Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Še skoz ne vem zakva se mi je taspredna guma hitrej obrablala kot tazadnja :whistle: Zgleda d ga ni junaka, ki bi vedu ZAKAJ :xx:

Agodno! glej post #787 v tej temi na strani 53 in boš vidu kva se pr Dunlop-u da dobit!

Vzrokov je lahko več

1.lahko je bil letnik izdelave malo za nazaj, namreč jaz sem nekoč že imel tak slučaj ko sem naročil prav tako GT 501 pa je vulkič prvleku prednjo letnik 01 zadnjo pa 04 in ko nisem hotel plačat za novo mi je zatrjeval da njegovi kolegi dosegajo prečej boljše čase na Grobniku s starimi gumami, nakar se je po 1500 km začela guma lupit vzdolžni po profilu in kao tov,. napaka pa spet dol pa novo gor ....

je pa res da je cenovno stvar dokaj ugodna in to je to mal dnarja mal muzike,

jeba pa se začne ko ti predni del po svoje pot ubira pol pa kličeš vse po vrsti katere se tisti trenutek spomniš....

Objavljeno

Sam neki! Al kje na gumi piše ker letnik je? Tok natančn pa nism gledou :unsure:

Objavljeno

Sam neki! Al kje na gumi piše ker letnik je? Tok natančn pa nism gledou :unsure:

piše recimo DOT2205 kar pomeni da je bla guma narejena 22 teden 2005

Objavljeno

Vzrokov je lahko več

1.lahko je bil letnik izdelave malo za nazaj, namreč jaz sem nekoč že imel tak slučaj ko sem naročil prav tako GT 501 pa je vulkič prvleku prednjo letnik 01 zadnjo pa 04 in ko nisem hotel plačat za novo mi je zatrjeval da njegovi kolegi dosegajo prečej boljše čase na Grobniku s starimi gumami, nakar se je po 1500 km začela guma lupit vzdolžni po profilu in kao tov,. napaka pa spet dol pa novo gor ....

je pa res da je cenovno stvar dokaj ugodna in to je to mal dnarja mal muzike,

jeba pa se začne ko ti predni del po svoje pot ubira pol pa kličeš vse po vrsti katere se tisti trenutek spomniš....

Nedolgo nazaj sem gledal oddajo na discovery, ko je nek kolesar razlagal da za dirke uporabljajo 5 let stare gume, ker naj bi bile bolj mehke. V živo je mečkal 5 let staro gumo in novo, razlika kot noč in dan. Saj s časom izhlapi neka substanca (olje ??) iz njih in postanejo zelo mehke/prožne.

lp

Objavljeno

Še en od vzrokov za neenakomerno obrabo gum je lahko tut ta (ki se je men osebno zgodil): če se polet veliko voziš in ne gledaš na tlak v pnevmatiki, se lahko zgodi, da ti spusti zrak, ti bo požrlo gumo v 14 dneh. Vsaj tko se je men zgodil :angry2:

Objavljeno

No, letos sm meu nekej časa dunlopke gt501 gor in to spredaj in zadaj. Zanima me zakaj za vraga se mi je tasprednja 3k km prej obrabla ko zadnja In še to-sprednja je držala zanič ampak res zanič. Sm že prou fobijo meu se vozit z njo... Zdej sm spred montirou D207, ki vredu drži ampak menjou jo bom pa še hitrejš ko GT501!

BTW:mam moped s 60imi konji, gištela pa nima zvitga, če bi slučajn to kej uplival...

Jaz sem imel GT501 na GPZ 500 S, ki ima ravno tako 60 konjičev.

Meni je prva zdržala cca. 9000 km, zadnja cca. 7000 km. Guma je drugače kar dobro držala, ne moreš pa primerjati z 207, ker je 207 precej bolj športna pnevmatika.

Objavljeno

No, gregs, če se ne motim mam jst zdej tvojga bivšega GPZja (moder in letnik 95') :grim

Se mi zdi, d sva mela ene naizi debate 1x doug nazaj

Objavljeno

No, gregs, če se ne motim mam jst zdej tvojga bivšega GPZja (moder in letnik 95') :grim

kolikor jaz vem, nimaš ... kolikor vem, je tisti GPZ že pokojni ... zum schrott gefahren...

Nedolgo nazaj sem gledal oddajo na discovery, ko je nek kolesar razlagal da za dirke uporabljajo 5 let stare gume, ker naj bi bile bolj mehke. V živo je mečkal 5 let staro gumo in novo, razlika kot noč in dan. Saj s časom izhlapi neka substanca (olje ??) iz njih in postanejo zelo mehke/prožne.

tist je bil kolesar ... če se ne motm, lance armstronk

Objavljeno

No, gregs, če se ne motim mam jst zdej tvojga bivšega GPZja (moder in letnik 95') :grim

Motiš se.... Moj je bil rdeče-črn in ga je doletela usoda prafaktoriranja... (ampak ne po moji metodi, tudi ne po Teyini metodi, temveč po... se mi zdi... Primoževi metodi)... :naughty:

Bil je pa letnik 1988.

