maXXXimum Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 po dolgem iskanju našel profil nove D209GP ← Se mi zdi, da bojo od črt preko tekle "puščic" počas pršli do svojega znaka na profilu :P Drgač pa fino zgleda.. več gume, manj profila :naughty:
misty Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 po dolgem iskanju našel profil nove D209GP ← če bi bil v soboto na mobikrogu bi jo lahko v živo videl :P :lol1:
Erik Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 če bi bil v soboto na mobikrogu bi jo lahko v živo videl :P :lol1: ← sem jo videl na motorju najhitrejšega :D
jose Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 sem jo videl na motorju najhitrejšega :D ← :huh: saj me ni bilo tam :lol1: :slap:
misty Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 če bi bil v soboto na mobikrogu bi jo lahko v živo videl :P :lol1: ← :huh: saj me ni bilo tam :lol1: :slap: ← :friend1:
jose Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 Misty a so se že kaj vozili z 209-kami......mogoče kakšni vtisi :doze:
misty Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 nič ne morem rečt, ker jo nisem vozil... žal
gizmOkak Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 js sm jo tudi vidu v živo prejšnji tedn pr Simčiču. Me pa dunlop še zmeri ne prepriča...
Brihta Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Nova guma cca.3000km, mi spušča :cry: :cry: :cry:
bajsi Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Zakaj? KOliko? Kar tako ne more spuščat, je zvita felna? Je hin ventil? Mora biti razlog... Naj ti felno namaže z ono črno snovjo (seal stuff al kak je že) pa ventil menja pa plin not butni (so večje molekule kot zrak in ne gre ven) pa mora držat. LP bajsi
moto rider Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Zakaj? KOliko? LP bajsi bajsi! Tale tvoja me pa mal' ob živce spravlja! Pa vem, da ne paše v "Opremo"! LP
premza Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Nova guma cca.3000km, mi spušča :cry: :cry: :cry: He he he... men že po 2000km droti ven gledajo. :P 3000 raje ne čakam, ker bi spustila z velikim BUM. :lol1:
Stric Burek Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 pol bi jest zamenju že 4. komplet? 2000km, to je lih 2 tedna :BUA:
Gallus Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 ... danes zamenjal D 220 z njeno sestro ... ... stara vzdržala 8500 km ... :) ... zadovoljen ... ... nova 27.500 SIT z montažo, centriranjem in plinom ... :yea1: ... spet zadovoljen ... ... sem že izrabil zgornji "spolzki zaščitni" sloj... :whistle: :whistle:
Medoman Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 ... nova 27.500 SIT z montažo, centriranjem in plinom ... :yea1: ... spet zadovoljen ... Verjamem da si zadovoljen, saj je cena 10kSit nižja kot pri Sitarju :? Kje si jo dobil?
Frips Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 D208 z centriranjem in plinom 27k :yea1: še bolj zadovoljen :yea2:
suzuki Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 (popravljeno) Hola! Na, pa so se tudi D208 RR pripeljale (na levi strani) do indikatorjev obrabe... naredil 6200 večinoma izjemno zabavnih kmjev + 20 krogov na Grobniku + ene 60, 70 v Novem Marofu. Vtis: veliko boljši kot serijske BT 014, kjer mi je prednja oddrsavala v nagibih, malo me je na začetku motila le zelo špičasta prednja guma, ki je rabila precej več moči za premetavanje iz enega skrajnega nagiba v drugi v zaporednih ovinkih - a to je bilo hkrati seveda tudi več kot imenitno za samo vožnjo v ovinkih: lubica se je v (kakršnemkoli) nagibu peljala kot bi bila na tračnicah :-)) Vtis II: tudi bolj zadovoljen kot z D207 RR, ki so sicer malo manj špičaste, sem pa v zadnji tretjini življenjske dobe opazil precej slabši oprijem kot pri novi. D208 RR je držala kot pribita od začetka do konca, razen spredaj pri "pretiravanju", npr v nedeljo v Novem Marofu, pa še to je lepo napovedala z opaznim, a zelo rahlim, dobrohotnim, prav nič paničnim zdrsom. Sem bil pa v dežju zato z D208 RR precej bolj previden kot z D207 RR, ki so dovoljevale precej več kot sem se jest upal :whistle: Zaključek: naslednje gumice bodo - kljub navedenim pripombam - spet D208 RR :lol: Popravljeno September 15, 2005. Popravil suzuki SharpNinja in freya 2
theone5 Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 D208 z centriranjem in plinom 27k :yea1: še bolj zadovoljen :yea2: ← Si lahko malo bolj natančen kje si dobil tako ugodno to gumo. Če seveda ni skrivnost. Lp, Uroš!
