Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

Dej še mal opiš kak voziš in kaj si prej vozu in kak občutek je na Roadsmart in kaj si sedaj nataknu na svoj bajk, please :)

Težko dam kakšno resno objektivno oceno gume, ker sem na tem motorju vozil samo D220 in Roadsmart. Meni je bila super, na oprijem v suhem in mokrem nimam nobene pripombe. Je zdržala nekaj več km kot D220. Obrabljena je bila enakomerno od roba do roba. Stil vožnje? Kaj pa vem. Je bilo tudi kar nekaj avtoceste s polno obtežitvijo (sopotnica+prtljaga za kampiranje za 2 tedna), tako da me je tako enakomerno obrabljena guma kar presenetila. Se pa seveda distančniki na tačkah kar lepo obrušeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjo gumo Roadsmart sem zamenjal po 9.800 km.

Lepa kilometraža ni kaj,če bo moja tudi tolk,potem ne nataknem nobene druge gume več :worship: Kako se je obnašala zadnjih tisoč,dva?

Btw,delavnica mi je nekam znana :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Btw,delavnica mi je nekam znana :whistle:

Itaq :D V dotični delavnici sem bil prvi, ki sem zvozil Roadsmartko in prišel po novo.

Zadnjih tisoč ali dva kilometrov se je opazilo zmanjšan oprijem pri zaviranju in speljevanju predvsem na gladkem asfaltu. Na mokrem nisem izzival. Na primernih ovinkih pa je brez težav šlo do tačke.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Jz sm mel na Roadsmart gumi povsem enako obrabo kot jetman - in isti kilometri - 9500km pa je šla (zadnja) - prva je po teh km šele na polovici. Tako hitro pa je šla, saj je v to obdobje vključenih kar nekaj km po grobih Francoskih cestah - je blo 5400km potovanja umes, polno naložena s punco, pa od tega več kot 1000km skoz sam naravnost pa vsaj 130km/h. Tako da sm prepričan, da bi z vožnjo samo po SLO cestah (brez velik avtocest) zdržala guma ene 4000km več (seveda, da bi se vseskozi vozil sam in ne kot jz, ki se večino časa z dekletom)

Aja kaka je vožnja: sm ravno gledal pod temami gum kaj pomeni sport-touring vožnja :naughty: pa težko sedaj opredelim ali je sport-touring al ne, ker ni nobeden dokončno definiral natančnih mejnic - skratka, na potovanju sva vozila tako: zunaj naselij lepo do max 120km/h (ponavadi 110), avtocesta do 140km/h (drugače poraba že bila 8l/100km), ovinki pa pač dokler guma fajn drži :) (torej do roba). Seveda je dinamika prisotna - ožemanje do konca pa itak, ker s 650ccm in vsaj 200kg na njem pač ne gre drugače kot gas do konca :naughty:

Glede mokrote sem bil zadovoljen, ker se itak vozim kot po jajcih, glede oprijema pa kapo dol. Res mi je guma očitno pisana na kožo in je ne morem prehvalit. Tudi sam, ko sem šel na kako Marijo reko nekajkrat gor pa dol, pa je šlo gladko do roba, nisem zaznal nikakršnega oddrsavanja - super.

Aja zadnji kilometri - polno naložena in maximalen nagib, pa je kdaj prišlo do občutka, kot da želi spodvihati gumo (občutek je bil zelo podoben tistemu, ki se rad pripeti, ko je tlak v gumi premajhen in pride do čigumastega občutka), samo zdrsa ni bilo!!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja zadnji kilometri - polno naložena in maximalen nagib, pa je kdaj prišlo do občutka, kot da želi spodvihati gumo (občutek je bil zelo podoben tistemu, ki se rad pripeti, ko je tlak v gumi premajhen in pride do čigumastega občutka), samo zdrsa ni bilo!!

Na kolk si pa pumpal gumo? A to ti je gumo spodvijalo, ko sta bila dva na motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navodila za pumpanje gume so: 2.25 spredaj in 2.5 zadaj (ne piše nič o obremenitvi) - a vseeno sem filal zadaj okoli 2.8 - 2.9, saj je bil pri 2.5 res malo neprijeten občutek v hitreje odpeljanih ovinkih, ki je pri tlaku 2.8 prenehal. Zagotovo ni bil problem v premalo napumpani gumi, ampak v ravno prav dodelani, da se je pojavil takšen občutek. Spodvijalo pa je ja ko sva bila 2 gor in max naložena - in to se je zgodilo samo 2x v zadnjih 1000km gume.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navodila za pumpanje gume so: 2.25 spredaj in 2.5 zadaj (ne piše nič o obremenitvi) - a vseeno sem filal zadaj okoli 2.8 - 2.9, saj je bil pri 2.5 res malo neprijeten občutek v hitreje odpeljanih ovinkih, ki je pri tlaku 2.8 prenehal. Zagotovo ni bil problem v premalo napumpani gumi, ampak v ravno prav dodelani, da se je pojavil takšen občutek. Spodvijalo pa je ja ko sva bila 2 gor in max naložena - in to se je zgodilo samo 2x v zadnjih 1000km gume.

