Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
@ Gallus

Pa mi lako poveš, koliko km narediš s tvojo konjušnico na D220?

Jaz imam prvič D220, pa se bojim, da bo  :cry:

Hvala. LP Cvetoo.

Slabih 8000 km (s tem, da ko je šla dol, da je bila čisto izrabljena :ninja: ).

Trenutno je glede na razmerje cena (27.000 SIT) - kakovost - izdržljovost to guma, ki je po moji oceni najbolj uporabna za moj motor.

Pri tem moram dodati, da se skoraj nikoli ne vozim po AC.

Objavljeno
suma sumarum: po razočaranju s 207RR mi je ta spet povrnila nekaj zaupanja v dunlop ;)

Se strinjam - z 207RR sicer nisem bil razočaran, 208RR pa bi lahko bila ena boljših Dunlopk za povprečne smrtnike... :OK:

Objavljeno
najbolj sem do sedaj gledal d208 in d207 (obe F ).

Kakšna je razlika med njima??

Obraba, oprijem...

kolk je mehkejša recimo d208f od d208 rr??

ali d207f od d207rr??

kako bi te 4  gume razvrstili od slabše proti bolši

Hvala

Mislim, da oznaka F pomeni front (to jest sprednjo gumo). Torej imaš na voljo D207, D 207RR, D208, D208 RR.

LP - Rude

Objavljeno

F- ne pomeni front, saj ima tudi zadnja guma oznako F.

Obstajata dve različici 207 in 208 in sicer F in RR.

F - kao za cestno upobarbo, trdejša različica in RR kao za pisto, mehkejša različica.

Objavljeno

Jaz sem definitivno bolj zadovoljen z 207 kot z 208.

Cena je skoraj ista, bistvena razlika, ki sej jo opazil je, da se je 208 bistveno prej izrabila kot 207 (tudi na prednjem kolesu), poleg tega pa je 208 na prednjem kolesu proti koncu svoje življenske dobe postala med vožnjo dokaj nemirna, saj je na zunanjih robovih dezena naredila "hribčke in doline" - postala je izrazito valovita, kar je povzročalo vibracije med vožnjo skozi ovinke.

Izkušnje imam samo z različico F, RR nisem nikoli vozil, tako da te primerjave ne morem podati.

Objavljeno
F- ne pomeni front, saj ima tudi zadnja guma oznako F.

Obstajata dve različici 207 in 208 in sicer F in RR.

F - kao za cestno upobarbo, trdejša različica in RR kao za pisto, mehkejša različica.

Res, da imam očala ampak jest tistega F pri zadnji gumi ne vidim. Lahko preveriš profile dunlopk na Sitar ali Dunlop Tyres UK

LP - Rude

Objavljeno (popravljeno)
...bistvena razlika, ki sej jo opazil je, da se je 208 bistveno prej izrabila

Jaz tudi in zato D208 nikoli več! :angry:

Tole je od nje ostalo po dobrih 100km... :cry:

Pri takem tempu bo zdržala kakih 200km, če jih mislim naredit v sezoni 6000, bo to 30 kompletov. In 30*40.000SIT = 1.200.000SIT samo za gume. Ve kdo za kako dobro plačano službo (programiram, pometam, zidam, kuham, drejam,... ) :hmm:

post-326-1115325292_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

Dobr si ti, da tko spališ gumo v 100km! :D Kaj je pa s tistim, da je treba nove gume prvih 200km kao pelat bol počas.. :P

Objavljeno
Kaj je pa s tistim, da je treba nove gume prvih 200km kao pelat bol počas..  :P

Treba jo je samo postopoma po celi površini zvozit. Najdeš ovinkasto cesto, pa postopoma voziš do polnega nagiba. 5km pa je stvar gotova. Lahko pa se 200km pelješ naravnost, pa nisi nič naredu! :glare:

Objavljeno

To je blo mišljeno bolj za hec kot za res! :) Je pa tudi to res, da je v knjižicah z navodili pri novih motorjih, ali pa po priporočilih vulkanizerjev velikokrat priporočena bolj zmerna vožnja 100-200km. verjetno zgolj zato, ker se pričakuje, da se po taki razdalji že itak postopoma zvozi gumo po celi površini. Seveda se da to naredit veliko prej, kot si že sam povedal :)

Objavljeno

QUOTE(Gricko @ 3 May 2005 @ 15:00)

najbolj sem do sedaj gledal d208 in d207 (obe F ).