theone5 Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Hola! Na, pa so se tudi D208 RR pripeljale (na levi strani) do indikatorjev obrabe... naredil 6200 večinoma izjemno zabavnih kmjev + 20 krogov na Grobniku + ene 60, 70 v Novem Marofu. 6200 km??? Malo verjetno. Moja je pri dobrih 3000km že cisto pri koncu. Pri dokaj normalni vočnji - brez Grobnika. Z vtisi, ki si jih pa zbral se pa strinjam. Lp, Uroš!
Frips Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Brežice, Vulkanizerstvo Lašič ......gre pa za dimenzijo 160/60/17
ant-z Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Po cca 4500 so zadnje D208 na mojem ZR7 prišle do platna, pa moja vožnja sploh ni športna. Res pa je bilo kakšnih 300 km zelo bogatih z pospeški na ful in agresivno vožnjo. Sedaj se odločam med D207 in D220. Upam, da vožnja ne bo postala preveč toga. Ovinke 'polagam' na polovico do kolena in vozim s potovalno okrog 110 km/h. Sem sport-touring voznik. Bomo videli kaj bo z eno od novih gum, vsekakor pa bi rad naredil z eno od njiju več km.
Gallus Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 ... nova 27.500 SIT z montažo, centriranjem in plinom ... :yea1: ... spet zadovoljen ... Verjamem da si zadovoljen, saj je cena 10kSit nižja kot pri Sitarju :? Kje si jo dobil? ← ... pri mojem lokalnem vulkanizerju, ki že več let skrbi za copatke mojega motorina in dveh avtomobilčkov ... ... če te zanima pošlji PM, vendar ne morem garantirati, da ti bo dal za isto ceno ... ... ali pač ...
gebre Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 Koliko dinarčkov (približno) velja D220, dimenzij 120/60/17 ?
gizmOkak Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 (popravljeno) Koliko dinarčkov (približno) velja D220, dimenzij 120/60/17 ? ← pa ja ne boš spredi D220 daju. Raj dej 3jurje več pa montirej D208 ali še 207. Če zadnja zdrsne se še da, ma ko enkrat sprednja pa bl malo pomagal služi. Js vem da ne bi dal 220 :unsure: Popravljeno September 16, 2005. Popravil gizmOkak
Denny Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 seos, pred kratkim sem dobro staro bridgestonko zamenjal za D220. V glavnem po dveh turcah nisem zadovoljen z dunlopko. Guma je precej "trda" - rabi dosti vožnje, da se segreje, pa še takrat imam slab feeling. Problem je, ker je asfalt hladnejsi. Sem dozivel par kontroliranih zdrsov na enem odseku, kjer je kar gladek asfalt (POZOR-normalna vožnja). Z bridgestonko na never ever zdrsov, kljub hitrejsi vožnji. In na oznakah se slabše obnaša kot bridgestonka. Žal mi je, da nisem vzel 208, katero mi je bližnji vulkanizer ponujal za 25 čukov z montažo. JA no, 208 bi dobil ceneje kot 220. Jaz sem pa vztrajal na tem novem modelu ST gume D220. Verjetno, bi mi 208 bolj ustreyala. En na koroškem me je drapno 28 čukov za D220 dimenzije 180/55/17. Aja, še nekaj...sploh se nisem tako močno nagibal na ovinkih in sem skoraj že prišel do roba!??? :blink: Se mi zdi, da je ta guma dosti manj "zaobljena". Se bojim, da mi jo bo "zmanjkalo", ko se bom ful nagnil. V glavnem mešani občutki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se