DRVOWP Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 hmm ne vem, sem tankal na Petrolu na pa ni bilo nič ceneje!
LooLekSLO Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 Se je pa plin kar dobro dvignil od začetka...še malo pa se zaradi naraščanja plinskih sistemov ne bo več splačalo več.
thumper Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Se je pa plin kar dobro dvignil od začetka...še malo pa se zaradi naraščanja plinskih sistemov ne bo več splačalo več. navkljub slabšemu razmerju v procentih avtoplin - bencin se prihranek v centih še zmeraj drži na solidnem nivoju .. na petrolu je razlika avtoplin. super95 0,465 € , kdor pa ima možmost tankati na butan plinu pa je ta razlika 0,549€ ...pozabljate , da se bo bencin ravno tako dražil kot plin la prihranek v evrih bo večji daražji ko bo bencin in s tem se bo naprava prej izplačala.
MowzancR Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 hmm ne vem, sem tankal na Petrolu na pa ni bilo nič ceneje! Zanimivo je to, da na internetnih straneh Petrola in Tuša še vedno držijo staro ceno, čeprav so jo spremenili. Na katerem Petrolu pa si tankal včeraj s staro ceno?
thumper Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Zanimivo je to, da na internetnih straneh Petrola in Tuša še vedno držijo staro ceno, čeprav so jo spremenili. Na katerem Petrolu pa si tankal včeraj s staro ceno? ja še zmeraj piše stara cena ... na terenu pa je nova - nižja..kaj češ malo so zaostali...
DRVOWP Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Zanimivo je to, da na internetnih straneh Petrola in Tuša še vedno držijo staro ceno, čeprav so jo spremenili. Na katerem Petrolu pa si tankal včeraj s staro ceno? Gorenjska avtocesta Voklo. Jaz se nikoli več ne bom odločil za predelavo. Čeprav delam kar veliko km (cca 45.000) se bom naslednje leto ko bo avto iztrošen odločil za nakup diesla.
biker77 Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Gorenjska avtocesta Voklo. Jaz se nikoli več ne bom odločil za predelavo. Čeprav delam kar veliko km (cca 45.000) se bom naslednje leto ko bo avto iztrošen odločil za nakup diesla. zakaj ne?
DRVOWP Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Ma ne vem, težko razložim saj ne da ne dela ampak....malenkosti. Že od kar sem dal vgraditi napravo nikoli ne vem koliko plina imam v rezervarju razen približno po kilometrih (nikoli ni delalo dobro po dveh poskusih da bi mi popravili pa sedaj sploh ne pade nivo več pod polovico?!?) nikoli ne veš koliko imaš bencina v rezervarju?!? velikokrat se vklopi kontrolka za napako motorja-ja vsi pravijo da je to nepravilna mešanica goriva, in do sedaj je tudi zmeraj bilo tako kaj pa ko enkrat nebo jaz se bom pa peljal naprej?!? saj nekaj prihranka je ampak ne pozabiti da avto porabi kar nekaj več kot prej ( prej cca 8.6 sedaj cca 10.4) seveda sta sedaj dva servisa - ne smemo pozabiti na plinski servis in še bi lahko našteval saj če je komu všeč tudi prav jaz nisem zadovoljen. Tako da jaz se več nikoli ne bi odločil za vgradnjo plina. Ne nazadnje pa če sedaj pogledam bi dal pri nakupu avtomobila takrat razliko, ki sem jo vplačal za vgradnjo zraven in bi se moral odločiti za nakup diesla.
