Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Danes zamenjal na Suzi Michelin Pilot Sport za Dunlop 208 in naredu 220km, prvi občutki:

- guma je glede na mojo vožnjo držala že po prvih 20km

- glede na Pilotko rabi za isto hitrost v ovinku več nagiba

- obe držita enako

- gumi prides dokaj hitro do roba

- je prekleto mehka, kar občutiš pod prsti in po 220km ima že zaobljeno zgornjo steno robnih kanalčkkov zadnje gume

- glede na to, da sem s Pilot Sport naredil 9220km (8700km v dvoje, 520km sam, nič dirkališča, zadnjih 2000km zaviranje le s prvimi zavorami, pobralo mi jo je po sredini, pri strani do indikatorja še 3-4mm), pričakujem od 208 glede na mehkost od 5000-6000km

- 208 nudijo dober občutek, same v zavijajo v ovinek, v mojem primeru pri istih nastavitvah vzmetenja motor manj niha v hitrih neravnih ovinkih

PS. Za enkrat zadovoljen, bomo videli kaj bo s kilometrino??! :)

LP

Objavljeno

Živjo zanima me kje bi lahko dobil gumo dunlop d208 mere 150 60 (zr)17 pa zanima me še kaj pomeni zr?? pa čim bližje kranju pa da ni čakalne dobe ( na zalogi po možnosti)

Objavljeno
Po cca 4500 so zadnje D208 na mojem ZR7 prišle do platna, pa moja vožnja sploh ni športna.

Tukaj nekaj ne štima... :hmm:

Ta guma bi morala zdržati kakšnih 7000-8000 km, če praviš, da tvoja vožnja ni športna.

Za primerjavo zelo podobnih gum (sam namreč vozim D207RR ali D208RR, trenutno pa imam zadaj D208, torej točno tvojo gumo) na CBR 600F, s športno vožnjo, 1xGrobnik, 1xNovi Marof: 6000 km.

Če je zdržala samo 4500 km, pomeni lahko nekaj od naštetega (ali pa vse): v nižjih prestavah odločno pospeševanje po ravnini in iz ovinkov, veliko zaviranja, velika hitrost.

Objavljeno
Živjo zanima me kje bi lahko dobil gumo dunlop d208 mere 150 60 (zr)17 pa zanima me še kaj pomeni zr?? pa čim bližje kranju pa da ni čakalne dobe ( na zalogi po možnosti)

Velika verjetnost je, da ne boš dobil kar takoj gume, ker se sezona počasi nagiba h koncu. ZR 17 pomeni, da ima obroč kolesa premer 17 inč oz. col (1 cola = 2,54 cm). Z je hitrostni razred, R pomeni radialno gumo.

Če rabiš gumo, sporoči na PM. Dostava LJ. Datum dostave: ? (najbrž en teden, mogoče manj).

Objavljeno

... ker sem dobil kar nekaj PM na temo D220, bom javno oznanil moje izkušnje s to gumo ...

... original guma je bila Michelin macadam ... katastrofa - kamenjara, ki pa je vzdržala kar nekaj KM ... :BUA: :BUA:

... zatem Mez 6 ... dobra, zanesljiva, vendar nesramno draga, s relativno malo preveženimi kilometri (6000 km), kar je zelo malo glede na ceno .... :huh:

... D 207, dobra guma, sorazmerno poceni, vendar prekratek rok trajanja (- 5000 km) ... :hmm: :hmm:

... na mojem motorju B 1200, je to če tretja ali čerta zapored (se mi ne da iti poglet na seznam) ...

