Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Prve gume so pri meni zdrzale 18.000 km (ce se prav spomin Bridgestone Batlax BT 51), za Dunlop D208 pa je bilo receno da bodo zdrzale cca 10.000 km manj.

Ampak jaz sem z njimi naredil 17.500 km.

@kuntakinte: Stvar je le v tem, da jaz gume skurim vedno po sredini. Gledal sem za Dunlop D220 pa za mene nimajo dimenzije za sprednjo gumo. Torej sem dal gori tiste prej omenjene, ki imajo po sredini bolj trdo zmes. Ce bi gledal prejnji komplet kako se obrabi po straneh bi gume zdrzale se vsaj 2000 km. Imam vseeno raje enakomerno obrabljene gume pa kolikor bojo ze zdrzale.

Bilo je napisano tako nejasno :unsure: Meni je tako ali tako,vse kar je preko 8-10,tisoč znanstvena fantastika,ker mi ni še nobena zdržala več kot 6 tisoč :(

Objavljeno

Z D208 si naredil 17.500km??????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

To je nemogoce ce mene uprasas. D208 je nekaj takega kot Qualifier, kjer je pri meni pogledalo platno ven pri 3500km. Ok, ce bi res sparal bi se verjetno dalo iztosnit se enrkat toliko, ampak bi bilo potrebno res pocasi vozit. Ampak 17.500 :eek:

Objavljeno
Z D208 si naredil 17.500km??????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

To je nemogoce ce mene uprasas. D208 je nekaj takega kot Qualifier, kjer je pri meni pogledalo platno ven pri 3500km. Ok, ce bi res sparal bi se verjetno dalo iztosnit se enrkat toliko, ampak bi bilo potrebno res pocasi vozit. Ampak 17.500 :eek:

D208 je mal bl trda od Q. Sam ne za 17.500 :D Pomoje ga je na prikolci okol vozu :lol1: :lol1: (šala, šala)

Objavljeno

gumo sem zamenjal 2005 in z njo naredil 14.000 km, lani 1500 km in letos 2000 km.

Zdaj tu nisi konkretno omenil hitrosti. Pri meni pa je zadeva nazalost taksna da ce hocem ob enem casu pridit v sluzbo in domo -> Avtocesta.

To pomeni 80km (hitrost cca: 130 km/h) avtoceste in 70km ((hitrost cca: 80 km/h)) regionalne ceste dnevno.

Letos je se slabse: 250 km avtoceste dnevno in 7 km regionalne ceste (zato vzrok da hocem trse gume).

Jaz sem z gumo D208 prevozil te kilometre. Ce jo kdo hoce pogledat in ce jo se ima -> Vulco (Sirnik) Radlje ob Dravi.

Z D208 si naredil 17.500km??????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

To je nemogoce ce mene uprasas. D208 je nekaj takega kot Qualifier, kjer je pri meni pogledalo platno ven pri 3500km. Ok, ce bi res sparal bi se verjetno dalo iztosnit se enrkat toliko, ampak bi bilo potrebno res pocasi vozit. Ampak 17.500 :eek:

Objavljeno (popravljeno)

Poznam eno teto, ki je z 208 naredila dobrih 10k.:

Za mene je to "mišn imosibl" :rolleyes:

Predvidevam, da si zeloooo umirjen voznik, pospeševanja na easy inp. da si naredil toliko km, čeprav :hmm: OK, saj je vseeno.

Drugače pa lahko daš d220 gor, spredaj pa d208. Kombinacija se dobro obense.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

jaz sem naredil z 208 malo pod 9000km, vedno v dvoje, pa ni šlo ravno počasi, kar nekaj km tudi po AC povpračna 160km/h, polaganje po jadranski magistrali v dvoje....

pa je šla večinoma po sredini, je pa treba slog vožnje prilagoditi, ker nimajo vsi 60ksit za vsakih prevoženih 3500km.

Moj nasvet: manj burnoutov, manj štartanj na semaforjih, na lahko v ovinke s in nalahko iz ovinkov (ni nujno da si počasen v temenu), ZAVIRAJ LE Z PRVO GUMO ČE NI POTREBNA TUDI ZADNJA!