Kakšna je razlika med njima??

Obraba, oprijem...

kolk je mehkejša recimo d208f od d208 rr??

ali d207f od d207rr??

kako bi te 4 gume razvrstili od slabše proti bolši

Hvala

Mislim, da oznaka F pomeni front (to jest sprednjo gumo). Torej imaš na voljo D207, D 207RR, D208, D208 RR.

LP - Rude

ok ker je 39 strani se mi res ne da vsega brati!

A bi mi lahko kdo povedal razlike oz razvrstil gume od najtrše proti najmehkejši!

verjetno jeD 207 .........D208rr

kako je pa med D207RR in D208 ??

do sedaj sem imel D208 pa je mal premehka!

Kaj se bolj splača pol vzet D 207 ali D 207rr??

hvala

Objavljeno

@premza trenutno vidim 2 možnosti za tebe

1. preseliš se čim dalje od Marije Reke

2. naslednjič obuj Z6.

Objavljeno
QUOTE(Gricko @ 3 May 2005 @ 15:00)

najbolj sem do sedaj gledal d208 in d207 (obe F ).

Kakšna je razlika med njima??

Obraba, oprijem...

kolk je mehkejša recimo d208f od d208 rr??

ali d207f od d207rr??

kako bi te 4  gume razvrstili od slabše proti bolši

Hvala

ok ker je 39 strani se mi res ne da vsega brati!

A bi mi lahko kdo povedal razlike oz razvrstil gume od najtrše proti najmehkejši!

verjetno jeD 207 .........D208rr

kako  je pa med  D207RR in D208 ??

do sedaj sem imel D208 pa je mal premehka!

Kaj se bolj splača pol vzet D 207 ali D 207rr??

hvala

Kakor so meni stric pri Sitarju povedali naj bi bile od najtrše do najmehkejše D207, D208, D207RR, D208RR

Do sedaj sem od Dunlop gum vozil samo D207RR tako, da ti ne morem povedati kakšne so razlike še manj pa kaj bi bilo v tvojem primeru najboljše.

LP - Rude

Objavljeno (popravljeno)

Hola Gricko!

Od gum ki si jih naštel sem vozil D207 in D207 RR. Najprej moram povedat da ti dve gumi nimata čisto nič skupnega (razen številke 207 v imenu).

D207 sem zelo težko segrel, tudi po 20 km ni dajala preveč čvrstega vtisa, zadaj je bila še kar, čeprav švoh v dežju, spredaj je bila nezanesljiva, rada je trenirala mojo srčno mišico: v ovinku je večkrat čisto brez razloga in kar naenkrat malo zdrsnila, da mi je najprej zastalo srce, potem pa z dvojnim utripom naprej... jao... zato sem na priporočilo svojega mehanika motor preobul v D207 RR in... zgodil se je čudež!

D207 RR je čisto druga guma: ima drugačno obliko, zgradbo karkase, drugo zmes gume, drug profil, zato nimam ideje zakaj sploh nosi enako oznako. Meni se je fenomenalno obnesla: segrela se je praktično takoj (po 5 km sem lahko nagnil do roba brez najmanjšega protestiranja), spredaj je dajala zelo natančen občutek kaj se dogaja, na meji je začela kazati jasne a čisto nenevarne znake da bo počasi dovolj, zadnja pa je le brezhibno sledila prvi; motorček je postal veliko bolj okreten in lahkoten, stabilen in natančen v ovinkih, tako da se je bilo užitek voziti. Z D207 RR sem naredil okroglo 7000 km, kar je okoli 1000 km manj kot z navadno D207, kar se mi ne zdi pretirano, še posebej ker je tudi v ceni samo par jurjev razlike. Aja, tudi v dežju so RRke bistveno "hitrejše" in zanesljivejše kot D207... in kot se jest upam peljat :-))

Torej za mojo Katano in moj stil vožnje je D207 RR odlična izbira; če bi imel močnejši motor bi bilo morda kaj drugače, verjamem pa da ne bistveno; stili vožnje vas ostalih in s tem pričakovanja pa so najbrž različna...