thumper Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 Ma ne vem, težko razložim saj ne da ne dela ampak....malenkosti. Že od kar sem dal vgraditi napravo nikoli ne vem koliko plina imam v rezervarju razen približno po kilometrih (nikoli ni delalo dobro po dveh poskusih da bi mi popravili pa sedaj sploh ne pade nivo več pod polovico?!?) nikoli ne veš koliko imaš bencina v rezervarju?!? velikokrat se vklopi kontrolka za napako motorja-ja vsi pravijo da je to nepravilna mešanica goriva, in do sedaj je tudi zmeraj bilo tako kaj pa ko enkrat nebo jaz se bom pa peljal naprej?!? saj nekaj prihranka je ampak ne pozabiti da avto porabi kar nekaj več kot prej ( prej cca 8.6 sedaj cca 10.4) seveda sta sedaj dva servisa - ne smemo pozabiti na plinski servis in še bi lahko našteval saj če je komu všeč tudi prav jaz nisem zadovoljen. Tako da jaz se več nikoli ne bi odločil za vgradnjo plina. Ne nazadnje pa če sedaj pogledam bi dal pri nakupu avtomobila takrat razliko, ki sem jo vplačal za vgradnjo zraven in bi se moral odločiti za nakup diesla. evo vsem bralcem te teme v poduk : kaj lahko naredi nezadovoljna stranka , ki se je zmotila pri vgrajevalcu ali pa jo je ta še nabrisal z netočnimi podatki ... - po kilmetrih se mora relativno točno vedeti koliko plina je še drugače ali ti niha poraba plina , si spremenil dinamiko vožnje ali pa je petrol spet nategnil plinaše s slabo kakovostjo ( kar se pa nivoja tiče ---- verjetno so pri vgradnji hoteli zadovoljno stranko pa so plovec pokrivili da ti gre več plina noter ali pa niso imeli plovca za pravo višino tanka - v obeh primerih se plovec lahko zatakne ob stene tanka) - zmeraj vem koliko zdrži poln tank bencina : poleti okoli 6000km ( odšteti je treba vožnjo na bencin , če ti zmanjka plina) , pozimi okoli 4000km ... modul resetira nivo na cca 2-3 vžige , za zelo dolgo relacijo pa ne vem ker mi ni nikoli lučka utripala torej je resetiral med vožnjo.. - lučka za motor - check engine - je povezana z naslovom teme - poraba (pri istem režimu vožnje seveda - za 3-4 km/h večja povprečna hitrost pomeni 0,5l plina več) , poraba plina je od skoraj nič do max 25% večja od porabe bencina ( to je meja za katero proizvajalec plinske naprave še pravi , da je nekje v mejah normale a samo pri problematičnih avtih kjer je to največkrat povezano s prostorom in pristopom do mehanskih delov pri motorju) - tvoje poraba s 15% dodatka je 9,9l plina na 100 km .. in prihranek je 11€ na bencin - 8,13 na plin = 2.87€ /100km prihranka... nekateri pri nas ne zaslužijo toliko za celo uro dela... - in ne smemo pozabiti , da plin za svoj servis prišpara sam brez dodatne obremenitve tvoje denarnice , kar za vse električne in mehanske dodatke , ki zvišujejo porabo goriva med vožnjo ne bi mogli reči - med mehanske porabnike bi štel predvsem širše gume.. -in seveda zadnji odstavek : pa tudi če bi bil prihranek na koncu računice samo 10% , bi bil pri sebi zadovoljen , da sem svojim otrokom vsaj malenkost prispeva za njihovo prihodnost kar se tiče škodljivih plinov - pa ne za globalno segrevanje ,ne,ne - za zdravje !! Frips 1
MowzancR Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 Gorenjska avtocesta Voklo. Jaz se nikoli več ne bom odločil za predelavo. Čeprav delam kar veliko km (cca 45.000) se bom naslednje leto ko bo avto iztrošen odločil za nakup diesla. Če bi imel preveč časa, bi se ziher šel kregat na Petrol z računom.. Ma ne vem, težko razložim saj ne da ne dela ampak....malenkosti. Že od kar sem dal vgraditi napravo nikoli ne vem koliko plina imam v rezervarju razen približno po kilometrih (nikoli ni delalo dobro po dveh poskusih da bi mi popravili pa sedaj sploh ne pade nivo več pod polovico?!?) nikoli ne veš koliko imaš bencina v rezervarju?!? velikokrat se vklopi kontrolka za napako motorja-ja vsi pravijo da je to nepravilna mešanica goriva, in do sedaj je tudi zmeraj bilo tako kaj pa ko enkrat nebo jaz se bom pa peljal naprej?!? saj nekaj prihranka je ampak ne pozabiti da avto porabi kar nekaj več kot prej ( prej cca 8.6 sedaj cca 10.4) seveda sta sedaj dva servisa - ne smemo pozabiti na plinski servis in še bi lahko našteval saj če je komu všeč tudi prav jaz nisem zadovoljen. Tako da jaz se več nikoli ne bi odločil za vgradnjo plina. Ne nazadnje pa če sedaj pogledam bi dal pri nakupu avtomobila takrat razliko, ki sem jo vplačal za vgradnjo zraven in bi se moral odločiti za nakup diesla. - To kot prvo niso malenkosti, ampak problemi s plinskim sistemom. - Za rezervoar ti je že thumper povedal par možnosti. Pri check engine je lahko problem tudi pri kakšnem nakvarjenem senzorju, vem za enega, ki mu po menjavi nekega senzorja ni več zasvetila ta lučka. - Če je mešanica napačna, je tudi poraba potem toliko višja. - Servis je odvisen od kompleksnosti mašine ampak še vedno se pokrije glede na cenejše razmerje goriva - Si gledal, kolk bi te prišel servis istega avta, samo da bi bil na diesel? - Pri 45.000km letno bi se ti morala povrniti predelava v letu, letu in pol.. Kje pa so bili tisti stroški, ki delajo probleme? thumper 1
Tomyboy Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Kateri sistem potem priporočate glede na razmerje kvaliteta-cena? Je pa za Jeep Grand cherokee 4.7 V8.
