DAN Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Ja,petelinček če se voziš po jajcih in zadnjih 1000 po žici :photo: Matic,če ti bo 208rr zdržala 5000 si lahko kr vesel,meni je na istem motorju 207 umrla pri 4000,javi kaj se bo dogajalo.Zdaj vozim 220,pa z njo delam okoli 6000. DAN
Brihta Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Se opravičujem, sam se mi ne da vseh 42 strani brat. Zdej mam gor D205 pa bi dal rad gor D207. Zanima me koliko asa zdržijo D207. Večinoma se vozim sam, brez sopotnika. A se sploh splača, dat gor mehkejšo??
Pervy Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Se opravičujem, sam se mi ne da vseh 42 strani brat. Zdej mam gor D205 pa bi dal rad gor D207. Zanima me koliko asa zdržijo D207. Večinoma se vozim sam, brez sopotnika. A se sploh splača, dat gor mehkejšo?? ← poglej pod temo dunlop je vse že 1000x predebatirano .)
kađiva Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 (popravljeno) Se opravičujem, sam se mi ne da vseh 42 strani brat. Zdej mam gor D205 pa bi dal rad gor D207. Zanima me koliko asa zdržijo D207. Večinoma se vozim sam, brez sopotnika. A se sploh splača, dat gor mehkejšo?? ← ...jah lej men zadnja zdrži ca. 7000km....pa ma moj motor mal več konjev kt tvoj :P pa tud stil vožnje pr men je kombiniran,mal turističko,mal pa divjanja :D ....men se zdi D207F res en tak kompromis,ni trda guma,ni pa tud premehka....glih neki vmes....tko da bom tud v nadaljnje kupoval zadnjo D207F,...spredej jo mam tud zdej gor,in nisem tolk zadovoljen z njo,...drugič bom rajš RR-ko kupil za spredej .) ... lp cagiva B) Popravljeno Maj 17, 2005. Popravil cagiva
Gregs Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Se opravičujem, sam se mi ne da vseh 42 strani brat. Zdej mam gor D205 pa bi dal rad gor D207. Zanima me koliko asa zdržijo D207. Večinoma se vozim sam, brez sopotnika. A se sploh splača, dat gor mehkejšo?? ← Odvisno, kaj želiš. Vsekakor ti bo mehkejša varianta zdržala manj kilometrov, a bo užitek ob boljšem oprijemu prevladal nad tem, da te bo dražje prišlo. Obraba gume je pa najbolj odvisna od vrtenja desne ročice: bolj ko boš odpiral iz ovinkov, prej bo šla... .) Mimogrede: letos (tudi že od lani) je namesto D207 guma z imenom D208 (D207 ne delajo več, lahko pa da dobiš kakšno iz zaloge). Če pa slučajno rabiš gume, pa mi lahko sporočiš na PM.
Gregs Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Naj kdo od lastnikov d 208rr pove, kako hitro se segrejejo v normalnem prometu (ne na pisti). Za nekatere racing gume se ve, da v normalnem prometu sploh ne pridejo na delovno temperaturo. ← Prej sem imel 207RR, zdaj imam 208RR. O porabi še ne morem govoriti, ker imajo komaj 1500 za sabo, o držanju pa lahko. Jaz kakšne posebne razlike med 207RR in 208RR ne čutim, 208RR se ogreje prav tako kot 207RR, v ovinkih drži brez težav. Običajno se jaz peljem kakšnih 5-10 kilometrov, preden začnem z maksimalnimi nagibi motorja, tako da se gume dovolj hitro segrejejo na navadni cesti.
Gregs Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Ja,petelinček če se voziš po jajcih in zadnjih 1000 po žici ← Hmmmm... ni nujno. Obraba je odvisna predvsem od načina vožnje. Konstantna, pa čeprav hitra vožnja, obrabi gumo precej manj kot pa zaganjanje in zaviranje v ovinke, nato pa polno spet iz njih ven. Sam se hitreje vozim skozi ovinke kot prej, a mi gume zdržijo vsaj toliko ali več, to pa zaradi tega, ker je moja vožnja bolj konstantna. Pa veliko je odvisno od tega, ali sta na motoju dva ali se voziš sam, ker večja teža tudi bolj obrablja gumo, sploh v povezavi hitrejšega izhoda iz ovinka.