Objavljeno (popravljeno)

Samo pripomba, ce si naredil 9k km in se imel rob, potem je bila to res precej umirjena voznja. :) Ne vem ali je samo pri meni tako (dvovaljnik), ampak pri Dunlopkah je guma po robu takoj fertik, kar cufa jo stran. Po 1000km je bila ze vidno naceta :wacko: Medtem ko je sedaj Pilot power pri enaki voznji kot prej po robu se kot nedotaknjena, pa je bolj "sportna" od D208.

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
jaz sem naredil z 208 malo pod 9000km, vedno v dvoje, pa ni šlo ravno počasi, kar nekaj km tudi po AC povpračna 160km/h, polaganje po jadranski magistrali v dvoje....

pa je šla večinoma po sredini, je pa treba slog vožnje prilagoditi, ker nimajo vsi 60ksit za vsakih prevoženih 3500km.

Moj nasvet: manj burnoutov, manj štartanj na semaforjih, na lahko v ovinke s in nalahko iz ovinkov (ni nujno da si počasen v temenu), ZAVIRAJ LE Z PRVO GUMO ČE NI POTREBNA TUDI ZADNJA!

dojemanje ali hitro ali počasi ali ne ravno počasi je očitno zelo različno! jaz z 208 na fazerki nizem uspel naredit več kot 4500, pa se okarakteriziram z ne ravno počasi! :whistle:

važno je, da vsak posameznik uživa! je pa res, da bi blo boljše, če bi superšportna guma zdržala vsaj 6-8k km! :naughty:

lp 6

Objavljeno

glede na druge dirkače je verjetno res bolj počasi, sam pravim da se da z relativno hitro vožnjo (glede na predpise) 120km/h po navadnih cestah in 160 po AC, precej km potegnit z gume. Vse pa je odvisno kaj delaš v ovinkih ;) , mene ne bo noben prepričal naj polagam po slovenskih cestah pri in več 140km/h do roba, ker nebi rad v kakem traktorju ali drevesu ostal, še posebej ko imam sopotnico gor. Tistih ovinkov ko pa pri 70-80km/h na uro do roba naležeš pa vidim bolj malo, ker imam ponavadi daljše ture in se ne preganjam samo čez vikend po ridah.

Zdaj sem menjal za PR2 in so dokaj idealne (zame), gredo mal težje v ovinek od 208 (te kar padejo not), do roba jih ni problem nagnit, edino prednja je mal nestabilna pri pospeševanju v nagibu pri cca nad 150km/h.

Objavljeno (popravljeno)
glede na druge dirkače je verjetno res bolj počasi, sam pravim da se da z relativno hitro vožnjo (glede na predpise) 120km/h po navadnih cestah in 160 po AC, precej km potegnit z gume. Vse pa je odvisno kaj delaš v ovinkih ;) , mene ne bo noben prepričal naj polagam po slovenskih cestah pri in več 140km/h do roba, ker nebi rad v kakem traktorju ali drevesu ostal, še posebej ko imam sopotnico gor. Tistih ovinkov ko pa pri 70-80km/h na uro do roba naležeš pa vidim bolj malo, ker imam ponavadi daljše ture in se ne preganjam samo čez vikend po ridah.

Zdaj sem menjal za PR2 in so dokaj idealne (zame), gredo mal težje v ovinek od 208 (te kar padejo not), do roba jih ni problem nagnit, edino prednja je mal nestabilna pri pospeševanju v nagibu pri cca nad 150km/h.

itak maš prav! vsak po svoje! jaz osebno na račun užitkov(beri pospeševanje iz zavojev v vseh prestavah) nočem šparat na gumah! tudi zato ne vozim več st gum, ki pri mojem načinu vožnje niti ne zdržijo veliko dlje, ampak ss gume, ki v bolj ekstremnih situacijah pomenijo več varnosti! :winkiss:

po mojih izkušnjah dunlopke v svojih razredih najmanj km zdržijo!

če bom pa ugodno dobil. bom nabavil qualifier rr!

lp 6

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Jaz premišlujem o d220. Kakšen glas se širi o njej? (recmo z6 zlo hvalijo, pilot road 2 tut).

