Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
...

207 RR je po 6 tkm izdihnila (z 40 krogi na Mobiringu), pa se mi vseeno zdi, da bom teleban, če jo kupim še naslednje leto. Kaj mislite?

trenutno mam na svoji 207 RR cca 2000 km in je na levi strani (2 * mobikrog) profila 0 (čist na robu ga je še nekaj).

6000 km...sem naredil z navadno 207

mislim da si naredil dosti km s svojo :notworthy:

Objavljeno

Zdravo !

Za Hondo 1100 xx rabim nove gume, s prvimi D 205 se napravil 6000 km, baje se dobijo nove D220 ali ima kdo izkušnje s temi gumami ?

Kaj se dogaja z njimi v nagibu??

Nekdo mi priporoča Bridgestone BT014 ali jih ima smisel zamenjati z Dunlopkami. Kljub temu, da vozim "bombnik" po vseh vogalih mi D205 do sedaj še niso delale preglavic.

LP

Miran

Objavljeno
baje se dobijo nove D220 ali ima kdo izkušnje s temi gumami ?

Kaj se dogaja z njimi v nagibu??

preberi dve strani nazaj....

tudi jaz sem ta vikend naredil kar precej kilometrov in moram rečt da sem zelo zadovoljen z D220....guma je mirna...tudi pri velikih hitrostih in dolgih ovinkih nimam težav....čez belo črto sploh ni več straha it ker guma sploh ne preskakuje...verjetno ko bo bolj obrabljena bo kaj več....vendar sedaj je res super guma za svoj denar..... :OK:

počasi se mi zdi da se mi vrača shimmy efekt...saj balanca spet malo trese kdaj...kdaj pa sploh ne....

Objavljeno
Zadnja D207 zdržala 4500km! :unsure:

...pa še slika :?

post-22-1095747167.jpg

Objavljeno
...pa še slika :?

ti si prevečkrat na Mariji reki :)

Objavljeno
Nekdo mi priporoča Bridgestone BT014 ali jih ima smisel zamenjati z Dunlopkami.

ja enostavno ja :grim Zdej sm mel na CBR 600 magari D208, napravu 4200 km in je gotova, ne tako kot od premze ma je fertik. Po sredini prou slick, po robovih ima še malo malo profila, lih tolko d se vidi d je nekej blo... Z njo nism bil zadovolen niti 10km. Sej v zaprtih ovinkih k jih hitro odpelješ zkozi je še nekako, ma dolgi hitri ovinki...katastrofa :wacko: motor je kar poplesaval, sploh ni držal nagiba...sprednja guma 207rr. Nekako OK, sam me moti k se dela stopnička, po robovih pobrana, po sredini cela. Pol pa prideš do nagiba in motor se kar sam "zvrne" do roba, kjer je tista stopnička :BUA: Aja, na zadnji gumi pa se mi delajo taki nožki-kot valovček na zadnjem robu profila. Kaj komu drugmu tudi?

Objavljeno (popravljeno)

Ja, Žan, kot veš imava iste gume, no mogoče s to razliko, da je moja zadaj 190 široka (?). Na začetku sezone sem nihal med to in pa Bridgestone.....vsi, ampak prav vsi vprašani, so rekli Dunlop. Sem prišel do vulkanizerja in sem mu rekel, da mi ni škoda dati cca. 10.000 več za gumo, samo da bo ok, saj je motorček relativno močan, itd......ne, ne Dunlop zakon. OK. Rezultat: Porazno. Motor, predvsem prednji del je v ovinkih nemiren, obraba prednje gume kot pri Žanu, zadnja se svaljka ter ko se asfalt ohladi (zvečer) poplesava tudi zadaj. Resnično sem razočaran, ko pošteno plačaš dobiš pa nevarno gumo......med prvimi sem jo dal gor, kasneje se je kmalu pokazalo da je za en k....!

