SiR Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Vsekakor se da gumo tudi na cesti uničiti po 3000 km, samo fejst tiščat jo moraš... že malo v smrt... :whistle: Ni to mišljeno zate, misty, ampak na splošno. al pa vozit kot konj - gas iz ovinka, bremza pred ovinkom ...
Lucky Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 (popravljeno) Dragi moji, en malček sem vas zavajal z napačnimi informacijami o zdržljivosti mojih gum. Torej, danes sem se lotil resnega računanja in ugotovil naslednje: na motor namestil D220 pri 17.000 in še nekaj prevoženih, danes mi je pa števec obrnil 34.000 km. D220 mi torej držijo že 17.000 kilometrov. Tisti, ki so jih videli, pravijo, da bodo še za nekaj kilometrov. Ma se že prav veselim. Ampak zdaj pa res že ne držijo več v nagibu najbolje, če je bolj zjeban asfalt, čeprav profila je še kar nekaj. Pred dolomiti ziher menjam, pa četudi bodo še vozne. Pa naj še kdo reče, da to ni dobra guma, mater. Izjemno ugodna obuvala sem si izbral. :OK: Bom šel narest ene par posnetkov, da ne bo kdo rekel, da se zmišljujem. Popravljeno Junij 1, 2005. Popravil Lucky
Foggy Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Sam imam tudi D220, ki so original na novem motorju in zadnja je sedaj pri 9.200km že kar boga-do indikatorjev. Sem razmišljal da bi dal sedaj nov komplet D208 pa sem se po razmisleku odločil da ostanem na D220. Prvič guma mi ni nikoli zdrsnila v ovinku, res da SV650S nima brutalne moči pa vendar če pospešujem maksimalno iz zavoja mi guma ne zdrsne. Drugič ima dokaj dolgo življensko dobo kljub temu da ima več kot 1/2 km narejenih v dvoje. In tretjič kupim samo zadnjo, ker je prva še dobra in mi ni treba menjati komplet garniture. LP
Erik Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 17000 kilometrov :eek: jaz sem vesel, če jih nardim 6000 sam imam pa 208RR :blush:
Gregs Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 17000 kilometrov :eek: jaz sem vesel, če jih nardim 6000 sam imam pa 208RR :blush: ← Yozo, Lucky je bolj kultiviran voznik, ne tak tišač ko ti pa jaz... :P :D
motobaby Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Dragi moji, en malček sem vas zavajal z napačnimi informacijami o zdržljivosti mojih gum. Torej, danes sem se lotil resnega računanja in ugotovil naslednje: na motor namestil D220 pri 17.000 in še nekaj prevoženih, danes mi je pa števec obrnil 34.000 km. D220 mi torej držijo že 17.000 kilometrov. Tisti, ki so jih videli, pravijo, da bodo še za nekaj kilometrov. Ma se že prav veselim. Ampak zdaj pa res že ne držijo več v nagibu najbolje, če je bolj zjeban asfalt, čeprav profila je še kar nekaj. Pred dolomiti ziher menjam, pa četudi bodo še vozne. Pa naj še kdo reče, da to ni dobra guma, mater. Izjemno ugodna obuvala sem si izbral. :OK: Bom šel narest ene par posnetkov, da ne bo kdo rekel, da se zmišljujem. ← 17.000 :eek: ; kako ti to rata :hmm: Jaz sem mojo D208 menjala pri 4.300 km; upam da ni kaj narobe z mano :hmm:
premza Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 17.000 :eek: ; kako ti to rata :hmm: Jaz sem mojo D208 menjala pri 4.300 km; upam da ni kaj narobe z mano :hmm: Jaz bom mojo pri 1.000, tko da si nekje v zlati sredini. :D
Lucky Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 17.000 :eek: ; kako ti to rata :hmm: Jaz sem mojo D208 menjala pri 4.300 km; upam da ni kaj narobe z mano :hmm: ← Mogoče je pa kaj narobe z mano. :)
maXXXimum Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Mogoče je pa kaj narobe z mano. :) ← Al pa stvojim števcem :D Se ti večkrat dogaja, da pelješ 190 pa te vsi prehitevajo? .)
gizmOkak Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 al pa vozit kot konj - gas iz ovinka, bremza pred ovinkom ... ← naaaaa, js sploh ne žlajfam, z zadnjo pa sploh, gasa po ravnini tudi ne nabivam k je brez veze, po ovinkih pa :whistle: in tistih 3000 sploh ni tko težko dosežt
DDEAN1 Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 (popravljeno) Danes imel gumidefekt :BUA: Dunlopka 252 je šla rakom žvižgat (2 cm velika razpoka-prevozil 2050 km), no ja zakrpali so jo sam sem naročil D207, upam da bo kaj več sreče. Kako se obnese na Fazerki poročam ob prvem lepšem vremenu. :naughty: lp Popravljeno Junij 6, 2005. Popravil DDEAN1
John 200 Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Se dobi 208RR v dimenziji 130/70-16? Ali pa da vprašam še drugače.. na cbr900 l.97 (spredaj 16") imam zadaj 208RR, kaj bi bla pa v tem primeru v redu izbira za sprednju gumo.. trenutno imam še vedno 207F, ker sem ob nakupu menjal samo zadnjo, počasi bo pa treba začet tut na sprednjo mislit, ker jo pridno pobira.. :hmm: Aja.. men po 2000km 208rr še ne poka "po šivih".. upam da ne bo prav kmal začela :unsure: ← Ja, se dobi, samo v ceniku je ni. Kolega je ravno to dimenzijo montiral na enak motor. l.p. John
maXXXimum Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Ja, se dobi, samo v ceniku je ni. Kolega je ravno to dimenzijo montiral na enak motor. l.p. John ← Kje jo je pa kupil? Cena mogoče? :hmm:
John 200 Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Kje jo je pa kupil? Cena mogoče? :hmm: ← Sitar cena 34čukov(polna cena)
Gregs Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Maxxximum: D208RR tvoje dimenzije je normalno na ceniku, kot je že John rekel. Če te zanima konkretno zate, pa piši PM.
