Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

:OK:mogoče zato , ker ti ne dela na mapo...

najbrž je imel v mislih računalnik, tisto črno škatlico..oziroma nek režim ki uravnava doziranje plina al ne?

sej to pa ja mora met..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrž je imel v mislih računalnik, tisto črno škatlico..oziroma nek režim ki uravnava doziranje plina al ne?

sej to pa ja mora met..

eno je računalnik...po kateri poti pa pridobiva podatke iz bencinske strani pa je ta bistvena razlika... prins to pridobiva iz injektorskih časov in ne iz map... tista črna škatlica je pa ponavadi plinski modul , ki "nateguje " bencinski računalnik da se bencinski injektorji odpirajo , čeprav le-ti ostajajo zaprti..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno je računalnik...po kateri poti pa pridobiva podatke iz bencinske strani pa je ta bistvena razlika... prins to pridobiva iz injektorskih časov in ne iz map... tista črna škatlica je pa ponavadi plinski modul , ki "nateguje " bencinski računalnik da se bencinski injektorji odpirajo , čeprav le-ti ostajajo zaprti..

Ok, nisem šel v detajle.. pa če že..

Prins, tako kot drugi ki delujejo po istem principu.. Pridobiva podatke iz injektorskih časov (bencinskih), ki jih generira avtomobilski (motorni računalnik). Mape, kot sem napisal sem imel v mislih plinski računalnik ki uravnava čase odprtosti plinskih injektorjev, ter tiste mape-programe ki korigirajo čase odprtosti plinskih injektorjev glede na vrednosti, ki jih pobirajo od časov bencinskih injektorjev. Plinski rač. pač deluje po svojem programu in se ne prilagaja tako kot bencinski, in ta program (po katerem deluje plinski računalnik), ki ga prilagodiš vsakemu avtu posebej ob vgradnji sistema pač večina pravi mapa, če ti drugače tudi ok. Kot si rekel poznaš zadevo, verjetno si vgradil nekaj sistemov in veš o čem govoriva...

Kot si rekel tista črna škatlica :) plinski modul.. verjetno si mislil računalnik.. ni samo ''nategovanje'' bencinskega računalnika, ampak vozi cel sistem... ampak ok... predaleč bo šlo.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrž je imel v mislih računalnik, tisto črno škatlico..oziroma nek režim ki uravnava doziranje plina al ne?

sej to pa ja mora met..

Ja, to je bilo mišljeno.. Preveliko znanost delamo iz tega.. :P

Aja pozabil prej, je rekel da prins nima mape- programa... kako potem korigira čase?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to je bilo mišljeno.. Preveliko znanost delamo iz tega.. :P

Aja pozabil prej, je rekel da prins nima mape- programa... kako potem korigira čase?

ja to se sprašujejo tudi drugi proizvajalci plinskih naprav... le kako deluje če ne na mapah... bom še enkrat napisal- na injektorskih časih , ki pa se spreminjajo in jih plinski računalnik posreduje naprej plinskim injektorjem ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to se sprašujejo tudi drugi proizvajalci plinskih naprav... le kako deluje če ne na mapah... bom še enkrat napisal- na injektorskih časih , ki pa se spreminjajo in jih plinski računalnik posreduje naprej plinskim injektorjem ....

:worship: :worship: :worship:

Bom še enkrat napisal... tudi drugi tako delujejo...

tam pri plinskem računalniku, kot si napisal ki posreduje, in se spreminjajo si napisal... je to :grim

Žal ne morem dat programček od prinsa ker mi ne dovoli, da bi si ga pogledal...če imaš pa željo ti pošljem na ZS, ker mislim da ga še nisi videl, ker praviš da nima mape- programa...Glede drugih proizvajalcev, deluje po istem principu...vsi pobirajo pulze iz bencinskih injektorjev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to lučko ti je kriva mapa (uravnava, korigira čase vbrizgavanja plinskih injektorjev)za nekaj % povečat pa bo ok. Kater sistem imaš vgrajen?

