Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

Težave imam!

Danes končno dočakal novo zadnjo gumo Dunlop D220....vendar sem po montaži opazil na motorju težavo katera prej ni bila tako intenzivna....pri 60 km/h ko spustim balanco mi začne ta otresavat kot sam hudič....še bolj kot prej če sem se s kovčkom peljal in spustil balanco.....zdaj me pa zanima za kaj je to....gumo sem imel dvakrat na centriranju in pravi majstor da je scentrirana v nulo....tudi prednjo sem še enkrat dal scentrirat....vendar je vse ok.....balanca pa vztrajno trese pri nizkih hitrostih...pri 100 km/h ne trese nič....kakšna ideja kaj je narobe...

spredaj imam še original Bridgestone Bt gor.....a je možno da se kombinacija tih dveh gum ne maraste al kaj..... al gre za kaj drugega <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

spredaj imam še original Bridgestone Bt gor.....a je možno da se kombinacija tih dveh gum ne maraste al kaj..... al gre za kaj drugega <_<

Najbrz bo kar to. Zamenjaj prvo gumo, pa bo. Meni je tud treslo ko ziv hudic, odkar pa je nov komplet gor, ni ne duha, ne sluha o tresenju. :) Vsaj zaenkrat :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes bom poskušal naredit kakšen kilometr da vidim če je zadeva znosna al za kaj boga gre.... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spredaj imam še original Bridgestone Bt gor.....a je možno da se kombinacija tih dveh gum ne maraste al kaj..... al gre za kaj drugega <_<

zelo možno, nebi bilo prvič. lahko pa da je tudi samo trenutni občutek, cesta,.... vglavnem malo se še vozi pa boš videl :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm imel isto kombinacijo - zadaj novo Dunlop in spredaj staro Bt pa se je motor vozil čisto OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thundercat

Naj te razočaram - pojav se imenuje shimmy po nemško (vir Motorrad) jaz vozim XJR z D220 če pri 100 na uro spustim gas pa lenkarco mi tam nekje okrog 80kmh začne prvo kolo trest in ga trese vse tja do 55-60kmh pol pa se samo umiri. Obstaja verjetnost da je pojav še bolj izražen če imaš dva različna proizvajalca gum na enem motorju - meni je vsak resen vulkanizer (valjda saj od tega živi) odsvetoval križanje proizvajalcev, ampak sem mnenja da je D220 že v osnovi zelo podvržena k temu.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bajsi shimmy efekt mi je dobro znan....sam problem je ker je prej bil bolj blag...oz ko sem se vozil s kovčkom je bil izrazitejši....sedaj je pa brez kovčka zelo izrazit....in spremenila se je hitrost pri kateri se pojavi...prej je pri 60 Km/h se zadeva umirila...sedaj se pa takrat komaj začne....

no z gumo sem naredil že 120 km pa jutri bo še kakšen padu da vidim za kaj gre.....

za enkrat so občutki z gumo čisto dobri...nobenih težav....sam balanca je problem-če jo spustim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam balanca je problem-če jo spustim

Balanca je mišljena da se jo drži :)

Verjetno je guma že malo stara, pa bi z menjavo težave izginile. Jaz bi jo zamenjal drugo sezono, ker če pri normalni vožnji in z rokami na balanci ne trese, se mi zdi da ni take sile in potrebe po takojšnji menjavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda maš res...... .)

zaradi tega ne bom prednje gume, ki bo še držala menjal....zgolj me je zanimalo ali je to kaj posebnega, pa vzrok...da potem ne tuhtam kako in kaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kratek raport o D 220.

Na zadjem kolesu 5500 km, trenutna globina dezena med 2,5 in 2,8 mm (odvisno kje je meriš). Pričakovana življenska doba med 7500 in 8000 prevoženih km. Guma kaže na robovih znake težkega dela, jo je kar precej nazobčilo, vendar je še povsem mirna, ni vibracij.

Bajsi!