Ker imam za sabo sele 12000km in sem pripravljen na eksperimentalno zalaganje, bi rad da mi guma vliva karseda cimvec zaupanja. Se vedno pa je glavno voznja v dvoje, turisticus. Katera guma bi bila najboljsi komprommis? motor: bandit 12000..

Objavljeno

Imam na z-ju komplet d220. Za turisticna potepanja in voznjo v dvoje je super. Tudi zalozit kdaj po tacki (tudi s sopotnico) ni problem. Problem z d220 je, da bos kaksnega sportaka tezko lovil. Recmo pri izhodih iz ovinkov z odprtim plinom enostavno ne drzi kot d208. Pri sprednji d220 imam kar zaupanje (ni bilo nobenega zdrsa).

Zadnja ima cca 8000km in ima se 2000km rezerve pred menjavo.

Moja naslednja kombinacija bo verjetno M z6.

Objavljeno (popravljeno)
Samo pripomba, ce si naredil 9k km in se imel rob, potem je bila to res precej umirjena voznja. :) Ne vem ali je samo pri meni tako (dvovaljnik), ampak pri Dunlopkah je guma po robu takoj fertik, kar cufa jo stran. Po 1000km je bila ze vidno naceta :wacko: Medtem ko je sedaj Pilot power pri enaki voznji kot prej po robu se kot nedotaknjena, pa je bolj "sportna" od D208.

you're special

and so is your motorcycle

Popravljeno . Popravil brum brum
Objavljeno (popravljeno)
Jaz premišlujem o d220. Kakšen glas se širi o njej? (recmo z6 zlo hvalijo, pilot road 2 tut).

Ker imam za sabo sele 12000km in sem pripravljen na eksperimentalno zalaganje, bi rad da mi guma vliva karseda cimvec zaupanja. Se vedno pa je glavno voznja v dvoje, turisticus. Katera guma bi bila najboljsi komprommis? motor: bandit 12000..

Ko sem jo mel jst gor smo motor iz hoste ven vlekl. No sej ne rečem da je sam guma kriva, samo dobra pa vseen ni :blush:

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno (popravljeno)

@Lavit:

D220 je trenutno obuvalo mojega Bandita B12. Očitno bo zdržala nekje 9000 km. Zdrži vsaj še enkrat toliko km kot D208, ki mi je nazadnje zdržala 3500 km. Po robovih je še kar precej profila, vendar sem imel tokrat precej avtoceste v igri. Ta guma je v redu, vkolikor si bl touring voznik, oz. narediš precej km. Dobro se obnese na mokri cesti, ter v hladnih razmerah. V nalivu je bilo nekaj cm vode na cesti, pa sem se vozil z precejšnjo mero zaupanja v oprijem tudi do 130 km/h. Je pa res da je ne moreš forsirat do skrajnosti, kot kako SS gumo. Ampak razlika je majhna. Da se pa vseeno polagat na koleno in tačke. Pač zvoziš ovinek desetinko al dve počasneje kot s SS gumo. Pa se ne smatram za nekega počasnega voznika. Jaz sem zadovoljen s to gumo na Banditu. Čaprav bom verjetno po tej vseeno sprobal kaj drugega...

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

hvala za odg. Ni3ous, Brihta, dejci.....ste povedal kar sem hotel slišat :)...bom kr d220 (raj bi z6 pa jo je tezko stavhat), ker je ugodna cena, desetinka, ali dve čez ovinek mi manjka še kar nekaj veli zlo km., vse kar bi rad je da nardim kar se da največ, da nebom novica v črni kroniki :photo:

Objavljeno
hvala za odg. Ni3ous, Brihta, dejci.....ste povedal kar sem hotel slišat :)...bom kr d220 (raj bi z6 pa jo je tezko stavhat), ker je ugodna cena, desetinka, ali dve čez ovinek mi manjka še kar nekaj veli zlo km., vse kar bi rad je da nardim kar se da največ, da nebom novica v črni kroniki :photo:

Jaz sem imel na FZ6 D220. Z njo sem naredil 8.000 km.. To so bili moji prvi kilometri.