Objavljeno

Eh, spomin me zapušča :cry:

Emšo, fantje-emšo me je*e

Se ''pardoniram'' :xx:

Zdej se spovnem!! Biu je BC!!!

Sorry za :topic: Naj se debata nadaljuje!!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

moral bom zamenjati gume v mislih imam zadaj d 208 spredaj pa d208rr kaj pravite na takšno kombinacijo a se obnese ali je bolje da sta obe gumi enake trdote

Objavljeno

moral bom zamenjati gume v mislih imam zadaj d 208 spredaj pa d208rr kaj pravite na takšno kombinacijo a se obnese ali je bolje da sta obe gumi enake trdote

pomoje je bloje obe gumi enaki trdi

Objavljeno

moral bom zamenjati gume v mislih imam zadaj d 208 spredaj pa d208rr kaj pravite na takšno kombinacijo a se obnese ali je bolje da sta obe gumi enake trdote

Imel jaz enako.

Ko se ti po prva dodobra segrela, se ti bo zadnja že topila!! :grim

Raje razmisli o obratni kombinaciji.

Objavljeno

Še en od vzrokov za neenakomerno obrabo gum je lahko tut ta (ki se je men osebno zgodil): če se polet veliko voziš in ne gledaš na tlak v pnevmatiki, se lahko zgodi, da ti spusti zrak, ti bo požrlo gumo v 14 dneh. Vsaj tko se je men zgodil :angry2:

zdravo, no ko smo že pri obrabi pa mene zanima kakšen je idejalen tlak v pnevmatiki, saj sicer piše v navodilih samo tisto je vse skupaj malo čudno al sem pa jaz :slap: ; pa še vi imate več izkušen in jaz bi rad to zvedel iz prve roke!!

imam fazerja;spredaj imam D208;zadaj pa D208RR, motorj je težak cr.215kg + jaz 90 kg!!

hvala

lp

Objavljeno

evo ti, informejšn from frst hend :D

tebe pa je kar nekaj...enkrat več kot mene... :naughty:

z/2.3, s/2.1.

pa gaaasssaa :OK:

:yea1:

Objavljeno

jz sm mel na gsx-r 600, ki je tažak okol 210kg pa jz tud še dodatnih 90kg tlak v prvi in zadnji gumi 2.5. Tako je tudi predpisano tovarniško za ta motor.

Poizkusil sem tudi z manj pa ni bilo bistvene razlike. Ko sm pa zaradi malo večje obrabe v sredini napumpal na 2.8 pa se je takoj poznalo, da je motor šel lepše v ovinek. Zato bom letos probal imeti tlak med 2.8 in 3.0. Menda imajo na dirkah tudi tuki nekje.

Objavljeno

Poizkusil sem tudi z manj pa ni bilo bistvene razlike. Ko sm pa zaradi malo večje obrabe v sredini napumpal na 2.8 pa se je takoj poznalo, da je motor šel lepše v ovinek. Zato bom letos probal imeti tlak med 2.8 in 3.0. Menda imajo na dirkah tudi tuki nekje.

No sej serijsko je tako predpisano 2,5 spredaj in 2,9 zadaj tako je vsaj pri mojem, zdaj če bi povečal tlak bi bilo verjetno vprašanje naleganja gume ob strani in posledično tudi oprijema, itaq pa ko je guma dobro ogreta se za nekaj malenkosti poveča tlak. :grim

Moje mnenje pač. :P :P

Objavljeno

... Zato bom letos probal imeti tlak med 2.8 in 3.0. Menda imajo na dirkah tudi tuki nekje.

ja, "tu nekje"

ko sem enkrat pozabil spustit gume na grobniku in so bile po cca 6ih krogih že čisto pregrete sem šel v bokse (se spomnil da treba gume spustit :slap: ), takrat je bilo notri cca 3.2 bara ...

sicer pa štartam z okol 2 bari, desetinko ali dve več / manj

za na cesto imej toliko kot je predpisano

Objavljeno

lahko vprašam nekaj če lahko kdo zrihta d 208 v dimezijah 150/70/17.

pa koliko bi bila cena

Objavljeno

heh..pokliči vulkanizerja.....

Objavljeno

heh..pokliči vulkanizerja.....

bi jih z veseljem ampak d208 trenutno ful težko za dobit sploh v zgoraj omenjenih dimenzijah, zato sem vprašal če lahko kdo od tu zgori zrihta.

Objavljeno

ravnokar naročil d208.... v roku dveh tednov jih baje dobim :OK: ...samo cena pa je prava (45k).... :grim

Objavljeno

ravnokar naročil d208.... v roku dveh tednov jih baje dobim :OK: ...samo cena pa je prava (45k).... :grim

Kere dimenzije si pa vzel,pa to obe gumi za 45k!Ker jaz sem lani kupo 110/70/17 pa 160/60/17 za 38k,pa upam da jih leto tudi dobim po tej ceni!

Ma keri cenik od dunlopa za leto 2006!

Objavljeno

160/60/17 120/65/17 vulkanizerstvo lašič brežice....

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A kdo ve kj več o Dunlop-ovi gumi za supermoto SPORTMAX MUTANT....?

IPB Slika

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!