misty Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 ... 207 RR je po 6 tkm izdihnila (z 40 krogi na Mobiringu), pa se mi vseeno zdi, da bom teleban, če jo kupim še naslednje leto. Kaj mislite? trenutno mam na svoji 207 RR cca 2000 km in je na levi strani (2 * mobikrog) profila 0 (čist na robu ga je še nekaj). 6000 km...sem naredil z navadno 207 mislim da si naredil dosti km s svojo :notworthy:
KTM1 Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Zdravo ! Za Hondo 1100 xx rabim nove gume, s prvimi D 205 se napravil 6000 km, baje se dobijo nove D220 ali ima kdo izkušnje s temi gumami ? Kaj se dogaja z njimi v nagibu?? Nekdo mi priporoča Bridgestone BT014 ali jih ima smisel zamenjati z Dunlopkami. Kljub temu, da vozim "bombnik" po vseh vogalih mi D205 do sedaj še niso delale preglavic. LP Miran
Thundercat Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 baje se dobijo nove D220 ali ima kdo izkušnje s temi gumami ? Kaj se dogaja z njimi v nagibu?? preberi dve strani nazaj.... tudi jaz sem ta vikend naredil kar precej kilometrov in moram rečt da sem zelo zadovoljen z D220....guma je mirna...tudi pri velikih hitrostih in dolgih ovinkih nimam težav....čez belo črto sploh ni več straha it ker guma sploh ne preskakuje...verjetno ko bo bolj obrabljena bo kaj več....vendar sedaj je res super guma za svoj denar..... :OK: počasi se mi zdi da se mi vrača shimmy efekt...saj balanca spet malo trese kdaj...kdaj pa sploh ne....
premza Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 Zadnja D207 zdržala 4500km! :unsure: ...pa še slika :?
SiR Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 ...pa še slika :? ti si prevečkrat na Mariji reki :)
gizmOkak Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 Nekdo mi priporoča Bridgestone BT014 ali jih ima smisel zamenjati z Dunlopkami. ja enostavno ja :grim Zdej sm mel na CBR 600 magari D208, napravu 4200 km in je gotova, ne tako kot od premze ma je fertik. Po sredini prou slick, po robovih ima še malo malo profila, lih tolko d se vidi d je nekej blo... Z njo nism bil zadovolen niti 10km. Sej v zaprtih ovinkih k jih hitro odpelješ zkozi je še nekako, ma dolgi hitri ovinki...katastrofa :wacko: motor je kar poplesaval, sploh ni držal nagiba...sprednja guma 207rr. Nekako OK, sam me moti k se dela stopnička, po robovih pobrana, po sredini cela. Pol pa prideš do nagiba in motor se kar sam "zvrne" do roba, kjer je tista stopnička :BUA: Aja, na zadnji gumi pa se mi delajo taki nožki-kot valovček na zadnjem robu profila. Kaj komu drugmu tudi?
viggen Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 (popravljeno) Ja, Žan, kot veš imava iste gume, no mogoče s to razliko, da je moja zadaj 190 široka (?). Na začetku sezone sem nihal med to in pa Bridgestone.....vsi, ampak prav vsi vprašani, so rekli Dunlop. Sem prišel do vulkanizerja in sem mu rekel, da mi ni škoda dati cca. 10.000 več za gumo, samo da bo ok, saj je motorček relativno močan, itd......ne, ne Dunlop zakon. OK. Rezultat: Porazno. Motor, predvsem prednji del je v ovinkih nemiren, obraba prednje gume kot pri Žanu, zadnja se svaljka ter ko se asfalt ohladi (zvečer) poplesava tudi zadaj. Resnično sem razočaran, ko pošteno plačaš dobiš pa nevarno gumo......med prvimi sem jo dal gor, kasneje se je kmalu pokazalo da je za en k....! Popravljeno September 21, 2004. Popravil viggen
alien Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 Jaz sem z D207RR zadaj in spredaj Pireli supercorsa maksimalno zadovoljen. V ovinkih sva z CBR600 zelo zadovoljna :yea2: :notworthy: :D le da se obe zelo hitro obrabita :BUA:
gizmOkak Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 @alien: vsega se pač ne da imet. Če je grip je poraba, če ni porabe ni gripa :grrr Če češ met oboje kupi lesene gume od kočije, poraba nikakva, grip pošten d še na šmirkovem papirju zdrsne :kva2: cena, štiri ure dela v gozdu in 4 v garaži :lol1: @viggen: no pol dej ti metzeler M1 (cenovno nekje isto ku bridgestone, lahko 1.000 gor-dol) pol pa si bova povedala kaj in kako pa zamenjala firme :grim :OK:
