 in se vmes križal. Namreč, sama pnevmatika ima tako trdo karkaso/zgradbo (sploh dakar verzija) da tut prazna ni še prazna in se lahko z njo voziš. 

Sem na koncu fure po Albaniji (+nekaj BIH TETa in in pa relacija Theth-Prekal) kontroliral tlak v moji pnevmatiki in je bil 1,6zadaj in spredaj 1,8. Men je blo top, tako na šodru, kot nažiganje čez ovinke po asfaltu. Tudi pretirane obrabe nisem zaznal.

Kaj pa pol ko si na asfaltu ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, MARE 65 pravi:

 

Kaj pa pol ko si na asfaltu ?

lahko se ustaviš na pumpi pa mal dofilaš, lahko pa tut ne. Namreč sama konstrukcija (odvisno od modela, recimo STR je bolj mehka od E07+, dunlopa pa nisem vozil) je dovolj trda, da prenese vožnjo po asfaltu. Zaradi tistih nekaj kmjev, je pa tudi ne bo kar požrlo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ne dofilam. Pa ne vozim nad 140 na AC... RAID karkasa je po trdoti nekoliko tršja od STR.

v dvoje pa vedno vsaj 2,5bar. 🙂

Lp,

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!