Zaradi slabih izkušenj z D207 bom D208 kar preskočil, preizkusiti pa mislim D208 RR :-))

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
D207 sem zelo težko segrel, tudi po 20 km...

D207 RR segrela se je praktično takoj (po 5 km

Moje D207 pa na toplem asfaltu skoraj ni treba ogrevat, po 20km ostre vožnje pa so že pregrete... :blink:

Objavljeno

Hola!

Mogoče sem se narobe izrazil, da se niso ogrele... bolje bi bilo, da bi napisal da D207 nikoli niso prav zanesljivo držale, niti dajale dobrega občutka, ne glede na ogretost...

Tule pa še slikca ki sem jo skeniral iz letošnjega cenika Dunlopa (pdf file sem snel z Neta), če bo komu pomagalo pri izbiri...

post-163-1115725195_thumb.jpg

Objavljeno

Naj kdo od lastnikov d 208rr pove, kako hitro se segrejejo v normalnem prometu (ne na pisti).

Za nekatere racing gume se ve, da v normalnem prometu sploh ne pridejo na delovno temperaturo.

lp

Objavljeno

OK hvala @ rude in @ suzuki za informacije!

@ andrej imaš PM

LP

Objavljeno
Naj kdo od lastnikov d 208rr pove, kako hitro se segrejejo v normalnem prometu (ne na pisti).

Za nekatere racing gume se ve, da v normalnem prometu sploh ne pridejo na delovno temperaturo.

lp

po 1 km segrevanja drži ko pra...a :OK:

Objavljeno

Jaz imam sedaj 208 RR, prej pa samo 208.

Razlika?

Več kot očitna. Motor (HONDA VFR800Fi) pade v ovinek lepše kot prej, predvsem pa dobiš zelo kontrolirano informacijo od gume.

Kako drži?

To bi jaz težko povedal, ker ne grem na koleno, grem pa do roba gume. NIKOLI ne oddrsne.

Segrevanje ?

Segreje se počasneje kot 208, vendar potem res drži.

Obraba?

Bistveno manjša obraba kot pa pri 208. Ker se veliko vozim z sopotnico, vidim bistveno manjšo obrabo kot prej. Tudi "svaljka" se ne na robu, prej pa se je kar hitro začela.

Prevoženih KM?

Do sedaj cca 2000, pa ni videti bistvene obrabe. Res pa je, da ne vozim na dirkališču.

Toliko, če vam kaj pomaga. Jaz sem zadovoljen z njimi.

Objavljeno

Jaz sem tudi probal D208 na Monstru,ampak jih odsvetujem_niso za dvovaljnike.

Naredil sem 3000 km niti enkrat po zadni in brez burnaut.

Sedaj imam gor D220 z njimi sem do sedaj naredil 8000km in še imajo 4mm.Edini problem pri teh gumah je da rabiš 20km da se ogrejejo potem pa tudi gre do kolene in po zadnji pa malo po sprednji... :D

Skrata priporočam za motoriste ki delajo več kilometrov kot do prve gostilne, tudi cenovno.

Imam pa eno vprašanje: Zakaj vsi priporočajo več tlaka v gumah kot je predpisano?Ali ima kdo kakšno pametno razlago? :?

Lp

Objavljeno

Moje D220 na B12 imajo že preko 15.000 km, pa se še kar dobro držijo. Zadaj je še kak mm do oznake.

Objavljeno
Imam pa eno vprašanje: Zakaj vsi priporočajo več tlaka v gumah kot je predpisano?Ali ima kdo kakšno pametno razlago? :?

Ma tega tudi js ne razumem v čem je point. OK, res je d če je bl napumpana se majn pobrablja... Je pa bl nevarno za zdrs ali v primeru dežja. Js mam gume na 2.3-2.4 Redkokdaj nad 2.5

Objavljeno
Moje D220 na B12 imajo že preko 15.000 km, pa se še kar dobro držijo. Zadaj je še kak mm do oznake.

Kako ti to uspe ???? Meni zdrži zadaj max 8 kkm, pa je čisto gladka .....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!