Vgrajen imam sistem Zavoli ( vsaj zdi se mi ) in zdaj ne morem preveriti ker sem na srečo na dopustu.

Zanimivo je pa to da ta lučka po drugi nastavitvi "mojstrov" ne sveti vedno amapk le občasno in zdi se mi da le ko je rezervar plina bolj prazen?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vgrajen imam sistem Zavoli ( vsaj zdi se mi ) in zdaj ne morem preveriti ker sem na srečo na dopustu.

Zanimivo je pa to da ta lučka po drugi nastavitvi "mojstrov" ne sveti vedno amapk le občasno in zdi se mi da le ko je rezervar plina bolj prazen?

LP

Potem so mojstri že bliže rešitvi.. :rolleyes:

Lahko preko ZS, sem že preveč smetil tu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: :worship: :worship:

Bom še enkrat napisal... tudi drugi tako delujejo...

tam pri plinskem računalniku, kot si napisal ki posreduje, in se spreminjajo si napisal... je to :grim

Žal ne morem dat programček od prinsa ker mi ne dovoli, da bi si ga pogledal...če imaš pa željo ti pošljem na ZS, ker mislim da ga še nisi videl, ker praviš da nima mape- programa...Glede drugih proizvajalcev, deluje po istem principu...vsi pobirajo pulze iz bencinskih injektorjev..

ni treba mešati računalniških map - programov z MAP - om ... MAP pomeni manifold air pressure ... senzor podtlaka zraka v sesalnem kolektorju , ki pa ga prins ne uporablja ...in zato je samo delovanje plinske naprave veliko bližje delovanju na bencin...

to pa je že malo drugačen princip , kajne. lp thumper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni treba mešati računalniških map - programov z MAP - om ... MAP pomeni manifold air pressure ... senzor podtlaka zraka v sesalnem kolektorju , ki pa ga prins ne uporablja ...in zato je samo delovanje plinske naprave veliko bližje delovanju na bencin...

to pa je že malo drugačen princip , kajne. lp thumper

Ni bilo govora o MAP-u (manifold air pressure), kako je lahko bližje delovanju na bencin če ga nima, ko pa ga bencinski računalnik uporablja in je zelo pomemben podatek? Da ne bo samo o prinsu, pozanimaj se malo pa boš ugotovil da ga landi renzo tudi ne uporablja, pa je mogoče starejša zadeva in ne ne vem kako dobra... No da končama tole debato sem ti prilepil print screen-e kjer so mape sistemov: Prins, Landi renzo, HL propan, AGC.... več jih ne bom lepil ker nima smisla. In ne boš verjel... vsi delujejo na podobnih mapah- programčkih- časovnih korekcijah, kakor hočeš pač... Le da imajo eni grafični zapis parametrov, eni pač tabelaričnega... Aja pa še ko si omenil MAP, kje je tu revolucija? sem že omenil prej... ni edini niti prvi ki ga nima.. pa tudi + ni..

print-screen.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PRINS: mapa- programček (grafični zapis podatkov) kako bo časovno odpiral plinske injektorje(glede na vrtljaje). Da ne boš še vedno trdil da ga ni.

saj je čisto lepo da si se potrudil ... pa zgrešil tudi ... prins ne odpira injektorjev glede na vrtljaje - kot landi renzo , ki ima mapo narejeno po stopnjah po 500 obr/min...

še enkrat bom napisal - plinski injektorji ( kolikor vem so še zmeraj edini "injektorji" ! ) se ravnajo samo po času odpiranja bencinskih injektorjev ... brez MAP pritiska .. neodvisno od števila vrtljajev ( ki seveda nikakor ni pogoj za odpiralne čase injektorjev - enkrat se priklopi na bencinski računalnik ter jih spremljaj ( odpiralne čase ) med vožnjo ter boš videl v čem je finta , če ti plinski injektorji delajo samo po časih bencinskih glede na OBREMENITEV motorja in neglede na obrate !!!!)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljena vidva mojstra. Mene pa zanima, ker vidim da sta se kar malo pomatrala za probat razumet način delovanja, zakaj ni nihče od vaju omenil proizvod slovenske firme G-1, ki je tehnološko dva koraka pred vsemi ostalimi proizvajalci, ki jih omenjata??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljena vidva mojstra. Mene pa zanima, ker vidim da sta se kar malo pomatrala za probat razumet način delovanja, zakaj ni nihče od vaju omenil proizvod slovenske firme G-1, ki je tehnološko dva koraka pred vsemi ostalimi proizvajalci, ki jih omenjata??