viggen Objavljeno September 22, 2004 Opozori Objavljeno September 22, 2004 Gizmo, mislim samo še na Bridgestone.......no, do pomladi bo kukr je, pol pa bomo vidli, do tkrt boš tud ti vidu, al so tvoje kul. :D
Red Objavljeno September 22, 2004 Opozori Objavljeno September 22, 2004 trenutno mam na svoji 207 RR cca 2000 km in je na levi strani (2 * mobikrog) profila 0 6000 km...sem naredil z navadno 207 mislim da si naredil dosti km s svojo :notworthy: Sem bil ziher, da voziš tisočaka, pa vidim, da ne. Zadnjih 1000 km sicer ni bilo čist legalnih, ampak profil je bil še viden (pa ne dolgo). 207 RR je bila dim. 190/50 (prvič in zadnjič - okretnost za en k***, sem sam kriv), vozil sem predvsem solo, ampak redna kontrola pritiska in malce potrpljenja v 1. in 2. prestavi je očitno obrodilo sadove. :rolleyes: :topic: Tudi z Z1 in M1 jih je zneslo 5.000 - varčno, kaj? :hmm:
decaf Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 (popravljeno) Meni se je zdela D207rr dobra...... Pa še test: Mega test guma by: "Perfomance Bikes" Točke: 27 od 30 Komentari vozača: Sigurno najpopularnija guma kod nas je "Dunlop 207RR". Guma je na ovom testu pokazala i zašto. S gumom se toliko lagano prebacivati i "bacati" motor u zavoj, da je to divota! Što je još najljepše, kada se motor zalegne, on ostaje tako. Nije potrebno neko "silovanje" ili podupravljanje volanom. Guma je mirna i drži se putanje koju ste joj zadali. Na izlascima iz zavoja se uopće ne treba brinuti s gasom, jer ga možete dodati jako, jako rano. Guma je odlična! U brzim zavojima, guma je stabilna i stvarno zaslužuje najviše ocjene. Jedina mana joj je naravno, kao i drugim gumama koje nisu namjenjene samo za stazu, ta, što se pregriju nakon desetak krugava i tada vam preostaje jedino da je malo ohladite. Guma sigurno nije za "endurance" test. Za cestu je svakako preporuka. Takšen občutek sem tudi jaz dobil o tej gumi...vam pa ze zdi do k... :wacko: Popravljeno September 24, 2004. Popravil decaf
metalbike Objavljeno September 25, 2004 Opozori Objavljeno September 25, 2004 no,pa sa še jz mal napišm :rolleyes: To sezono mam gor skoz 208 pa morm rečt da nism tok nezadovoln z gumo. To kar je reku gizmo, da se uzadi delajo nekakšni nožki na profilu je sicer res, ampak me ni nikol na cedilu pustila, itak da zdrsne sam to zato ker smo prevelki optimisti z gasom :D , Pr ta prvi pa se je tud men lepa stopnička nardila in res motor kr mal cukne zdej že u ovink. Čeprov gizmo, men so pa pr velkih hitrostih prou dobr držale, brez pripomb. Edin u taprvo gumo nism mel vedno najboljšga zaupanja. Nasledn let bojo pa 208 rr , pa da vidmo razliko :)
gizmOkak Objavljeno September 26, 2004 Opozori Objavljeno September 26, 2004 (popravljeno) a je sploh 208rr :hmm: a niso 208GP :unsure: ben ja kakorkoli, meni je...dejmo rečt dolgi ovinki na senožečah npr... k ga lahko šopaš 180+, mi je začel motor se guncat, pa ne zaradi ceste. Spet ne guncat tako d bi me metalo s sedeža, ma tako d je ku d bi se vozu z ladjo :rolleyes: :D čudno, mi ni všeč Popravljeno September 26, 2004. Popravil gizmOkak
Thundercat Objavljeno September 26, 2004 Opozori Objavljeno September 26, 2004 k ga lahko šopaš 180+, mi je začel motor se guncat, pa ne zaradi ceste. tud zaradi gume ne....bolj zaradi tvoje hitrosti...meni D 220 nič ne gunca :wacko: ;)
BAMATO Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 ...dejmo rečt dolgi ovinki na senožečah npr... k ga lahko šopaš 180+, mi je začel motor se guncat, pa ne zaradi ceste. Vzmetenje :? (zadnji feder našponaj za kakšno stopnjo več) Sicer :topic: Več tukaj in tudi tukaj!
