Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ja to pa ne poveš da so dražje poleg tega pa se tudi veliko hitreje obrabijo (torej dražje na kvadrat).

D220 bi me prišle okoli 3 tisočake ceneje, kot so me prišle D208, to govorim za komplet. D220 sem imel namonitarne on nakupu novega motorja, z njimi sem bil kar zadovoljen, vendar mi za moj način vožnje bolj ustrezajo D208 ki pa bi mogle zdržat ene6-7 k km

LP

Objavljeno
moj način vožnje bolj ustrezajo D208 ki pa bi mogle zdržat ene6-7 k km

To lahko pa samo sanjaš :yes:

Objavljeno
To lahko pa samo sanjaš :yes:

Zakaj? Jaz imam 208RR na SV1000S in po 3500 km še imajo kar nekaj profila.

D.

Objavljeno
Zakaj?

zato ker je napisal da ima športno vožnjo pa po info.,voznikov in lastnih izkušnjah , še nobena 208 ni zdržala do 7000km,pri tebi se bo končalo pa veliko prej,kajti ko gre guma h koncu, jo enkrat hitreje pobira,kot od nove do polovice,lp

Objavljeno
....kajti ko gre guma h koncu, jo enkrat hitreje pobira,kot od nove do polovice,lp

to je morda že res, ampak od gume do gume to različno vpliva na vozne lastnosti. ene v drugi polovici življenjske dobe izgubijo več, druge pa manj voznih lastnosti. :yes:

Objavljeno
Z D208RR dosedaj nardil 4000km in mislim da bo zdražala še vsaj 2500 km. Z gumo nisem imel niti malo strahu. Daje varen občutek zdrsa, ki je bil zelo redek. Jaz imam tlaka spredaj 2.3 zadaj 2.5 in po mojem najboljša izbira. Če imam pa prikolico  :P in če grem na daljše ture dam pa 2.5 in 2.9

Kaj pa obnašanje v dežju?! Trenutno imam namreč D207, ki ima veliko večje kanale za odvodnjavanje - v garaži pa je že pripravljena D208 RR?!

NAčeloma po dežju prevozim par tisoč km na leto zato me zanima ali je takrat vseeno dober oprijem?!

Objavljeno
...Mogoče je blo že napisano...

A mi lahko kdo pove razlike med Arrowmax GT501 in Sportmax radial?

Ker cenovno se mi zdi da je GT501 dražja, pa me zanima kolk je razlike med temi dvemi gumami  :hmm:

Klasični sportmax je v glavnem za hitrostni razred T in manjše obremenitve (lažji mopedi tam do 750ccm). Tisti s cifro 204 pa je za razred W in več obremenitve.

Arrowmax GT501 je na voljo v večjem številu dimenzij, hitrostnih razredov in obremenitev. Če so ti predrage, mi pošlji dimenzije na PM, pa ti bom vrnil cifro mojega vulkota, ki te bo razliko v ceni drastično presenetil.

Objavljeno
Kaj pa obnašanje v dežju?! Trenutno imam namreč D207, ki ima veliko večje kanale za odvodnjavanje - v garaži pa je že pripravljena D208 RR?!

NAčeloma po dežju prevozim par tisoč km na leto zato me zanima ali je takrat vseeno dober oprijem?!

V dežju se pa ne furam, tak da nimam izkušnje s tem .) V dežnem testu so pokazale, da niso najboljše pa tudi ne najslabše.

Objavljeno
zato ker je napisal da ima športno vožnjo pa po info.,voznikov in lastnih izkušnjah , še nobena 208 ni zdržala do 7000km,pri tebi se bo končalo pa veliko prej,kajti ko gre guma h koncu, jo enkrat hitreje pobira,kot od nove do polovice,lp

Emmmmmmm.....

Moje mnenje je drugačno.

Sicer ne morem govoriti za D208, ampak D207RR so držale do cca. 7500 km zadnja (z Grobnikom vmes), prva še več, ampak je šel komplet v menjavo. Jaz sicer pravim, da se prav fletno dinamično turistično vozim, a drugi so mnenja, da niti nisem tako "počasen"... :P :whistle: Torej bi Foggyu morale držati toliko, kolikor je rekel...

Objavljeno (popravljeno)
Jaz sicer pravim, da se prav fletno dinamično turistično vozim

a vožnja na koleno se šteje kao turistična :slap: :grrr

Popravljeno . Popravil jose
Objavljeno
Zakaj? Jaz imam 208RR na SV1000S in po 3500 km še imajo kar nekaj profila.

D.