Pozdravljen, res je lahko bi rekli kako besedo o G-1, predvidevam da si blizu.. G-1...

Edini deluje v istem ciklu, je bilo že veliko govora o tem, drugje.... prednosti in pomen itd...

Še na dva posta zgoraj;

Pusti MAP(manifold absulute pressure!

Evo to sem hotel slišat, kar si napisal :P neodvisno sledijo krmilnim signalom ki jih vzamemo bencinskim injektorjem, le da je vmes korekcija časa... za plinske injektorje.. in o tem se menima že cel čas ta korekcija pa je tisto kar si že na samem začetku rekel da je to mapa v katero vlagamo papirje... :music3:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljena vidva mojstra. Mene pa zanima, ker vidim da sta se kar malo pomatrala za probat razumet način delovanja, zakaj ni nihče od vaju omenil proizvod slovenske firme G-1, ki je tehnološko dva koraka pred vsemi ostalimi proizvajalci, ki jih omenjata??

Pozdravljen, res je lahko bi rekli kako besedo o G-1, predvidevam da si blizu.. G-1...

Edini deluje v istem ciklu, je bilo že veliko govora o tem, drugje.... prednosti in pomen itd...

Še na dva posta zgoraj;

Pusti MAP(manifold absulute pressure!

Evo to sem hotel slišat, kar si napisal :P neodvisno sledijo krmilnim signalom ki jih vzamemo bencinskim injektorjem, le da je vmes korekcija časa... za plinske injektorje.. in o tem se menima že cel čas ta korekcija pa je tisto kar si že na samem začetku rekel da je to mapa v katero vlagamo papirje... :music3:

uf ... huda .. G.-1 ni tehnološko pred ostalimi ... francoski uparjalmik , italjanski ventili ... edino kar je njihov proizvod je software in mogoče računalniški hardware ... ostalo je sestavljeno iz proizvodov bolj ali manj renomiranih proizvajalcev komponent...

njihova naprava ni edina , ki deluje v istem ciklu .. ena od mnogih ... in niso prvi , ki bi naredili mazdo rx-8 na plin ... ta je bila narejena že cca.2 leti pred njimi v nemčiji...nekajkrat in z različnimi napravami...

G-1 nima nobenih posebnih prednosti ... lahko pa jih vprašata kako je kaj z montažo v hummer H3 , nissan murano ali pa bmw x5 4.8i z dvojnim vanosom ...

da tsi motorjev sploh ne omenjam ... ( pri teh je verjetno G-1 toliko tehnološko pred prins-om in ostalimi , da sploh nima vzporedne porabe bencina -:lol1: )

in še to ... tudi landi renzo deluje na MAP - pritisku .. toliko v vednost ..preverjeno.. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

the main functionsof the gas ECU are ...... kolikor vem piše glavne .. ne vse ...preveril pa sem podatek pri elektroinženirju s stažem montaže plinskih naprav cca.20 let , ki je bil na usposabljanju za nekaj različnih firm ( na hrvaškem mora imeti vsak , ki montira plinske naprave certifikat o opravljenem šolanju za vsako napravo posebej - osebno vem da ga ima za BRC in Lovato )... če se motim za landi renzo so me pač zmotili drugi - bom vzel MAP nazaj.... ko dobim točen podatek ..nikoli nisem trdil da je vse drugo slabo ... nihče pa mi ne more trditi , da je nek G-1 dva koraka pred vsemi ostalimi :slap: ... in ja - sem značkar ... in to zato , ker me je prins najbolj prepričal..trenutno ni proizvajalca plinskih naprav katerega uparjalnik bi zmogel 330 kw turbo motor ... en uparjalnik ... prins ne rabi podatka o številu motornih vrtljajev ... uporablja samo signal , da je motor v delovanju .. pa veš mogoče zakaj rabi ta signal ?? ti povem samo to , da ga ne rabi zaradi izračunov vbrizgalnih časov ... lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

