Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nisi si izmislil, si pa priredil in napačno interpretiral :)

V članku piše:

Uporabili so tehnologijo, znano od plaščev GP Racer in Qualifier RR. Srednji del pnevmatike je v stiku s cesto pri vožnji naravnost, zato je ta plast trša in se manj segreva, kar pomeni daljšo življenjsko dobo pnevmatike. Bočni del je mehkejši in skrbi, da motocikel ne zdrsne tudi pri velikih nagibih. Plašč je izdelan tako, da z obrabo ne prihaja do vidnih prehodov med srednjim in bočnim delom.

To se verjetno nanaša na to, da je guma iz več različnih zmesi, torej da je po sredini druge trdote kot pri strani, kar je smiselno, saj se velikokrat pnevmatike obrabijo po sredini. Torej uporabili so tako tehnologijo izdelave gume (kot ima Michelin 2ct gume), iz več različnih zmesi, ne piše pa da:

Roadsmar je nadomestek D220ST zrdužen iz gum GP Racer in Qualifier RR. Kakšna je pa površina levo in desno je pa vprašanje?! Po moje mehka kot pri D220 ali GP Racer
:slap:

D220 z Gp Racerjem ni imela nič, tako pa tudi Roadsmart z Gp Racerjem nima ravno veliko, razen da sta obe Dunlop in obe uporabljata 2ct tehnologijo.

Pa še tabelca namembnosti, kjer si lahko pogledaš za kaj je namenjena Roadsmart, za kaj pa Gp Racer, predvsem bodi pozoren tam kjer piše track days :)

post-1190-1210147081_thumb.png

No pa brez zamere, te nočem nič "napadat", samo rad bi razjasnil, da ne bo slučajno kdo šel nabavit Roadsmart z mislijo, da gre lahko pa tako kot z GP Racer z njo na grobnik žgat :)

Objavljeno

Ok, res sem malo narobe napisal (mislil sem prav), Roadsmart ni ''združen iz GP racerja in Qualifier RR, uporabili so samo tehnologijo izdelave. Je pa res, da je Roadsmart nadomestek D220.

Hvala ti za tebelico Dex, sem jo že nekje videl, pa je nisem mogel več najti!

Lp

Johnny

Objavljeno

Ko se že toliko govori o Roadsmart: zanimiva mi je bila slika s prikazom zgradbe prve in zadnje gume glede na trdoto zmesi:

sredina zadnje je recimo A, stranski del pa B; spredaj pa je potem na sredini B, na straneh pa C. Je bilo objavljeno na eni izmed www. Dunlop. (kaj pa vem) .

LP

Objavljeno

Kakorkoli že, guma se mi zdi super in lepo se drži ob asfalt :worship: . Montirano imam na yamahci 600fazer, bom pa čez ene 2000 kilometrov videl kje se bo prej obrabila, mogoče se bo ta pa ob straneh prej kot po sredini. Prejšnja (qualifier) se je prej obrabila po sredini. Mogoče zato, ker sva bila veliko dva na motorju, in ovinkov ni do konca za polagat (da je nebi kje zgubu :rolleyes: , sopotnice namreč).

Objavljeno
Ko se že toliko govori o Roadsmart: zanimiva mi je bila slika s prikazom zgradbe prve in zadnje gume glede na trdoto zmesi:

sredina zadnje je recimo A, stranski del pa B; spredaj pa je potem na sredini B, na straneh pa C. Je bilo objavljeno na eni izmed www. Dunlop. (kaj pa vem) .

LP

... trdota zmesi na roadsmart ...

... robovi 53 W ....

... sredina 58 X ....

... za primerjavo D 220 - 63 W po celotni površini ...

Objavljeno
... trdota zmesi na roadsmart ...

... robovi 53 W ....

... sredina 58 X ....

... za primerjavo D 220 - 63 W po celotni površini ...

A lahko ti te kratice malo porazložiš (X,W)??? Kje si dobil podatek?

Objavljeno (popravljeno)
A lahko ti te kratice malo porazložiš (X,W)??? Kje si dobil podatek?