... poleti, ko je vroče, guma povsem enako drži, če jo primerjaš z gumami, ki so namenjene za touring vožnjo. Je povsem nevtralna, ne trese, ne zdrsuje, možno jo je peljati povsem na maksimum naklona (beri stoplake na tleh in iskre v zraku ..., kar lahko potrdi tudi DAN, ki jo ima na VFR-ki) ... :OK:

... spomladi in jeseni pa je potrebno imeti v glavi misel, da potrebuje malenkost več ogrevanja, potem pa povsem korektno opravljla svojo funkcijo ... ;)

... po dežju nobenih težav ... :OK:

... meni vzdrži nekje 8000 km + da je še legalna, tudi za policijo, pa moram priznati, da nisem ne jaz ne moj motor preveč prijazen do gume ... :OK:

... ob upoštevanju kost/benefit menim, da je to prava guma za prave denerce, ki pa se seveda ne more primerjati z drugimi gumami, namenjenimi povsem športni vožnji ...

... meni je 207 zdržala na zadnjem kolesu manj kot 5000 km ...

.. na prednjem kolesu imam namontirano D 207, ker se mi zdi, da D 200 spomladi in jeseni (ali tudi med zimsko furo) ne bi nudila predvsem zaupanja ... voziti se z motorjem, pa ne biti prepričan v zanesljivost oprijema gum, je po moji oceni kar naporna stvar ...

... upoštevajte, da je to moj pogled na pnevmatike, za katerga ni nujno, da se z njim strinjate. Glede na to, da sem še začetnik (prevoženih le okoli 150 000 km z motorji) sem zmeraj iskal neko pametno razmerje med ceno in koristjo in pri D 220 menim, da sem našel rašitev za B 1200 ...

... D 220 ni guma za dirkališče, je pa vzdržljiva in nudi za turistično vožnjo povsem dovolj oprijema, tudi ko motor vržeš na koleno na zaviti cesti in odločno ter "pehitro" odpelješ ovinke in med njmi prehitiš "plastičarje" ...

Objavljeno

... pa še nekaj ...

... že oznaka gume D 220 ST (sport touring) pove dovolj, ocebno je ne bi nataknil na motor, ki ga ne bi mogle označiti za ST ... .)

Objavljeno

Glede gume D220 se povsem strinjam z Gallus-om :OK:

Važno je tudi Zapestje in pospeševanje iz ovinka :hmm:

Glede cene pa tudi ne moreš primerjati gume, 208 te pride veliko dražje kot 220, če gledaš na kilometre (5000 km ali 8000 km) :nono:

Če delaš 20000 km na sezono, moraš gledati tut malo na denar, raje malo vožnjo prilagodiš gumi :whistle:

Samo D220 je zelo dobra guma, če jo znaš uporabljat.......

Ne bom preveč dolgovezil, pač vsak uporablja to kar misli da njemu paše, in razmeram v denernici :cry:

Objavljeno
Samo D220 je zelo dobra guma, če jo znaš uporabljat.......

Tudi D 205 je dobra guma, če imaš jajca :whistle:

LP Cvetoo.

Objavljeno

z 208rr prevozil ene 4000 km, oprijem dober, tudi v dežju, po sredini ma še ene 3mm profila, žal mi jo je pobralo po robovih (4x Novi marof), tako da jo bo treba počasi zamenjat, drugače pa zelo zadovoljen z njo, niti enkrat se ni zgodilo, da bi zdrsnila :)

Objavljeno
Tudi D 205 je dobra guma, če imaš jajca :whistle:

LP Cvetoo.

OLD school :afro1: .

LP Bajsi

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ker letos nimam ravno časa za motocikel sem do danes na D208 naredil 1200km.

Guma drži super (tudi po mokrem), po mojem okusu preveč sama-od-sebe pada v ovinke - v dvoje postane kritično če ga moraš podret do konca v prehitrem ovinku - imaš občutek, da je zdrs neizogiben!!

Zaradi strukture gume se ta manj rabi po sredini kot Pilot Sport (ta ima kanale pravokotno na tekalno površino), zaradi mehkejše gume se pospešeno rabi na robovih.

Pri naslednji menjavi bo globina profila verjetno 2-3mm na sredini in 0mm pri strani!!