suzuki Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Naj kdo od lastnikov d 208rr pove, kako hitro se segrejejo v normalnem prometu (ne na pisti). Za nekatere racing gume se ve, da v normalnem prometu sploh ne pridejo na delovno temperaturo. lp Hola! Sicer nimam termometra za gume in govorim na pamet - ocena ko položim roko na gumo - a te moje izkušnje kažejo, da je RR gumo zelo težko, morda razen poleti celo nemogoče na navadni cesti ogreti na njeno (v tovarni določeno) delovno temperaturo - a že pri nižji temperaturi kot je uradna delovna drži bistveno bolje kot navadna guma, tko da jim niti ni treba... potem je tu še boljša vodljivost, natančnost itd Jest to vidim kot dodatno varnost, ki je absolutno vredna tistih dodatnih približno dveh jurjev pri gumi in se ne sekiram zaradi 1000 kmjev manj, ki jih naredim... SharpNinja in gsx750f 1 1
bajsi Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 @Suzuki - mislim da govoriš res na pamet, vsi testi o gumah (tipa RR in tipa ST) te postavljajo na laž, ST guma se bistveno hitreje segreje in rabi nižjo temperaturo, za optimalno delovanje. Point je da najdeš gumo za stil svoje vožnje, tako ki jo lahko segreješ in izkoristiš njeno zmogljivost, ne pa kao "moja guma ma še rezerve...", rezerva ti nič ne nuca če je guma prehladna ker tiste rezerve NI! Kot zanimivost ti povem da pri Motorradu za test ST gume na GSXRu 750 fusraster do polovice poberejo ko testirajo ST gume, isto so naredili na ZRXu 1200, z obema so pilili na dirkališču in so ocenili vse gume tipa ST ki so jih imeli na testu kot dobre (pokrijejo 99,9999% vseh voženj po cesti in tudi na dirkališču niso odpovedale, čeprav to ni njihov "teren") @Gallus - moja D220ST ima 6100km in še bo za kakega tisočaka (ni čelava)! LP Bajsi fastbikecrash_1_.wmv
Lucky Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Kako ti to uspe ???? Meni zdrži zadaj max 8 kkm, pa je čisto gladka ..... ← Še sam ne vem. Bolj na easy vozim, očitno. Veliko mojih voženj je uporabniške narave od A do B, torej v službo in po opravkih, relacija Kamnik-Ljubljana.
Gallus Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 (popravljeno) Lucky Če podatku v tvojem profilu držijo voziva istovstvi motor. Res je, da ima moj nekoliko nadgrajeno "dušo", vendar ne gre za nič posebnega (povečan air box, večje "dize", zamenjan izpuh - pa še kaj bi se našlo). Sam ocenjujem, da nisem med agresivnnimi vozniki, AC se izogibam kot hudič križa, no - na ovinkih mi pa včasih pobegne .... DAN Ni kaj, nekateri pač spoštujemo predpise, dočim vi drugi :grrr :grrr :whistle: Popravljeno Maj 17, 2005. Popravil Gallus
Lucky Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 No, vidiš, še ena zanimivost. Jest se pa AC sploh ne izogibam in se prav rad zapeljem po njej, da pridem hitreje iz A v B, še posebej na dopustu. Ampak tam moja potovalna hitrost ne preseže 140 - 150 km/h.
SiR Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 newsflash Dunlopove nove Sportmax D270 in D209 GP Pri Dunlopu so predstavili nove pnevmatike Sportmax D270, namenjene motociklom, kot je Buell CityX ali Ducati Multistrada. Pnevmatike zagotavljajo dober oprijem, stabilnost in dolgotrajnost. D270 je – tako trdi izdelovalec – idealna kombinacija lastnosti športni vožnji namenjenih pnevmatik Sportmax D208, športno-turistični vožnji namenjenih Sportmax D220ST in profila potovalnih enduro pnevmatik Trailmax D607. nove D270 naj bi zagotavljaje odličen oprijem tako v suhem kot vlažnem okolju – žlebovi v profile se proti robu pnevmatik širijo, da hitreje odvajajo vodo. Tekalna površina pnevmatik temelji na polimerski mešanici WO SBR, vsebuje tudi veliko silike. Sprva so pnevmatike dobavljive v dimenziji 120/70 ZR 17 spredaj in 180/55 ZR 17 zadaj. Sicer so pa pri Dunlopu ponosni tudi na dirkalne pnevmatike Sportmax D209 GP, s katerimi je bilo opremljenih vseh pet v vrh uvrščenih motociklov v razredu Supersport na dirkah v Daytoni. Pnevmatike sicer še niso dobavljive na prostem trgu, nadomestile pa bodo že znane D208 GP. Mimogrede: novi Kawasakijevi ZX-10R in Yamahe YZF-R1 so že serijsko opremljeni s pnevmatikami Dunlop Sportmax D218, ki jih odlikuje vgrajen pas iz aramida. Pnevmatike temeljijo na D208, le da so prilagojene visokim hitrostim – predvsem se ne obrabijo tako hitro in zagotavljajo stabilnost. Pnevmatike so v Nemčiji dovoljene tudi za rabo na Kawasakijevih Z750, kmalu bodo na voljo tudi za druge motocikle. www.dunlop.de