... X je napaka pri tipkanju, vse enote so W ...

... izmerjeno, preverjeno, preiskušeno ....

(stricisomipovedalipress)

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno
... X je napaka pri tipkanju, vse enote so W ...

... izmerjeno, preverjeno, preiskušeno ....

(stricisomipovedalipress)

Mene tudi zanima,kaj pomeni tisti W :whistle: :hmm:

Objavljeno
Mene tudi zanima,kaj pomeni tisti W :whistle: :hmm:

... nikoli ne boš izvedel, če ne boš dal za :beer1: ...

Objavljeno
... nikoli ne boš izvedel, če ne boš dal za :beer1: ...

Če bi ti vedel,bi ti dal,cel kamijon +brdo karamela :whistle:

Objavljeno

Hitrostni razred.. pivo pivo :)

Objavljeno
Hitrostni razred.. pivo pivo :)

..meni,meni....hitrostni razred NO GO :)

Objavljeno
Ja kuko ne :)

No,no to ni tapravo,gre se za enoto,ki določa trdoto gume(sredina/boki),to mora stric Gallus povedat,pa ne ve..... :lol1:

Ajd,na pivo bomo paže šli :beer2:

Objavljeno

Je že kdo sprobal Dunlop GP racer D209 na cesti? Sodeč po opisih, testih in razpredelnicah gre kljub temu, da je verzija s profilom road legal guma, predvsem za track day pnevmatiko. Pa me zanima kako se to kaj ogreje brez grelcev in kako drži pri navadnji vožnji. Rad bi gumo, da se lahko varno zapeljem tudi po cesti, da ne bo potrebno za vsak Raceland ali Marof premontirat gum. Varianta bi bile tudi kakšne supercorse, bt002, power race, ipd, ampak gp racer so zelo ugodne, pa še na testih so se dobro obnesle. Mi je pa prva varnost, tako da ne bi rad gume, ki je na cesti nevarna, tako da bi resnično bil vesel kakšne informacije iz prve roke kako je z ogrevanjem in gripom pri "normalni vožnji", ravno Rossija namreč v prometu ne mislim oponašat.

Objavljeno
Je že kdo sprobal Dunlop GP racer D209 na cesti? Sodeč po opisih, testih in razpredelnicah gre kljub temu, da je verzija s profilom road legal guma, predvsem za track day pnevmatiko. Pa me zanima kako se to kaj ogreje brez grelcev in kako drži pri navadnji vožnji. Rad bi gumo, da se lahko varno zapeljem tudi po cesti, da ne bo potrebno za vsak Raceland ali Marof premontirat gum. Varianta bi bile tudi kakšne supercorse, bt002, power race, ipd, ampak gp racer so zelo ugodne, pa še na testih so se dobro obnesle. Mi je pa prva varnost, tako da ne bi rad gume, ki je na cesti nevarna, tako da bi resnično bil vesel kakšne informacije iz prve roke kako je z ogrevanjem in gripom pri "normalni vožnji", ravno Rossija namreč v prometu ne mislim oponašat.

Če se boš vozil tako, kot si napisal, načeloma ne bo problema. Sam namreč vozim 209GP tudi po cesti, pa je vse dobro. Malo se sicer izogibaj bitumenskih zalivk in črt na cesti. Še enkrat, za stil lagano sportski ni problema, če pa je vroč poletni dan, pa sploh ni problemov tudi za kako agresivnejšo vožnjo.

Objavljeno
Je že kdo sprobal Dunlop GP racer D209 na cesti? Sodeč po opisih, testih in razpredelnicah gre kljub temu, da je verzija s profilom road legal guma, predvsem za track day pnevmatiko. Pa me zanima kako se to kaj ogreje brez grelcev in kako drži pri navadnji vožnji. Rad bi gumo, da se lahko varno zapeljem tudi po cesti, da ne bo potrebno za vsak Raceland ali Marof premontirat gum. Varianta bi bile tudi kakšne supercorse, bt002, power race, ipd, ampak gp racer so zelo ugodne, pa še na testih so se dobro obnesle. Mi je pa prva varnost, tako da ne bi rad gume, ki je na cesti nevarna, tako da bi resnično bil vesel kakšne informacije iz prve roke kako je z ogrevanjem in gripom pri "normalni vožnji", ravno Rossija namreč v prometu ne mislim oponašat.

se popolnoma strinjam! tudi jaz iščem nekaj takega, pa me je strah, da v normalnem prometu ne bo uporabna (beri varna). po info, ki jih imam (govorice) je bt 002 najbližje temu, kar iščema, dex, res pa je da tudi supercorso veliko ljudi vozi po cesti (in jo splošči :whistle: )!