Popravljeno . Popravil viggen
Objavljeno

Jaz sem z D207RR zadaj in spredaj Pireli supercorsa maksimalno zadovoljen. V ovinkih sva z CBR600 zelo zadovoljna :yea2: :notworthy: :D le da se obe zelo hitro obrabita :BUA:

Objavljeno

@alien: vsega se pač ne da imet. Če je grip je poraba, če ni porabe ni gripa :grrr Če češ met oboje kupi lesene gume od kočije, poraba nikakva, grip pošten d še na šmirkovem papirju zdrsne :kva2: cena, štiri ure dela v gozdu in 4 v garaži :lol1:

@viggen: no pol dej ti metzeler M1 (cenovno nekje isto ku bridgestone, lahko 1.000 gor-dol) pol pa si bova povedala kaj in kako pa zamenjala firme :grim :OK:

Objavljeno

Gizmo, mislim samo še na Bridgestone.......no, do pomladi bo kukr je, pol pa bomo vidli, do tkrt boš tud ti vidu, al so tvoje kul. :D

Objavljeno
trenutno mam na svoji 207 RR cca 2000 km in je na levi strani (2 * mobikrog) profila 0 6000 km...sem naredil z navadno 207

mislim da si naredil dosti km s svojo  :notworthy:

Sem bil ziher, da voziš tisočaka, pa vidim, da ne.

Zadnjih 1000 km sicer ni bilo čist legalnih, ampak profil je bil še viden (pa ne dolgo).

207 RR je bila dim. 190/50 (prvič in zadnjič - okretnost za en k***, sem sam kriv), vozil sem predvsem solo, ampak redna kontrola pritiska in malce potrpljenja v 1. in 2. prestavi je očitno obrodilo sadove. :rolleyes:

:topic: Tudi z Z1 in M1 jih je zneslo 5.000 - varčno, kaj? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Meni se je zdela D207rr dobra......

Pa še test:

Mega test guma by: "Perfomance Bikes"

Točke: 27 od 30

Komentari vozača:

Sigurno najpopularnija guma kod nas je "Dunlop 207RR". Guma je na ovom testu pokazala i zašto. S gumom se toliko lagano prebacivati i "bacati" motor u zavoj, da je to divota! Što je još najljepše, kada se motor zalegne, on ostaje tako. Nije potrebno neko "silovanje" ili podupravljanje volanom. Guma je mirna i drži se putanje koju ste joj zadali. Na izlascima iz zavoja se uopće ne treba brinuti s gasom, jer ga možete dodati jako, jako rano. Guma je odlična! U brzim zavojima, guma je stabilna i stvarno zaslužuje najviše ocjene. Jedina mana joj je naravno, kao i drugim gumama koje nisu namjenjene samo za stazu, ta, što se pregriju nakon desetak krugava i tada vam preostaje jedino da je malo ohladite. Guma sigurno nije za "endurance" test. Za cestu je svakako preporuka.

Takšen občutek sem tudi jaz dobil o tej gumi...vam pa ze zdi do k... :wacko:

Popravljeno . Popravil decaf
Objavljeno

no,pa sa še jz mal napišm :rolleyes:

To sezono mam gor skoz 208 pa morm rečt da nism tok nezadovoln z gumo. To kar je reku gizmo, da se uzadi delajo nekakšni nožki na profilu je sicer res, ampak me ni nikol na cedilu pustila, itak da zdrsne sam to zato ker smo prevelki optimisti z gasom :D , Pr ta prvi pa se je tud men lepa stopnička nardila in res motor kr mal cukne zdej že u ovink. Čeprov gizmo, men so pa pr velkih hitrostih prou dobr držale, brez pripomb. Edin u taprvo gumo nism mel vedno najboljšga zaupanja.

Nasledn let bojo pa 208 rr , pa da vidmo razliko :)

Objavljeno (popravljeno)

a je sploh 208rr :hmm: a niso 208GP :unsure: ben ja kakorkoli, meni je...dejmo rečt dolgi ovinki na senožečah npr... k ga lahko šopaš 180+, mi je začel motor se guncat, pa ne zaradi ceste. Spet ne guncat tako d bi me metalo s sedeža, ma tako d je ku d bi se vozu z ladjo :rolleyes: :D čudno, mi ni všeč

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno
k ga lahko šopaš 180+, mi je začel motor se guncat, pa ne zaradi ceste.

tud zaradi gume ne....bolj zaradi tvoje hitrosti...meni D 220 nič ne gunca :wacko:

;)

Objavljeno
...dejmo rečt dolgi ovinki na senožečah npr... k ga lahko šopaš 180+, mi je začel motor se guncat, pa ne zaradi ceste.

