Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ratalo mi je napravit nekaj posnetkov mojih D220 z reci in piši 19 tisoč in nekaj kilometri.  :D

post-131-1120076938_thumb.jpgpost-131-1120076954_thumb.jpgpost-131-1120076972_thumb.jpgpost-131-1120076991_thumb.jpg

Lucky imas pa jajca, da se voziš s tako gumo :worship:

Že po slikah sodeč mi deluje zelo "trda".

Objavljeno
Lucky imas pa jajca, da se voziš s tako gumo  :worship:

Že po slikah sodeč mi deluje zelo "trda".

Hm, trda je najbrž res vedno bolj, ker se kar noče in noče izrabit. Res ratuje tudi vedno bolj nemirna, vsaka nepravilnost v asfaltu se čuti, pa tudi zdrsne kdaj pa kdaj. Ampak od nje redko zahtevam kakšne hude podvige. Vsekakor se mi napoveduje skorajšnja menjava, ampak 20k km bom pa vseeno obrnil, tako za v anale.

Objavljeno

po tem, ko je D208 šla dol po dobrih 4500 km sem v upanju na večjo kilometražu tud jaz namontiral zadnjo D220.. bomo videli...

Objavljeno

A 220 si namontiral na XX-o? Daj, poročaj, kako se obnese :)

Objavljeno

Jaz sem si tudi namontiral D220, prej sem imel D205. Bom poročal kako se obnese. lp

Objavljeno
po tem, ko je D208 šla dol po dobrih 4500 km ...

Hmm, si mel pa kr težko roko. :hmm: Js mam mal čez 4000 na ZXR-u, pa mislim, da bo še vsaj 2 do 3 tisoč zdržala. Pa sem se kr preganju (Marija Reka,...), nisem pa bil na nobenem dirkališču.

Objavljeno

D208RR je po cca. 4500km (morda malo več) že bila nelegalna (globina profila) - s tem da je dala skozi nekaj Toscane in precej Dolomitov. Kljub temu je bila še čisto OK za 100km Grobnika.

D.

Objavljeno

No jaz sem danes prič malo bolj resno sprobal D208 in je kot noč in dan proti Pirelli diablo. Drži res super. S starimi gumami sem imel očutek, da se je motor ob določenem nagibu hotel kar noter zvrnit, s temi gumami sem to točko danes definitivno presegel (MarijaRekapress) in še je bil občutek da bi šlo še precej več. Zanimivo je tudi, da je zadnja guma kljub istim nazivnim dimenzijam precej širša že na uč.

Verjetno ne bodo trajale tako dolgo kot prejšnje, pa vseeno je definitivno vredne svojega denarja!

LP

Objavljeno

vzel bi raje D208RR potem bi šele govoril :grim

Objavljeno
No jaz sem danes prič malo bolj resno sprobal D208 in je kot noč in dan proti Pirelli diablo. Drži res super. S starimi gumami sem imel očutek, da se je motor ob določenem nagibu hotel kar noter zvrnit, s temi gumami sem to točko danes definitivno presegel (MarijaRekapress) in še je bil občutek da bi šlo še precej več. Zanimivo je tudi, da je zadnja guma kljub istim nazivnim dimenzijam precej širša že na uč.

Verjetno ne bodo trajale tako dolgo kot prejšnje, pa vseeno je definitivno vredne svojega denarja!

LP

upam da primerjaš diablo z 208RR in ne 208 navadno??

sam sem naredil lih obratno, 208RR zamenjal za diablo corso

tist da se motor hoče kar u ovinek zvrnit pa ni nujno slabo :D

je pa res da z diablo corso hitreje pade v ovinek kot z 208RR, dopušča pa tudi večje nagibe kot 208RR

Po drugi strani pa je 208RR definitivno guma vredna svojega denarja (s popustom seveda ;))

Objavljeno

Da ni pozabil, kako se je "stara" obnesla, ko je bila nova... ;)

Tudi jaz sem vedno navdušen, ko ljubico preobujem... občutki so nazarensko dobri... :OK:

Nad 208RR sem bil navdušen, po 20 km sva šla Grobnik - vse :OK: .

Zatem je na cesti zadnja kar drsela. :wacko:, tudi ko se je zgladila.

Poskušal sem s pritiskom, pa nič....

Me zanima, kako bo v nadaljevanju.... :angry:.

Dobra, ampak za tako raznoliki asfalt na cestah kot v našem koncu obstajajo boljše... .)

Objavljeno
upam da primerjaš diablo z 208RR in ne 208 navadno??

