Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
qualifier rr bo hitro porabljena na RSV ... navadna je najboljša izbira..

za cestno uporabo je vsaka guma dobra ko je segreta. trajala bo pa največ navadna qualifier...

od teh ki navajaš ;)

ni rečeno

recimo D208 so zdržale manj kt pa D208RR :unsure:

Objavljeno
Namen imam sprobat gume GP Racer D209 pa me zanima če mi lahko kdo iz prve roke pove kaj o teh gumah. Zanima me če jih je kdo sprobal na dirkališču (baje so dobre za Grobnik samo koliko krogov zdržijo in kako je z pregrevanjem), in če se jih da (varno) vozit tudi po cesti. Koliko km cca. zdržijo po cesti? Do sedaj sem vozil Supercorso Pro SC1/SC2. Kakšna primerjava?

Hvala

Na yamahi R-1(letnik 2007), ki jo vozim, so nameščene Dunlop 209GP.

Kot sem bil že omenil v temi Grobnik, je guma izedno simpatična za vožnjo po pisti. Za na cesto je popolnoma neprimerna, ker je izrazito športno usmerjena.

Na stezi lahko rečem, da nudi izreden "feedback" vozniku, Yamaha se z njimi počuti v polni kontroli glede na vse vozne situacije. V kolikor nimaš dodatno dodelanega ali nameščenega podvozja in blažilnika (variabilno) krmila, ti bo na Grobniku prej dodatno delo naredil motocikel, kot pa te gume.

Res pa se vsi motocikli ne morejo enako uspešno obuti v iste gume, tako, da bi svetoval pogledati priporočila proizvajalca.

Antares

Objavljeno
Namen imam sprobat gume GP Racer D209 pa me zanima če mi lahko kdo iz prve roke pove kaj o teh gumah. Zanima me če jih je kdo sprobal na dirkališču (baje so dobre za Grobnik samo koliko krogov zdržijo in kako je z pregrevanjem), in če se jih da (varno) vozit tudi po cesti. Koliko km cca. zdržijo po cesti? Do sedaj sem vozil Supercorso Pro SC1/SC2. Kakšna primerjava?

Hvala

Za po grobniku je guma super tud tam dol vidiš da jih velik uporablja!!! Za po cesti sem pa jst probal na 1000rr in se katastrofalno pele!!

Objavljeno
Za po grobniku je guma super tud tam dol vidiš da jih velik uporablja!!! Za po cesti sem pa jst probal na 1000rr in se katastrofalno pele!!

zakaj katastrofalno?

Objavljeno
Za po grobniku je guma super tud tam dol vidiš da jih velik uporablja!!! Za po cesti sem pa jst probal na 1000rr in se katastrofalno pele!!

ja zakaj glih zdej jih mam ogledane ali pa qalifier rr

Objavljeno (popravljeno)
Zanima me razlika med gumami Dunlop D208RR, Qualifire in Qualifire RR za cestno uporabo! Katera je mehkejša,

katera dlje zdrži na cesti (ne na pisti) vsaj v prevoženih km-jih !!! Kaj bi dali gor, če bi se sami oddločali pa ne bi rad,

da vmešavate drugih znamk, ker me je do teh premamila cena!!! Gre pa za RSV-ejko!

THX

LP

Lahko ti povem za navadno qualifire, ki je mene zdržala 4.000 km od tega, da sem 1200 km prevozil le do 6000 rpm(nov motor)!!

LP!

Popravljeno . Popravil Marjanček
Objavljeno
Lahko ti povem za navadno qualifire, ki je mene zdržala 4.000 km od tega, da sem 1200 km prevozil le do 6000 rpm(nov motor)!!

:grim Qualifierko popapca prec... sej ne da bi se hvalil, ampak na CBR 900 mi jo je pojedl po 2.600 km :glare:

A je kdo vozil Dunlop GP in Metzeler RACETECH na normalni cesti? Kaka je razlika? Osebno sm sprobal Metko in Qualifierco, pa se mi je Metka zdela za 1 razred boljša

Objavljeno
Lahko ti povem za navadno qualifire, ki je mene zdržala 4.000 km od tega, da sem 1200 km prevozil le do 6000 rpm(nov motor)!!

LP!

Dobil podobne gume (rang-enak) kot so navadne Dunlop Q (Avon), bomo vidl koliko zdržijo :hmm: (4-5k km bi bil zadovoljen)!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo,

Danes sem ugotovil, da mi zadnja guma kar pošteno pušča. Grem na furco...katastrofa...sploh se ni dalo pelat, občutek ful čuden, motor je kar poskakoval. Na prvi pumpi grem napumpat...nisem mogu verjet kolk zraka je šlo not...pa sem zadnjič polnil v soboto!!!

