Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

po dolgem iskanju našel profil nove D209GP

Se mi zdi, da bojo od črt preko tekle "puščic" počas pršli do svojega znaka na profilu :P

Drgač pa fino zgleda.. več gume, manj profila :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po dolgem iskanju našel profil nove D209GP

če bi bil v soboto na mobikrogu bi jo lahko v živo videl :P

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bil v soboto na mobikrogu bi jo lahko v živo videl  :P

:lol1:

:huh:  saj me ni bilo tam  :lol1:  :slap:

:friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? KOliko? Kar tako ne more spuščat, je zvita felna? Je hin ventil? Mora biti razlog... Naj ti felno namaže z ono črno snovjo (seal stuff al kak je že) pa ventil menja pa plin not butni (so večje molekule kot zrak in ne gre ven) pa mora držat.

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova guma cca.3000km, mi spušča :cry:  :cry:  :cry:

He he he... men že po 2000km droti ven gledajo. :P

3000 raje ne čakam, ker bi spustila z velikim BUM. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... danes zamenjal D 220 z njeno sestro ...

... stara vzdržala 8500 km ... :)

... zadovoljen ...

... nova 27.500 SIT z montažo, centriranjem in plinom ... :yea1:

... spet zadovoljen ...

... sem že izrabil zgornji "spolzki zaščitni" sloj... :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

... nova 27.500 SIT z montažo, centriranjem in plinom ... :yea1:

... spet zadovoljen ...

Verjamem da si zadovoljen, saj je cena 10kSit nižja kot pri Sitarju :?

Kje si jo dobil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Na, pa so se tudi D208 RR pripeljale (na levi strani) do indikatorjev obrabe... naredil 6200 večinoma izjemno zabavnih kmjev + 20 krogov na Grobniku + ene 60, 70 v Novem Marofu.

Vtis: veliko boljši kot serijske BT 014, kjer mi je prednja oddrsavala v nagibih, malo me je na začetku motila le zelo špičasta prednja guma, ki je rabila precej več moči za premetavanje iz enega skrajnega nagiba v drugi v zaporednih ovinkih - a to je bilo hkrati seveda tudi več kot imenitno za samo vožnjo v ovinkih: lubica se je v (kakršnemkoli) nagibu peljala kot bi bila na tračnicah :-))

Vtis II: tudi bolj zadovoljen kot z D207 RR, ki so sicer malo manj špičaste, sem pa v zadnji tretjini življenjske dobe opazil precej slabši oprijem kot pri novi. D208 RR je držala kot pribita od začetka do konca, razen spredaj pri "pretiravanju", npr v nedeljo v Novem Marofu, pa še to je lepo napovedala z opaznim, a zelo rahlim, dobrohotnim, prav nič paničnim zdrsom. Sem bil pa v dežju zato z D208 RR precej bolj previden kot z D207 RR, ki so dovoljevale precej več kot sem se jest upal :whistle:

Zaključek: naslednje gumice bodo - kljub navedenim pripombam - spet D208 RR :lol:

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D208 z centriranjem in plinom 27k :yea1:  še bolj zadovoljen :yea2:

Si lahko malo bolj natančen kje si dobil tako ugodno to gumo. Če seveda ni skrivnost.

Lp, Uroš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Na, pa so se tudi D208 RR pripeljale (na levi strani) do indikatorjev obrabe... naredil 6200 večinoma izjemno zabavnih kmjev + 20 krogov na Grobniku + ene 60, 70 v Novem Marofu.

6200 km??? Malo verjetno. Moja je pri dobrih 3000km že cisto pri koncu. Pri dokaj normalni vočnji - brez Grobnika. Z vtisi, ki si jih pa zbral se pa strinjam.

Lp, Uroš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po cca 4500 so zadnje D208 na mojem ZR7 prišle do platna, pa moja vožnja sploh ni športna. Res pa je bilo kakšnih 300 km zelo bogatih z pospeški na ful in agresivno vožnjo. Sedaj se odločam med D207 in D220. Upam, da vožnja ne bo postala preveč toga. Ovinke 'polagam' na polovico do kolena in vozim s potovalno okrog 110 km/h. Sem sport-touring voznik. Bomo videli kaj bo z eno od novih gum, vsekakor pa bi rad naredil z eno od njiju več km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nova 27.500 SIT z montažo, centriranjem in plinom ...  :yea1:

... spet zadovoljen ...

Verjamem da si zadovoljen, saj je cena 10kSit nižja kot pri Sitarju :? 

Kje si jo dobil?

... pri mojem lokalnem vulkanizerju, ki že več let skrbi za copatke mojega motorina in dveh avtomobilčkov ...

... če te zanima pošlji PM, vendar ne morem garantirati, da ti bo dal za isto ceno ...

... ali pač ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko dinarčkov (približno) velja D220, dimenzij 120/60/17 ?

pa ja ne boš spredi D220 daju. Raj dej 3jurje več pa montirej D208 ali še 207. Če zadnja zdrsne se še da, ma ko enkrat sprednja pa bl malo pomagal služi. Js vem da ne bi dal 220 :unsure:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seos, pred kratkim sem dobro staro bridgestonko zamenjal za D220. V glavnem po dveh turcah nisem zadovoljen z dunlopko. Guma je precej "trda" - rabi dosti vožnje, da se segreje, pa še takrat imam slab feeling. Problem je, ker je asfalt hladnejsi. Sem dozivel par kontroliranih zdrsov na enem odseku, kjer je kar gladek asfalt (POZOR-normalna vožnja). Z bridgestonko na never ever zdrsov, kljub hitrejsi vožnji. In na oznakah se slabše obnaša kot bridgestonka. Žal mi je, da nisem vzel 208, katero mi je bližnji vulkanizer ponujal za 25 čukov z montažo. JA no, 208 bi dobil ceneje kot 220. Jaz sem pa vztrajal na tem novem modelu ST gume D220. Verjetno, bi mi 208 bolj ustreyala. En na koroškem me je drapno 28 čukov za D220 dimenzije 180/55/17. Aja, še nekaj...sploh se nisem tako močno nagibal na ovinkih in sem skoraj že prišel do roba!??? :blink: Se mi zdi, da je ta guma dosti manj "zaobljena". Se bojim, da mi jo bo "zmanjkalo", ko se bom ful nagnil. V glavnem mešani občutki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!