Pirelli diablo (non corsa) vs. Dunlop D208 (non RR), s tem da je diablo prva vgradnja na korejcu, tako da bogve kakšen šrot so Korejci kupli od Pirellija. :hmm:

tist da se motor hoče kar u ovinek zvrnit pa ni nujno slabo

To je že v redu, sam jaz sem imel v max nagibu nekajkrat filing da bo noter padu pa nisem mogel identificirat ali je zdrsnila in katera je zdrsnila. Whatever - greenhorn jebiga. :)

LP

Objavljeno

aha, obe "navadni" (stupid me, sej si to napisal že prej :slap: )

ne vem, očitno men bolj paše diablo corsa, ali pa cbrki bolj leži, kot pa 208RR

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

208RR po natanko 7020 kilometrih cestne uporabe :yes: - od tega mogoče 5% avtoceste

post-5020-1122313332_thumb.jpg

Pa še primerjava z novo, ki čaka, da pride na vrsto v kratkem :photo:

post-5020-1122313443_thumb.jpg

Objavljeno

A je tle sploh kej profila? 1mm, manj?

Objavljeno
A je tle sploh kej profila? 1mm, manj?

V sredinskem delu je v najplitkejšem delu pri tistih brez indikatorja 0,8mm drugač pa povsod čez 1,2 - so še kao legal :whistle:

Objavljeno

čist dobro gumo boš zamenju :hmm: :slap:

Objavljeno

Tud moja je v podobnem stanju po približno 5500km, le da je enakomerno obrabljena razen na desni strani jo je mal več kot drugje (desni ovinki mi ne ležijo .) ) Naslednja bo pa verjetno supercorsa SC2 al pa SC3 :hmm:

Objavljeno
Tud moja je v podobnem stanju po približno 5500km, le da je enakomerno obrabljena razen na desni strani jo je mal več kot drugje (desni ovinki mi ne ležijo .) ) Naslednja bo pa verjetno supercorsa SC2 al pa SC3 :hmm:

Kaj se boš sam po pisti vozu :? Namreč SC2 ali 3 niti ni legalna za na cesto, pa tudi služila ti ne bo najbolje, lahko rata nevarna. Da da vse od sebe jo je potrebno segreti na del. temp., kar pa je na cesti zelo težko. Glede na to kolk velik km si naredu z 208RR pa sploh .) :? Če bi reku, da si 208RR znucal do karkase v 2500km pol morda . . . Če pa za po pisti pol pa ja :D

Objavljeno

Po 21.000 in še nekaj kilometrih (Beat that! :OK: ) sem na svojem banditu končno zamenjal obe D220. Na zadnji je po sredini že zmankovalo gume, tako da nadaljnje guljenje res ni imelo več smisla, niti ni bilo več varno.

Objavljeno
Kaj se boš sam po pisti vozu  :? Namreč SC2 ali 3 niti ni legalna za na cesto, pa tudi služila ti ne bo najbolje, lahko rata nevarna. Da da vse od sebe jo je potrebno segreti na del. temp., kar pa je na cesti zelo težko. Glede na to kolk velik km si naredu z 208RR pa sploh  .)  :? Če bi reku, da si 208RR znucal do karkase v 2500km pol morda . . . Če pa za po pisti pol pa ja  :D

Kilometrov se je pa tolk naštelo zaradi daljših izletov in ne zaradi neizkušenj .) Jaz pač ne tišim skoz motorja, ker nima smisla. Pritisnem ga samo tam ko je vredu cesta (beri Marija in Golica :whistle: ). Ampak D208RR zdrži veliko dlje kot 207RR, ki mi jo je pobralo po 3000km. Sej zadnje gume ni težko segreti, večji problem je pri sprednji, kjer bo ostala še D208RR. Bom videl če se bosta ujemali :)

Objavljeno

D208RR po cca. 4700 km (od tega slabih 100 na Grobniku).

post-2208-1122400804_thumb.jpg

Ter ista guma pri cca. 5400 km:

post-2208-1122400876_thumb.jpg

Življenska doba jim ni ravno najmočnejša stran. :)

D.

Objavljeno
D208RR po cca. 4700 km (od tega slabih 100 na Grobniku).

post-2208-1122400804_thumb.jpg

Ter ista guma pri cca. 5400 km:

post-2208-1122400876_thumb.jpg

Življenska doba jim ni ravno najmočnejša stran. :)

D.

Matr se jst lepo vozim ocitno :rolleyes:

Objavljeno

Ej Danči, pa ti si pravi norc ratal s to svojo Suziko. Svaka čast :worship:

Objavljeno

No ko je glih tema Dunlop....

D220ST 180/55-17ZR na XJR zdržala samo dobrih 1000km :eek:

No ja pol ji je pa prekrižal pot nek oster predmet na cesti in jo prerezal, hvala bogu sem bil počasen cca 50 - 60km/h se je v par sekundah motor sesedel na felno :oops:

Zdaj je spet nova gor

LP Bajsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!