Jure Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 Nobenega problema Tudi sam sem bil najprej malo skeptičen, ker je Dunlopovo priporočilo za Gp Racer 70% pista in 30% cesta, vendar so se izkazale za zelo dobre na cesti. Tudi v mokrem se odlično obnesejo, kar je prav presenetljivo, glede na to, da so takrat bolj kot ne hladne, pa še moker asfalt je drseč.. Vendar gre motor prej na prvo kolo, kakor da bi guma zdrsnila. Zakon skratka Kar se tiče pa na splošno gripa po cesti pa nisem čutil razlike med Gp Racer in Q RR. Prav tako se oboje relativno hitro segrejejo. Se mi pa zdi, da Q RR zdržijo še kak kilometer dlje, predvsem prva se mi zdi, da se pri GP Racer obrablja vsaj tako hitro kot zadnja. Pri Q RR zdrži dlje. Vendar po drugi strani to niti ni tako slabo, zamenjaš vedno obe pa je Za naslednji set bom še premislil med Q RR in GP R ker so oboje za na cesto kar se mene tiče super. Pri Gp Racer vozim spredaj in zadaj Medium. gsxf750 1
suzuki Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 (popravljeno) kk je pa z ogrevanjem pri ne najbolj toplih temperaturah? pri recimo 20C zraka? pa poročaj pol primerjavo s Qrr! Hola mojster, tko kot pravi Jure, nobenega problema; po 5 kmjih vedno nagnem do roba (zadnje gume), pa niso še nikoli protestirale, jim pa na ravnini mal prej pomagam z vijuganjem (sej ne vem če je to res nujno, ampak jst se boljš počutim ) IMHO tud manj stopinj ni ovira če je asfalt OK, sej čutiš kako se motor pelje... itak je treba vedno sproti začutit kolk držijo gume oz je nasploh vožnja motorja en sam feeling - hudo dobr feeling :naughty: po prvih 100 km z RRkami mam vtis da je prednja malo bolj okrogla, ni tolk špičasta kot GP Racer, pelje se pa več kot super - tko kot vsaka nova guma bomo vidl kaj bo čez 5000 km PS meni se redno prej obrabi prednja guma kot zadnja, razlika sicer ni glih velika (slike so v mojem prejšnjem postu), a je bilo enako z GP Racer, BT002 in Corso III... edina razlika: GP Racer mi je naredila rob spredaj Popravljeno Julij 24, 2009. Popravil suzuki gsxf750 1
m@dness Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 a lahko kdo kje zrihta d211 gume ker jih nikjer v slo ni več za dobit ?? lahko so tudi slick
m@dness Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 še eno vprašanje... na kolko pumpate d211 -ke? baje se te ntec pumpajo na dosti nižji tlak. tudi do 1.1 odzadaj?
m@dness Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 aja, pista grobnik (cca 28 stopinj), zmes medium, grete z grelci
biker77 Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 aja, pista grobnik (cca 28 stopinj), zmes medium, grete z grelci 1.2 zadaj, 2.1 spredaj gsx750f 1
sesir Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 (popravljeno) aja, pista grobnik (cca 28 stopinj), zmes medium, grete z grelci Pri motopuls svetujejo: Dunlop D-211 GP Stražnja sof 7614 ali 7704,pritisak 1,1 hladno, 1,4-1,5 nakon grijača(cca 80 stupnjeva). Prednja medium 7680 ali 6136,pritisak 1,9hladno, 2,2-2,3 nakon grijača(cca 80 stupjeva). Prednju gumo uvijek vozite medium,bez obzira koja je smjesa te godine aktualna,a stražnju soft ili medium soft kad god je temperatura asfalta veća od 20 stupnjeva Celzija. Mislim,da je o tem veliko napisanega na motori.hr,ker je testiral Saša Kranjec Popravljeno Avgust 27, 2009. Popravil sesir
biker77 Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Pri motopuls svetujejo: Dunlop D-211 GP Stražnja sof 7614 ali 7704,pritisak 1,1 hladno, 1,4-1,5 nakon grijača(cca 80 stupnjeva). Prednja medium 7680 ali 6136,pritisak 1,9hladno, 2,2-2,3 nakon grijača(cca 80 stupjeva). Prednju gumo uvijek vozite medium,bez obzira koja je smjesa te godine aktualna,a stražnju soft ili medium soft kad god je temperatura asfalta veća od 20 stupnjeva Celzija. Mislim,da je o tem veliko napisanega na motori.hr,ker jre testiral Saša Kranjec Ki je štepal kroge dosti pod 1.40..za nas malo počasnejše bo pa malenkost višji pritisk čist okej gsxf750 1
sesir Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Ki je štepal kroge dosti pod 1.40..za nas malo počasnejše bo pa malenkost višji pritisk čist okej Verjamem! Na testu je bilo dogovorjeno,da se z vsemi gumami vozijo krogi od 1:36 do 1.40 Pod minuse piše: ako pogrešite smjesu i pritisak guma se može pokazati u sasvim drugom svjetlu. Drugače jo pa zelo hvalijo. gsxf750 1
dukemb Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Dunlop QUALIFIER po 3400 km spustila dušo. Kaj pravite na tole?