the main functionsof the gas ECU are ...... kolikor vem piše glavne .. ne vse ...preveril pa sem podatek pri elektroinženirju s stažem montaže plinskih naprav cca.20 let , ki je bil na usposabljanju za nekaj različnih firm ( na hrvaškem mora imeti vsak , ki montira plinske naprave certifikat o opravljenem šolanju za vsako napravo posebej - osebno vem da ga ima za BRC in Lovato )... če se motim za landi renzo so me pač zmotili drugi - bom vzel MAP nazaj.... ko dobim točen podatek ..nikoli nisem trdil da je vse drugo slabo ... nihče pa mi ne more trditi , da je nek G-1 dva koraka pred vsemi ostalimi :slap: ... in ja - sem značkar ... in to zato , ker me je prins najbolj prepričal..trenutno ni proizvajalca plinskih naprav katerega uparjalnik bi zmogel 330 kw turbo motor ... en uparjalnik ... prins ne rabi podatka o številu motornih vrtljajev ... uporablja samo signal , da je motor v delovanju .. pa veš mogoče zakaj rabi ta signal ?? ti povem samo to , da ga ne rabi zaradi izračunov vbrizgalnih časov ... lp

Kako je na Hrvaškem vem, sem blizu doma. Kar se tiče G-1 se strinjam s tabo, delovanje v istem ciklu, kaj pa to pomeni za uporabnika, nič. Veseli me da se dogaja pri nas v Sloveniji razvoj. Meni osebno je najbolj važna cena, ker okol tega se ta stvar vrti in pa da zadeva deluje v redu in ni problemov, to je edino kar me zanima. Ta, on proizvajalec to ne pomeni nič, saj ti nič ne dajo za to, verjetno vsak vgradi zaradi cenejše vožnje in pa da se zadeva čimprej povrne, vsaj jaz tako gledam na to..

Pa glede uparjalnika: http://www.lpg-kits.com/vaporizers.htm (upam da bo delal link) tale naj bi bil do 400 bhp, cena je tudi zraven... tvoj- prinsev naj bi 50 bhp več...koliko stane prins? tako da se najde kak prizvajalec uparjalnikov (ne samo eden), ki bi zagotovil toliko.. ;)

Glede podatka vrtljajev, se strinjam s tabo, tudi drugi delujejo po tem principu, tako da spet, tu ni razlike...

Druga stvar me zanima, liquid injection lpg sistem in sicer JTG od proizvajalca BRC, koliko sem gledal je draga zadeva, vendar vbrizga tekočo fazo, za razliko od teh ki vbrizgajo plinsko fazo... poznaš to? jaz ne najbolj, vendar mogoče zanimivo...

VSI-LPG_English.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nihče pa mi ne more trditi , da je nek G-1 dva koraka pred vsemi ostalimi :slap: ... ... in to zato , ker me je prins najbolj prepričal..trenutno ni proizvajalca plinskih naprav katerega uparjalnik bi zmogel 330 kw turbo motor ...

1. Prepričevanje prepričanega je hudo jalovo početje.

2. Prins te je najbolj prepričal ker si imel na istem motorju montiranih več različnih proizvajalcev, ali so ti samo najbolj na dušo popihali???

3. G-1 ima izdelek, ki pokriva 99% vozil na trgu. In če pri eksotih z 300+ kw zadeva ne deluje 100%, to ne pomeni da je slaba, oz. da ni boljša od vseh ostalih na trgu za "normalne" motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je na Hrvaškem vem, sem blizu doma. Kar se tiče G-1 se strinjam s tabo, delovanje v istem ciklu, kaj pa to pomeni za uporabnika, nič. Veseli me da se dogaja pri nas v Sloveniji razvoj. Meni osebno je najbolj važna cena, ker okol tega se ta stvar vrti in pa da zadeva deluje v redu in ni problemov, to je edino kar me zanima. Ta, on proizvajalec to ne pomeni nič, saj ti nič ne dajo za to, verjetno vsak vgradi zaradi cenejše vožnje in pa da se zadeva čimprej povrne, vsaj jaz tako gledam na to..