ajd

pa ne zaradi pnevmatike ampak 99% zaradi motocikla..

vzmetenje in ves komplet ni bil kos vsemu skupaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi res - predvsem medosna in vzmetenje sta bila najšibkejši člen. No uglavnem če ostanemo pri temi Dunlop - Roadsmart je super :worship:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne zaradi pnevmatike ampak 99% zaradi motocikla..

vzmetenje in ves komplet ni bil kos vsemu skupaj..

SV je res mehak k putr, sam sm tud jst opazu, da v dvoje je treba zadnjo na 3.0 pumpat drugac je res nevzdrzno. Pa zdej z Conti sport attack je dejansko bols kakor prej s qualifierco...

Popravljeno . Popravil triler
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjo gumo Roadsmart sem zamenjal po 9.800 km.

Lepa kilometrina. :worship: Jaz sem imel ob menjavi malenkost več mesa po sredini in malo manj po robovih pri 6000km. Menjal sem samo zadnjo, imam občutek da se sedaj po prevoženih 2000 km prednja obrablja hitreje kot prej oz.kot sem pričakoval. Oprijem b.p. Zanimivo mi je bilo, da nisem imel tistega smotanega občutka padanja motorja v nagib ob menjavi kot pri prejšnjih kompletih. je pa bila na tem motorju to prva menjava, tako da lahko malo zavisi tudi od motorja :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm.. Če ti gre Roadsmart po 6k km po robu, pomeni, da si kar agresiven in bi bilo mogoče bolje razmislit o Qualifier RR, ki je taki vožnji bolj namenjena in prav tako zdrži od 5-6km in to ne pri penzionistični vožnji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Jz sm mel na Roadsmart gumi povsem enako obrabo kot jetman - in isti kilometri - 9500km pa je šla (zadnja) - prva je po teh km šele na polovici. Tako hitro pa je šla, saj je v to obdobje vključenih kar nekaj km po grobih Francoskih cestah - je blo 5400km potovanja umes, polno naložena s punco, pa od tega več kot 1000km skoz sam naravnost pa vsaj 130km/h. Tako da sm prepričan, da bi z vožnjo samo po SLO cestah (brez velik avtocest) zdržala guma ene 4000km več (seveda, da bi se vseskozi vozil sam in ne kot jz, ki se večino časa z dekletom)

Aja kaka je vožnja: sm ravno gledal pod temami gum kaj pomeni sport-touring vožnja :naughty: pa težko sedaj opredelim ali je sport-touring al ne, ker ni nobeden dokončno definiral natančnih mejnic - skratka, na potovanju sva vozila tako: zunaj naselij lepo do max 120km/h (ponavadi 110), avtocesta do 140km/h (drugače poraba že bila 8l/100km), ovinki pa pač dokler guma fajn drži :) (torej do roba). Seveda je dinamika prisotna - ožemanje do konca pa itak, ker s 650ccm in vsaj 200kg na njem pač ne gre drugače kot gas do konca :naughty:

Glede mokrote sem bil zadovoljen, ker se itak vozim kot po jajcih, glede oprijema pa kapo dol. Res mi je guma očitno pisana na kožo in je ne morem prehvalit. Tudi sam, ko sem šel na kako Marijo reko nekajkrat gor pa dol, pa je šlo gladko do roba, nisem zaznal nikakršnega oddrsavanja - super.

Aja zadnji kilometri - polno naložena in maximalen nagib, pa je kdaj prišlo do občutka, kot da želi spodvihati gumo (občutek je bil zelo podoben tistemu, ki se rad pripeti, ko je tlak v gumi premajhen in pride do čigumastega občutka), samo zdrsa ni bilo!!

Nekako tako se je dogajalo tudi meni... Guma je bla lepo obrabljena, enakomerno (conti road attack mi je naredila 5500km in pa kar lep rob in trak po sredini), zdrzala mi je pa kakih 8000km, mogoce kakega vec. Ni se bila cisto obrabljena, indikatorji so bili pa ze znucani, tko da je blo se 1mm profila priblizno... Sem pa opazil da je bila cisto pri robu malo posvaljkana, kot da se malo spodvija. Pumpal sem jo 2.3 bara, mogoce zato? Prva je pa obrabljena nekako do polovice al malo cez..., bo se ok za neki casa...Sem dal gor spet roadsmart, ker mi je zelo vsec!