No v glavnem, to je moja prva sezona, zato bi rabil malo pomoči kako naprej.

Imam fazer-ko 600. Zdaj imam gumo gor d220. Zdržala pa mi je dobrih 11000 km (vožnja predvsem v dvoje, prva sezona). Je že kar pobrana, zdaj še pušča tko, da je potrebno zamenjat(čeprav sem mislil, da bo zdržala še kak 1000 km)

Kaj predlagate. Dam gor qualifier ali pustim d220. Glede na to, da sva več ali manj 2 na motorju sem razmišljal o 220 še naprej. Potem pa mi je vulkanizer rekel, da glede na to kako je ta pobrana in zaradi bolj hladne ceste jeseni in spomladi, da mi predlaga qualifier. torej, kaj naredit?

hvala za nasvet.

lp

b.

Objavljeno
Živjo,

Danes sem ugotovil, da mi zadnja guma kar pošteno pušča. Grem na furco...katastrofa...sploh se ni dalo pelat, občutek ful čuden, motor je kar poskakoval. Na prvi pumpi grem napumpat...nisem mogu verjet kolk zraka je šlo not...pa sem zadnjič polnil v soboto!!!

No v glavnem, to je moja prva sezona, zato bi rabil malo pomoči kako naprej.

Imam fazer-ko 600. Zdaj imam gumo gor d220. Zdržala pa mi je dobrih 11000 km (vožnja predvsem v dvoje, prva sezona). Je že kar pobrana, zdaj še pušča tko, da je potrebno zamenjat(čeprav sem mislil, da bo zdržala še kak 1000 km)

Kaj predlagate. Dam gor qualifier ali pustim d220. Glede na to, da sva več ali manj 2 na motorju sem razmišljal o 220 še naprej. Potem pa mi je vulkanizer rekel, da glede na to kako je ta pobrana in zaradi bolj hladne ceste jeseni in spomladi, da mi predlaga qualifier. torej, kaj naredit?

hvala za nasvet.

lp

b.

glede na to kaj si napisal ti predlagam, da ostaneš na d220! bo dlje zdržala!

lp6

Objavljeno
glede na to kaj si napisal ti predlagam, da ostaneš na d220! bo dlje zdržala!

lp6

OK, hvala!

Koliko se pa kej pozna na vožnji med d220 in qualifier. Glede na to, da je qualifier dost mehka guma...

Objavljeno
OK, hvala!

Koliko se pa kej pozna na vožnji med d220 in qualifier. Glede na to, da je qualifier dost mehka guma...

Tudi zaobljenost gum je drugačna in tako pade ena bolj rada druga manj v ovinek - guma seveda :whistle: :naughty:

Objavljeno
Tudi zaobljenost gum je drugačna in tako pade ena bolj rada druga manj v ovinek - guma seveda :whistle: :naughty:

Torej...potem je čist odvisno kolk jaz hočem km naredit z njimi.

Recimo d220 - okol 10000km, qualifier pol manj....

Ker pa sva ponavadi 2 na motorju sklepam da je vseeno bolje vzeti malo bolj trdo in na koncu ter začetku sezone malo bolj pazit (hladen asfalt).

Škoda sam k tista bl trda ne pade tko lahko v ovinek :naughty: :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
Torej...potem je čist odvisno kolk jaz hočem km naredit z njimi.

Recimo d220 - okol 10000km, qualifier pol manj....

Ker pa sva ponavadi 2 na motorju sklepam da je vseeno bolje vzeti malo bolj trdo in na koncu ter začetku sezone malo bolj pazit (hladen asfalt).

Škoda sam k tista bl trda ne pade tko lahko v ovinek :naughty: :naughty:

Priporočam Z6, ki je vsestranska in tudi zdrži ob zmernem pospeševanju (140+ KM) do 10 kkm.. Je pa res da je malce dražja od D220...

lp

Popravljeno . Popravil yamaha
Objavljeno
Priporočam Z6, ki je vsestranska in tudi zdrži ob zmernem pospeševanju (140+ KM) do 10 kkm..

hmm..... a pa gre potem to skup...spredaj dunlop qualifier, zadaj Metzler Z6.... (sorry i'm new :whistle: :whistle: )

Objavljeno
hmm..... a pa gre potem to skup...spredaj dunlop qualifier, zadaj Metzler Z6.... (sorry i'm new :whistle: :whistle: )

Gre, spredaj 208 Qualifier, zadaj Z6 in lepo špila kot mora, v glavnem pr tej kombinaciji sem že tri leta-prej spredaj D 208RR..

lp

Objavljeno
Gre, spredaj 208 Qualifier, zadaj Z6 in lepo špila kot mora, v glavnem pr tej kombinaciji sem že tri leta-prej spredaj D 208RR..

lp

ej, fulll hvala za nasvet...