Pa glede uparjalnika: http://www.lpg-kits.com/vaporizers.htm (upam da bo delal link) tale naj bi bil do 400 bhp, cena je tudi zraven... tvoj- prinsev naj bi 50 bhp več...koliko stane prins? tako da se najde kak prizvajalec uparjalnikov (ne samo eden), ki bi zagotovil toliko.. ;)

Glede podatka vrtljajev, se strinjam s tabo, tudi drugi delujejo po tem principu, tako da spet, tu ni razlike...

Druga stvar me zanima, liquid injection lpg sistem in sicer JTG od proizvajalca BRC, koliko sem gledal je draga zadeva, vendar vbrizga tekočo fazo, za razliko od teh ki vbrizgajo plinsko fazo... poznaš to? jaz ne najbolj, vendar mogoče zanimivo...

če bi bila najbolj važna cena , bi se vsi motoristi vozili s čang bang motorčki narejenimi na kitajskem... kvaliteta , kompaktnost ( pri današnjih avtomobilih je v motornem prostoru zmeraj manj praznega ) ter obenem visoka zmogljivost vplinjanja so glavne prednosti prins-ovega uparjalnika .. edini imajo za prisilno polnjene motorje posebno izvedbo tega uparjalnika ... tovarniški podatek za uparjalnik je 400 ps .. dela pa z njim porsche cayenne turbo .. 450 ps .. zelo veliko je odvisno od tega , kako se lahko zmontira naprava ter koliko se za dobro montažo potrudi monter ..oboje pa je seveda povezano z urami dela ... časovno montaža prins-ove naprave zahteva približno 30 - 40 % več , ker tudi sam proizvajalec ne odstopa od določenih pogojev in zahtev pri montaži , ki pa jih večina drugih proizvajalcev ne zahteva .. večina potrebnih komponent : uparjalnik , ECU , modul , filter plinaste faze ter "valve care"dodatno mazanje ventilov so plod lastnega razvoja .. injektorji pa so proizvod keihin-a razvit v sodelovanju s prinsom , ki ima tudi distribucijsko pravico..

vbrizg tekoče faze je tako -tako .. na nekaterih avtih dela , na določenih pa -baje- sploh ne...še zmeraj se vbrizgava v sesalni kolektor ... cena pa je kar nekaj višja kot za naprave , ki uporabljajo plinasto fazo .. največji problem pa predstavlja plinska črpalka tekoče faze - te baje crkavajo kar po vrsti zaradi plina , ki nima mazalnih lastnosti..

dejstvo je , da bo pri tekoči fazi totalno zmagal tisti proizvajalec , kateremu bo uspelo narediti napravo , ki bo plin vbrizgavala pri direktnem vbrizgu ( fsi,tsi ,gdi , jts ) skozi bencinske injektorje... ne bo se več rabil bencin poleg plina zaradi potrebe hlajenja bencinskih injektorjev, odpadejo plinski injektorji ter odpade uparjalnik .. poleg BRC je najbolj znan proizvajalec tekoče faze Viale..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Prepričevanje prepričanega je hudo jalovo početje.

2. Prins te je najbolj prepričal ker si imel na istem motorju montiranih več različnih proizvajalcev, ali so ti samo najbolj na dušo popihali???

3. G-1 ima izdelek, ki pokriva 99% vozil na trgu. In če pri eksotih z 300+ kw zadeva ne deluje 100%, to ne pomeni da je slaba, oz. da ni boljša od vseh ostalih na trgu za "normalne" motorje.

1.ko enkrat izkusiš nekaj dobrega , te malokdo lahko prepriča v nekaj slabšega..