Janez

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja roadsmart po 4800km, predvidevam da bo vsaj se za enkrat tolk..Ko se segreje, guma drzi zelo dobr, vozim se izkljucno sam..

post-16982-1219772416_thumb.jpg

post-16982-1219772478_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm.. Če ti gre Roadsmart po 6k km po robu, pomeni, da si kar agresiven in bi bilo mogoče bolje razmislit o Qualifier RR, ki je taki vožnji bolj namenjena in prav tako zdrži od 5-6km in to ne pri penzionistični vožnji :)

:grrr

moraš upoštevat tudi težo motocikla in skupno težo..

mogoče tebi drži toliko ko se voziš vedno sam..meni so šle po dobrih 5k km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svoji mački imam Dunlop d208. Z njimi naredu 12k km. Zelo zadovoljen :worship: Obe imam pobrane do roba. (uprašte Dex-a, če nevrjamete) Sprednja je malo čez sredino "zraderana" (še kakšnih 2k km bi zdržala)

Na zadnji pa mi je po sredini pogledal drat vn :headbang: Motoristično sezono sem zaključil za letos, ker mislim naslednje leto kupit D209rr ali D209gp.

Motor imam zablokeran na 25kW tako da 10k km bi mogle zdržat (po cesti) :whistle:

Ima kdo kakšen boljši predlog za zmerno ceno???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

209GP za po cesti res ne rabiš in jih niti ne izkoristiš, razen če jih imaš gor, ker nameravaš tudi kdaj na pisto in ne menjaš gum vsakič. Qualifier RR je za na cesto zmaga, oziroma če kombiniraš pisto, potem kar GP Racer.

moraš upoštevat tudi težo motocikla in skupno težo..

mogoče tebi drži toliko ko se voziš vedno sam..meni so šle po dobrih 5k km..

To že, odvisno je tudi od tega, ampak če je ST guma po robu fertik v 6k km, potem gre verjetno za precej agresivno vožnjo za katero je mogoče bolje imet temu namenjeno gumo. V dvoje težko, da rob prej kot sredino fentaš, ali pač.. No, je pa to zgolj moje razmišljanje, oziroma ugibanje, Roadsmarta nisem probal, tako da ne vem kako se obnese, kakšen je grip, ipd. To sem komentiral zgolj zato, ker ima vsaka guma svoj namen in če je nekdo tišač in namontira ST gumo gor ter jo "temu primerno zlorablja", še ne pomeni, da mu bo naredila več km kot neka bolj športna guma, ki je taki vožnji namenjena in pri njej ponuja še več gripa, varnosti in rezerve. Nekateri tega ne vedo, zato ni nič narobe, če se opozori na to. Ampak kot sem rekel, Roadsmarta nisem vozil, zato ne vem kakšna guma je, tako da to je samo piece of my mind, najbolj bo pa itak vedel tisti, ki jih vozi in ve kako je zadovoljen z njimi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

evo prvi vtisi po 113 kmjčkih z GP Racer D209 (spredaj S, 120/70, zadaj E, 190/55) - seveda lahko zaenkrat samo opišem kako drugače se počutim kot prej z BT002 - Lubica je do ene 60 na uro enako lahkotna kot prej, pri višji hitrosti pa precej bolj "težka" in "nerodna" = v ovinek jo je treba poriniti z večjo silo, enako pri zaporednih ovinkih, čim večja je hitrost tem več sile je potrebne za menjavo nagiba, Lubica hoče apriori voziti večje, širše linije kot prej... po drugi strani pa je Lubica na slabi cesti (ta opis velja za skoraj vse slovenske ceste :rolleyes: ) veliko bolj mirna - Dunlop je precej mehkejša guma kot BT002, in manj "špičasta", bolje duši udarce in ne odskakuje, je pa zato manj natančna in lahkotna... hja, you can't win them all če nimaš Corse III :( škoda da je bilo že preveč temno da bi šel še do Stare pošte - moja referenčna cesta za gume :)