gizmOkak Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 Vzmetenje :? (zadnji feder našponaj za kakšno stopnjo več) Sicer :topic: Več tukaj in tudi tukaj! ja našponan, do fulla :) sprednje so tudi trde, ne samo kolkr gre fedr, tudi olje je gostejše notr :) pa š zmeri gunca... oz. je guncalo, zdej ne več, sm zamenju gumo :grim
peco Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 a je sploh 208rr :hmm: a niso 208GP :unsure: Letos se D208RR res še ni dal dobit. V Dunlop katalogu za leto 2005 so že, medtem ko D207rr še vedno ostajajo na tržižču. ;) ;)
Gallus Objavljeno Oktober 5, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2004 Kratko sporočilo, kot sem obljubil za D 220 (zadnje 180-55-17): - včeraj opravil kratko vožnjo (cca. 250 km) - štart popoldne, zunanja temparatura cca. 20 stopinj C, - relacija NM - Vahta Metlika in naprej - temparatura na Vahti cca. 15 stopinj C, - stil vožnje (lagano sportski - drugače ne znam ;) Guma se je kljub zelo hladnem asfaltu (cesta čez Gorjance poteka pretežno čez gozd) dobro odrezala. Ves čas ni kazala nobene nervoze, razen v enem ovinku, ko sem namerno hotel malo več, kot je to običajno (rahel, kontroliran zdrs). V Metliki na bencinskem servisu ustavil. Guma se je segrela (na otip je bila precej topla), na njej bi si z lahko segrel nekoliko prmrle roke ;) . Na robovih gume so bili opaženi manjši sfalki.
Red Objavljeno November 7, 2004 Opozori Objavljeno November 7, 2004 Sem se le dočakal, zdaj pa ga poserje Trontelj... Pred 1.11. sem oddrsel proti vulkanizerju po D 208 RR... zdaj pa vreme za :SS Videt in držat jo je lepo, kak bo pa za vozit, pa želim koštat še letos. Prednja je mehka kot radirka, zadnja pa je okroooooogla..... :OK: :OK: Kaj več po prvi preizkušnji....
bajsi Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 D220ST, prva vgradnja je zdržala 4700 km, druga je prevozila prav toliko in še ima "mesa" za dobrih 2000 km, nisem več tako razočaran nad vzdržljivostjo (ta druga je bila tudi na Mobikrogu), je pa sedaj sprednja fuč po 9500 km, kar se mi zdi OK. LP Bajsi
gizmOkak Objavljeno Marec 21, 2005 Opozori Objavljeno Marec 21, 2005 Sem se le dočakal, zdaj pa ga poserje Trontelj... Pred 1.11. sem oddrsel proti vulkanizerju po D 208 RR... zdaj pa vreme za :SS Videt in držat jo je lepo, kak bo pa za vozit, pa želim koštat še letos. Prednja je mehka kot radirka, zadnja pa je okroooooogla..... :OK: :OK: Kaj več po prvi preizkušnji.... ← Poročilo prosim :yes: Pa d vidim če se mi splača uzet al ne te čudežne gume. Z 208 nism biu veseu :BUA: upejmo d je rr kej bujš
Erik Objavljeno Marec 21, 2005 Opozori Objavljeno Marec 21, 2005 Menda da je D208RR nora guma. Razlika od navadne D208 je menda ogromna. Motor je lažje vodljiv, daje občutek večje varnosti, mehkejša zato tudi večja obraba :SS VIR: www.cbrforum.de
premza Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Ne morem se odločit med D207 (D208) in D207RR (D208RR). :? Vsi govorite, da je RR mehkejša in se hitreje obrablja, jaz pa imam ravno z navadno 207 slabo izkušnjo, ker se pri bolj agresivni vožnji pregreje in potem res nenormalno obrablja, pa še drži taka bolj slabo. Z RR se verjetno to ne bo dogajalo? Je RR res toliko mehkejša, ali so le njene temperaturne karakteristike drugačne (se počasneje in manj segreva)? :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se