2. s strani prins-ovega zastopnika za slovenijo je bila ponujena možnost vsem ostalim monterjem za vzporedno predelavo enega nižjerazrednega cca 1.6 motorja ter top performance stroja po dogovoru .. nobenega odgovora ..nič .. seveda zato , ker bi morale biti naprave podvržene neodvisnim dolgotrajnim testiranjem..tukaj pa ti reklama ne pomaga nič , razna merjenja na "dino run-u" ( kjer se pač lahko nastavi drugačen vbrizg plina zaradi boljših rezultatov , kar pa potegne za sabo tudi korekturo lambda sonde ki pa ni neomejena - check engine lučka-ter povečanje porabe plina ob katerem bi pa seveda izgubil varčevalni moment plina vse svoje prednosti ! ).. štejejo samo končni rezultati .. in tukaj so se pač vsi ostali "usrali".. osebno imam dva avtomobila na plin ...

3. vsem nam je jasno , da je clio-tov z 1.2 motorjev zelo malo predelanih na plin .. zelo malo avtomobilov je narejenih na plin pod 1.4 l prostornine ... največji prihranek je seveda pri največjih "požeruhih" ..

g-1 ne pokriva velikega procenta vozil , ki so interesantni in potencialni kandidati ... naredili so mazdo rx-8 ( za katero so trdili , da so jo prvi na svetu , kar pa je čista laž ! ), ki jih je v sloveniji neomejeno .. kaj pa mazda cx-7 z direktnim vbrizgom ??? ali je res tako redek "eksot" ??

le kako rešujejo probleme na ventilih pri občutljivih motorjih - eden trenutno najbolj predelanih motorjev je 2.4 170 ps , ki je vgrajen vse od citroena c-crosser-ja prek mitshubishi outlander-ja do chrysler sebring-a ... isti motor v vseh vozilih .. baje lani narejeno in vgrajeno prek 8.000.000 teh motorjev po svetu v času najhujše recesije .. v sloveniji je bil pod roko razgrabljen kontingent 200 c-crosser-jev po seveda neverjetno nizki ceni za tak avto ( pod 20.000€ ) v 2 tednih... "eksoti" ???

in ja ..če se spravijo montirat v kakršenkoli avto pa makar bil edini na svetu ... če so se spravili potem naj tudi dela 100% !!!!!!! drugače JE slaba !!

recimo tole pa je " eksot" !! http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/daily_echo.html

dejstva ki obstajajo : http://www.prinsauto...vo_v70_cng.html

http://www.prinsauto...civic-will.html

http://www.prinsauto...-2008/btcc.html

http://www.prinsauto...as_vehicle.html

mogoče pa se g-1 udejstvuje v rally prvenstu mongolije ... ali pa je dobil licenco za predelavo službenih vozil v burkini fasso .. ne bi vedel...zato me prosim lepo razsvetli... pa lp thumper

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bila najbolj važna cena , bi se vsi motoristi vozili s čang bang motorčki narejenimi na kitajskem... kvaliteta , kompaktnost ( pri današnjih avtomobilih je v motornem prostoru zmeraj manj praznega ) ter obenem visoka zmogljivost vplinjanja so glavne prednosti prins-ovega uparjalnika .. edini imajo za prisilno polnjene motorje posebno izvedbo tega uparjalnika ... tovarniški podatek za uparjalnik je 400 ps .. dela pa z njim porsche cayenne turbo .. 450 ps .. zelo veliko je odvisno od tega , kako se lahko zmontira naprava ter koliko se za dobro montažo potrudi monter ..oboje pa je seveda povezano z urami dela ... časovno montaža prins-ove naprave zahteva približno 30 - 40 % več , ker tudi sam proizvajalec ne odstopa od določenih pogojev in zahtev pri montaži , ki pa jih večina drugih proizvajalcev ne zahteva .. večina potrebnih komponent : uparjalnik , ECU , modul , filter plinaste faze ter "valve care"dodatno mazanje ventilov so plod lastnega razvoja .. injektorji pa so proizvod keihin-a razvit v sodelovanju s prinsom , ki ima tudi distribucijsko pravico..