o gripu, obrabi, počutju, kako hitro se segrejejo in trajnosti pa ko bo več kmjčkov, zaenkrat niso niti še do konca ulaufane - na obeh straneh manjka še nekaj mmjčkov do roba gume - je blo že preveč temno da bi jo lahko ulaufal do roba :whistle: upam da bo SN :winkiss: dobila jutri kmalu "frej" in jih bova šla ulaufat do konca :naughty:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To že, odvisno je tudi od tega, ampak če je ST guma po robu fertik v 6k km, potem gre verjetno za precej agresivno vožnjo za katero je mogoče bolje imet temu namenjeno gumo. V dvoje težko, da rob prej kot sredino fentaš, ali pač.. No, je pa to zgolj moje razmišljanje, oziroma ugibanje, Roadsmarta nisem probal, tako da ne vem kako se obnese, kakšen je grip, ipd. To sem komentiral zgolj zato, ker ima vsaka guma svoj namen in če je nekdo tišač in namontira ST gumo gor ter jo "temu primerno zlorablja", še ne pomeni, da mu bo naredila več km kot neka bolj športna guma, ki je taki vožnji namenjena in pri njej ponuja še več gripa, varnosti in rezerve. Nekateri tega ne vedo, zato ni nič narobe, če se opozori na to. Ampak kot sem rekel, Roadsmarta nisem vozil, zato ne vem kakšna guma je, tako da to je samo piece of my mind, najbolj bo pa itak vedel tisti, ki jih vozi in ve kako je zadovoljen z njimi :)

Itak ima roadsmart na sredini ene 2mm več mesa kot na straneh, tako da se normalno obrabi prej po robovih če ne tiščiš ravnin. Skoraj pol kmjev sem imel po alpah z prtljago, tako da nimaš kaj preveč izbirat ceste - so pač ovinki in tam se radira po robovih. O Qualifercah nisem niti nikoli razmišljal, saj ob moji vožnji Roadsmart popolnoma zadostuje potrebam. Če bo pa kdaj kaka ss mašina pr bajti pa zna bit da ne bom več vozil Roadsmart.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

evo vtisi po 2000 kmjčkih: GP Racer D209 (spredaj S, 120/70, zadaj E, 190/55) sem se jih kar navadil, zato gredo zdaj lažje v ovinek, so stabilne v nagibu, tudi smer držijo odlično, še vedno pa nimam občutka absolutnega, neskončnega gripa tako kot pri BT002 - v nagibu dajejo en tak medel občutek, čeprav niso še nikoli zdrsnile; predvsem pa ostaja poglavitna zamera: Lubica je postala veliko bolje "nerodna", "težka" in "počasna" - težje in počasneje (v primerjavi z BT002) jo premetavam iz enega nagiba v drugi, pa tudi večje kroge hočejo delat v ovinkih kot si jst želim :rolleyes: to me moti, tko da jih ne bom več kupil, čeprav so tko nasplošno čisto solidne gume: dokaj zanesljive, precej bolj udobne, a tudi precej manj "ostre" in "lahke" kot BT002... verjamem pa - oz bolj upam - da bom z njimi naredil malo več kmjev kot z BT002, s katerimi sem naredil 5200 kmjčkov

podobne občutke je mela tud SN :winkiss: ko sva v ponedeljek v Kobaridu zamenjala motorčka: na Kalcah je rekla da ne more več peljat Lubice ker jo je pretežko premetavat po ovinkih, da jo ful bolijo roke - zelo zanimivo, kajti z BT002 se ji je zdela Lubica celo za odtenek lahkotnejša od njenega GigSrčka :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

evo vtisi po 2000 kmjčkih: GP Racer D209 (spredaj S, 120/70, zadaj E, 190/55) sem se jih kar navadil, zato gredo zdaj lažje v ovinek, so stabilne v nagibu, tudi smer držijo odlično, še vedno pa nimam občutka absolutnega, neskončnega gripa tako kot pri BT002 - v nagibu dajejo en tak medel občutek, čeprav niso še nikoli zdrsnile; predvsem pa ostaja poglavitna zamera: Lubica je postala veliko bolje "nerodna", "težka" in "počasna" - težje in počasneje (v primerjavi z BT002) jo premetavam iz enega nagiba v drugi, pa tudi večje kroge hočejo delat v ovinkih kot si jst želim :rolleyes: to me moti, tko da jih ne bom več kupil, čeprav so tko nasplošno čisto solidne gume: dokaj zanesljive, precej bolj udobne, a tudi precej manj "ostre" in "lahke" kot BT002... verjamem pa - oz bolj upam - da bom z njimi naredil malo več kmjev kot z BT002, s katerimi sem naredil 5200 kmjčkov

podobne občutke je mela tud SN :winkiss: ko sva v ponedeljek v Kobaridu zamenjala motorčka: na Kalcah je rekla da ne more več peljat Lubice ker jo je pretežko premetavat po ovinkih, da jo ful bolijo roke - zelo zanimivo, kajti z BT002 se ji je zdela Lubica celo za odtenek lahkotnejša od njenega GigSrčka :hmm:

suzuki..gume niso krive..staraš se ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki..gume niso krive..staraš se ;)

Hola mojster,

:hmm: morda pa res... nič hudega, se bom hitro spet pomladil nazaj z BT002 ali Corso III :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!