Frips Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 PRINS. Dela b.p., vgradnja b.p....ni "pocarsko" narejeno, kot so nekateri sistemi, ki sem jih videl.
thumper Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 PRINS. Dela b.p., vgradnja b.p....ni "pocarsko" narejeno, kot so nekateri sistemi, ki sem jih videl. je pa narejeno " Po Carsko" .. trebor, bajkr88 in Frips 2 1
Frips Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 No sigurno bi se dalo še kje kaj malenkost lep naredit, ampak suma sumarum je sestavljeno 1A.
thumper Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 No sigurno bi se dalo še kje kaj malenkost lep naredit, ampak suma sumarum je sestavljeno 1A. za v moja jajčka od suzukija je itak tolk lepo da je že kar kičasto
Tomyboy Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 Kakšni so pa kaj sistemi od Sigasa?
thumper Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 (popravljeno) Kakšni so pa kaj sistemi od Sigasa? italijanski... pomoje so malo švohni za tvojega osmaka... me pa nekaj zanima .. si pripravljen reskirati toliko prtljažnega prostora da boš dal cilindrični rezervoar notri ?? nekaj ti pove tudi tole z njihove strani : " Ali moram po vgradnji opraviti atest? Po vgradnji je seveda potrebno opraviti atest, ob vgradnji avtoplinske naprave pa vam pripravimo vso dokumentacijo za opravljanje atesta." ne opravlja se atesta ...homologacija je.. Popravljeno Februar 25, 2011. Popravil thumper
Tomyboy Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Prtljažnik je itak jama brez dna, tako da bo tudi ob 110 litrskem rezervoarju še ogromno prostora ostalo. No malo se bom še pozanimal naokrog. V bistvu se z avtom dela manj kot 8000km letno, tako da ravno najdražjega sistema ne bi vgrajeval.Je pa res da cenovno je kar nekaj razlike,17l bencina ali pa 20 litrov plina.
thumper Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 (popravljeno) Prtljažnik je itak jama brez dna, tako da bo tudi ob 110 litrskem rezervoarju še ogromno prostora ostalo. No malo se bom še pozanimal naokrog. V bistvu se z avtom dela manj kot 8000km letno, tako da ravno najdražjega sistema ne bi vgrajeval.Je pa res da cenovno je kar nekaj razlike,17l bencina ali pa 20 litrov plina. potem je najbolje da daš zmontirati navečje "plužne " od mixer sistema- na prirobnico - da ti po možnosti še škatlo od filtra razpoči ko bo nazaj usekalo ... samo boš pa prišel poceni skozi , a ne glej na večjo porabo plina glede na bencin ' 30% in izgubo moči 25% ..pa kaj bi to saj boš prišel poceni skozi... ko boš imel plin v avtu se boš več vozil in bolj po gasu tiščal ... pa ko ti bo ena leva naprava kaj crknila boš pa začel pljuvati čez plin kako se ne splača .... eh kaj hočemo.... pa brez zamere ker sem napisal izkušnje drugih ... naj ti uspe ... ali je tak ??? http://www.avtonaplin.si/foto/jeep-cherokee-47 Popravljeno Februar 25, 2011. Popravil thumper Frips 1
Tomyboy Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Sem še zelo zelen glede plina in v bistvu šele zbiram informacije. So pa tako različne izkušnje uporabnikov.Eni ne morejo prehvalit Prins sistema za skoraj 2000€, drugi se pa zadovoljni vozijo s Sigas sistemom za 800€. Voda tudi ne gori, tako da imam dovolj časa da se pravilno odločimo.
thumper Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Sem še zelo zelen glede plina in v bistvu šele zbiram informacije. So pa tako različne izkušnje uporabnikov.Eni ne morejo prehvalit Prins sistema za skoraj 2000€, drugi se pa zadovoljni vozijo s Sigas sistemom za 800€. Voda tudi ne gori, tako da imam dovolj časa da se pravilno odločimo. edino pravilno ...