Mešaš jabolke in hruške, čang bang motorčki :D Je že kar nekaj sistemov, ki so preizkušeni in delujejo brez problema 100, 200, 300,.. in več tisoč km... v mojem je sistem 250.000 km, pa je tudi dvojni vanos kot si ga že nekje omenil v enem postu (M54 motor) pa še niso šli injektorji, ali uparjalnik ali kaj drugega, pa je po tvoji teoriji to čang bang sistem.. glede cene mislim :P Tudi glede valve care, oziroma kot se imenuje tudi flash lube, veš da ga ne rabijo vsi motorji, zmontirajo ga pa z veseljem (evri pač), in potem je po tvoji cenovni teoriji še boljše, saj si ga več plačal... Glede uparjalnika, si omenil da ima edino prins takega ki zmoore kakega eksota, pa upam da si opazil da se motiš... oziroma spet v temo... To imaš absolutno prav da je veliko odvisno od tega kako se potrudi monter, samo kje si spet našel da je za prinsa potrebno 30 - 40 % več dela, odvisno pač kako se monter potrudi in koliko si vzame časa, saj nima prins 40 % več komponent, brcaš v temo...

Kaj praviš potem na to? http://www.zavoli.si/avtoplin/nujno-obvestilo/ pa da ne bo kake pomote, nimam z nobenimi nič..

Prednost keihinovih injektorjev napram drugim pa je? razsvetli malo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Prepričevanje prepričanega je hudo jalovo početje.

2. Prins te je najbolj prepričal ker si imel na istem motorju montiranih več različnih proizvajalcev, ali so ti samo najbolj na dušo popihali???

3. G-1 ima izdelek, ki pokriva 99% vozil na trgu. In če pri eksotih z 300+ kw zadeva ne deluje 100%, to ne pomeni da je slaba, oz. da ni boljša od vseh ostalih na trgu za "normalne" motorje.

1. Se strinjam, imaš prav.

2. Sem enakega mnenja, poznam tudi kak primer, kjer ni prins tako suveren...(gori kaka lučka..)

3. Ne poznam G-1 toliko, Zakaj pri eksotih ne deluje v redu, kje je problem?

Boljša od drugih, v čem, prednosti... ? povej malo, ne poznam toliko, me pa zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3. Ne poznam G-1 toliko, Zakaj pri eksotih ne deluje v redu, kje je problem?

Boljša od drugih, v čem, prednosti... ? povej malo, ne poznam toliko, me pa zanima...

Pri eksotih to ne deluje zato, ker enostavno ni še nihče razvil uparjalnika, ki bi lahko dovedel velikokubaturnemu motorju dovolj plina v trenutku, ko "pohodiš" gas na polno. Nekateri ta problem rešujejo tako, da v območju visoke porabe goriva neopazno preklopijo na benzin. (Thumperju se to seveda zamolčali, pol pa oslarije trosi!! :naughty: )

-Z lastnim softwerjem in dvema MAP senzorjema so naredili sistem, ki deluje v real time-u, ne pa z zamudo nekaj taktov, kot vsi ostali proizvajalci. Prednosti: bolj odziven motor, minimalna oz. zanemarljiva izguba motorne moči, manjša poraba, manj obremenjen katalizator. Ker nima predvnešene mape kot ostali , je tudi ni potrebno večkrat korigirat.

-Pri njihovem sistemu so uporabljene najboljše komponente posameznih proizvajalcev.

-Celoten sistem je narejen po vojaških standardih, kar omogoča 7-letno garancijo, brez omejitve kilometrov.

-Ker sem lokalpatriot, mi veliko pomeni, da lahko kupim izdelek domačega proizvajalca, ne pa za vsako ceno zagovarjat tuje.

Z G-1 sistemom sem naredil cca 120.000 km-jev. Brez najmanjšega problema, poraba 5-10% večja, odvisno od desne noge. Upada motorne moči praktično ni, oz. je nezaznavna. Niti en ekstra obisk na servisu ni bil potreben.