Posebno pri D208 je opaziti, da jo proti koncu ko misliš da si z obrabo približno na polovici ali malo čez v 1000 km pobere do platna. Za 208RR pa še ne vem, je še nisem znucal.

@Danci1973 - ene 5 tisoč boš naredu .)

Objavljeno

Kot primer dam lahko da so stricu na VTRi 1000 D207 zdržale okol 7k km s tem da je bilo dosti vožnje po kolenu pa tudi Grobnik. Sam upam na podobno situacijo s tem da nimam tako agresivne vožnje kot on. Je pa tudi veliko odvisno od načina pospeševanja in zaviranja, če je tu veliko grobosti se lahko hitro posloviš od gume.

LP

Objavljeno

Moje danes zamenjane Dunlop Arowmax GT501 so na mojem K 75 RT zdržale natanko 7725 km :?

Objavljeno

Kako se vam zdi guma ki je original na hondi NSR, arrowmax?

Drugo leto bom verjetno nabavil nove, a kake 207 bi ble dobre, da mi zdržijo vsaj eno sezono(10k-15k km), pa da se da lepo polagat ovinke-kokr se s 125ko da sploh

Objavljeno
Kako se vam zdi guma ki je original na hondi NSR, arrowmax?

Drugo leto bom verjetno nabavil nove, a kake 207 bi ble dobre, da mi zdržijo vsaj eno sezono(10k-15k km), pa da se da lepo polagat ovinke-kokr se s 125ko da sploh

D207 ni v dimenzijah za NSR 125 razen če daš gor 110 in 150 :yes:

Objavljeno
a vožnja na koleno se šteje kao turistična  :slap:  :grrr

ja če si se kot turist pripeljau do ovinka in te je "presenetu" :blink: :lol1:

Dunlop sm vidu d ma neko dirkalno različico gume, kera je ta... baje ena nova zdej :hmm:

Objavljeno
ja če si se kot turist pripeljau do ovinka in te je "presenetu" :blink:  :lol1:

Pri 60kmh, ja :P

Objavljeno
@Danci1973 - ene 5 tisoč boš naredu  .)

Jap, tudi jaz računam na nekaj takega...

D.

Objavljeno

Kake so pa te original? imajo 10 k km, sam so ble vožene čist uizi, vozila se je punca do šole in nazaj

Objavljeno
Kake so pa te original? imajo 10 k km, sam so ble vožene čist uizi, vozila se je punca do šole in nazaj

Če so še prve gume bi jih blo treba zamenjat, ker so prišle v leta :yes:

P.S. Dimmni kdaj boš zdaj dobil motor :D

Objavljeno
ja če si se kot turist pripeljau do ovinka in te je "presenetu" :blink:  :lol1:

Dunlop sm vidu d ma neko dirkalno različico gume, kera je ta... baje ena nova zdej :hmm:

D218 in D209.

Objavljeno
D209.

ima kdo že sliko od profila. Cene bodo pa ziher kar za :SS

Objavljeno

Hvala Symko :)

Yozo: Kdaj si vidu pa že dunlopke drage :slap: :lol1: :grrr

Objavljeno
Če so še prve gume bi jih blo treba zamenjat, ker so prišle v leta :yes:

P.S. Dimmni kdaj boš zdaj dobil motor :D

Hmmm, tolk kukr čakam mislm da pondelk al torek, kukr se mlada %%!#!"%#"&ˇ˘ˇ^°ˇ^ dama odloči

Objavljeno

dunlop D208 RR

kaj naj povem o njej, kar nisem še

naredil cca 2000 legalnih kilometrov, od tega 2x mobikrog in 1x grobnik

potem še cca 2000 km (in nekaj na easy krogov po mobikrogu :whistle: ), ko je po sredini še imela nekaj profila, po robovih nič več ... vse do platna

moj subjektiven vtis: najboljše od dunlopa, kar sem dosedaj vozil (207, 207RR, 208RR). dovolj dobra tudi za na pisto, vendar pa tam ne pričakovat preveč od nje...

:topic:

danes naredil prve kilometre na Pirelli Diablo Corsa :OK:

motor v ovinke lepše pade, bolje drži smer in je manj nemiren. Kjer je slabši asvalt in je 208 RR že razmetavala, diablo corsa drži smer.

Bil na ridah, probal zaprte ovinke :OK: diablo corsa omogoča večje nagibe od 208 RR. Koliko je šla guma do roba ne vem (ob tej uri se slabo vidi), je pa drsala po tleh sama taca, brez distančnikov (1.5 cm + tist šrauf z kapco na CBR 600), s tem da je guma še držala in imel sem občutek da bi še šlo...

upam da jo čimprej probam še na pisti, dosedaj je :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!