andrej Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 17.000 :eek: ; kako ti to rata :hmm: Jaz sem mojo D208 menjala pri 4.300 km; upam da ni kaj narobe z mano :hmm: ← Nič ni narobe, meni se D208 blazno hitro obrablja, in to pri normalni vožnji (brez piste), imam občutek da je 207RR držala bistveno dlje.
ernessto73 Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Ma kaj pa vem... z D208 naredil do danes 4.500 kilometrov pa bo ob taki obrabi zdržala še kakšnih 3.500 legalnih kilometrov. D207 pa mi je lani skurlo po 6.000 kilometrih, malce več kot 1.000 pa sem jih nato naredil še "na črno" (na koncu se je že pojavil bel sloj po celi gumi...) ). Isto je bilo z originalno Bridgestonko BT20 (samo brez belih črt). Pa gre letos hitreje po ovinkih kot lani, po ravnini pa isto :D . Je pa res, da sem se lani vozil samo poleti in zgodaj jeseni, letošnja kilometraža pa je bila narejena po še dokaj mrzlem asfaltu. O 17.000 kilometrih lahko pa samo sanjam in si nekako ne predstavljam kako jih doseči. Še sprednja guma jih ni zdržala toliko... pa nisem noben divjak.
fp4492 Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Zadaj imam D208, pa sem z njo zelo zadovoljen, kar se tiče oprijema. Naredu 3200 km, pa mislim, da jih bom vsaj še enkrat toliko. Glede segretja gume, ne vem, meni se segreje bolj kot se je D207, res pa je, da se to sezono mal bolj peljem, ja ja, se že pozna :devil: . Je pa to tudi prva guma, ki jo bolj obrabljam po robovih, kot pa po sredini :afro1: . LP
jose Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 danes zmontiral obe d208rr, o vtisih pa ko mal naberem kilometrino :)
Erik Objavljeno Junij 11, 2005 Opozori Objavljeno Junij 11, 2005 Z D208RR dosedaj nardil 4000km in mislim da bo zdražala še vsaj 2500 km. Z gumo nisem imel niti malo strahu. Daje varen občutek zdrsa, ki je bil zelo redek. Jaz imam tlaka spredaj 2.3 zadaj 2.5 in po mojem najboljša izbira. Če imam pa prikolico :P in če grem na daljše ture dam pa 2.5 in 2.9
jose Objavljeno Junij 11, 2005 Opozori Objavljeno Junij 11, 2005 po prvih 200 km so občutki :OK: brez kakršnihkoli stresnih situacij, lepo drži v ovinkih brez zdrsov, motor zelo lepo 'pade' v ovinek tako da zaenkrat :kva2:
Enzo Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 ...Mogoče je blo že napisano... A mi lahko kdo pove razlike med Arrowmax GT501 in Sportmax radial? Ker cenovno se mi zdi da je GT501 dražja, pa me zanima kolk je razlike med temi dvemi gumami :hmm:
Foggy Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Naredil preskok iz D220 na D208, občutek v vožnji je dosti boljši in motor dosti bolj vodljiv. Sploh v dvojnih ovinkih motor kar pade iz ene v drugo smer, medtem ko sem ga moral pri 220 kar riniti iz ene v drugo smer. Tako da so pri športnejši vožnji dosti bolj odzivne, bolje držijo kot pa D220 LP
bLuZoNdEr Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Ja to pa ne poveš da so dražje poleg tega pa se tudi veliko hitreje obrabijo (torej dražje na kvadrat).
Yam Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Naredil preskok iz D220 na D208, občutek v vožnji je dosti boljši in motor dosti bolj vodljiv. Sploh v dvojnih ovinkih motor kar pade iz ene v drugo smer, medtem ko sem ga moral pri 220 kar riniti iz ene v drugo smer. Tako da so pri športnejši vožnji dosti bolj odzivne, bolje držijo kot pa D220 LP ← Ker uporabljam motor bolj za potovanja kot pa orng polaganje je vzdržljivost pomemben dejavnik pri izbiri gum. D220 se mi zdi čisto solidna za svoj denar, vendar sem slišal dosti pohval za z6. Tako , da bo izbira vrjetno v tej smeri. D208 se vsaj po izjavah kolegov, ki so jo imeli prehitro obrabijo. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se