S Prinsovo zadevo sem napravil cca 40.000km: poraba 10-25% večja, izguba moči opazna. Velikokrat je potrebno kaj "štelat".

Tartarinija sem vozil 25.000 km: poraba 10-15% večja, izguba moči opazna-odvisna od zunanje temperature. Tm pa tm je treba prilagoditi mape.

Landi renzo: naredil cca 20 km, vgrajeno v Tuđmanoviji. Kakovost vgradnje katastrofalna, delovalo nikakor. V kolikor bi ta sistem vgradil nekdo, ki se mu vsaj na daleč sanja, kaj pomeni kakovostna vgradnja, bi zadeva sigurno delovala veliko boljše.

Pies: ne poslušaj Thumperjevega pleteničenja, ker je, ali eden od monterjev Prinsa, ali pa ornk nategnjem majstr, ki se čuti dolžnega sedaj na vse kriplje braniti to, kar si je noter "vtaknu".

Pies2: majstr Thumper, ti očitno rad veliko govoriš, vendar pa bolj malo poveš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri eksotih to ne deluje zato, ker enostavno ni še nihče razvil uparjalnika, ki bi lahko dovedel velikokubaturnemu motorju dovolj plina v trenutku, ko "pohodiš" gas na polno. Nekateri ta problem rešujejo tako, da v območju visoke porabe goriva neopazno preklopijo na benzin. (Thumperju se to seveda zamolčali, pol pa oslarije trosi!! :naughty: )

-Z lastnim softwerjem in dvema MAP senzorjema so naredili sistem, ki deluje v real time-u, ne pa z zamudo nekaj taktov, kot vsi ostali proizvajalci. Prednosti: bolj odziven motor, minimalna oz. zanemarljiva izguba motorne moči, manjša poraba, manj obremenjen katalizator. Ker nima predvnešene mape kot ostali , je tudi ni potrebno večkrat korigirat.

-Pri njihovem sistemu so uporabljene najboljše komponente posameznih proizvajalcev.

-Celoten sistem je narejen po vojaških standardih, kar omogoča 7-letno garancijo, brez omejitve kilometrov.

-Ker sem lokalpatriot, mi veliko pomeni, da lahko kupim izdelek domačega proizvajalca, ne pa za vsako ceno zagovarjat tuje.

Z G-1 sistemom sem naredil cca 120.000 km-jev. Brez najmanjšega problema, poraba 5-10% večja, odvisno od desne noge. Upada motorne moči praktično ni, oz. je nezaznavna. Niti en ekstra obisk na servisu ni bil potreben.

S Prinsovo zadevo sem napravil cca 40.000km: poraba 10-25% večja, izguba moči opazna. Velikokrat je potrebno kaj "štelat".

Tartarinija sem vozil 25.000 km: poraba 10-15% večja, izguba moči opazna-odvisna od zunanje temperature. Tm pa tm je treba prilagoditi mape.

Landi renzo: naredil cca 20 km, vgrajeno v Tuđmanoviji. Kakovost vgradnje katastrofalna, delovalo nikakor. V kolikor bi ta sistem vgradil nekdo, ki se mu vsaj na daleč sanja, kaj pomeni kakovostna vgradnja, bi zadeva sigurno delovala veliko boljše.

Pies: ne poslušaj Thumperjevega pleteničenja, ker je, ali eden od monterjev Prinsa, ali pa ornk nategnjem majstr, ki se čuti dolžnega sedaj na vse kriplje braniti to, kar si je noter "vtaknu".

Pies2: majstr Thumper, ti očitno rad veliko govoriš, vendar pa bolj malo poveš.

ne ti men da oslarije trosim.. če misliš bit nesramen boš sam..

če pri prinsu preklopi na bencin se oglasi zvočni signal , ki piska toliko časa , da pritisneš tipko na stikalu..torej kako naj potem na full load-u preklopi na bencin brez da bi človek to vedel?

a mi pa lahko zaupaš avto in monterja tvoje prins naprave ???

pa še eno vprašanje.. koliko kilometrov pa delaš letno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!