Frips Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Sem še zelo zelen glede plina in v bistvu šele zbiram informacije. So pa tako različne izkušnje uporabnikov.Eni ne morejo prehvalit Prins sistema za skoraj 2000€, drugi se pa zadovoljni vozijo s Sigas sistemom za 800€. Voda tudi ne gori, tako da imam dovolj časa da se pravilno odločimo. Tako ti bom povedal...Ko sem sam preverjal cene in sem na koncu izbiral med REG sistemom in Prinsom, se cene niti niso tako drastično razlikovale. Ko sem pri REG-u dodal vsa doplačila, ki so vključevala "odprtina za polnjenje pod tank poklopcem", "mazanje ventilov", "homologacija" in stroški prevoza na LPP, sem prišel zelo blizu ceni Prinsa. Imel sem priliko videt in sprobat, na enakem avtu, z enako mašino, en in drugi sistem. Prins je, roko na srce, deloval veliko bolje, lepše narejeno....pa še večji tank je bil v prtlažnem prostoru. Ne vem no....raje par 100€ več in je to, to, če misliš avto trajbat dlje časa. Ko tako na hitro pogledaš tvoje cene, ki si jih zgoraj napisal......treba omenit, da Sigas za 800€ je cena (OD) in je za starejše avtomobile. Recimo, cena Sigasa za moj avto je bila cca 1500€. Ne navijam za noben sistem, govorim pač iz lastnih izkušenj.
ToTaLLy_SeXy Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 moja izkušnja s plinom - vozim že nekaj let A8 4.2, vgradili so mi pri Plinexu. Sprva zelo razočarana, dokler ga res niso nastavili tko kot je treba ter zamenjali za večji uparjalnik. Potem je bilo super! V X5 4.4, so mi prinsa vgradili, tudi super že od začetka. Zdej pa imam v Audiju S6 vgrajen Landi Renzo - brez pripomb. Avto gre ko šus, nič ne meče ven, se pa seveda občuti neka razlika na plin ali bencin. V galvnem, jaz sem z vsemi tremi sistemi super zadovoljna. Mogoče bi mal pograjala Plinex in njihov odnos, ampak meni je važno da stvar ki sem jo plačala dela kot je treba in to je to. Lp
thumper Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 moja izkušnja s plinom - vozim že nekaj let A8 4.2, vgradili so mi pri Plinexu. Sprva zelo razočarana, dokler ga res niso nastavili tko kot je treba ter zamenjali za večji uparjalnik. Potem je bilo super! V X5 4.4, so mi prinsa vgradili, tudi super že od začetka. Zdej pa imam v Audiju S6 vgrajen Landi Renzo - brez pripomb. Avto gre ko šus, nič ne meče ven, se pa seveda občuti neka razlika na plin ali bencin. V galvnem, jaz sem z vsemi tremi sistemi super zadovoljna. Mogoče bi mal pograjala Plinex in njihov odnos, ampak meni je važno da stvar ki sem jo plačala dela kot je treba in to je to. Lp to si jim pa morala fejst zagrrozit .. ker odvetnik verjetno ni zalegel ..:lol:
danci1973 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 (popravljeno) moja izkušnja s plinom - vozim že nekaj let A8 4.2, vgradili so mi pri Plinexu. Sprva zelo razočarana, dokler ga res niso nastavili tko kot je treba ter zamenjali za večji uparjalnik. Potem je bilo super! V X5 4.4, so mi prinsa vgradili, tudi super že od začetka. Zdej pa imam v Audiju S6 vgrajen Landi Renzo - brez pripomb. Avto gre ko šus, nič ne meče ven, se pa seveda občuti neka razlika na plin ali bencin. V galvnem, jaz sem z vsemi tremi sistemi super zadovoljna. Mogoče bi mal pograjala Plinex in njihov odnos, ampak meni je važno da stvar ki sem jo plačala dela kot je treba in to je to. Lp A8 4.2l X5 4.4l S6 5.2l Glavno, da se špara... D. Popravljeno Marec 31, 2011. Popravil danci1973 hilton in ImenitnaPriložnost 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se