Še kratko pojasnilo. Imel si prav, nova guma niti približno nima 8 mm globine dezena, tako da sem napako naredil jaz :doze: :doze: :doze: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel tudi pojav tresenja pri obrabljeni spredjni gumi BRIDGESTONE, ko sem spustil balanco cca 80 km/h. Zamenajal z DUNLOP D207, katera je tudi sedaj za zamenjavo, vendar ko spustiš balanco ona miruje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bajsi!

Še kratko pojasnilo. Imel si prav, nova guma niti približno nima 8 mm globine dezena, tako da sem napako naredil jaz :doze: :doze: :doze: .

Nič hudega bi blo boljše da bi jo jaz, bi vsi skupaj dobili več gume za isti dnar....

Drži ti pa kar dolgo :OK: :notworthy:

lP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težave imam!

Danes končno dočakal novo zadnjo gumo Dunlop D220....vendar sem po montaži opazil na motorju težavo katera prej ni bila tako intenzivna....pri 60 km/h ko spustim balanco mi začne ta otresavat kot sam hudič....še bolj kot prej če sem se s kovčkom peljal in spustil balanco.....zdaj me pa zanima za kaj je to....gumo sem imel dvakrat na centriranju in pravi majstor da je scentrirana v nulo....tudi prednjo sem še enkrat dal scentrirat....vendar je vse ok.....balanca pa vztrajno trese pri nizkih hitrostih...pri 100 km/h ne trese nič....kakšna ideja kaj je narobe...

spredaj imam še original Bridgestone Bt gor.....a je možno da se kombinacija tih dveh gum ne maraste al kaj..... al gre za kaj drugega <_<

Lahko je problem v nosilcu zadnjega kufra. Ko ga daš gor in ga prietegneš, ti malce nakrivi okvir in tudi spremeni aerodinamiko motocikla. Pri tej gumi pride to bolj do izraza.

Daj dol nosilec in vso dodatno kramo in poročaj, kako se je vse skupaj izpadlo.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je problem v nosilcu zadnjega kufra. Ko ga daš gor in ga prietegneš, ti malce nakrivi okvir in tudi spremeni aerodinamiko motocikla.

Nosilec kovčka nikakor ne more spremeniti oblike okvirja, še manj pa spremeniti samo ciklistiko motornega kolesa.

Zelo na grobo rečeno, če se po montaži kovčka pojavi tresenje krmila je glavni krivec zračni upor ali vetrna slika, ki se, večji kot je kovček, bolj pozna.

Če je na motorju samo voznik, se veter vrtinči med voznikom in kovčkom, kar se odraža na krmilu, če pa sta na motorju dvoznik in sopotnik je vse skupaj manj opazno iz razloga večje teže, kot drugo pa se veter vrtinči za kovčkom, kar ne vpliva na motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes ponovno centriral zadnjo gumo pri lokalnem vulkanizerju, ki ima pripravo za centriranje gum za motorje....vendar guma še vedno otresa.....študiram da bi bilo treba zamenjat še prvo gumo.....če bom s tem problem rešil grem takoj po novo...sam če ga ne bom pa :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D208. po cirka 6000 kilometrih, od tega recimo cirka 500 km zlo hitre avtoceste, ene 3-4000 penzionistične vožnje in cirka 1000 žganja by Bladzo... platno pogledalo iz zadnje gume... aja, recimo da je 5000 km motor bil opremljen s 130 kilogrami žive teže, včasih pa kar 180 kg ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problem v kufru ampak v gumi, ker sem sam imel podoben problem.

Tole pa ne bo držalo ... :?

Če se voziš brez kufra pa motor ne trese ... potem montiraš kufer in motor trese ... :hmm: ... zakaj je potem kriva guma ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tud sam sem imel podoben problem pa so vsi rekli guma,guma.

Ko sem gumo zamenjal se je pa problem ponovil. :wacko:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tud sam sem imel podoben problem pa so vsi rekli guma,guma.

Ko sem gumo zamenjal se je pa problem ponovil. :wacko:

lp

Vidis, pri meni se pa ni. Vsaj po dobrih 2000 km z novo prednjo ne trese nic. Brez kufra, seveda. S kufrom pa trese se vedno, samo manj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!