Objavljeno (popravljeno)

Poglej se v temi Pirelli, Metzeler, kjer pa odsvetujejo spredaj različno gumo kot Z6. Namreč Z6 zadaj nima profila po sredini, zato ob dežju sprednja guma preusmerja vodo mimo zadnje.

Popravljeno . Popravil Gimpl
Objavljeno
Poglej se v temi Pirelli, Metzeler, kjer pa odsvetujejo spredaj različno gumo kot Z6. Namreč Z6 zadaj nima profila po sredini, zato ob dežju sprednja guma preusmerja vodo mimo zadnje.

Kaj potem po tvoje nobena druga guma ne odvaja vode stran in jo v curku poriva pod zadnjo gumo?? :lol1: :lol1: Men se v vseh teh letih kombiniranja ni kaj takega zgodilo, je pa res da predlagajo v kompletu, kaj čes pač poskusiš in prekršiš pravilo..

lp

Objavljeno
Gre, spredaj 208 Qualifier, zadaj Z6 in lepo špila kot mora, v glavnem pr tej kombinaciji sem že tri leta-prej spredaj D 208RR..

lp

Jest se držim načela: menjati obe gume hkrati in obe isti model (drugačni proizvajalci, drugačni prerezi....sprememba ciklistike....)

Objavljeno

Problem je v tem, da zadnja guma je pr koncu, pa še pušča mi...spredna pa je še dobra.

Nič, bom dal gor isto gumo. Pr naslednji menjavi, ko bom menjal še spredno pa bom premislil še o kaki drugi firmi.

ps: zdej pa sam še nevem točno qualifier ali d220. Najbrž se bom odloču ko pridem do vulkanizerja :unsure:

Objavljeno
Problem je v tem, da zadnja guma je pr koncu, pa še pušča mi...spredna pa je še dobra.

Nič, bom dal gor isto gumo. Pr naslednji menjavi, ko bom menjal še spredno pa bom premislil še o kaki drugi firmi.

ps: zdej pa sam še nevem točno qualifier ali d220. Najbrž se bom odloču ko pridem do vulkanizerja :unsure:

Sem dal kar d220 gor.

ps: guma mi je puščala, ker sem mel cvek v njej :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Jest se držim načela: menjati obe gume hkrati in obe isti model (drugačni proizvajalci, drugačni prerezi....sprememba ciklistike....)

:OK:

Problem je v tem, da zadnja guma je pr koncu, pa še pušča mi...spredna pa je še dobra.

Nič, bom dal gor isto gumo. Pr naslednji menjavi, ko bom menjal še spredno pa bom premislil še o kaki drugi firmi.

ps: zdej pa sam še nevem točno qualifier ali d220. Najbrž se bom odloču ko pridem do vulkanizerja :unsure:

Brezveze se neki spilat pa kombinirat razlicne gume in znamke no. Dj tistih 100EUR vec pa kup komplet Z6 in bos miren. Na gumah se res ne splaca sparat ane. Plus to da si reku da je prednja se dobra... Verjetno ima res dovolj profila, vendar je vseeno izgubila obliko in se ne obnasa vec tako kot bi se morala. Brezveze tvegat...

Objavljeno
:OK:

Brezveze se neki spilat pa kombinirat razlicne gume in znamke no. Dj tistih 100EUR vec pa kup komplet Z6 in bos miren. Na gumah se res ne splaca sparat ane. Plus to da si reku da je prednja se dobra... Verjetno ima res dovolj profila, vendar je vseeno izgubila obliko in se ne obnasa vec tako kot bi se morala. Brezveze tvegat...

Hm, vulkanizer mi je reku, da je spredna res še dobra. Nevem, saj pravim, prvo leto sem motorist, zato sam bolj težko ocenim kako in kaj..seveda lahko po profilu (ki ga je še kar neki)...bomo vidli kako se bo obnašalo.

Objavljeno

Če je sprednje še polovico pol ti ni treba menjat... Itak ne boš toliko občutil razlike zaradi zlizanosti. Oz. tudi če jio boš se jo boš po 500km navadil-ali še prej.

Ko sem jaz menjal na bivši NSR kvadratne gume za nove, sem ful opazil razliko, ampak samo prvih 200-300km, potem se že navadiš...

Sicer pa ali se ne menja ponavadi 2 zadnji za eno sprednjo? Pri malo bolj ostri vožnji..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!