Objavljeno
... trdota zmesi na roadsmart ...

... robovi 53 W ....

... sredina 58 X ....

... za primerjavo D 220 - 63 W po celotni površini ...

Se pravi, če sklepam po navedenih podatkih, Roadsmart v nobenem primeru ne bo zdržala dlje po sredini kot stara D220 :hmm: Se motim :?

Objavljeno (popravljeno)

Naj bi bilo ravno kontra. Roadsmart naj bi po sredini zdržala dlje kot D220. Jaz sem hotel Roadsmartke, pa sem prvo dobil zadnjo pa ne, tako da sem dal sedaj zadnjo gor D220, prvo pa Roadsmart. Zaenkrat sem zadovoljen. Koliko bo kakšna zdržala bomo pa videli.

Me pa zanima kaj pomeni kakšna številka, tista pri W. Če je večja je bolj trdo ali bolj mehko?

Lp

Johnny

Popravljeno . Popravil johnny21
Objavljeno

Vem kakšna je propaganda. Če pa trdote zmesi, ki jih je navedel Gallus, držijo, potem ima Roadsmart mehkejšo smes ergo hitrejšo obrabo. Razen seveda, če je obraba pnevmatike odvisna še od katerih drugih parametrov, ne samo od trdote zmesi. Jasno, ob predpostavki enake obremenitve - npr. isti motocikel + isti voznik.

Objavljeno
Me pa zanima kaj pomeni kakšna številka, tista pri W. Če je večja je bolj trdo ali bolj mehko?

Lp

Johnny

Če je Roadsmart ob straneh bolj mehka, kot na sredini, potem po logiki nižja številka pomeni mehkejšo zmes, višja številka trša zmes.

Objavljeno

A ima že kdo izkušnje z Roadsmart na težjih turerjih, še posebej na FJR? Razmišljam, da bi naslednji komplet bile dunlopke.

A imajo te Roadsmart (znotraj določene dimenzije) tudi različne oznake za različne tipe motorjev oz. težo, kot ima to Metzeler Z6? Upam, da kdo razume, na kaj mislim.

TNX

Objavljeno (popravljeno)
Če je Roadsmart ob straneh bolj mehka, kot na sredini, potem po logiki nižja številka pomeni mehkejšo zmes, višja številka trša zmes.

Ja sej res ne! Jaz :headbang:

Lp

Johnny

Popravljeno . Popravil johnny21
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Po dobrih 4kkm prevoženih se Roadsmart obnaša zelo dobro.Preživele so vse lokalne vožnje,malo avtoceste(nujno zlo),Dolomite po dežju in 3°,malo piste....Obraba lepo enakomerna in zgleda,da bo zdržale tko na uč,še ene 3 tisoč,oprijem dober tudi po dežju,sam zalivke :wacko: najbrž tudi druge gume nebi tam držale,zaenkrat zadovoljen...

Objavljeno
Po dobrih 4kkm prevoženih se Roadsmart obnaša zelo dobro.Preživele so vse lokalne vožnje,malo avtoceste(nujno zlo),Dolomite po dežju in 3°,malo piste....Obraba lepo enakomerna in zgleda,da bo zdržale tko na uč,še ene 3 tisoč,oprijem dober tudi po dežju,sam zalivke :wacko: najbrž tudi druge gume nebi tam držale,zaenkrat zadovoljen...

Dobra guma tudi po mojih izkušnjah, se podpišem pod napisano.

Zanima me pa, če sploh kakšna ST guma drži na zalivkah?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!