butko Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Jest sem dal na svojo CBR-ko D208F (R varianta). Lepo se drži, vendar je guma po 4000km izgubila profil in to v prometu. Po mokri cesti je pa ta guma bl apn. Študiram, da bi dal za probo gor kakšne ekvivalentne Bridgestone. Ima kdo izkušnje z obema znamkama, da se ne bom nasral. Zanima me tudi, kje kupit Bridgestone poceni. LP! :naughty:
suzuki Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 @Suzuki - mislim da govoriš res na pamet, vsi testi o gumah (tipa RR in tipa ST) te postavljajo na laž, ST guma se bistveno hitreje segreje in rabi nižjo temperaturo, za optimalno delovanje. Point je da najdeš gumo za stil svoje vožnje, tako ki jo lahko segreješ in izkoristiš njeno zmogljivost, ne pa kao "moja guma ma še rezerve...", rezerva ti nič ne nuca če je guma prehladna ker tiste rezerve NI! Kot zanimivost ti povem da pri Motorradu za test ST gume na GSXRu 750 fusraster do polovice poberejo ko testirajo ST gume, isto so naredili na ZRXu 1200, z obema so pilili na dirkališču in so ocenili vse gume tipa ST ki so jih imeli na testu kot dobre (pokrijejo 99,9999% vseh voženj po cesti in tudi na dirkališču niso odpovedale, čeprav to ni njihov "teren") @Gallus - moja D220ST ima 6100km in še bo za kakega tisočaka (ni čelava)! LP Bajsi ← Hola Bajsi, Najbrž se nisva čisto razumela: nisem želel pljuvati po ST gumah ampak le povedati, da tudi manj kot optimalno segreta (jasno ne hladna!) RR guma "dela" bolje od optimalno segrete ST guma, zato ima RR še rezervo. Nikogar nočem prepričevati, natikajte si gor kar hočete, želel sem le v duhu foruma deliti svoje izkušnje :-)) Res je da se na testih ST gume obnesejo čist OK tudi pri drsanju s tačkami na SS motorju - na dirkališču. Kjer je asfalt prverjeno dober. Kjer lahko daš gasa (in bremzaš) kolkr maš jajc. Kjer vedno točno veš kje, kdaj in kolk dat gasa. In kje, kdaj in kolk bremzat. V navadnem prometu je pa situacija čisto drugačna, a ne. Zgolj teoretično razmišljam takole (lahko se seveda tudi motim): če bi bile ST gume res tolk strašno fajn (govorimo o navadnih cestah) zakaj jih v tovarni ne dajo tudi na sportake??? 99,9 procentov časa oz kmjev se sportaki vozijo po navadnih cestah (razen tistih ki jih imajo samo za na pisto). Le kdo si ne želi z dobro, zanesljivo gumo prevozit 12, 15 ali celo več kkm??? Ne samo fajn, tudi precej ceneje bi bilo!!! In kolk lažje bi blo zame planiranje izletov, ko mi ne bi bilo treba tolk gruntat al grem lahko še enkrat na Sardinijo ali pa Dolomite preden mi bo sredi poti (RR) gume zmanjkalo... In zakaj bi sploh kdorkoli začel delat RR gume, če so za navadno cesto dovolj dobre že ST??? RRke tudi niso glih najboljše na pisti - no ja, so dovolj dobre za vikend hobby racerje, ne pa za resno dirkanje, sicer ne bi bilo slick gum. Najbrž je že en vzrok... kot sem že večkrat povedal sem jaz mojega našel po vožnji z obema vrstama gum, kjer sem opazil veliko razliko: tudi pri temperaturi ki je nižja od njihove optimalne imajo RR gume bistveno boljši oprijem kot ST gume; dodaten plus je še druga oblika gume in zato večja natančnost v ovinkih, boljša vodljivost, lažje spreminjanje smeri, boljši oprijem na ovinku, kjer RR guma nalega z veliko večjo površino itd itd... in vse to dobim za relativno majhno doplačilo parih jurjev! Za konec: tudi jaz naredim z D207 RR gumami približno 7,5 kkm - toliko kot ocenjuješ ti za svoje D220 :-)) IMHO je odločitev za ST ali RR gumo odvisna predvsem od stila vožnje in s tem povezanega pričakovanja, kaj naj guma nudi, pa tudi od motorja, zato že nekaj let v topicih o gumah na MSju pišem da so RR gume zame eden najboljših izumov človeštva, tako kot kolo, postelja in topla voda. Poudarek pa je na zame. Veliko lepih in varnih kmjev želim vsem z vašimi gumami, pa katerekoli so že - in vsak test preberite "cum grano salis" :-)) SharpNinja 1
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Aloha, velik ste pokomentiral o gumah konkretno za moj primer pa ne še, ( al pa sm žal spregledal ) zanima me namreč kakšne so izkušnje z gumami ( Dunlop ali Bridgestone ) za Z-ja 750? Original BT 012 je po cca. 6000 km pr konc :?