LP

Objavljeno

Živjo zanimajo me razlike in sicer ista guma in drugačne velikosti Dunlop d208RR

gre se pa za širino 150/160 kakšna je razlika (v zovojih, ppri oprijemu in nasploh

o vaših izkušnjah)

Lp Jan

Objavljeno

Moja izkušnja: D208 (zadnja) je držala 4000 km (do indikatorjev - bi bilo še za kak km, ampak sem menjal zaradi potovanja). D220 (zadnja) jih ima že 7000, pa bo še za kakih 2-3 000.

Oprijem je slabši kot na 208, ampak občutno boljši kot na 205.

Objavljeno

Nova izkušnja - zadnja D208RR zdržala 1011 km... :blush:

D.

Objavljeno
Nova izkušnja - zadnja D208RR zdržala 1011 km...  :blush:

tebe so pa vulkanizerji zelo veseli ha :rolleyes:

Objavljeno
Nova izkušnja - zadnja D208RR zdržala 1011 km...  :blush:

D.

Ma če ne prej, ko bo garaža polna zlizanih gum, tošl pa prazen se boš že umiril. :naughty:

Aja, kje je že tisti D. , ki naj bi mu zadnja D208 RR zdržala 7.000 , mene je pa nejeverno gledal ko sem mu rekel da mi zdrži med 3 in 4 jurje po cestah? :D

Objavljeno
Živjo zanimajo me razlike in sicer ista guma in drugačne velikosti Dunlop d208RR

gre se pa za širino 150/160 kakšna je razlika (v zovojih, ppri oprijemu in nasploh

o vaših izkušnjah)

Lp Jan

Vse je odvisno od širine felne, ponavadi zjebeš radij gume kar lahko bistveno poslabša vozne lastnosti. V konkretnem primeru pa vprašaj vulkanizerja (dobrega) pa boš izvedel za svoj motor.

LP Bajsi

Objavljeno
Nova izkušnja - zadnja D208RR zdržala 1011 km... 

Danci, bo treba kdaj zaviti tudi dol s piste, da bo zdržala dlje... :naughty: :whistle:

Objavljeno
Ma če ne prej, ko bo garaža polna zlizanih gum, tošl pa prazen se boš že umiril.  :naughty:

Aja, kje je že tisti D. , ki naj bi mu zadnja D208 RR zdržala 7.000 , mene je pa nejeverno gledal ko sem mu rekel da mi zdrži med 3 in 4 jurje po cestah?  :D

Heh, preselil se je v Novi Marof... :lol1:

D.

Objavljeno
Nova izkušnja - zadnja D208RR zdržala 1011 km...  :blush:

Danes sem že enkrat napisal tole, pa bom še enkrat...

Dunlop naj si te svoje gume v rit vtakne. :P

Objavljeno
Nova izkušnja - zadnja D208RR zdržala 1011 km...  :blush:

D.

:slap:

noro.....

od tebe tvoj izbrani vulkanizer zagotovo lahko dobro živi.... :)

Objavljeno

če se ne bi rabu na dirkališče vozit z mopedom, bi mu pa 200 km zdržala ... al pa 300 ...

Objavljeno
Danes sem že enkrat napisal tole, pa bom še enkrat...

Dunlop naj si te svoje gume v rit vtakne. :P

Premza, ne pretiravaj. :P

Saj dunlopka ni tko slaba guma, ampak so druge tolk boljše :grim

Objavljeno
če se ne bi rabu na dirkališče vozit z mopedom, bi mu pa 200 km zdržala ... al pa 300 ...

Saj se ne...

D.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

evo moje 208RR so po 5000 km fuč, ampak obe, sem mislil da bo prednja dlje zdržala, samo zgleda da je Marof pobral svoj davek :) če se ne motim, sem bil 7x na stezi in vsakič odpeljal vsaj 50 krogov :doze: gume so vedno lepo držale, tudi potem, ko sem dal zadnjo obrnit zaradi izrabljenosti po levi strani

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!