suzuki Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Hola, @ dukemb: ful čudno tole nekaj je narobe z gumo, reklamiraj!! bikez in ImenitnaPriložnost 1 1
bikez Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Dunlop QUALIFIER po 3400 km spustila dušo. Kaj pravite na tole? Jaz po čem takem ne bi več nataknil Dunlopa gor! Reklamacija gor ali dol. Če ne bi opazil in kje nažigal bi se lahko končalo drugače. roko 1
dukemb Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Hola, @ dukemb: ful čudno tole nekaj je narobe z gumo, reklamiraj!! Saj sem, pa imajo samo neke izgovore. A vsak mi pravi da še česa podobnega ni videl. Jaz pa sem zaradi tega skoraj zradiral. Guma je bila polna napihnjenih mehurjev. Moram počakat do naslednjega tedna na odgovor zastopnika za gume.
a79 Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Saj sem, pa imajo samo neke izgovore. A vsak mi pravi da še česa podobnega ni videl. Jaz pa sem zaradi tega skoraj zradiral. Guma je bila polna napihnjenih mehurjev. Moram počakat do naslednjega tedna na odgovor zastopnika za gume. Izgovore naj kar orng utemeljijo, ker tole je grozno za vidt... Sreco si imel..
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Dunlop QUALIFIER po 3400 km spustila dušo. Kaj pravite na tole? Lahko bi bilo, da je motor pred nakupom dolgo stal odkonzerviran nekje in so se gume "pokvarle" al pa vsaj malo 'skisale' :-), pol si ga pa ti high-performance teral in se je namehurila (lahko se tolažiš, da se to tudi Rossiju dogajalo kdaj). Seveda pa pravzaprav pojma nimam o stvareh in ... well, samo ugibanje. sesir, domina, Alla in 1 other 2 2
ProdriveR Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 dukemb - a lahk pogledas,kje je bila guma narejena?? Ker v zadnji oz predzadnji stevilki motoSI-ja je pisalo,da so baje problemi oz folk ni zadovolen z Q-ji,ki niso narejeni v EU?? Drgac pa grozno za vidit...
dukemb Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 dukemb - a lahk pogledas,kje je bila guma narejena?? Ker v zadnji oz predzadnji stevilki motoSI-ja je pisalo,da so baje problemi oz folk ni zadovolen z Q-ji,ki niso narejeni v EU?? Drgac pa grozno za vidit... Narejeno na Japonskem piše.
Cartman Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 (popravljeno) Narejeno na Japonskem piše. japonska? pol je še prva vgradnja? vsekakor extremno neprijetna situacija. drugače pa sm bral, in gledal podobne slikce, da je to delaminacija gume, ki je ponavadi posledica pregrete gume. to se lahko zgodi zarad preobremenitve gume, (ne prašaj kako nej bi to zgledalo) pospremljene z preniskim tlakom. getenje gume pregreje karkaso. . .in se pojavijo ti žulji. ampak gma ni počla, ne? a ti maš Bkinga? si ji ye..al vse pospisku na ac, pa je res dušo spustila. Popravljeno Avgust 28, 2009. Popravil Cartman roko 1
dukemb Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 japonska? pol je še prva vgradnja? vsekakor extremno neprijetna situacija. drugače pa sm bral, in gledal podobne slikce, da je to delaminacija gume, ki je ponavadi posledica pregrete gume. to se lahko zgodi zarad preobremenitve gume, (ne prašaj kako nej bi to zgledalo) pospremljene z preniskim tlakom. getenje gume pregreje karkaso. . .in se pojavijo ti žulji. ampak gma ni počla, ne? a ti maš Bkinga? si ji ye..al vse pospisku na ac, pa je res dušo spustila. Prvovgradnja ja in tudi počila ni ( mogoče bi če se ne bi ustavil ). Na avtocesto sem pa šel prvič s tem motorjem. Da pa bi bila premalo naponjena dvomim, ker kontroliram. Teral sem ga res ampak to se vseeno ne bi smelo zgodit z gumo - ali pa? Kos em se ustavil in pogledal gumo so bili tukaj ko vidite sedaj te "okrogle" poškodbe mali baloni Sem pa ostal cel .
Zejek Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Hojla, Suzuki, imam eno vprašanje zate, koliko km si do zdaj naredo z Q RR? Koliko približno držijo te gume? Kako se ti zdijo? Kolikor sem prebral na forumu, vidim da voziš malo bolj divje Sedaj imam Bridgestone bt016 gor in nikakor nisem zadovoljen z njimi, sploh zdaj ko je 20° pa ni nekega močnega sonca, se mi zdi da ne gre tak tekoče v ovinek. Aja, pa vozim povprečno, tu pa tam kateri ovinek do roba (zadnje gume seveda)...malo bolj nagnit pa me je itak strah, ker že zdaj se mi zdi da ne gre ravno lepo mirno motor v ovinek ob teh že rahlo jeseniskih pogojih. LP
DonKihot Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Seos, Zejek, dobro vprašanje, mene tud zanima tale guma. Sem novopečen dirkač, ki želi svoj motor spravit na koleno, oziroma na motorju moje koleno na asfalt, da se razumemo! In to ne bi rad s katerokoli gumo...
Jure Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Q RR bodo kar taprave. Hitro se ogrejejo, dober grip, dobra kilometrina in super cena. Jaz kar redno drsam s koleni po tleh, pa sem iz Q RR spravil 6k km ven, obraba čisto enakomerna.. Tako da če ne nažigaš ravno 1. pa 2. iz vsakega križišča, komot narediš tako kilometrino, kar je pa za SS gumo že čist super. gsxf750 1
DonKihot Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Super, hvala ti. Še imaš mogoče kak info o ceni? Koliko pa kje se najbolj splača? Ali pa vsaj okvirno ceno, ki je normalna za te gume da me ne bo prvi prodajalec po domače povedano nategno. Dimenzije imam 120/70/17 in 180/55/17. Hvala še 1x
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se