Jure Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Moji vtisi o qualifier po 600 prevoženih km so podobni.. S to razliko, da mi je enkrat kar fajn zdrsnila ko še ni bila dovolj ogreta. So pa to prve dunlopke, ki jih vozim, tako da ne znam primerjat z ostalimi modeli, ampak zaenkrat sem kar zadovoljen. Ne pa pretiravat z mrzlimi fantje!
Gallus Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 ... glede gum pa tako ... ... če dobro drži, malo vzdrži ... :BUA: ... če dolgo vzdrži, slabo drži ... :BUA: ... kaj je za koga bolj pomembno je stvar vsakega posameznika ... :hmm: ... po mojih izkušnjah je skoraj vsaka guma dobra za povprečnega voznika ... takih nas je večina, pa če to priznamo ali ne ... O:-) ... zame osebno je najpomembnejša neka pametna sredina - soliden oprijem (da mi v optimalnih pogojih dovoljuje tudi špotno vožnjo) - solidna vzdržljivost (vsaj 7 - 8 kkm) - sprejemljiva cena (do 25 k SIT za zadnjo) ... :yea1: ... to je zame dobra guma, glede na to, da nisem pristaš dirkališč, kjer so zgoraj navedene lastnosti povsem v drugem razmerju ... ... vozil sem že vse proizvajalce, po mojih iskušnjah in za moj stil vožnje je D 220 zadaj optimum ... ... spredaj imam D 207 ... mi vliva več zaupanja ... O:-) ... vsak pa se mora sam odločiti ... ... o D 220 pa še to ... če se zavedaš, ob katerih pogojih lahko pritisneš na plin do konca je več kot OK ... se kar dobro praši za motorjem ... :grim :grim :grim
premza Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 evo .. moj vtis o Qalifier... segreje se res hitro .. Se tudi pregreje tako hitro kot npr. D208? :hmm:
rebel Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Se tudi pregreje tako hitro kot npr. D208? :hmm: ahh .. glih 250 ne tiščim po cesti tolk cajta da bi se to zgodilo .. .) 208 in 208rr še nikoli nisem probal, samo 207 in 207rr in qualifier proti obema daje dosti boljši občutek...
simonsi Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 Kolikšna je globina profila na Qualifier?
Frips Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 evo .. moj vtis o Qalifier... obraba .. 430km .. športne vožnje .. (jadranska magistrala) .. približno 0,3mm :OK: torej .. če bo 1mm za 1000km .. bo zdržala vsaj 5000km .. za dunlop pohvalno .) ...proti koncu se guma hitreje obrabi kot na začetku...če se prav spomnim. Torej ta računica lih ne bo držala .)
viggen Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 Osebno sem nad Dunlopom razočaran (208 in 209 rr), vsaj v primerjavi z Michelinom. Naslednja guma vsekakor ne bo več Dunlop. LP
TBoxer Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 Osebno sem nad Dunlopom razočaran (208 in 209 rr), vsaj v primerjavi z Michelinom. Naslednja guma vsekakor ne bo več Dunlop. LP Lahko obrazložiš, kaj ti ne odgovarja na njih, prosim ?? lp
ceso Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 D 208 RR, TA NAJBOL GUME :OK: za na GROBNIK :rolleyes:
misty Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 D 208 RR, TA NAJBOL GUME :OK: za na GROBNIK :rolleyes: :D za dva kroga
maXXXimum Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 :D za dva kroga 5 :grim Pol pa dol in počakat da se shladijo