Vzmetenje :? (zadnji feder našponaj za kakšno stopnjo več)

Sicer :topic: Več tukaj in tudi tukaj!

Objavljeno
Vzmetenje :? (zadnji feder našponaj za kakšno stopnjo več)

Sicer :topic: Več tukaj in tudi tukaj!

ja našponan, do fulla :) sprednje so tudi trde, ne samo kolkr gre fedr, tudi olje je gostejše notr :) pa š zmeri gunca... oz. je guncalo, zdej ne več, sm zamenju gumo :grim

Objavljeno
a je sploh 208rr :hmm: a niso 208GP :unsure:

Letos se D208RR res še ni dal dobit. V Dunlop katalogu za leto 2005 so že, medtem ko D207rr še vedno ostajajo na tržižču. ;) ;)

Objavljeno

Kratko sporočilo, kot sem obljubil za D 220 (zadnje 180-55-17):

- včeraj opravil kratko vožnjo (cca. 250 km)

- štart popoldne, zunanja temparatura cca. 20 stopinj C,

- relacija NM - Vahta Metlika in naprej

- temparatura na Vahti cca. 15 stopinj C,

- stil vožnje (lagano sportski - drugače ne znam ;)

Guma se je kljub zelo hladnem asfaltu (cesta čez Gorjance poteka pretežno čez gozd) dobro odrezala. Ves čas ni kazala nobene nervoze, razen v enem ovinku, ko sem namerno hotel malo več, kot je to običajno (rahel, kontroliran zdrs).

V Metliki na bencinskem servisu ustavil. Guma se je segrela (na otip je bila precej topla), na njej bi si z lahko segrel nekoliko prmrle roke ;) . Na robovih gume so bili opaženi manjši sfalki.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sem se le dočakal, zdaj pa ga poserje Trontelj...

Pred 1.11. sem oddrsel proti vulkanizerju po D 208 RR... zdaj pa vreme za :SS

Videt in držat jo je lepo, kak bo pa za vozit, pa želim koštat še letos.

Prednja je mehka kot radirka, zadnja pa je okroooooogla..... :OK: :OK:

Kaj več po prvi preizkušnji....

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

D220ST, prva vgradnja je zdržala 4700 km, druga je prevozila prav toliko in še ima "mesa" za dobrih 2000 km, nisem več tako razočaran nad vzdržljivostjo (ta druga je bila tudi na Mobikrogu), je pa sedaj sprednja fuč po 9500 km, kar se mi zdi OK.

LP Bajsi

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno
Sem se le dočakal, zdaj pa ga poserje Trontelj...

Pred 1.11. sem oddrsel proti vulkanizerju po D 208 RR... zdaj pa vreme za  :SS

Videt in držat jo je lepo, kak bo pa za vozit, pa želim koštat še letos.

Prednja je mehka kot radirka, zadnja pa je okroooooogla.....  :OK:  :OK:

Kaj več po prvi preizkušnji....

Poročilo prosim :yes:

Pa d vidim če se mi splača uzet al ne te čudežne gume. Z 208 nism biu veseu :BUA: upejmo d je rr kej bujš

Objavljeno

Menda da je D208RR nora guma. Razlika od navadne D208 je menda ogromna. Motor je lažje vodljiv, daje občutek večje varnosti, mehkejša zato tudi večja obraba :SS

VIR: www.cbrforum.de

Objavljeno

Ne morem se odločit med D207 (D208) in D207RR (D208RR). :?

Vsi govorite, da je RR mehkejša in se hitreje obrablja, jaz pa imam ravno z navadno 207 slabo izkušnjo, ker se pri bolj agresivni vožnji pregreje in potem res nenormalno obrablja, pa še drži taka bolj slabo. Z RR se verjetno to ne bo dogajalo? Je RR res toliko mehkejša, ali so le njene temperaturne karakteristike drugačne (se počasneje in manj segreva)? :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!