vrho1679 Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 (popravljeno) Aloha, velik ste pokomentiral o gumah konkretno za moj primer pa ne še, ( al pa sm žal spregledal ) zanima me namreč kakšne so izkušnje z gumami ( Dunlop ali Bridgestone ) za Z-ja 750? Original BT 012 je po cca. 6000 km pr konc :? ← Isti tip Dunlop ( npr.208 ) ti bo 2× hitrej porbral, držale so bodo približno isto, pa dvakrat cenejš so. Jst bi vozu Bridgestone, a je zaradi cene Dunlop zakon. Popravljeno Maj 23, 2005. Popravil Rok
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Q=Isti tip Dunlop ( npr.208 ) ti bo 2× hitrej porbral, držale so bodo približno isto, pa dvakrat cenejš so. Jst bi vozu Bridgestone, a je zaradi cene Dunlop zakon. Kaj pa kombinacije D207 spredi in D205 zadi ali pa D208 spredi in D207 zadi? :hmm:
premza Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Kaj pa kombinacije D207 spredi in D205 zadi ali pa D208 spredi in D207 zadi? :hmm: Če boš kombiniral zato, ker se je pač ena obrabila prej kot druga, mislim, da ni nobenih težav. Če pa boš menjal obe, natakni isti model. Če si eden tistih, ki misli, daj je bolje imeti spredaj mehkejšo gumo, naj ti povem, da to vedo tudi proizvajalci in so zato sprednje gume mehkejše od zadnjih (tudi pri istem modelu). Zato ni nobene potrebe po kombiniranju.
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Če boš kombiniral zato, ker se je pač ena obrabila prej kot druga, mislim, da ni nobenih težav. Če pa boš menjal obe, natakni isti model. Če si eden tistih, ki misli, daj je bolje imeti spredaj mehkejšo gumo, naj ti povem, da to vedo tudi proizvajalci in so zato sprednje gume mehkejše od zadnjih (tudi pri istem modelu). Zato ni nobene potrebe po kombiniranju. ← Kaj predlagaš? Prednja guma je še dobra, zato bo menjava nje še počakala.
premza Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Kaj predlagaš? Prednja guma je še dobra, zato bo menjava nje še počakala. Daj zadaj tisto, za katero meniš, da bo ustrezala tvojemu načinu vožnje (sploh ni nujno, da je Dunlop). Ko se bo znucala še sprednja, boš pa še tisto zamenjal, pa boš imel lepo med sabo in z načinom vožnje usklajen par. :D Pa vožnjo prilagodi trši gumi (ogrevanje, nagibi, ... )
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Daj zadaj tisto, za katero meniš, da bo ustrezala tvojemu načinu vožnje (sploh ni nujno, da je Dunlop). Ko se bo znucala še sprednja, boš pa še tisto zamenjal, pa boš imel lepo med sabo in z načinom vožnje usklajen par. :D Pa vožnjo prilagodi trši gumi (ogrevanje, nagibi, ... ) ← Ogrevanje rabi itak vsaka guma, ena manj druga bolj, bi pa mel tako k dobr drži v ovinku, je dolgotrajna ( število km ) in je cenovno ugodna :hmm:
SLEPEC Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Bridgestone 020,veliko manjša obraba od 012,drži pa tudi odlično,je pa 012 zdaj v akciji pri B&F
premza Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 bi pa mel tako k dobr drži v ovinku, je dolgotrajna ( število km ) in je cenovno ugodna :hmm: Welcome to the club :D
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Welcome to the club :D ← Zihr nisva edina k tko mislva :yes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se