Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ne morem se odločit med D207 (D208) in D207RR (D208RR). :?

jaz sem bil z kombinacijo 207RR spredaj in 207R zadaj najbolj zadovoljen doslej (zakaj sem šel na ME M1 :slap: ). zrabil pa sem zadnjo v 8000-9000 km in spredno 11.000 km - ampak takrat so bile že res potrebne zamenjave .)

Objavljeno
Ne morem se odločit med D207 (D208) in D207RR (D208RR). :?

Vsi govorite, da je RR mehkejša in se hitreje obrablja, jaz pa imam ravno z navadno 207 slabo izkušnjo...

... samo D207 in D208 ni ista guma .)

Objavljeno
Poročilo prosim :yes:

Pa d vidim če se mi splača uzet al ne te čudežne gume. Z 208 nism biu veseu :BUA: upejmo d je rr kej bujš

Glede na ceno jo je vredno vzet-po ceniku ni niti za jurja razlike med obema, z istim popustom (info iz druge roke sicer, kolega se je zanimal za zadnjo 180-55).

Novembra me je položila gripa, zdaj pa so ceste usrane in mislim, da bom počakal do SLO termina na Grobniku ali Panonnii - stare še niso za v kanto.

LP.

Objavljeno
Ne morem se odločit med D207 (D208) in D207RR (D208RR). :?

Vsi govorite, da je RR mehkejša in se hitreje obrablja, jaz pa imam ravno z navadno 207 slabo izkušnjo, ker se pri bolj agresivni vožnji pregreje in potem res nenormalno obrablja, pa še drži taka bolj slabo. Z RR se verjetno to ne bo dogajalo? Je RR res toliko mehkejša, ali so le njene temperaturne karakteristike drugačne (se počasneje in manj segreva)? :hmm:

Moje izkušnje:

Na CBR 600 sem imel najprej navadne 207. Zadnjo znucal po cca 5000kkm. Sedaj imam 207 RR, po cca 4500kkm (3ali4xmobikrog po 1 uro, 2 dni norih dolomitov, avtoceste, NM-kočevje zelo grob asfalt, kjer je 207 vidno zginjala) ima še za vsaj 2000kkm mesa. Da o boljši vodljivosti in oprijemu v korist RR ne govorim :OK:

Objavljeno

207 se pri hitrejši cestni vožnji hitro pregreje. 207rr je zelo dobra za športno cestno vožnjo, za dirkališče pa le za krajše izlete oziroma par krogov, potem začne popuščati.

Objavljeno
... samo D207 in D208 ni ista guma .)

Je pa, kolikor je meni znano, zelo podobna! :hmm:

Me je pa predvsenm zanimala razlika med navadno in RR (predvsem 207, ker ne verjamem, da ima kdo izkušnje z obema 208).

Objavljeno
Na CBR 600 sem imel najprej navadne 207. Zadnjo znucal po cca 5000kkm. Sedaj imam 207 RR, po cca 4500kkm (3ali4xmobikrog po 1 uro, 2 dni norih dolomitov, avtoceste, NM-kočevje zelo grob asfalt, kjer je 207 vidno zginjala) ima še za vsaj 2000kkm mesa. Da o boljši vodljivosti in oprijemu v korist RR ne govorim  :OK:

Če prav razumem, bo 207RR tudi zdržala dlje? :OK:

Mogoče je razlog ravno v nepregrevanju. :hmm:

Objavljeno

Mojo D207 sem po 4500 kilometrih že odpisal, a sem jih potem še 1000 iz nje iztisnil. :OK:

Pa še za kak pomladni kilometer bo! :D

post-326-1111858126_thumb.jpg

Objavljeno

dokler se žice ne vidijo jo vozi :D :D

Objavljeno
Če prav razumem, bo 207RR tudi zdržala dlje? :OK:

Mogoče je razlog ravno v nepregrevanju. :hmm:

Je tako :) Tudi nisem edini, ki ima pri hitrejši vožnji takšne izkušnje z njo.

PS: V mojih zgornjih postih se je pojavil tiskarski škrat :blush: . Prevozu sem 5000 oz. 4500 km in ne 5.000.000 oz. .... :slap:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes zmontiral D208F/D208. Bomo vidli, prejsenje (Bridgestone) so zdrzale 18.000 km.

Objavljeno

@jlažnik: V dobrem primeru kakih 10.000 manj?

Danes bil na montaži prednje 208 RR; rabila je manj balansiranja kot 207RR, nato

prevozil ene 50 km, previdnih.....

Po prvih kilometrih pogrešam le dimenzijo 120/65-17, ki je še ni v programu.... :doze:, bi jo kar zamenjal, prelaganje je bilo lažje.

Zadnja je še BT020R, ki se je z 207RR kar ujela.

Bomo vidli, ko zmontiram še zadnjo, v paru bojo že zablestele. :)

LP, Red.

Objavljeno

ta teden zmontiral komplet D 208 RR (namesto D 207 RR), kako se obnesejo povem kasneje, ko bom kak km naredil (še ni pravega občutka - prvi km letos)

na bivših 207 RR naredil dobrih 3000 km

po 2000 km (od tega 2krat na mobikrogu) ni bilo med sredino in obema stranema nič več profila, 1000 km potem naredil bolj na silo (sprednja je imela še cca 1 mm profila povsod - po celem preseku)

Objavljeno

Na novi Fazerki imam gume Dunlop D252, ki pa jih ni v Dunlopovem katalogu. Verjetno gre za Sport Turing gumo, vendar pa mi ni jasno ali je to samo drugo ime za D205 ali D220, oziroma ali gre za kakšen model vmes. Ker sedaj še utekam motor je še nisem imel možnosti posebej preizkusit. Zanima me, kako vzdržljiva je ta guma, kakšne so vozne lastnosti in izkušnje z njo ter koliko km vam je vzdržala.

Objavljeno

D252 naj bi bla mešanica med D220 in D208, kot prva vgradnja na Fazer-kah, ne vem pa kako je z nabavo. .)

Objavljeno

Danes zmontiral D208RR in opisi sledijo, ko bo vreme takšno kot se reče :yes: :trance_33_sleep:

Objavljeno
Danes zmontiral D208RR in opisi sledijo, ko bo vreme takšno kot se reče :yes:  :trance_33_sleep:

lepo prosim za opis ko bo kaj izkušenj ker bom čez cca 3000 menjal gume in doslej se je najboljše obnesla kombinacija 207RR spredaj in 207R zadaj zato me logično zanima 208

Objavljeno

kaj pa boste dobrega oz. slabega povedali o arrowmax GT501?

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z D218, ki so serijsko namontirane na zx-10r? Baje so ful slabe... :hmm:

Objavljeno
lepo prosim za opis ko bo kaj izkušenj ker bom čez cca 3000 menjal gume in doslej se je najboljše obnesla kombinacija 207RR spredaj in 207R zadaj zato me logično zanima 208

boljša guma kot 207RR za na pisto, na navadni cesti je pač treba vzet v zakup da rabi malo dlje da se segreje,

207RR - do tačke = guma do roba, 208RR - do tačke = cca 3 mm še do roba gume

predvidevam da bo zdržala kakšen km več kot 207RR

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!