Nato sem kupil Z6. Meni je bila vožnja s to gumo veliko prijetnejša. Sem imel enostavno boljši občutek na cesti. Ker je bolj špičasta veliko lepše pade v ovinek. Po 4.000 km je imela zadnja še 3 mm profila, sprednja pa 2mm, potem sem motor prodal. Verjetno bi zdržala še kakšne 2.000 - 3.000 km, več pa zagotovo ne.

Če bi imel še vedno FZ6, bi bila moja naslednja guma verjetno spet Z6. Veliko Metzelerk proda gospod v Radljah ob Dravi, kateri je omenjen v pripadajoči temi. Ima veliko robe na zalogi in odlične cene, pošlje pa tudi po hitri pošti.

Objavljeno
hvala za odg. Ni3ous, Brihta, dejci.....ste povedal kar sem hotel slišat :)...bom kr d220 (raj bi z6 pa jo je tezko stavhat), ker je ugodna cena, desetinka, ali dve čez ovinek mi manjka še kar nekaj veli zlo km., vse kar bi rad je da nardim kar se da največ, da nebom novica v črni kroniki :photo:

Zadnjo gumo Z6 dobiš za 137 evrotov. Kontaktiri Keca. Pa je mnogo boljša guma. Verjemi mi.

Objavljeno

Tle se lepo vidi, da je to vseeno precej športna ST guma.

post-6413-1185298588_thumb.jpg

Objavljeno

obstaja qualifierka v dimenzijah 120/65/17....ninja 6ka 98 al 99 letnik

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Namen imam sprobat gume GP Racer D209 pa me zanima če mi lahko kdo iz prve roke pove kaj o teh gumah. Zanima me če jih je kdo sprobal na dirkališču (baje so dobre za Grobnik samo koliko krogov zdržijo in kako je z pregrevanjem), in če se jih da (varno) vozit tudi po cesti. Koliko km cca. zdržijo po cesti? Do sedaj sem vozil Supercorso Pro SC1/SC2. Kakšna primerjava?

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

sem jih čakal dva tedna , nato pa dobil odgovor da jih še nekaj časa ne bo v Slo :cry:

tako da so šle gor 002pro :rolleyes:

Popravljeno . Popravil P182
Objavljeno
Namen imam sprobat gume GP Racer D209 pa me zanima če mi lahko kdo iz prve roke pove kaj o teh gumah. Zanima me če jih je kdo sprobal na dirkališču (baje so dobre za Grobnik samo koliko krogov zdržijo in kako je z pregrevanjem), in če se jih da (varno) vozit tudi po cesti. Koliko km cca. zdržijo po cesti? Do sedaj sem vozil Supercorso Pro SC1/SC2. Kakšna primerjava?

trenutno (narejenih 1000km) imam gp racer 209 E ki so homologirane za cesto.. tistih navadnih za pisto nism še probal

za razliko od supercorse pro sc2 je motor treba malo bolj pritiskat v ovinek .. oprijem na cesti pa ni nič slabši.. dunlop je težja in trša na otip . razlika je v vodljivosti .. ampak minimalna .. na pisti pa sm probal samo sc2 tako da ne znam primerjat..

na grobniku pa vidiš da vozijo oboje

Objavljeno

Zanima me razlika med gumami Dunlop D208RR, Qualifire in Qualifire RR za cestno uporabo! Katera je mehkejša,

katera dlje zdrži na cesti (ne na pisti) vsaj v prevoženih km-jih !!! Kaj bi dali gor, če bi se sami oddločali pa ne bi rad,

da vmešavate drugih znamk, ker me je do teh premamila cena!!! Gre pa za RSV-ejko!

THX

LP

Objavljeno
Zanima me razlika med gumami Dunlop D208RR, Qualifire in Qualifire RR za cestno uporabo! Katera je mehkejša,

katera dlje zdrži na cesti (ne na pisti) vsaj v prevoženih km-jih !!! Kaj bi dali gor, če bi se sami oddločali pa ne bi rad,

da vmešavate drugih znamk, ker me je do teh premamila cena!!! Gre pa za RSV-ejko!

THX

LP

qualifier rr bo hitro porabljena na RSV ... navadna je najboljša izbira..

za cestno uporabo je vsaka guma dobra ko je segreta. trajala bo pa največ navadna qualifier...

od teh ki navajaš ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!