GhostRR Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 (popravljeno) D 208 RR, TA NAJBOL GUME :OK: za na GROBNIK :rolleyes: Ne res :nono: , jest sm s tastaro CBRo pogrnu na grobniku zaradi te gume... 5 krogov max! Da se ne boš pol spraševal: "Ja pa kako me lahko položilo, če sem pa isto hitro peljal že 5 krogov :hmm: " Za na grobnik sekajo 209 GP "ta visoke". Sicer res mal stresejo na desnem ovinku proti ciljni... ampak če si mehek v rokah ni problema :) Popravljeno Maj 18, 2006. Popravil GhostRR
fp4492 Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 ... Za na grobnik sekajo 209 GP "ta visoke". Sicer res mal stresejo na desnem ovinku proti ciljni... ampak če si mehek v rokah ni problema :) :grim Čeprav se je nekdo na enem drugem forumu hvalu, da se je peljal z 208rr okol 1:32 mislim da. Samo ni napisal, koliko krogov v šusu je naredil ;)
HOMAR Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 (popravljeno) Imam eno vprašanje ! Imam CBR, imel sem zaupanje v DUNLOP, sedaj pa ... Sprednja nova guma ( 500 km ) mi je iz dosedaj neznanega razloga spustila na avtocesti - ZAKAJ ? Pred tem sem zapeljal v oster ovinek na uvoz na avtocesta brez problema. Peljem se cca 2 km, ko naenkrat motor podivja - kot na Tv ko jih gledam - naenkrat ! Prišlo mi je pred oči - AHA TO JE TO - TIK PRED ... Aha najzanimivejše in nerazumno - nisem padel - zakaj ? naklučje ? sreča ? polna luna ? Vstavil pa sem se po cca 2 km MUČNEGA vijuganja, ker se zavirati ni dalo. In Sitarji ne vedo, vulkanizer ki je montiral ne ve, ... ZAKAJ ? To je na mene naredilo veliko prelomnico in se ne upam vsesti na motor. Tudi nočne more so bile, pa od daleč opazujem motor, kot kakega steklega psa, pa ... Mi zna kdo to pojasnit ? Hondič Popravljeno Maj 18, 2006. Popravil HOMAR
suzuki Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 Imam eno vprašanje ! Imam CBR, imel sem zaupanje v DUNLOP, sedaj pa ... Sprednja nova guma ( 500 km ) mi je iz dosedaj neznanega razloga spustila na avtocesti - ZAKAJ ? Pred tem sem zapeljal v oster ovinek na uvoz na avtocesta brez problema. Peljem se cca 2 km, ko naenkrat motor podivja - kot na Tv ko jih gledam - naenkrat ! Prišlo mi je pred oči - AHA TO JE TO - TIK PRED ... Aha najzanimivejše in nerazumno - nisem padel - zakaj ? naklučje ? sreča ? polna luna ? Vstavil pa sem se po cca 2 km MUČNEGA vijuganja, ker se zavirati ni dalo. In Sitarji ne vedo, vulkanizer ki je montiral ne ve, ... ZAKAJ ? To je na mene naredilo veliko prelomnico in se ne upam vsesti na motor. Tudi nočne more so bile, pa od daleč opazujem motor, kot kakega steklega psa, pa ... Mi zna kdo to pojasnit ? Hondič Hola HOMAR! Res si imel neverjetno srečo in logično je, da te je zdaj strah - IMHO bi bilo vsakega od nas po takem dogodku... ampak lajf mora it naprej, počasi se spet navajaj na motor, najprej se samo vsedi gor v garaži, drugič ga samo vžgi itd, počasi, po korakih, easy... Če si izključil čisto vse razloge zakaj bi guma lahko spustila je tule še eden, če morda še nisi pomislil nanj: če si hitro vozil po AC, na ventilčku pa nisi imel kapice ali pa ni bila dovolj zategnjena oz zatesnjena, ti je lahko centrifugalna sila odprla ventilček in guma je začela spuščat :cry: mimogrede: najbrž veš, da jih imaš samo še osem, a ne :) SharpNinja in freya 2
danixxx Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 LP tudi moje iskušnje. :( V sredo montiram na svojo CBR 1000 rr gumo D208 RR po nekaj uspešno prevoženih km včeraj pri večji hitrosti začne motor tresti nakar mislim da nisem privil kakšnega vijaka ustavim počasi k sreči. :) Ko pregledam vse se odpravim proti domu,doma dam motor na stojalo in glej guma z prevoženih komaj nekaj km 150 naredi nekakšno bulo cca 5 cm na otip kot da se je zgornja plast odlepla od notranje. :eek: Takoj pokličem prodajalca,ki mi trdi da naj pripeljem gumo k njemu in da bomo pogledal in reklamiral če bo potrebno in da dobim drugo gumo cca 1 teden. Opa tako pa ne gre se ne strinjam s tem 1 tedn zato direkt k Sitarju s takšno gumo zelo počasi Laško-Kamnik. Pri sitarju pogledajo ter sprašujejo o prevoženih km,ampak že na oko kot novagledajo tudi o morebitnih poškodbah a nič le pri večji hitrosti naredila bulo . Nato premontirajo drugo,to pa uveljavijo kot reklamacijo k sreči nakar mi zatrdi mehanik,da je to prvi primer te gume,da pa so že imeli primere ampak ne D208 RR. Stara guma pa od znotraj tudi kot nekakšen zrak med dvemaobem plastem. Zato shanjujte račune da lahko uveljavljate reklamacije če še lahko,upam pa da me tudi ta ne bo pustila na cedilu in da ne dobim slabega utisa o Dunlopu. :huh:
k0ci Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 Hola HOMAR! Res si imel neverjetno srečo in logično je, da te je zdaj strah - IMHO bi bilo vsakega od nas po takem dogodku... ampak lajf mora it naprej, počasi se spet navajaj na motor, najprej se samo vsedi gor v garaži, drugič ga samo vžgi itd, počasi, po korakih, easy... Če si izključil čisto vse razloge zakaj bi guma lahko spustila je tule še eden, če morda še nisi pomislil nanj: če si hitro vozil po AC, na ventilčku pa nisi imel kapice ali pa ni bila dovolj zategnjena oz zatesnjena, ti je lahko centrifugalna sila odprla ventilček in guma je začela spuščat :cry: mimogrede: najbrž veš, da jih imaš samo še osem, a ne :) ja samo noter v gumi je tlak okoli 2 bara tko da ne vem če bi centrifugalna sila lahk to odprla
HOMAR Objavljeno Maj 20, 2006 Opozori Objavljeno Maj 20, 2006 (popravljeno) Suzuki : Tole je pa možna teorija z ventilčkom, centrifugalna sila in posledičen ispust do prezne gume. Guma se pri veliki hitrosti zavrti toliko, da je centrifugalna sila za ventilček dovolj velika. Tako sem malo pomirjen. Pa hvala za nasvet postopnega povratka prijateljstva z mojo Hondico. Pa srecno ! - aha osem je ostalo Popravljeno Maj 20, 2006. Popravil HOMAR
bu5a Objavljeno Maj 20, 2006 Opozori Objavljeno Maj 20, 2006 :hmm: Res zanimivo.Centrifugalna sila da deluje na ventil tako da ta lahko spusti.Prosim za razlago.Hvala.
simonsi Objavljeno Maj 20, 2006 Opozori Objavljeno Maj 20, 2006 centrifugalna sila ventilček še bolj zapira.
simonsi Objavljeno Maj 20, 2006 Opozori Objavljeno Maj 20, 2006 centrifugalna sila ventilček še bolj zapira. sem hotel rečt odpira :D Pardon
bu5a Objavljeno Maj 20, 2006 Opozori Objavljeno Maj 20, 2006 sem hotel rečt odpira :D Pardon Možno edino če bi bla napaka na vzmeti ventila+ventil brez varovalne kapice.
Zx_R Objavljeno Maj 21, 2006 Opozori Objavljeno Maj 21, 2006 Pa tudi če je vzmet popolnoma zanič, kje pa je ves tlak ki je v pnevmatiki ( Skoraj 3 bare), kaj to pa ne pritiska na ventilček in ga avtomatsko zapira?????? :naughty: :naughty: Edino če ni bila iglica pravilno vstavljena. Mislim... centrifugalna sila... pa saj nima kolo 10k obratov... Itaq pa je to že off topic :grim :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se